Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#476 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Jestli si dobře pamatuju, tak od P3 není potřeba štítek na kastli, dle vin se ukáže výbava včetně kódů a v katalogu dílů jsou tlumiče které pasují na V70 s AUR, BHF, JKL a druhý jsou pro IRT, BHF, 4RR, tohle musí sedět. Tyhle kody jsem si ted vymyslel, kdy mi to někdo pak chtěl tvrdit, že to je kód dřevěného oložení a ne třeba sportovního podvozku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#477 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
To : Raolsa , Sup
Je tu někde postup jak a dle čeho tedy poznám co mám na autě - jak to rozklíčuju bez návštěvy servisu?
Ve vidě je u nich také : Marked 43 , Marked 39 atd. Má to spojitost?
Já už vidu zabalil a nepamatuji jestli tam nějaké kody byly.
Je tu někde postup jak a dle čeho tedy poznám co mám na autě - jak to rozklíčuju bez návštěvy servisu?
Ve vidě je u nich také : Marked 43 , Marked 39 atd. Má to spojitost?
Já už vidu zabalil a nepamatuji jestli tam nějaké kody byly.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#478 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Když nechceš servis, tak doporucuju eshop autopalace...
Tam napíšeš tomu odborníkovi že máš zájem o tlumiče, ale nevíš jaké objednat pro svoje vin ...
A on ti třeba odpoví které pasují na tvoje auto ...
Tam napíšeš tomu odborníkovi že máš zájem o tlumiče, ale nevíš jaké objednat pro svoje vin ...
A on ti třeba odpoví které pasují na tvoje auto ...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#479 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
A co Skandix dle vin?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#480 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Jj, ten marked je právě ten typ tlumiče daný na tvé auto, který je napsaný na tom štítku.
Autopalace taky funguje, mají přístup do ofiko databáze, takže si vyjedou s čím tvoje auto vyjelo z fabriky.
Autopalace taky funguje, mají přístup do ofiko databáze, takže si vyjedou s čím tvoje auto vyjelo z fabriky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#481 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Pěkně jsem vyměknul... po pár dnech...
chci jistotu a ta by s původními komponenty nebyla zajištěna.
Takže auto dostane nové tlumiče, uložení, ložiska a dorazy.
Původní zůstanou je podložky pod a nad pružinu (originál 8měsíců staré), prachovky co jsem tam dal já a původní pružiny...
chci jistotu a ta by s původními komponenty nebyla zajištěna.
Takže auto dostane nové tlumiče, uložení, ložiska a dorazy.
Původní zůstanou je podložky pod a nad pružinu (originál 8měsíců staré), prachovky co jsem tam dal já a původní pružiny...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#482 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
No pěkné. Kolik je aktuální útrata?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#483 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
V přední nápravě jsem aktuálně za:
tlumiče Sachs, dorazy, prachovky, ložiska, uložení - 6.600Kč
pak pokus s rejdovými čepy Lemforder - 1.000Kč
Ramena Meyle HD - 6.600Kč
Komplet řízení - 24.500Kč
a teď předělání tlumičů - předpoklad cca 16.000Kč
Takže celkem jsem v přední nápravě za 55.000Kč a už by to za ty prachy fakt mohlo přestat klepat...
tlumiče Sachs, dorazy, prachovky, ložiska, uložení - 6.600Kč
pak pokus s rejdovými čepy Lemforder - 1.000Kč
Ramena Meyle HD - 6.600Kč
Komplet řízení - 24.500Kč
a teď předělání tlumičů - předpoklad cca 16.000Kč
Takže celkem jsem v přední nápravě za 55.000Kč a už by to za ty prachy fakt mohlo přestat klepat...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#484 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
No vidíš a přitom stačí zadarmo pootočit čudlíkem hlasitosti trochu doprava.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#485 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Radku, ver, ze nestaci. Klepe to az do pedalu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#486 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Jakub má pravdu... Fakt to nepomáhalo...
To je prostě rachot neskutečnej.
To je prostě rachot neskutečnej.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#487 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Taková krutá otázka....myslíš, že by ve Volvu ukázali rovnou na tlumiče? Nebo jsi to tam na začátku měl?...to jsem nepostřehl
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#488 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Tak na úplném začátku jsem ve Volvu vůbec nebyl...
ale spíš by mě zajímalo zda by na úplném začátku ukázali na řízení, protože podle mě těm původním tlumičům, ramenům zas tam moc nebylo...
Od samého začátku klepání klepe to řízení a tlumiče se k tomu přidaly po mojí výměně.
ale spíš by mě zajímalo zda by na úplném začátku ukázali na řízení, protože podle mě těm původním tlumičům, ramenům zas tam moc nebylo...
Od samého začátku klepání klepe to řízení a tlumiče se k tomu přidaly po mojí výměně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#489 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
To je teda peklo
A co ještě nechápu že to klepe i Jakubovi - přece má jiné tlumiče.
Vlastně tlumiče si dělá spousta lidí a velmi často dávají sachs a nic.
Jsem fakt zvědav jestli na těch demontovaných bude poznat nějaká vada.
Začínám se docela bát co mne také čeká kort když se často potkáváme ve stejných vláknech .
A co ještě nechápu že to klepe i Jakubovi - přece má jiné tlumiče.
Vlastně tlumiče si dělá spousta lidí a velmi často dávají sachs a nic.
Jsem fakt zvědav jestli na těch demontovaných bude poznat nějaká vada.
Začínám se docela bát co mne také čeká kort když se často potkáváme ve stejných vláknech .
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#490 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Z volva si po výměně beru všechny díly zpět, takže to pak pořádně prohlédnu.
neříkám že je to můj případ, ale padělá se úplně všechno, o tlumičích je tam dost popsáno na druhé a poslední straně.
http://source.elit.cz/CZ/Mailing/a_elitni_ceny_2016/ec_32_2016/Padelky.pdf
neříkám že je to můj případ, ale padělá se úplně všechno, o tlumičích je tam dost popsáno na druhé a poslední straně.
http://source.elit.cz/CZ/Mailing/a_elitni_ceny_2016/ec_32_2016/Padelky.pdf
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 425
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#491 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Ja som dal tlmiče Sachs, uloženie Lemforder a podložky pod pružiny povodne na S60 P3 a bez problémov a zvukov, nabehaných 10 tis km...Munga píše: Vlastně tlumiče si dělá spousta lidí a velmi často dávají sachs
Naposledy upravil(a) lkopcansky dne 23 led 2021 10:27, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70, M66, B5254T6
#492 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Já to tu po očku sleduju, neb už mám taky pár dílů podvozku po výměně a šťastný také ještě nejsem....
Jen k Sachsům od Carda, kdysi jsem od nich bral ATE kotouče+desky na předek 850 a po doslova pár tisících km prasklina na vnitřním kraji. Může to být blbá náhoda, ale už tam nenakupuju.
Jen k Sachsům od Carda, kdysi jsem od nich bral ATE kotouče+desky na předek 850 a po doslova pár tisících km prasklina na vnitřním kraji. Může to být blbá náhoda, ale už tam nenakupuju.
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#493 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Já dřív nakupoval v Cardu, ale už pár let nakupuji v autodilos.
Ale zřejmě tenkrát tam ty tlumiče neměli skladem, tak ty moje jsou z Carda.
Pak uvidím zda se vůbec budou chtít bavit o nějaké reklamaci. Montoval jsem si sám.
Na stránkách mají formulář pro reklamace a je tam mimo jiné kolonka pro datum, km a adresu montážní firmy a totéž druhá kolonka pro demontážní firmu... (demontáž je v pohodě, to bude volvo)
Ale zřejmě tenkrát tam ty tlumiče neměli skladem, tak ty moje jsou z Carda.
Pak uvidím zda se vůbec budou chtít bavit o nějaké reklamaci. Montoval jsem si sám.
Na stránkách mají formulář pro reklamace a je tam mimo jiné kolonka pro datum, km a adresu montážní firmy a totéž druhá kolonka pro demontážní firmu... (demontáž je v pohodě, to bude volvo)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#494 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Já beru také u Carda - maj dobré recenze i ceny a mám to v dojezdu do prodejny.
Destičky ATE jsou ok, tlumiče sachs také od nich a zatím ok - najeto cca 10tis.
To že máš možná falza mne také napadlo , ale to je fakt v hajzlu - kde by měl pak člověk kupovat. Já dřív bral vše z Elitu, ale pak jsem přišel o slevu tak beru z Carda.
To razítko by chtělo nebo alespon někoho kdo má na montáž ičo.
Nevěřím že by ověřovaly zda je subjekt aktivní.
Ty tlumiče jsou ještě mladé a tak by stálo za to zjistit zda jsou originální.
Na Cardo - zkušenosti je tu vlákno, ale pár let neaktivní tak to oživím ať se kolegové pochlubí.
Destičky ATE jsou ok, tlumiče sachs také od nich a zatím ok - najeto cca 10tis.
To že máš možná falza mne také napadlo , ale to je fakt v hajzlu - kde by měl pak člověk kupovat. Já dřív bral vše z Elitu, ale pak jsem přišel o slevu tak beru z Carda.
To razítko by chtělo nebo alespon někoho kdo má na montáž ičo.
Nevěřím že by ověřovaly zda je subjekt aktivní.
Ty tlumiče jsou ještě mladé a tak by stálo za to zjistit zda jsou originální.
Na Cardo - zkušenosti je tu vlákno, ale pár let neaktivní tak to oživím ať se kolegové pochlubí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#495 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
285.000 km
V mezičase čekání na nové tlumiče provedena další výměna oleje s filtrem.
V mezičase čekání na nové tlumiče provedena další výměna oleje s filtrem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#496 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
285.500 km
...KONEČNĚ VYŘEŠENO A VOLVO SE STALO OPĚT VOLVEM...
Dnes proběhla plánovaná výměna tlumičů u Kurtze.
Měnili tlumiče, dorazy, ložiska a uložení.
Celá akce byla na počkání a trvala necelé dvě hodiny.
A konečně je v autě ticho, i teď když mrzne a na silnicích je zmrzlý krpatý sněhovoledový koberec od pluhů, tak od podvozku už neslyším absolutně nic. jen pneumatiky a sem tam nějaké rezonance v interiéru.
Bomba, konečně mě to auto zase baví.
Geometrii si lehce doladím sám (nechtěl jsem po servisu), ačkoli se měnili jen tlumiče, tak se to stejně trošku pohnulo a volant je malinko doleva.
Všechny demontované díly jsem si nechal vrátit.
-Tlumiče - nic nějak zvlášť špatného nevidím, vůle pístnice trošičku, ale nic moc. Nicméně dovnitř nevidím, to už je na někom jiném.
-Horní uložení se zdá v pohodě, drží a silentblok se ani nehne. takže to se zdá být ok.
-Ložisko... no tam už si tak jistý nejsem, nahoru dolu to má vůli tam 1-2mm na obou stranách auta... ale že by to klepalo...nevím, je to přeci jen pořád tlačeno pružinou... to ani nebudu zkoušet reklamovat, za těch pár korun to nestojí.
-Dorazy - těm vůbec nic nebylo.
Dnes vyplněn reklamační formulář a spolu s tlumiči předáno do Carda... posílají to do Sachse, aby rozhodli o reklamaci... mají na to standardně 30dní, takže uvidím jak to dopadne, ale moc s tím nepočítám... je to jen pokus.
a na závěr fakturka... potěšila cena práce - (jako už na výměně řízení)... 2hodiny za necelé 2.200Kč s DPH (v Průhonické trojce je hodina na takto stará auta o cca 500Kč víc)
...KONEČNĚ VYŘEŠENO A VOLVO SE STALO OPĚT VOLVEM...
Dnes proběhla plánovaná výměna tlumičů u Kurtze.
Měnili tlumiče, dorazy, ložiska a uložení.
Celá akce byla na počkání a trvala necelé dvě hodiny.
A konečně je v autě ticho, i teď když mrzne a na silnicích je zmrzlý krpatý sněhovoledový koberec od pluhů, tak od podvozku už neslyším absolutně nic. jen pneumatiky a sem tam nějaké rezonance v interiéru.
Bomba, konečně mě to auto zase baví.
Geometrii si lehce doladím sám (nechtěl jsem po servisu), ačkoli se měnili jen tlumiče, tak se to stejně trošku pohnulo a volant je malinko doleva.
Všechny demontované díly jsem si nechal vrátit.
-Tlumiče - nic nějak zvlášť špatného nevidím, vůle pístnice trošičku, ale nic moc. Nicméně dovnitř nevidím, to už je na někom jiném.
-Horní uložení se zdá v pohodě, drží a silentblok se ani nehne. takže to se zdá být ok.
-Ložisko... no tam už si tak jistý nejsem, nahoru dolu to má vůli tam 1-2mm na obou stranách auta... ale že by to klepalo...nevím, je to přeci jen pořád tlačeno pružinou... to ani nebudu zkoušet reklamovat, za těch pár korun to nestojí.
-Dorazy - těm vůbec nic nebylo.
Dnes vyplněn reklamační formulář a spolu s tlumiči předáno do Carda... posílají to do Sachse, aby rozhodli o reklamaci... mají na to standardně 30dní, takže uvidím jak to dopadne, ale moc s tím nepočítám... je to jen pokus.
a na závěr fakturka... potěšila cena práce - (jako už na výměně řízení)... 2hodiny za necelé 2.200Kč s DPH (v Průhonické trojce je hodina na takto stará auta o cca 500Kč víc)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#497 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Tak to rád slyším
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#498 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Take toto rad čtu. Takze pristi mesic jdu take na tlumice.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#499 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Zajímavé rozuzlení. Díky za report a poučení pro ostatní. Ať slouží.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#500 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Jojo ... je to tak.
Dnes v noci -13°C, auto ponecháno venku aby pořádně vymrzlo.
Ráno cestou do práce -16°C...
A je to dokonalost... naprosto tichý auto ...
Takže když tlumiče, tak asi jedině originál...
Dnes v noci -13°C, auto ponecháno venku aby pořádně vymrzlo.
Ráno cestou do práce -16°C...
A je to dokonalost... naprosto tichý auto ...
Takže když tlumiče, tak asi jedině originál...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 416 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 3 Odpovědi
- 647 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jergus.balaz
-
- 4 Odpovědi
- 159 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Giew
-
- 103 Odpovědi
- 4774 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od boo-beek
-
- 2 Odpovědi
- 3240 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali