Taky jsem nechápal, ale byla to reakce na předešlé foto kde někdo měnil klacek z manuálu a on si asi všechny foto spojil dohromady k jednomu autuPINĎABC píše:Tohle měnit nebudu, líbí se mi více ten klasický klacek automatu než tenhle vzhledově připomínající manuál. Ale si borec, že si se do toho pustil, to určitě klobouk dolů
jinak mě pobavila hláška z facebučku,,Zeptám se úplně blbě,znalci prominou,to jsi jako vyměnil manual za autm?
Vymena rad.paky AT
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#26 Vymena rad.paky AT
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#27 Vymena rad.paky AT
Tak dnes je tu konečně rozluštění záhadné chyby. Má doměnka a vpodstatě náprava při které hláška zmizela se potvrdila jako pravdivá.
Jednalo se o to, že byla nastavena špatná poloha na táhle snímače detekující polohu elektromagnetu (který odjišťuje řadičku). Tj, ŘJ nevěděla zda je řadička již odjištěna po sešlápnutí brzdy či ne. Takže jsem nastavil ten černý přesuvník na bílém táhle podle vyndané řadičky a pak vše bylo OK. Níže foto výpisu chyby. Takže závěrem je výměna řadičky MY2013 a výše do starších modelů dle mě Plug & Play.
a zde videjko
Jednalo se o to, že byla nastavena špatná poloha na táhle snímače detekující polohu elektromagnetu (který odjišťuje řadičku). Tj, ŘJ nevěděla zda je řadička již odjištěna po sešlápnutí brzdy či ne. Takže jsem nastavil ten černý přesuvník na bílém táhle podle vyndané řadičky a pak vše bylo OK. Níže foto výpisu chyby. Takže závěrem je výměna řadičky MY2013 a výše do starších modelů dle mě Plug & Play.
a zde videjko
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 04 črc 2018 14:37, celkem upraveno 4 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#28 Vymena rad.paky AT
Tak super ze to nakonec funguje kupil si radicku v paradnom stave a za vybormu cenu. Gratulace
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#29 Vymena rad.paky AT
Tak tu mám menší resume po cca 1000 ujetých km od výměny řadičky za model 2013.
Vše řadí a funguje jak mám P, R, N, D i sekvence.
Jen tento týden se opět objevila 3x hláška. Volič přev. st. doporučen servis. , ale pouze vždy jen po ránu a po 1km zmizla. Chyba opět stejná.
Chyba blokace řadicí páky v poloze P. Takže to vypadá, že u mého kousku to vypadá na mechanický problém. Protože se mi i objevilo po chcípnutí auta na budících Zařaďte polohu P, přitom bylo už dávno na P zařazeno. Chci na to kouknout a myslím si, že zůstává buď viset táhlo od elektromagnetu, či táhlo k senzoru. Protože se to stalo pouze a jen ráno když bylo vše studené.
Vše řadí a funguje jak mám P, R, N, D i sekvence.
Jen tento týden se opět objevila 3x hláška. Volič přev. st. doporučen servis. , ale pouze vždy jen po ránu a po 1km zmizla. Chyba opět stejná.
Chyba blokace řadicí páky v poloze P. Takže to vypadá, že u mého kousku to vypadá na mechanický problém. Protože se mi i objevilo po chcípnutí auta na budících Zařaďte polohu P, přitom bylo už dávno na P zařazeno. Chci na to kouknout a myslím si, že zůstává buď viset táhlo od elektromagnetu, či táhlo k senzoru. Protože se to stalo pouze a jen ráno když bylo vše studené.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#30 Vymena rad.paky AT
Ahoj chtěl jsem se Jakube zeptat jestli si problém odstranil nebo se s ním naučil žít. Začínám nad výměnou trochu přemýšlet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#31 Vymena rad.paky AT
já mám v plánu tam dát tuto: 31367586.
líbí se mi víc, než ta celo svítící.
líbí se mi víc, než ta celo svítící.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#32 Vymena rad.paky AT
tak ještě je sehnat za rozumný peníz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#33 Vymena rad.paky AT
Jasně, problém byl v nepatrně jiném nastavení přesuvniku co snímá polohu blokačního elektromagnetu.
Po správném nastavení se chyba již nekoná.
Minulý týden jsem jednu řadicku měnil a nastavení rovnou upravil a vše OK. Jo a za 1,5hodiny bylo hotovo. Takže Piňdo, pokud seženeš do jarního srazu, mohu přehodit na sraze ve Vizovicich
Po správném nastavení se chyba již nekoná.
Minulý týden jsem jednu řadicku měnil a nastavení rovnou upravil a vše OK. Jo a za 1,5hodiny bylo hotovo. Takže Piňdo, pokud seženeš do jarního srazu, mohu přehodit na sraze ve Vizovicich
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#34 Vymena rad.paky AT
To zní jako plán a děkuji za nabídku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#35 Vymena rad.paky AT
Tu co jsem montoval byla také MY2014 a výše a vyšla něco kolem 550zl+ pošta. Takže lovit, lovit a prostě lovit.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#36 Vymena rad.paky AT
Budu číhat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#37 Vymena rad.paky AT
Jakube, máš tu někde fotku, jak ta páka vypadá?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#38 Vymena rad.paky AT
Třeba tady:
https://www.ebay.com/itm/Volvo-Auto-Floor-Shifter-Assembly-31367586-fits-S60-S80-V60-XC70-XC60-07-17-/273394579212
https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-s80-lewarek-wybierak-zmiany-biegow-31367586-ID6C8VXF.html?
https://www.ebay.com/itm/Volvo-Auto-Floor-Shifter-Assembly-31367586-fits-S60-S80-V60-XC70-XC60-07-17-/273394579212
https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-s80-lewarek-wybierak-zmiany-biegow-31367586-ID6C8VXF.html?
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#40 Vymena rad.paky AT
tak nakonec jsem to vyřešil jinak :
- kožený volič
- lesklý spodek nástřik černým plastidipem
- kožený volič
- lesklý spodek nástřik černým plastidipem
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#41 Vymena rad.paky AT
pokud by chtěl někdo retrofit proto, že sekvenční řazení se volí směrem k sobě, pak je tu ještě jedno řešení . a tím je přehození vrchní části voliče z UK . není třeba vytahovat celý volič, stačí jen přehodit vrch (pokud by byl zájem, můžu zde hodit ftopostup).
práce na 10 minut.
výsledek pak vypadá takto (já si to navíc opět nastříkal černým plastidipem ):
PS: UK voliče jsou znatelně levnější
práce na 10 minut.
výsledek pak vypadá takto (já si to navíc opět nastříkal černým plastidipem ):
PS: UK voliče jsou znatelně levnější
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#42 Vymena rad.paky AT
Jako už jsem to viděl, ale mě úplně iritoval ten klacek na tyčce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#43 Vymena rad.paky AT
ta r-design, co jsem koupil od PINDI je mnohem hezčí než ta klasická, takže je to mnohem lepší. ale je to věc zvyku a stylu.Jakub Svoboda píše: ↑20 dub 2020 20:49 Jako už jsem to viděl, ale mě úplně iritoval ten klacek na tyčce.
navíc s tebou se nebavím, zebral si mi krásnou dekoraci . i když vím, že si za to můžu sám, tak na to jen tak nezapomenu . jak dlouho asi budu čekat, až se něco podobného objeví , možná ani neobjeví! nevím proč, ale nejvíc mě dostalo, že ani nemáš adaptivní podvozek a tohle je zrovna s ním.
doufám, že se brzo něco objeví bez a ten spodek si přehodíme .
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 664
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#45 Vymena rad.paky AT
To vypadá pěkněmarekbm píše: ↑20 dub 2020 19:49 pokud by chtěl někdo retrofit proto, že sekvenční řazení se volí směrem k sobě, pak je tu ještě jedno řešení . a tím je přehození vrchní části voliče z UK . není třeba vytahovat celý volič, stačí jen přehodit vrch (pokud by byl zájem, můžu zde hodit ftopostup).
práce na 10 minut.
výsledek pak vypadá takto (já si to navíc opět nastříkal černým plastidipem ):
PS: UK voliče jsou znatelně levnější
Prosím ftopostup
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#46 Vymena rad.paky AT
rozhodl jsem se, že si vytvořím galerii . a tam jsem to dal. takže tady.
jinak ze začátku to vypadalo, že to blbne. když se dalo na sekvenci "+", tak tam na chvilu skočilo "D". ale zjistil jsem, že to vlastně dělá i na té původní (možná to je bug prvních rožníků (2007-2008)). prostě když se dává "+", tak se to musí jakody zároveň tlačit od středu. předtím směrem ke spolujezdci, teď směrem ke sobě. možná mi ale malinko zlobí spínač sekvenční polohy.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek