Řízení - auto tahne do leva

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Mixicc Ověřený

Řízení - auto tahne do leva

Příspěvek od Mixicc »

Mam problem se kterým si uz nevedi rady ani ve Volvu.
Popisi chybu : Pruží mi volant nevraci se, a auto ostře tahne do leva, kdyz prejedu nerovnost autu se nezhoupne ,ale hrne se do strany.
Nechal jsem opravit cepy rizeni, cepy kulove na ramenou, na zadni naprave jsem nechal vymenit srouby a nechal jsem nalisovat nove silembloky aby se dala udelat geometrie obou naprav, koupil jsem nove gumy Continental . Zaplatil jsem x 1000 a volant nejde skoro tocit pere se to . Jedine co mi poradili dat zpet stare ramena, ze pry Lemfedr ramena jsou delsi a proto se to mozna chova tak to. Celkove jsem do auta vrazil 110000 jede skvele az na to rizeni . Poradte prosim . Dochazi mi penize i nervy

raolsa Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13595
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Řízení - auto tahne do leva

Příspěvek od raolsa »

Otázka zní jestli máš dobře nalisované silentbloky v ramenech.
Na místě jde s volantem točit lehce?
Jinak na opravu řízení mám prověřenou firmu, ale trvá to 3 týdny.
Že jsou Lemforder ramena delší je blbost.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Jarda S40 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1465
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Řízení - auto tahne do leva

Příspěvek od Jarda S40 »

Podobný problém jsem měl u své V70 - dovozu z němec. Závada spočívala v tom, že tam nějaké pako při jakési opravě přední osy špatně sesadilo kloub na poloose, ten byl povylezlej a tím byla ta poloosoa dlouhá. Bohužel si již nevzpomenu který, ale myslím, že pravý vnější. Takže kouknout pod auto na to jak jsou moc ty klouby povylezlé, ideálně by měly být oba vnější stejně dlouhé a vnitřní jakbysmet. Další běžná varianta je zarezlý kloubek na tyči od volantu k převodce řízení. Ale zde se mi zdá pravděpodobný ten kloub. Ona je pak ta poloosa taková "našponovaná" a při propružení je tam takový skluz/hrnutí kola.

smarkus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 109
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Rychvald
Vůz: S80 3L T6 Executive r.v.04

Řízení - auto tahne do leva

Příspěvek od smarkus »

A co horní uložení předních tlumičů ?
_________________
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive

ZdenoR
Offline
Příspěvky: 9
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Bohumín
Vůz: S60 D5 Black

Řízení - auto tahne do leva

Příspěvek od ZdenoR »

Nějaké nové zjištění?

Mám podobný problém. Řízení tahá do leva a při brždění nejvíc na dírách má tendenci tahat za volant.
Ložiska, pravá poloosa a Ramena včetně kloubů a čepů tyček řízení jsou kompletně nové. Jedno rameno je sice febi a druhé Lem protože nebylo skladem, ale to by nemělo vadit. Blblo to už před výměnou.

Vlastně je na přední nápravě původní jen levá poloosa a předchozím majitelem měněné tlumiče.
_________________
Volvo S60 Black 2005 D5 D5244T 147-kW/470-Nm "Los"
Škoda Rapid 1986 "Rapl"
Škoda 110R 1974 sport úprava "eRko"
Škoda Felicia 1960 "Lego"

sm3ky
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Xc70 D5 2008

Řízení - auto tahne do leva

Příspěvek od sm3ky »

Jen nápad,zkusil bych přehustit nebo podhustit pneu,jestli bude změna. Podobný problém jsem měl na jiném autě, tam mi to dělali pneumatiky.

Pepino33 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 444
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Havr
Vůz: V70 2,4 D5
Bydliště: Havířov

Řízení - auto tahne do leva

Příspěvek od Pepino33 »

Možná plácnu kravinu, ale nemůže být přidřený brzdič?? Nevrací se. A tím pádem táhne doleva. Ale to by šlo poznat i po čichu :D :D
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA ,
XC60,AWD, 2.5D, 151Kw Zlatenka
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA

ZdenoR
Offline
Příspěvky: 9
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Bohumín
Vůz: S60 D5 Black

Řízení - auto tahne do leva

Příspěvek od ZdenoR »

Včera jsem se v tom zase vrtal a našel asi zdroj problému.
Na pravé straně vymletá horní díra ve spoji těhlice/tlumič. Bez dotažení vůle skoro 2mm. I dotažení nakrev časem povolí a má vůli. To auto holt něco váží.

Přemýšlím jestli vystružit díry a vyrobit kovové vložky, nebo koupím obě těhlice včetně větších brzd.
_________________
Volvo S60 Black 2005 D5 D5244T 147-kW/470-Nm "Los"
Škoda Rapid 1986 "Rapl"
Škoda 110R 1974 sport úprava "eRko"
Škoda Felicia 1960 "Lego"

Urvanej Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12282
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Řízení - auto tahne do leva

Příspěvek od Urvanej »

No spíš to někdy někdo zapomněl utáhnout, nebo je tam špatnej šroub. 2mm vůli tam teda nemam ani když tam matka neni vůbec.
Jiný těhlice (na vrakáči jich bude dost) je podle mě nejrozumnější řešení.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé