D5 vibrácie voľnobeh
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#126 D5 vibrácie voľnobeh
ty 2 silentbloky na rámu motoru na levé straně mají středící čepy, takže tam nic neposuneš, zbylé 2 vpravo jsou bez čepů
a ještě původně se dával ten levý zadní s oválnou dírou pro čep, aby se to asi trefilo, teď už dávají všechny s kulatou...
a ještě původně se dával ten levý zadní s oválnou dírou pro čep, aby se to asi trefilo, teď už dávají všechny s kulatou...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 689
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#127 D5 vibrácie voľnobeh
No ja si rikam ze radovej petivalec jeste k tomu s tak nizkym kompresnim pomerem nema duvod se klepat jak drahej pes, takze budu pokracovat kontrolou vstriku...ale hned to nebude
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 689
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#128 D5 vibrácie voľnobeh
Co jsem tak vycetl tak hydra jsou problem hlavne 136kw z duvodu kombinace oleje, intervalu vymeny a DPF regenerace. Ja jsem je nechal minuly mesic vymenit pri vymene rozvodu a prej jich byla polovina zapecena. Motor se vyrazne ztisil ale na vibrace ani na jizdu to nemelo zadny vliv.
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#129 D5 vibrácie voľnobeh
Pravda2 120kW na hydra v zásadě netrpí. Jestli si vybavím správně Tod2 dělal repas vstřiku a vůbec se to neposunulo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#130 D5 vibrácie voľnobeh
já ne, to byl někdo jiný
já zatím vrazil pur vložky do silentbloků rámu motoru a výrazně to pomohlo, teď ty silentbloky vyměním za origo (už mi leží na stole)
ale repas vstřiků bych taky potřeboval, první pouští z přepadu mnohem víc než ostatní
já zatím vrazil pur vložky do silentbloků rámu motoru a výrazně to pomohlo, teď ty silentbloky vyměním za origo (už mi leží na stole)
ale repas vstřiků bych taky potřeboval, první pouští z přepadu mnohem víc než ostatní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 642
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#131 D5 vibrácie voľnobeh
Tod2: to si nerozumíme, já nechci šoupat rám, ale chci povolit držáky na hydrolůžkách, spodní reakci a rozpěru, ať si to lépe sedne a znovu postupně utáhnout.
Sup: jo, je to možný, nevím, jak to objednávají, ale prý nepřišly díly ani servisu, nevím, jestli za to může covid, nebo to objednávají v jako měsíční objednávku Jinak neříkám, že je SWAG na prd, určitě je lepší, než rok starý Lemforder, ale hodnocení SWAG nechám na moment, až místo něj dám origo.
Já měl vstřiky v dieselservisu, ale repas nebyl potřeba, byly OK, tak se jen vyčistily ultrazvukem.
No je to šílený, chtěl jsem pětiválec hlavně kvůli hladkému chodu a pěknému zvuku, ale co jsem měl Octavii 1.6TDI, tak ta sice měla zvuk hroznej, ale vibrace na volnoběh žádný. Tak jak mi vibruje teď Volvo mi nevibroval ani Golf 3 r.96 s rotačkou TDI a jednohmotým setrvákem.
Sup: jo, je to možný, nevím, jak to objednávají, ale prý nepřišly díly ani servisu, nevím, jestli za to může covid, nebo to objednávají v jako měsíční objednávku Jinak neříkám, že je SWAG na prd, určitě je lepší, než rok starý Lemforder, ale hodnocení SWAG nechám na moment, až místo něj dám origo.
Já měl vstřiky v dieselservisu, ale repas nebyl potřeba, byly OK, tak se jen vyčistily ultrazvukem.
