XC60 T6 3000ccm benzín,( no tak i nafta..) - spolehlivost, závady
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90
#1 XC60 T6 3000ccm benzín,( no tak i nafta..) - spolehlivost, závady
Ahojte. Koukám po XC60 T6 3000ccm benzín, naftu nechci, tak by mě zajímalo jestli nemá nějaké typické závady protože třeba XC90 T6 jich má víc než dost, třeba převodovky.... Tak abych nešlápl do ho... Děkuji za konstruktivní příspěvky. Tak doplňuji otázku, co nafťáky a jejich převodovky?
Naposledy upravil(a) Katana dne 07 led 2021 19:06, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#2 XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady
sice nemám, ale spíš to bude podobné s80 nebo v/xc70 p3 (vzhledem k tomu, odkdy se vyrábí). takže co se motoru a převodovky týče, tak nic vážného.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1013
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#3 XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady
Záleží na roku výroby, protože první generace nové jednoturbové T6 uměly žrát litr oleje/1000km.
Druhá generace se zvýšeným výkonem už byla lepší, ale vždy záleželo na gramotnosti uživatele, aby ten motor neustále netrestal.
A pozor na to : poslední faceliftové T6 v XC60 už jsou dvoulitrové čtyřválce, nikoliv třílitr.
Je to velmi povedený motor, ale šestiválec to prostě není.
Takže není T6 jako T6
PS: LPG NE !!!!
Mám fotky upálených pístů
Druhá generace se zvýšeným výkonem už byla lepší, ale vždy záleželo na gramotnosti uživatele, aby ten motor neustále netrestal.
A pozor na to : poslední faceliftové T6 v XC60 už jsou dvoulitrové čtyřválce, nikoliv třílitr.
Je to velmi povedený motor, ale šestiválec to prostě není.
Takže není T6 jako T6
PS: LPG NE !!!!
Mám fotky upálených pístů
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90
#4 XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady
Díky chlapi, no potěšen nejsem.... Tak možná nastane návrat k XC90.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#5 XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady
jdi do v/xc70 t6
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 29
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: S80II T6 AWD 07
#6 XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady
Hmm, mam S80 II T6 z roku 2007 predelanou na LPG. To neni dobra prognoza. ;o( Zatim jsem najel na plyn 50 000 km tak uvidime jestli se povede dalsi padesatka.David Patočka píše: ↑28 pro 2020 23:23 Záleží na roku výroby, protože první generace nové jednoturbové T6 uměly žrát litr oleje/1000km.
Druhá generace se zvýšeným výkonem už byla lepší, ale vždy záleželo na gramotnosti uživatele, aby ten motor neustále netrestal.
A pozor na to : poslední faceliftové T6 v XC60 už jsou dvoulitrové čtyřválce, nikoliv třílitr.
Je to velmi povedený motor, ale šestiválec to prostě není.
Takže není T6 jako T6
PS: LPG NE !!!!
Mám fotky upálených pístů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 433
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#7 XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady
Malo by sa jednať o tieto motory(opravte ma ak sa mýlim):
Prvá generácia
Druhá generácia
Prvá generácia
Druhá generácia
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 439
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#8 XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady
A co ta poslední T5 co se do XC60 1gen dávala?
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1013
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#9 XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady
NE
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1013
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#11 XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady
Záleží na tom, která je myšlena poslední T5.
Poslední se dá nazvat 2014 - 2017 Facelift, což je VEA, čtyřválec, 1969 ccm, T5 - ten ANO, je to motor dnešních modelů.
Poslední by taky někdo myslet motor první generace XC60 do roku 2014 2.0, T5, čtyřválec Ford, 1999 ccm, ten NE - vysoká spotřeba oleje, potíže s rozvodovým řetězem a padající turba. Ten si v celé parádě užila Lucie Výborná ve své XC60, včetně powershiftu
Třeba toto je T5 1999 ccm :
https://www.autoscout24.de/angebote/volvo-xc60-2-0-powershift-xenon-memory-pano-kamera-keyless-benzin-gold-c38ecb47-2688-43c3-be02-6f9c2398f35c?&cldtidx=6&cldtsrc=listPage
Poslední se dá nazvat 2014 - 2017 Facelift, což je VEA, čtyřválec, 1969 ccm, T5 - ten ANO, je to motor dnešních modelů.
Poslední by taky někdo myslet motor první generace XC60 do roku 2014 2.0, T5, čtyřválec Ford, 1999 ccm, ten NE - vysoká spotřeba oleje, potíže s rozvodovým řetězem a padající turba. Ten si v celé parádě užila Lucie Výborná ve své XC60, včetně powershiftu
Třeba toto je T5 1999 ccm :
https://www.autoscout24.de/angebote/volvo-xc60-2-0-powershift-xenon-memory-pano-kamera-keyless-benzin-gold-c38ecb47-2688-43c3-be02-6f9c2398f35c?&cldtidx=6&cldtsrc=listPage
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 439
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#12 XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady
Ano, já myslel ten 180 kW - B4204T11. A teď jsem to zkoumal podrobněji a koukám že mezi 2015-2016 se dělal i pětiválec 187 kW - B5254T12, o tom jsem neměl ponětí.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2365
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#13 XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady
Nebál bych se toho, měl jsem V70 T6 3000ccm benzín prodával jsem jí s najetými 370 000km a stávající majitel se vesele blíží k metě 400 000km a motor má projev, jako by měl najeto sotva půlku, = bez závad a problémů. (jasně, vyměnovalo se odvětrání, přetěsňoval přepad turba, přetěsňovala se vakuovka, ale nic s ventily, hlavou atd..) ale to jsou věci spojené s opotřebením provozem a ne s nekvalitou motoru.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 527 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 36 Odpovědi
- 1589 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dural8
-
- 9 Odpovědi
- 1933 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jogin3
-
- 10 Odpovědi
- 1894 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Davidxman
-
- 13 Odpovědi
- 3426 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od FrantaB