Mam problem se kterým si uz nevedi rady ani ve Volvu.
Popisi chybu : Pruží mi volant nevraci se, a auto ostře tahne do leva, kdyz prejedu nerovnost autu se nezhoupne ,ale hrne se do strany.
Nechal jsem opravit cepy rizeni, cepy kulove na ramenou, na zadni naprave jsem nechal vymenit srouby a nechal jsem nalisovat nove silembloky aby se dala udelat geometrie obou naprav, koupil jsem nove gumy Continental . Zaplatil jsem x 1000 a volant nejde skoro tocit pere se to . Jedine co mi poradili dat zpet stare ramena, ze pry Lemfedr ramena jsou delsi a proto se to mozna chova tak to. Celkove jsem do auta vrazil 110000 jede skvele az na to rizeni . Poradte prosim . Dochazi mi penize i nervy
Řízení - auto tahne do leva
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13595
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Řízení - auto tahne do leva
Otázka zní jestli máš dobře nalisované silentbloky v ramenech.
Na místě jde s volantem točit lehce?
Jinak na opravu řízení mám prověřenou firmu, ale trvá to 3 týdny.
Že jsou Lemforder ramena delší je blbost.
Na místě jde s volantem točit lehce?
Jinak na opravu řízení mám prověřenou firmu, ale trvá to 3 týdny.
Že jsou Lemforder ramena delší je blbost.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Řízení - auto tahne do leva
Podobný problém jsem měl u své V70 - dovozu z němec. Závada spočívala v tom, že tam nějaké pako při jakési opravě přední osy špatně sesadilo kloub na poloose, ten byl povylezlej a tím byla ta poloosoa dlouhá. Bohužel si již nevzpomenu který, ale myslím, že pravý vnější. Takže kouknout pod auto na to jak jsou moc ty klouby povylezlé, ideálně by měly být oba vnější stejně dlouhé a vnitřní jakbysmet. Další běžná varianta je zarezlý kloubek na tyči od volantu k převodce řízení. Ale zde se mi zdá pravděpodobný ten kloub. Ona je pak ta poloosa taková "našponovaná" a při propružení je tam takový skluz/hrnutí kola.
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rychvald
- Vůz: S80 3L T6 Executive r.v.04
Řízení - auto tahne do leva
A co horní uložení předních tlumičů ?
_________________
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bohumín
- Vůz: S60 D5 Black
Řízení - auto tahne do leva
Nějaké nové zjištění?
Mám podobný problém. Řízení tahá do leva a při brždění nejvíc na dírách má tendenci tahat za volant.
Ložiska, pravá poloosa a Ramena včetně kloubů a čepů tyček řízení jsou kompletně nové. Jedno rameno je sice febi a druhé Lem protože nebylo skladem, ale to by nemělo vadit. Blblo to už před výměnou.
Vlastně je na přední nápravě původní jen levá poloosa a předchozím majitelem měněné tlumiče.
Mám podobný problém. Řízení tahá do leva a při brždění nejvíc na dírách má tendenci tahat za volant.
Ložiska, pravá poloosa a Ramena včetně kloubů a čepů tyček řízení jsou kompletně nové. Jedno rameno je sice febi a druhé Lem protože nebylo skladem, ale to by nemělo vadit. Blblo to už před výměnou.
Vlastně je na přední nápravě původní jen levá poloosa a předchozím majitelem měněné tlumiče.
_________________
Volvo S60 Black 2005 D5 D5244T 147-kW/470-Nm "Los"
Škoda Rapid 1986 "Rapl"
Škoda 110R 1974 sport úprava "eRko"
Škoda Felicia 1960 "Lego"
Volvo S60 Black 2005 D5 D5244T 147-kW/470-Nm "Los"
Škoda Rapid 1986 "Rapl"
Škoda 110R 1974 sport úprava "eRko"
Škoda Felicia 1960 "Lego"
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Xc70 D5 2008
Řízení - auto tahne do leva
Jen nápad,zkusil bych přehustit nebo podhustit pneu,jestli bude změna. Podobný problém jsem měl na jiném autě, tam mi to dělali pneumatiky.
-
Offline
- Příspěvky: 444
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
Řízení - auto tahne do leva
Možná plácnu kravinu, ale nemůže být přidřený brzdič?? Nevrací se. A tím pádem táhne doleva. Ale to by šlo poznat i po čichu
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA ,
XC60,AWD, 2.5D, 151Kw Zlatenka
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA ,
XC60,AWD, 2.5D, 151Kw Zlatenka
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bohumín
- Vůz: S60 D5 Black
Řízení - auto tahne do leva
Včera jsem se v tom zase vrtal a našel asi zdroj problému.
Na pravé straně vymletá horní díra ve spoji těhlice/tlumič. Bez dotažení vůle skoro 2mm. I dotažení nakrev časem povolí a má vůli. To auto holt něco váží.
Přemýšlím jestli vystružit díry a vyrobit kovové vložky, nebo koupím obě těhlice včetně větších brzd.
Na pravé straně vymletá horní díra ve spoji těhlice/tlumič. Bez dotažení vůle skoro 2mm. I dotažení nakrev časem povolí a má vůli. To auto holt něco váží.
Přemýšlím jestli vystružit díry a vyrobit kovové vložky, nebo koupím obě těhlice včetně větších brzd.
_________________
Volvo S60 Black 2005 D5 D5244T 147-kW/470-Nm "Los"
Škoda Rapid 1986 "Rapl"
Škoda 110R 1974 sport úprava "eRko"
Škoda Felicia 1960 "Lego"
Volvo S60 Black 2005 D5 D5244T 147-kW/470-Nm "Los"
Škoda Rapid 1986 "Rapl"
Škoda 110R 1974 sport úprava "eRko"
Škoda Felicia 1960 "Lego"
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12282
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Řízení - auto tahne do leva
No spíš to někdy někdo zapomněl utáhnout, nebo je tam špatnej šroub. 2mm vůli tam teda nemam ani když tam matka neni vůbec.
Jiný těhlice (na vrakáči jich bude dost) je podle mě nejrozumnější řešení.
Jiný těhlice (na vrakáči jich bude dost) je podle mě nejrozumnější řešení.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé