Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 60
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Xc90
#26 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
Je tam vodou chlazené turbo. Není třeba možné aby to tlakovalo přes turbo? Kdyby v něm bylo něco praskle.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13095
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#27 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
Ne
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#28 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
NE, konstrukce turba to neumožňuje.
Jedině by si zacpal výfuk, aby v něm vznikl tlak více jak 1.4Bar (což je max. tlak vody, než odfoukne víčko),
výfukové plyny by musely v ten okamžik vystoupat do takové hodnoty, aby se případnou prasklinou začaly tlačit do vody.
No, ale v ten okamžik by už motor dávno neběžel, protože by vlivem ucpaného výfuku chcípnul.
Takže vlastně NE
PS: Když dokáže prasknout turbo a mizí voda, tak ta se odpařuje přímo na turbu, nebo ve výfuku.
Zůstává po ní bělavý povlak na těle turba, nebo ve výfuku ( zbytky chladící kapaliny).
Jedině by si zacpal výfuk, aby v něm vznikl tlak více jak 1.4Bar (což je max. tlak vody, než odfoukne víčko),
výfukové plyny by musely v ten okamžik vystoupat do takové hodnoty, aby se případnou prasklinou začaly tlačit do vody.
No, ale v ten okamžik by už motor dávno neběžel, protože by vlivem ucpaného výfuku chcípnul.
Takže vlastně NE
PS: Když dokáže prasknout turbo a mizí voda, tak ta se odpařuje přímo na turbu, nebo ve výfuku.
Zůstává po ní bělavý povlak na těle turba, nebo ve výfuku ( zbytky chladící kapaliny).
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 60
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Xc90
#29 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
Tak to vypadá na tu nejhorší variantu.. buď těsnění nebo praskla hlava. Hned po startu je hadice tvrdá. Ale úplně, jak beton. ze studené vody v expanzce se kouří. Spaliny jdou ven vodou. A starty jsou hodně špatny.Olej je čistý bez vody. Neubyva ani nepribyva. Jediné co ještě vím, že hodně podfukuje jeden vstřikovač. Ale tím to taky asi nebude. Je to v servise. V úterý na tom začnou dělat.. tak se uvidí
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#30 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
Hmmm, takže prasklá hlava mezi ventilama. To se opravuje celkem dobře, jen záleží na počtu prasklin, aby to bylo cenově přijatelné.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 60
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Xc90
#31 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
Tak je to praskla hlava mezi ventilama. 3valec dvě praskliny. A 4 válec jedna prasklina. Uz je objednana druhá hlava. Takže tak no.. Nic příjemného.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#32 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
Ano, oprava prasklin a nová sedla by stála 6000,- plus 1600 rovnání a tlakování.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 60
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Xc90
#33 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
Nikdo mi nedpporucil tohle opravovat a svarovat.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13095
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#34 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#35 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
S těmito produkty má někdo zkušenosti?
Údajně s tím lepí prasklé bloky.
Kdysi jsem řešil na prasklé rozvaděče na hydrauliku.
250Bar není problém údajně.
Dá se úspěšně použít na praskliny v hlavě?
"tekutý kov"Údajně s tím lepí prasklé bloky.
Kdysi jsem řešil na prasklé rozvaděče na hydrauliku.
250Bar není problém údajně.
Dá se úspěšně použít na praskliny v hlavě?
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#36 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
Určitě na praskliny v hlavě ne!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 60
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Xc90
#37 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
Volal jsem do firmy v Kyjove která se svarovanim hlav zabývala x let. A přestali to dělat. Kvůli reklamacim. A doporučil vzít hlavu jinou neporusenou.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#38 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
No, a právě proto máme tolik práce
Určitě je dobré si koupit jinou hlavu, tu starou nevyhazujte, my je vykupujeme na díly......ventily, oblouky, šrouby, vačky......
Vyvařujeme prasklé spalovací prostory a vylomené hydroštely po potkání motoru, takže se to určitě hodí.
Ono se do toho nikomu nechce, protože je to spousta zodpovědné práce a navíc zdlouhavé.
Většina firem, které obecně "opravují hlavy" vlastně opravují pouze věci, které jsou bez rizika a nadměrné práce.......rovnání, tlakování,
frézování sedel a výměna vodítek, gufera, zabrousit ventily a naschledanou.
To jedině musíte mít šikovného svářeče a nástrojaře, a můžete se pustit více do hloubky.
Tady např. konkurenční Auto Pejšek to dělá taky, a ve velkém, takže pak by museli mít reklamací plnou fabriku.
http://www.autopejsek.cz/svarovani-hlav/
My děláme pouze hlavy na Volvo, a za 10 let nám nikdo náš svár v hlavě nereklamoval.
Určitě je dobré si koupit jinou hlavu, tu starou nevyhazujte, my je vykupujeme na díly......ventily, oblouky, šrouby, vačky......
Vyvařujeme prasklé spalovací prostory a vylomené hydroštely po potkání motoru, takže se to určitě hodí.
Ono se do toho nikomu nechce, protože je to spousta zodpovědné práce a navíc zdlouhavé.
Většina firem, které obecně "opravují hlavy" vlastně opravují pouze věci, které jsou bez rizika a nadměrné práce.......rovnání, tlakování,
frézování sedel a výměna vodítek, gufera, zabrousit ventily a naschledanou.
To jedině musíte mít šikovného svářeče a nástrojaře, a můžete se pustit více do hloubky.
Tady např. konkurenční Auto Pejšek to dělá taky, a ve velkém, takže pak by museli mít reklamací plnou fabriku.
http://www.autopejsek.cz/svarovani-hlav/
My děláme pouze hlavy na Volvo, a za 10 let nám nikdo náš svár v hlavě nereklamoval.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#39 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
Přesně jak píše David! Máme to stejně a také bez reklamací. Je lépe dělat jednu věc pořádně, než sto věcí napůl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 60
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Xc90
#40 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
Tak jsem si koupil hlavu od bazaristy. Údajně v pořádku. Nafouklo se to a zjistilo se že je praskla. Takže mu ji vracím zpátky. Nevíte někdo prosimvas kde bych sehnal hlavu? V av dílech nemají. Auto mi stojí v servise a jsem zase na nulovem bodě. Mimochodem ta moje praskla hlava má 4 praskliny. Takže to asi nemá cenu opravovat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#41 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
Sorry ale když čtu, co ti ty lidi doporučovali udělat, ty si udělal to co ti vyvraceli a teď čtu tohle, musím se smát hold každý svého štěstím strůjce. Proč si rovnou nezavolal panoj Patočkoj, tam není o čem pochybovat a už si mohl jezdit.
tohle tě nepřesvědčilo, to že to tu stovky lidí na fóru potvrzuje taky ne ( stačí hledat), tak potom je to těžkýDavid Patočka píše: ↑04 říj 2020 19:33 No, a právě proto máme tolik práce
My děláme pouze hlavy na Volvo, a za 10 let nám nikdo náš svár v hlavě nereklamoval.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13095
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#42 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
A proč nevezmeš hlavu od p. Patočky? Spravit se dá všechno.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#43 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
.......přátelé, já bych vám to nedoporučoval.
Jak to tady čtu, tak bych v této akci raději vůbec nefiguroval, protože to bude velice zajímavý seriál.
A já seriály tůze nerad.
Jak to tady čtu, tak bych v této akci raději vůbec nefiguroval, protože to bude velice zajímavý seriál.
A já seriály tůze nerad.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5143
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#44 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
Tak schválně, kolik ještě koupí jetých hlav než zazvoní u D. Patočky?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 60
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Xc90
#45 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
Panu Patockovi jsem nevolal. Volal jsem do autopejsek. Tam mi řekli že to mám poslat. Že udělají první tlakovou zkoušku. A pak dají vědět jestli je to vubec spravitelné. A když by to bylo spravitelné, tak by válec vyšel na nějakých 5tis. A já mám praskliny na 3valcich. Dohromady 4praskliny. Takže to by bylo tak 16 tisíc minimálně za komplet. Borec prodával hlavu za 13 a tvrdil že je dobrá. Tak jsem to vzal. Můžeš se smát ale k smíchu to není.. a nikdo ze servisu mi nedoporučoval spravovat 4 praskliny.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 60
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Xc90
#47 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
Pane Patočka dá se to spravit?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 757
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
#48 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
Ať je to jak je to, je mi Honzy85 líto a když vidím Volvo v garáži, trochu mne mrazí v zádech. Říkám si, kurva, proč. Proč praskají hlavy zrovna u D5 a takhle blbě. V životě mně ani nikomu koho znám nepraskla hlava na autě. Máme v práci 45 naftových osobáků, uživatelé se k nim chovají jak hovada, nikdy za 20 let nepraskla u žádného hlava. Tak proč tolik D5 s problémem s hlavou?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#49 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
Každý auto má nějaký slabiny a tyhle jsou asi prostě náchylnější na praskání hlav. Ale práská jen těm, co se k tomu chovají jako prasata, takže normální uživatel může zůstat relativně v klidu.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4954
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#50 Je foukle těsnění pod hlavou nebo není?
U VW T6 nám u sanitek měnili prasklé hlavy co 100 tis. U T5 to nepamatuju.
Takže, asi čím novější, tím větší shitka.
Takže, asi čím novější, tím větší shitka.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 1501 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od thesign
-
- 50 Odpovědi
- 8998 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sarkasmic
-
- 29 Odpovědi
- 1606 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od michal_0077
-
- 4 Odpovědi
- 276 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kalda
-
- 11 Odpovědi
- 1149 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw