Při skládání nového stroje jsem narazil na problém zvaný nádrž. Je plechová a dle zkušeností co mám i sebelepší plechová nádrž začne korodovat a některé i zreznou. Proto mj. mají náklaďáky hliníkovou.
Skládám auto z toho co dům dal a dal dvě nádrže, benzínovou a naftovou. Obě důkladně nastříkány asfaltovými nátěry na ochranu podvozku. Po očištění na plech se u obou ukázala spousta rezavých teček hlavně na vrchní straně. U nádrže z anglického benziňáka, která nikdy nebyla v soli už byla jedna skrz.
Druhá z nadprůměrně zachovalého nafťáku už měla na stejném místě ložisko hluboké koroze, zatím ne skrz, ale moc nechybí, viz foto
Takže doporučuji přidat do plánu údržby každých cca 5 let vyndat nádrž - pokud máte sloupový zvedák, jste chobotnice a máte spoustu času je to hračka a provést kontrolu.
Poznámky k tématu- nádrže naftové i benzínová jsou stejné
Nádrže do cca 80 roku mají menší otvor na měřák paliva a sání paliva.
Pokud znáte debila co vymyslel upevnění trubky k nádrži na místo kam není vidět a kde se drží bláto a vlhko, tak ho nakopejte přímo tam.
Nádrž
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4806
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Nádrž
existuje epoxid kterým se nádrž vyleje, dělá se to na starých motorkách
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 3043
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Nádrž
Vylil jsem asi tak 10 nádraží v různém stádiu rezatosti. Je potřeba zvolit jednu že dvou základních variant podle toho jak moc je nádrž chycena. Jinak kolega co provozuje uazy, gazy a dodge tak vždy nádrž zezhoro otevře vybrousi zase zavaři a následně je vyliva. Jednu nechával galvanicky pozinkovat, ale byl to prý opruz domluvit .
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé