Zdravím, mám poněkud menší problémek s hláškou System motoru, doporučen servis, DPF je vyčištěné, egr ventil vyčištěn, sání vyčištěné od usazenin, nádobka pro kapalinu pro dpf plná a nastavena hladina přes diag.
Teď k věci, hláška se zobrazuje pouze, když je teplý den, v zimě se tato kontrolka neukáže absolutně vůbec. Auto jede normálně, táhne za plynem nádherně, výkon nepadá, olej na měrce má stálou hladinu. Na diag pro mobil to ukázalo chybu P242F( dpf blockage/ ash accumulation) a P0002 (fuel volume regulator control -circuit range/performance)
Nevím si rady, kde by mohl být problém. Budu rád za případnou odpověď, děkuji.
System motoru, doporučen servis. Volvo V50 2.0d
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 System motoru, doporučen servis. Volvo V50 2.0d
Nejdřív si zajeď k někomu na origo diagnostiku a pak můžeš řešit.
Možná vadná kabeláž, nebo regulátor paliva.
Jak máš starý filtr?
Možná vadná kabeláž, nebo regulátor paliva.
Jak máš starý filtr?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2
- Registrován: 2 roky 2 měsíce
- Bydliště: Libavské Údolí
- Vůz: Volvo v 50 2.0d
#3 System motoru, doporučen servis. Volvo V50 2.0d
To je pořád samé jeď na diagnostiku a podobně od každého samozřejmě to mě napadlo v první řadě, ovšem to našlo blbosti s regulatorem paliva který je naprosto v pořádku a v palivovem system nejsou ani bublinky. Problem vyřešen vyčištěním všech pojistek v řídící jednotce nad nohama spolujezdce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 538
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#4 System motoru, doporučen servis. Volvo V50 2.0d
Ono systém motoru doporučen servis je tak široká škála chýb že fakt bez diag. sa nepohneš. Vždy keď mi vyhodilo takúto chybu tak najprv som mal problém s DPF (zanesený - šiel na vyčistenie), ďalšia závada sa objavovala len pri regenerácii DPF (chýbalo aditívum) a tretia závada pod tým sa mi objavila chyba regulátoru tlaku paliva....odpojil som konektor...zapojil....a ejhle...funguje
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 31 Odpovědi
- 2011 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od stabur
-
- 4 Odpovědi
- 679 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoxctabor
-
- 33 Odpovědi
- 4795 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 10 Odpovědi
- 1057 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od *dědek*