Ahoj.
Měnil jsem olej a při to jsem si všiml docela dost zaolejovaného potrubí od obou turb. Horní méně, spodní víc. Najeto poctivých 147xxx, olej 0W30 měněn vždy max po roce, nebo 15000km. Mezi výměnami si řekne hláškou o 0,5litru. Odvezu to samozřejmě do servisu, ale - jsou už opravdu načnutá turba? Nemůže být netěsnost jinde? Máte někdo zkušenost? Pokud by se to týkalo turbín - kdo umí kvalitně repasovat a za kolik?
Díky za náměty.
XC60 158kW - turba
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60, D5 158 kW
-
Offline
- Příspěvky: 5168
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
XC60 158kW - turba
Asi tě drobet uklidním. Zatím jsem neviděl dvouturbo 151kW nebo 158kW které by nebylo oblité od oleje v těchto místech co říkáš. Prý běžná závada.
Sám to mám také tak, ale zdárné řešení bych si rád také vyslechl. Někdo říká přepad turba přetěsnit, někdo zase neřešit.
Sám to mám také tak, ale zdárné řešení bych si rád také vyslechl. Někdo říká přepad turba přetěsnit, někdo zase neřešit.
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60, D5 158 kW
XC60 158kW - turba
Díky za lehké uklidnění. Příští týden jede do servisu, tak potom poreferuju. To telefonu mi servisák říkal, že bývá netěsnost pod víkem ventilů, kde je nějaký plastový bazmek a tudy po prý na turba lítá.....Tak snad.
-
Offline
- Příspěvky: 5168
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
XC60 158kW - turba
Hm, to mám nové a je to oblité stejně.
-
Offline
- Příspěvky: 5168
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
XC60 158kW - turba
Tak jak? Našli něco?
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]