Nádrž

Kategorie věnovaná dvojkám
  • Autor
  • Zpráva
voltony
Offline
Příspěvky: 177
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

Nádrž

Příspěvek od voltony »

Při skládání nového stroje jsem narazil na problém zvaný nádrž. Je plechová a dle zkušeností co mám i sebelepší plechová nádrž začne korodovat a některé i zreznou. Proto mj. mají náklaďáky hliníkovou.
Skládám auto z toho co dům dal a dal dvě nádrže, benzínovou a naftovou. Obě důkladně nastříkány asfaltovými nátěry na ochranu podvozku. Po očištění na plech se u obou ukázala spousta rezavých teček hlavně na vrchní straně. U nádrže z anglického benziňáka, která nikdy nebyla v soli už byla jedna skrz.
Druhá z nadprůměrně zachovalého nafťáku už měla na stejném místě ložisko hluboké koroze, zatím ne skrz, ale moc nechybí, viz foto
nádrž nedrží.jpg
Takže doporučuji přidat do plánu údržby každých cca 5 let vyndat nádrž - pokud máte sloupový zvedák, jste chobotnice a máte spoustu času je to hračka a provést kontrolu.

Poznámky k tématu- nádrže naftové i benzínová jsou stejné
Nádrže do cca 80 roku mají menší otvor na měřák paliva a sání paliva.
Pokud znáte debila co vymyslel upevnění trubky k nádrži na místo kam není vidět a kde se drží bláto a vlhko, tak ho nakopejte přímo tam.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Cca 20x Volvo

smolda Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1148
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

Nádrž

Příspěvek od smolda »

Zajímavý poznatek, to bych úplně nečekal. Dík za posdílení skoro by bylo nejlepší mít nějakou laminátovou vnitřní nádrž která bude oplechovaná proti proražení...

Ondra. Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4806
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Nádrž

Příspěvek od Ondra. »

smolda píše: 03 čer 2020 08:18 Zajímavý poznatek, to bych úplně nečekal. Dík za posdílení skoro by bylo nejlepší mít nějakou laminátovou vnitřní nádrž která bude oplechovaná proti proražení...
existuje epoxid kterým se nádrž vyleje, dělá se to na starých motorkách
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Vapik Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3043
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Nádrž

Příspěvek od Vapik »

Vylil jsem asi tak 10 nádraží v různém stádiu rezatosti. Je potřeba zvolit jednu že dvou základních variant podle toho jak moc je nádrž chycena. Jinak kolega co provozuje uazy, gazy a dodge tak vždy nádrž zezhoro otevře vybrousi zase zavaři a následně je vyliva. Jednu nechával galvanicky pozinkovat, ale byl to prý opruz domluvit .

Zpět na „200 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé