termostat xc 60 r-v- 2010
Pravidla fóra
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Zákupy
- Vůz: xc 60 D5244T4 r.v- 2010
termostat xc 60 r-v- 2010
ahoj.poradíte kde najdu termostat, foto by bodlo
-
Offline
- Příspěvky: 4403
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
termostat xc 60 r-v- 2010
Vzadu za motorem, foto hodím později.
Ale upřímně práce úplně napiču. Tak cca 6hodin práce. Musí dolů celý EGR i s chladičem a přístup jak pro gynekologa. Takže pokud nemáš hodně pevné nervy, tak to dej do autorizaku, páč tam je to nejlevnější. Jen samotný termostat stojí cca 4500Kč
Ale upřímně práce úplně napiču. Tak cca 6hodin práce. Musí dolů celý EGR i s chladičem a přístup jak pro gynekologa. Takže pokud nemáš hodně pevné nervy, tak to dej do autorizaku, páč tam je to nejlevnější. Jen samotný termostat stojí cca 4500Kč
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
-
Offline
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
termostat xc 60 r-v- 2010
hm chvala bohu za 136kw d5 kde je termostat pekne v predu 

-
Offline
- Příspěvky: 4403
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
termostat xc 60 r-v- 2010
To sice ano, ale pak inženýři přišli na tuto píchovinu a přesunuli jej zase dopředu. Vpravo pod číslem 1 co se sbíhají ty dvě modré hadice. Ale až od MY2011Arkaz píše:hm chvala bohu za 136kw d5 kde je termostat pekne v predu

Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 06 dub 2020 19:27, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
-
Offline
- Příspěvky: 4403
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
termostat xc 60 r-v- 2010
Takže fota zde: samotné číslo dílu je 31368373
![Obrázek]()
zde máš pohled na termostat jako takový, ta trubka co kouká poznáš podle fotky výše ( spodní trubička) jak je orientovaný
![Obrázek]()
![Obrázek]()

zde máš pohled na termostat jako takový, ta trubka co kouká poznáš podle fotky výše ( spodní trubička) jak je orientovaný


_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Zákupy
- Vůz: xc 60 D5244T4 r.v- 2010
termostat xc 60 r-v- 2010
parada
moc děkuji



-
Offline
- Příspěvky: 4403
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
termostat xc 60 r-v- 2010
Jak si se dopatral, že je vadný termostat? Že by hláška "Systém chladicí kapaliny doporučen servis " ?
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13150
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
termostat xc 60 r-v- 2010
Auto netopilo, ale už je to zřejmě vyřešeno - proplachem systému čističem.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 4403
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
termostat xc 60 r-v- 2010
No a pak, že nebudeš mít co dělat. 
Jinak tyto termostaty odcházejí dost často, vím o čem mluvím. Nicméně může být vadná pojistka PTC, rozkalibrované klapky. Ale zda se to ohřívá či ne se pozná jen na diagnostice. U mě byla teplota po 50km sotva 40°C, pak bylo jasno.

Jinak tyto termostaty odcházejí dost často, vím o čem mluvím. Nicméně může být vadná pojistka PTC, rozkalibrované klapky. Ale zda se to ohřívá či ne se pozná jen na diagnostice. U mě byla teplota po 50km sotva 40°C, pak bylo jasno.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13150
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
termostat xc 60 r-v- 2010
Já to nedělal. Jenom jsem radil na tom druhém fóru, že má udělat kalibraci klapek a nabídl, že mu to můžu udělat. 
No třeba na ten termostat ještě dojde.

No třeba na ten termostat ještě dojde.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC60 129 kw
termostat xc 60 r-v- 2010
Ahoj mám podezření na vadný termostat. Než se pustím do výměny, tak se chci ujistit a potvrdit si to. Auto (2,4 D 129 kw,2010, 180 tis., manuál, předokolka) žere víc než by mělo. Klidná jízda a spotřeba 7,5. Ukazatel teploty není, tak jsem to měřil přes diagnostiku za jízdy a auto se ztěží ohřeje na 90st.,ale až po cca 50km na dálnici. (venku teplota cca 10st.plus). Z toho usuzuju termostat. škrtící klapka a hadice sání mají pořádný nános karbonu. Nechci vidět jak vypadá EGR. Otázka je jestli je chyba v termostatu, nebo je v tomhle motoru ještě nějaká jiná věcička, která to kurví. (mám první volvo). Když se motor neohřeje, nedojde k regeneraci a vypalování a tím se usazuje tolik bordelu v trubkách??
Díky za názory
Díky za názory
-
Offline
- Příspěvky: 542
- Registrován: 3 roky 2 měsíce
- Bydliště: okolí Svitav
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
termostat xc 60 r-v- 2010
GRAF -Klidná jízda ,následuje kopec a jízda z kopce. Venkovní teplota 10C . TEPLOTA VODY se motá kolem 90C.
vzdálenost kolem 35km.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Ford Fiesta Zetec SE-16V ,Golf GTi 1.8t 20v ,Mini Cooper ,Mitsubishi Pajero 3.2Did ,Volvo Rdesign 158kw AWD 215k
Ford Fiesta Zetec SE-16V ,Golf GTi 1.8t 20v ,Mini Cooper ,Mitsubishi Pajero 3.2Did ,Volvo Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13150
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
termostat xc 60 r-v- 2010
To je asi normální ne? Kolik by jsi si představoval, že ta relativně těžká kráva bude žrát? 4 litry?

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 542
- Registrován: 3 roky 2 měsíce
- Bydliště: okolí Svitav
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
termostat xc 60 r-v- 2010
raolsa
Dr.--- trochu to protáhni a pak to poměř ,zatím nic nemontuj 



_________________
Ford Fiesta Zetec SE-16V ,Golf GTi 1.8t 20v ,Mini Cooper ,Mitsubishi Pajero 3.2Did ,Volvo Rdesign 158kw AWD 215k
Ford Fiesta Zetec SE-16V ,Golf GTi 1.8t 20v ,Mini Cooper ,Mitsubishi Pajero 3.2Did ,Volvo Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC60 129 kw
termostat xc 60 r-v- 2010
Jasně..ta spotřeba mě až tak netrápí, jako to, že se to nechce ohřát. A to je ted ještě relativně teplo. U každýho auta se termostat občas vysere. Už jsem to řešil mockrát, ale nikdy s volvem, tak zjištuju info. Navíc tady je to dost debilně umístěný za motorem, tak se mi do toho moc nechce.
Ale díky
Ale díky
-
Offline
- Příspěvky: 542
- Registrován: 3 roky 2 měsíce
- Bydliště: okolí Svitav
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
termostat xc 60 r-v- 2010
Auto topí ? Pokud ano tak ještě propláchni před zimou chladicí oběh +doplnit novou nemrzkou + odvzdušněni a bude to OK.
Chytrá kniha:
Proč je třeba nemrznoucí kapalinu měnit po 2-3 letech?
Stejně jako u všech kapalin v automobilu se i kvalita nemrznoucí kapaliny postupem času zhoršuje a nakonec se stává kyselejší. To způsobuje korozi, která může poškodit chladič a další důležité součásti chladicího systému, jako je vodní čerpadlo, hadice, termostat či víčko chladiče.
V chladiči se také může nahromadit rez, nečistoty a jiné škodlivé částice. Takové nečistoty zhorší schopnost nemrznoucí kapaliny regulovat teplotu motoru. To může vést k přehřátí motoru, prasknutí bloku motoru, nebo dokonce k přivaření pístu k válci.
Chytrá kniha:

Proč je třeba nemrznoucí kapalinu měnit po 2-3 letech?
Stejně jako u všech kapalin v automobilu se i kvalita nemrznoucí kapaliny postupem času zhoršuje a nakonec se stává kyselejší. To způsobuje korozi, která může poškodit chladič a další důležité součásti chladicího systému, jako je vodní čerpadlo, hadice, termostat či víčko chladiče.
V chladiči se také může nahromadit rez, nečistoty a jiné škodlivé částice. Takové nečistoty zhorší schopnost nemrznoucí kapaliny regulovat teplotu motoru. To může vést k přehřátí motoru, prasknutí bloku motoru, nebo dokonce k přivaření pístu k válci.
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 01 říj 2021 22:27, celkem upraveno 3 x.
_________________
Ford Fiesta Zetec SE-16V ,Golf GTi 1.8t 20v ,Mini Cooper ,Mitsubishi Pajero 3.2Did ,Volvo Rdesign 158kw AWD 215k
Ford Fiesta Zetec SE-16V ,Golf GTi 1.8t 20v ,Mini Cooper ,Mitsubishi Pajero 3.2Did ,Volvo Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13150
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
termostat xc 60 r-v- 2010
A sledoval jsi teplotu celou jízdu? Stoupá ta teplota průběžně pomalu, nebo to má souvislost s jízdou? Tzn. když jedeš rychleji tak se to ohřívá pomaleji (proud vzduchu to ochlazuje), atp....
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC60 129 kw
termostat xc 60 r-v- 2010
Teplota stoupá velmi pomalu.Ohřívá se to na cca 80st. i půl hodiny. I když je to velký motor, tak by se měl ohřát určitě rychleji a víc. A to je zatím relativně teplo. Když zastavím a pustím topení na max,tak auto topit začne (těžko ted posoudit, jestli dostatečně). S tím ale začne teplota pomalu zase klesat. Podle mě je termostat otevřený, nebo pootevřený od začátku tzn.nefunguje správně. Mě spíš vadí, že se tím pádem nespustí regenerace DPF a auto jede celou dobu obrazně řečeno "na sytič". Je to všechno zakarbonované jak blázen..
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13150
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
termostat xc 60 r-v- 2010
Tak v tom případě to ten termostat bude.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 4403
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
termostat xc 60 r-v- 2010
Jestli je to 2turbo, tak preji dobrou šichtu. U techto prvnich 2010 je to bolest a jen vystreli gumicka v termostatu, ale musi se dat cely novy, pac je to zalisovany celek za cca 5tis Kč.
Musi ven " pul " motoru, pri teto akci idealne vycistit EGR. Pac cely ten termostat je umisten za motorem.......
Musi ven " pul " motoru, pri teto akci idealne vycistit EGR. Pac cely ten termostat je umisten za motorem.......
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 5 měsíců
- Bydliště: Nový Jičín
- Vůz: XC60 2009 2.4 136kw
termostat xc 60 r-v- 2010
Ahoj poradíte prosím Vás jak vypustit starou nemrzku a poté odvzdušnit nebo stačí nastartovat a zapnout topení? Díkyzdenal111 píše: ↑01 říj 2021 21:39 Auto topí ? Pokud ano tak ještě propláchni před zimou chladicí oběh +doplnit novou nemrzkou + odvzdušněni a bude to OK.
Chytrá kniha:![]()
Proč je třeba nemrznoucí kapalinu měnit po 2-3 letech?
Stejně jako u všech kapalin v automobilu se i kvalita nemrznoucí kapaliny postupem času zhoršuje a nakonec se stává kyselejší. To způsobuje korozi, která může poškodit chladič a další důležité součásti chladicího systému, jako je vodní čerpadlo, hadice, termostat či víčko chladiče.
V chladiči se také může nahromadit rez, nečistoty a jiné škodlivé částice. Takové nečistoty zhorší schopnost nemrznoucí kapaliny regulovat teplotu motoru. To může vést k přehřátí motoru, prasknutí bloku motoru, nebo dokonce k přivaření pístu k válci.
-
Offline
- Příspěvky: 4403
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
termostat xc 60 r-v- 2010
Dole na chladici je kohoutek, nalevo. A pak zezadu motoru je vymenik olej/voda, tak odpojit spodni hadici. Musi se strihnout spona a dat sroubovaci, pokud uz neni. Ovzdusni se to samo temi hadickami co vedou do expanzky. Po ohrati dolit a hotovo.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65709
V60 MY2018 D3 110kW