No je to šílený, chtěl jsem pětiválec hlavně kvůli hladkému chodu a pěknému zvuku, ale co jsem měl Octavii 1.6TDI, tak ta sice měla zvuk hroznej, ale vibrace na volnoběh žádný. Tak jak mi vibruje teď Volvo mi nevibroval ani Golf 3 r.96 s rotačkou TDI a jednohmotým setrvákem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#132 D5 vibrácie voľnobeh
jo tak, no ale podtlaky mají kužel ne? takže tam si taky nemá co sednout
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 689
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#133 D5 vibrácie voľnobeh
Jo maji takovou polokouli
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 642
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#134 D5 vibrácie voľnobeh
to mají ale zespoda, zvrchu není nic, respektive je tam ten vývod na podtlak, ale o nějaký ten mm by se to třeba hnout mohlo, nebo aspoň se třeba uvolní nějaké předpětí, protože teď je motor v jiné poloze, než když tam byl ten špatný silentblok u rozvodů, nevím, už se chytám stébla...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#135 D5 vibrácie voľnobeh
jasně, za pokus to stojí, hlavně to nic nestojí
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 13095
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#136 D5 vibrácie voľnobeh
Takový nápad, zkoušel jste někdo jestli vůbec funguje ten ventil na podtlak do silentbloků?
Posouvat hydrosilentbloky v držácích nejde, ty díry na šteft jsou jen o 0,5 mm větší.
Posouvat hydrosilentbloky v držácích nejde, ty díry na šteft jsou jen o 0,5 mm větší.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#137 D5 vibrácie voľnobeh
podtlak a silentbloky (lemforder) mi fungují, proto jsem je i tehdy měnil, i když v jaké jsou ty silentbloky kvalitě oproti Corteco nedokážu posoudit
i po startu je cítit, jak to po vytvoření podtlaku změkne
já už ani tak neřeším volnoběh, ale spíš ostatní otáčky, kde jsou ty mikrovibrace pořád, no uvidím po výměně na té nápravnici
i po startu je cítit, jak to po vytvoření podtlaku změkne
já už ani tak neřeším volnoběh, ale spíš ostatní otáčky, kde jsou ty mikrovibrace pořád, no uvidím po výměně na té nápravnici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 689
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#138 D5 vibrácie voľnobeh
mne funguje...kdyz jsme pres VIDU ten ventil ovladali tak se projev motoru trochu menil
kdyz na volnobeh vyndam hadicku ze silentbloku tak saje
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 642
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#139 D5 vibrácie voľnobeh
Podtlaky mi fungují, to už jsem zkoušel dávno.
Tak jsem včera sundal rozpěru a spodní reakci, povolil hydrolůžka a znovu dotáhnul, pak jsem postupně utáhnul všechny silentbloky na rozpěře a reakci, fakt jsem si dal záležet, aby nikde nebylo žádné předpětí. Výsledek - je to lepší! Teď už je to snesitelné a dá se s tím žít, nicméně vibrace jsou stále přítomny a budu to řešit dál. Tímto jsem se jen dostal cca o 4 měsíce zpět, kdy se to začalo postupně zhoršovat zřejmě vinou silentbloku u řemenice, který jsem měnil naposledy.
Na co jsem však přišel - zkusil jsem nastartovat motor bez spodní reakce a horní rozpěry a motor sebou dost mele a hýbe to celým autem. Je to takové rychlé pravidelné škubání, jako kdybych měl dvouválec. Po připojení všech silentbloků se to škubání změní ve vibrace. Co jsem zkoumal, tak mi to přijde že ten škubavý volnoběh způsobuje dvojce servopumpa/altík. O víkendu zkusím shodit řemen a protočit rukou. Taky jsem zkoušel poslouchat, jestli neuslyším cvakat hydra, ale přes cvakání pěti vstřiků fakt nepoznám, jestli některý z 20ti zdvihátek necvaká
Tak jsem včera sundal rozpěru a spodní reakci, povolil hydrolůžka a znovu dotáhnul, pak jsem postupně utáhnul všechny silentbloky na rozpěře a reakci, fakt jsem si dal záležet, aby nikde nebylo žádné předpětí. Výsledek - je to lepší! Teď už je to snesitelné a dá se s tím žít, nicméně vibrace jsou stále přítomny a budu to řešit dál. Tímto jsem se jen dostal cca o 4 měsíce zpět, kdy se to začalo postupně zhoršovat zřejmě vinou silentbloku u řemenice, který jsem měnil naposledy.
Na co jsem však přišel - zkusil jsem nastartovat motor bez spodní reakce a horní rozpěry a motor sebou dost mele a hýbe to celým autem. Je to takové rychlé pravidelné škubání, jako kdybych měl dvouválec. Po připojení všech silentbloků se to škubání změní ve vibrace. Co jsem zkoumal, tak mi to přijde že ten škubavý volnoběh způsobuje dvojce servopumpa/altík. O víkendu zkusím shodit řemen a protočit rukou. Taky jsem zkoušel poslouchat, jestli neuslyším cvakat hydra, ale přes cvakání pěti vstřiků fakt nepoznám, jestli některý z 20ti zdvihátek necvaká
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 689
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#140 D5 vibrácie voľnobeh
zajimavy...jen aby to nebyla vydudana dvouhmota... ze by sebou mlela v ramci vule z jedny strany na druhou, RJ se to snazi vyrovnavat a cely se to pak rozkinkla...
a nebo taky ne
a nebo taky ne
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 642
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#141 D5 vibrácie voľnobeh
to je samozřejmě možný, dvouhmotu podezírám od začátku, ale rád bych vyloučil všechny levnější možnosti, než dát 22 191 Kč za novou
sice dvouhmotu mám zánovní, najeto jen 60tkm na ní, ale je to druhovýroba LUK a jak je to dnes s kvalitou dílů všichni víme...
V sobotu to zkusím nastartovat bez řemenu, abych vyvrátil nebo potvrdil, zda je na vině atík/servopumpa a uvídí se dál
sice dvouhmotu mám zánovní, najeto jen 60tkm na ní, ale je to druhovýroba LUK a jak je to dnes s kvalitou dílů všichni víme...
V sobotu to zkusím nastartovat bez řemenu, abych vyvrátil nebo potvrdil, zda je na vině atík/servopumpa a uvídí se dál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#142 D5 vibrácie voľnobeh
Myslím, že LUK je v poho. Navíc špatnou dvouhmotu jde poznat na spojce
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 140
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Piešťany / Brno
- Vůz: S60 2,4D Euro 3
#143 D5 vibrácie voľnobeh
Taky hlásim, že podozrievam altík.
Jinak jak som písal, tak u mňa sa to neskutočne zlepšilo povolením a utiahnutím spodného záchytu. Stále tam však v pozadí niečo je... Presne ako píšeš, že po odmonotovaní vrchu a spodu sa motor kolébal zo strany na stranu.
Poslednou dobou ale počujem občasné cvakání od altíku/klimakompresoru + zmenu intenzity svetla po pridaní plynu. Takže uvítam nápady čo všetko sa môže vysrať na altíku okrem ložisek a volnobežky a spôsobovať nepravidelnoť chodu
Jinak jak som písal, tak u mňa sa to neskutočne zlepšilo povolením a utiahnutím spodného záchytu. Stále tam však v pozadí niečo je... Presne ako píšeš, že po odmonotovaní vrchu a spodu sa motor kolébal zo strany na stranu.
Poslednou dobou ale počujem občasné cvakání od altíku/klimakompresoru + zmenu intenzity svetla po pridaní plynu. Takže uvítam nápady čo všetko sa môže vysrať na altíku okrem ložisek a volnobežky a spôsobovať nepravidelnoť chodu
_________________
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 642
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#144 D5 vibrácie voľnobeh
Tak jsem dnes zkusil shodit řemen a nastartovat motor bez příslušenství, bohužel na hrubost chodu to nemělo nějak zvlášť vliv, intenzita vibrací byla nižší, ale to bych řekl, že bylo jen kvůli tomu jak byl motor méně zatížen.
Bez hluku od příslušenství jsem si taky mohl lépe poslechnout motor a jsem si jistý, že hydroštely necvakají. Pak je malinko slyšet klapot vývěvy a zkoušel jsem se zaposlouchat, jestli uslyším něco od dvouhmoty, ale to si nejsem jistý, jestli jsem něco relevantního slyšel. Nicméně dvouhmota se dostává do užšího výběru zájmu a asi bych tam zařadil i podtlaková hydrolůžka, která jsou sice zánovní Lemforder, ale o tom výrobci už si nemyslím nic pěkného, po tom, co už odešel silentblok u řemenice od téže značky. Co jsem koukal na ceny, tak origo Volvo není žádná hrůza, překvapivě stojí stejně jako ten malej hloupej u řemenice. To by možná stálo za hřích
Jinak můžu vyloučit altík, točí se krásně, ložiska tichá, volnoběžka funguje jako nová, spojka na klimakompresoru funguje, taky se točí volně. Trochu se mi zdá, že šustí obě kladky, ale nic hroznýho.
Servopumpa se sice na volno točí hladce, ale kdoví, co to dělá za chodu, navíc, co jsem si všiml, tak ze všech spojů i kolem hřídele rosí olej. Když jsem dal řemen zpět, tak ze servopumpy jde nejvíce pazvuků, na její výměnu dojde co nevidět.
Bez hluku od příslušenství jsem si taky mohl lépe poslechnout motor a jsem si jistý, že hydroštely necvakají. Pak je malinko slyšet klapot vývěvy a zkoušel jsem se zaposlouchat, jestli uslyším něco od dvouhmoty, ale to si nejsem jistý, jestli jsem něco relevantního slyšel. Nicméně dvouhmota se dostává do užšího výběru zájmu a asi bych tam zařadil i podtlaková hydrolůžka, která jsou sice zánovní Lemforder, ale o tom výrobci už si nemyslím nic pěkného, po tom, co už odešel silentblok u řemenice od téže značky. Co jsem koukal na ceny, tak origo Volvo není žádná hrůza, překvapivě stojí stejně jako ten malej hloupej u řemenice. To by možná stálo za hřích
Jinak můžu vyloučit altík, točí se krásně, ložiska tichá, volnoběžka funguje jako nová, spojka na klimakompresoru funguje, taky se točí volně. Trochu se mi zdá, že šustí obě kladky, ale nic hroznýho.
Servopumpa se sice na volno točí hladce, ale kdoví, co to dělá za chodu, navíc, co jsem si všiml, tak ze všech spojů i kolem hřídele rosí olej. Když jsem dal řemen zpět, tak ze servopumpy jde nejvíce pazvuků, na její výměnu dojde co nevidět.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 689
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#145 D5 vibrácie voľnobeh
Ja sem objednal nejdriv zadni podtlakovy silentblok. Objednal sem Meyle, po vybaleni sem zjistil ze ma na sobe vybrouseny napis (tam kde ma original napsano Volvo) a na kovove casti mel napsano Corteco. Je pravda ze po vymene tohoto silentbloku se vibrace zhorsily. Menil sem ho hlavne z duvodu ze netesnil podtlak, pred vymenou auto zas tak moc nevibrovalo. Pak sem uz z duvodu vibraci menil predni podtlakovy silentblok, objednal jsem schvalne Corteco i Meyle (mel sem pres kamose moznost nepouzite dily bezplatne vratit). Opet na obou vybrouseny napis a nebyl sem schopnej najit mezi nima rozdil. Dal jsem na auto Corteco a Meyle jsem vratil. Vibrace se nezmenily. Dal sem hledal pricinu vibraci a zjistil sem ze silentblok u remenice je natrzenej. Dodavatel nabizel Lemferder pouze na S60 a nejaku jinou znacku na V70. Objednal sem oba abych si mohl vybrat protoze na obrazku vypadaly podobne a tu druhou znacku sem neznal. Ten na S60 se mne v realu libil vic a rozmerove byly stejne tak sem ho dal na auto a ten druhej sem vratil. Vibrace se nezmenily. Pak sem vymenil zachyt reakce, ten jsem dal lemferder. Puvodni byl ocividne vydudany - jeden silentblok volne plandal a vule byla velka. Po vymene toho zachytu se vibrace jeste zhorsily. Uz mne to fakt sere. Jediny plus je, ze je to sporic nafty protoze se to tak klepe ze mne nebavi s tim jezdit.
Naposledy upravil(a) powl dne 09 lis 2020 14:06, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#146 D5 vibrácie voľnobeh
už je tu toho hodně a možná se to už řešilo, ale v jakém stavu máte silentbloky nápravnice? já když do nich vrazil pur vložky, tak mi část vibrací zmizela a teď když jsem dal nové origo, tak je většina vibrací pryč, jako něco tam zůstalo, ale oproti dřívějšku pohoda
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4795
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#147 D5 vibrácie voľnobeh
Takže si na tom furt stejně, jako když sem v tom seděl?jirkaTDI píše: ↑08 lis 2020 21:50 Tak jsem dnes zkusil shodit řemen a nastartovat motor bez příslušenství, bohužel na hrubost chodu to nemělo nějak zvlášť vliv, intenzita vibrací byla nižší, ale to bych řekl, že bylo jen kvůli tomu jak byl motor méně zatížen.
Bez hluku od příslušenství jsem si taky mohl lépe poslechnout motor a jsem si jistý, že hydroštely necvakají. Pak je malinko slyšet klapot vývěvy a zkoušel jsem se zaposlouchat, jestli uslyším něco od dvouhmoty, ale to si nejsem jistý, jestli jsem něco relevantního slyšel. Nicméně dvouhmota se dostává do užšího výběru zájmu a asi bych tam zařadil i podtlaková hydrolůžka, která jsou sice zánovní Lemforder, ale o tom výrobci už si nemyslím nic pěkného, po tom, co už odešel silentblok u řemenice od téže značky. Co jsem koukal na ceny, tak origo Volvo není žádná hrůza, překvapivě stojí stejně jako ten malej hloupej u řemenice. To by možná stálo za hřích
Jinak můžu vyloučit altík, točí se krásně, ložiska tichá, volnoběžka funguje jako nová, spojka na klimakompresoru funguje, taky se točí volně. Trochu se mi zdá, že šustí obě kladky, ale nic hroznýho.
Servopumpa se sice na volno točí hladce, ale kdoví, co to dělá za chodu, navíc, co jsem si všiml, tak ze všech spojů i kolem hřídele rosí olej. Když jsem dal řemen zpět, tak ze servopumpy jde nejvíce pazvuků, na její výměnu dojde co nevidět.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 642
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#149 D5 vibrácie voľnobeh
+- pořád stejně. Sice jsou nový podtlakový hadičky, silentbloky v předním rámu/nápravě a silentblok u řemenice, vše bylo prokazatelně KO, ale zase asi ne tolik, aby to mělo významný vliv...
Dneska jsem ještě koukal na ty podtlaky a když vytáhnu hadičku od silentbloků, tak nepšoukne není tam podtlak. Když jsem je připojil napřímo na vývěvu, tak i chvíli po chcípnutí motoru to pšoukne hodně po odpojení. Tak asi ten ventil nepracuje zrovna optimálně. A ty podtlakový silentbloky od Lemforderu taky nic moc, protože to, jestli jsou zapojený napřímo na vývěvu, nebo odpojený úplně, dělá skoro minimální rozdíl. Asi si prostě k vánocům nadělím nové originály.
Taky jsem přemýšlel, že si pořídím za 30tis. Kč nějakou jedničkovou Octavii TDI, nebo podobný tichý a komfortní vůz, abych měl s čím jezdit a Volvo nechám někomu měsíc-dva na dílně, ať to vše vyřeší, protože tohle ladění za běhu už mě fakt nebaví. Kromě vibrací na volnoběh mě ještě trápí vibrace na dálnici nad 120 km/h (asi poloosy) a řízení by ještě taky zasloužilo repas
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 140
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Piešťany / Brno
- Vůz: S60 2,4D Euro 3
#150 D5 vibrácie voľnobeh
Ja mám podtlaky Corteco predný a Febi zadný a je kurevsky poznať či funguje alebo nie Sedím za volantom a cez Vidu zapínam a vypínam. Z toho usudzujem, že zrovna tie moje fungujú aspom z väčšej časti, tak ako by mali .
Chcel som dávať všetky Corteco ale zrovna vtedy nebol dostupný zadný. Nakupujem len u MLparts.
Chcel som dávať všetky Corteco ale zrovna vtedy nebol dostupný zadný. Nakupujem len u MLparts.
_________________
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 42 Odpovědi
- 7179 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 3 Odpovědi
- 476 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 17 Odpovědi
- 1294 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ferdikf
-
- 1 Odpovědi
- 582 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda