Ahoj, ahoj, řešili ste někdo nefuncni ostřikovače jinak než výměnou motorku? Ten jsem měnil před 2,5lety a po odzkoušení funguje. Na jeho konektoru nenamerim napětí. Avšak do/z pinu B:14 a 15 modulu CEM vchazi/odchází 12V po sepnutí páčky pod volantem. Zkoušel jsem plusovy pin proměnit ohmicky s piny CEM a nameril jsem cca 250 Ohmů bez sepnute páčky a 85ohmu se sepnutou páčkou pod volantem. Tudíž jsem si řekl, že by to mohlo být průchozí. Nebo má jít spoj téměř do zkratu? Nebo je v cestě CEM modulu - motorem ostřikovače nějaké relé?
Na schématu jsem našel jakýsi blok 2/92, který podle vysvetlivek existuje tam, kde ho v autě nemám, tudíž jsem se přiklonil k variantě schéma bez toho bloku a vycházím tam. Je někde tedy zakopaný pes? Řešil to někdo?
Blok 6/2 je motorek předního ostřikovače. Jo a ostřikovače předních světel nemám.
V40 nefunkční ostřikovače předního skla
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#2 V40 nefunkční ostřikovače předního skla
2/90, 2/91 a 2/92 jsou relé
Edit: není to první ("bezrelátkový") schéma pro jedničkovou V40? Soudím dle motorků stěračů L a R (6/3 a 6/4)
Edit: není to první ("bezrelátkový") schéma pro jedničkovou V40? Soudím dle motorků stěračů L a R (6/3 a 6/4)
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Třebíč
- Vůz: Volvo V40
#3 V40 nefunkční ostřikovače předního skla
A nevíš, kde ty relé najdu?
Ja zkoušel vytáhnout všechny relé, co jsou v pojistkovce a v rozvodce, kde jsou propojovací raily, jestli přestane jít i zadní ostřikovač a ten fungoval dál. Potažmo jsem jeste mezi sebou prohodil 2 stejný relé a beze změny. Není tam ještě někde něco schovaný. Ve skříni vedle sacího boxu v motoru relé k ostřikovačům není.
Ja zkoušel vytáhnout všechny relé, co jsou v pojistkovce a v rozvodce, kde jsou propojovací raily, jestli přestane jít i zadní ostřikovač a ten fungoval dál. Potažmo jsem jeste mezi sebou prohodil 2 stejný relé a beze změny. Není tam ještě někde něco schovaný. Ve skříni vedle sacího boxu v motoru relé k ostřikovačům není.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 13 Odpovědi
- 791 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Deshi
-
- 34 Odpovědi
- 6068 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Brix
-
- 10 Odpovědi
- 1078 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 5 Odpovědi
- 278 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od MartinPova
-
- 23 Odpovědi
- 4681 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda.E