Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
jancho píše:Tak něco by bylo, ale tady asi někomu nechce dojíždět
Dojíždění není problém, ale momentálně tam je zaparkovaný eRko.
S cabriem jedu za tejden na kontrolu automatu/výměnu oleje a pak půjde do garáže místo erka.
Možná ho ještě nechám do severočeskýho srazu, ale pak přijde zazimovat.
Basstl píše:
Dojíždění není problém, ale momentálně tam je zaparkovaný eRko.
S cabriem jedu za tejden na kontrolu automatu/výměnu oleje a pak půjde do garáže místo erka.
Možná ho ještě nechám do severočeskýho srazu, ale pak přijde zazimovat.
Zítra v Lidlu plachta na auto za 349,- Kč.
Dobrá na cabrio v garáži, jako ochrana před prachem
Záleží na stupni úpravy. Když se toho dělá hodně, včetně HW motoru, tak klidně barvy a klidně různý, ať je to veselý.
U Erka mi modrá taky nevadí, páč to je Laser Blue. )
U cabria to chci celý pojmout decentně, aby na první pohled nebyly ty úpravy patrný.
I vejfuk by tam měl přijít decentní a katalyzátor ne race, ale "jen" sportovní Magnaflow.
Nebude to závoďák, ale letní auto pro radost.
Kdybych stavěl raketu, tak by mi třeba tohle asi nevadilo... i když ty lakovaný plasty už mi přijdou moc.
brrrr, z tohodle bych měl osypky mně se třeba líbil motorový prostor supry upravený od petera bjorcka (doporučuju i jeho oba kanály na tytrubko). ten chlap fakt umí hezky upravovat auta...
Dneska jsem odvezl Nebuly k Flachovi na opravu a novou renovaci.
Barva tam půjde komaxit (víc vydrží). Budu první, kdo nude mít leštěnej límec zalakovanej transparentním komaxitem.
Taky budu muset nasadit širší gumy. 215/40 jsou moc ouzký a je tam velký riziko poškození límce.
Rozhoduju se mezi 225/40 a 235/40. Asi vyhraje druhá možnost.
Chápeš to správně.
Jsem kokot a při přezouvání cabria mi 2 kola spadli čelní stranou na hrubej asfalt...
Mokrý lakování je sice krásný, ale když ty kola chceš používat, tak není ideální.
Taky leštěnej hliník je potřeba jednou za tejden umejt a přeleštit, jinak se tam začnou objevovat černý vyžraný tečky.
Proto tam přijde komaxit, přeleštění a zalakování leštěných límečků.
Jo a dám tam širší gumy 235/40.
ony ani ty 235 asi nebudou stačit nechci tě strašit, ale já na 8,5 disku za poslední
rok měnil dvě sady gum, u obou jsem si předem ověřoval, zda mají dostatečně
vystouplou ochranu ráfku - "jo, pane! bohatě!"
No jasně že po nazutí obě sady přesahují límce sotva o 3mm, což teoreticky stačí,
ale prakticky je to na ho*no. Už během prvního půlroku jsem je samozřejmě na pravý
straně při jedný příležitosti vorval o obrubník
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Originál by měl být právě komaxit.
Hodně záleží na tom, jak se udělá podklad.
Komaxit vydrží hodně, ale jakmile se někde poruší, tak hliník pod ním začne oxidovat a udělají se bubliny.