parník 245
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#26 parník 245
Tak kabelovej svazek se nakonec podařil a jezdíme, ikdyž.. Ty cecky z konektoru šli servat, na krámě měli dutinky zhruba správnýho průměru, nový káble potřebných barev jsem utrhnul z hlena a celý to zbastlil. Funguje to, ale:
- na přístrojovce svítí i po nastartování policajt, amp, brzdy a ručka - jak vánoční stromeček
- při nízkejch otáčkách cvaká relé (tuším blokovací?) jak o život
- celý se to spraví, když odpojím buzení alternátoru, což jde ale udělat jen za chodu, protože při odpojení před nastartováním to nechytne
Údajně je špatná zem, ale kde, boha, kde? Když jsem tuhle cvičně šmátral u spínačky, jestli tomu nepomůžu, tak to najednou začlo startovat. Málem sem se po.chcal
Vzadu se ozývá cosi na nápravě, asi kosti?
Jinak ale ingot jezdí vzorně, téměř denně a bez protestů. Cvičně jsem nasadil druhý kola, hliníkový s plnoprofilovýma gumama a vypadá, no řekněme, netradičně: Nějak mě ale začalo vrtat hlavou, esli není dvojky na denní ježdění škoda, zvlášť když by spíš potřebovala dávat dohromady, než opotřebovávat v městským provozu a jestli teda vlastně nepotřebuju devítku Doma je samozřejmě další auto naprosto neprůchozí, takže jinak než směnou to nepůjde, ale červík hlodá. No, kdybyste někdo v tomhle směru něco poradil, sem s tim. Díky.
- na přístrojovce svítí i po nastartování policajt, amp, brzdy a ručka - jak vánoční stromeček
- při nízkejch otáčkách cvaká relé (tuším blokovací?) jak o život
- celý se to spraví, když odpojím buzení alternátoru, což jde ale udělat jen za chodu, protože při odpojení před nastartováním to nechytne
Údajně je špatná zem, ale kde, boha, kde? Když jsem tuhle cvičně šmátral u spínačky, jestli tomu nepomůžu, tak to najednou začlo startovat. Málem sem se po.chcal
Vzadu se ozývá cosi na nápravě, asi kosti?
Jinak ale ingot jezdí vzorně, téměř denně a bez protestů. Cvičně jsem nasadil druhý kola, hliníkový s plnoprofilovýma gumama a vypadá, no řekněme, netradičně: Nějak mě ale začalo vrtat hlavou, esli není dvojky na denní ježdění škoda, zvlášť když by spíš potřebovala dávat dohromady, než opotřebovávat v městským provozu a jestli teda vlastně nepotřebuju devítku Doma je samozřejmě další auto naprosto neprůchozí, takže jinak než směnou to nepůjde, ale červík hlodá. No, kdybyste někdo v tomhle směru něco poradil, sem s tim. Díky.
Naposledy upravil(a) kolemjdouci dne 27 zář 2018 22:57, celkem upraveno 1 x.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#27 parník 245
ukaž fotky...
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 7535
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#28 parník 245
Tak červík hlodá vždy.
Každopádně si myslím, že je škoda Dvojkou nejezdit. Já jsem si Dvojku kupoval právě proto, abych s ní jezdil a její řízení mě stále neskutečně baví. Ročně nejedu zhruba 15 tisíc kilometrů a v garáži jí nechávám pouze když je silnice prosolená. Občas slýchám názor, že je to moc, občas zase, že jsem měkej, že nejezdím i v zimě... ...takže jsem Ti vlastně asi moc neporadil.
Každopádně si myslím, že je škoda Dvojkou nejezdit. Já jsem si Dvojku kupoval právě proto, abych s ní jezdil a její řízení mě stále neskutečně baví. Ročně nejedu zhruba 15 tisíc kilometrů a v garáži jí nechávám pouze když je silnice prosolená. Občas slýchám názor, že je to moc, občas zase, že jsem měkej, že nejezdím i v zimě... ...takže jsem Ti vlastně asi moc neporadil.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#29 parník 245
Podle mě je auta na denní ježdění škoda ve chvíli, kdy si ho chceš nechat, ale začíná bejt skutečnej problém shánět náhradní díly, který jsou spotřebním zbožím. A pak samozřejmě pokud to máš prorezlý a je třeba tohle vyřešit, tak bych to netahal na posolený silnice a napřed vyřešil ochranu.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 7535
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#30 parník 245
A ještě jsem Ti zapomněl pochválit GT kola. K Parníku pěkně sednou a dle dobového prospektu jsou hodně pevná a zároveň lehká - jeden disk váží pouze 5,8 kg, což je přesně o kilo míň, než moje Corony, které jsou úplně stejně velké.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#31 parník 245
pekelníku, fotky dodám
Petře, Kryštofe, díky, že jste mě srovnali, čas od času to potřebuju
Petře, Kryštofe, díky, že jste mě srovnali, čas od času to potřebuju
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#32 parník 245
Já bych třeba potřeboval vzít hromadu 60 tisícovek a hodit jí na devítku. Jenže momentálně je nemám a jednu káru, do který zahučel nepoměrnej balík v poměru k nájezdu už mám. Takže prostě devítka bude dostávat co bude třeba než za 4 roky doplatim hypotéku, a když si to zaslouží, pak ji dostane :p
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#33 parník 245
Hele, teď jsme nějaký tisícovky vyhazovali, už to nejni kam dávat. Bylo jich ale rozhodně víc, jak 60, tak by Ti asi k ničemu nebyly.
Stav ingota je tady, vesele kvete: https://photos.app.goo.gl/FQNEQshCBpLxhnWf7
V pátek odjede na léčení elektriky, příznaky jsou poměrně rozsáhlý:
- cvaká blokovací(?) relé
- svítí na palubce policajt, alternátor a brzdy
- nesvítí brzdový světla
- nesvítí zpátečka
- nejde ventilátor
- když pohrabu dráty u spínačky, tak točí startér
Možná ještě kouknu do zadních lamp, třeba je zrada tam, ale moc tomu nevěřim. Elektrika zjevně taky utrpěla zásah kutilem. Sice neni všechno natahaný v bílý dvojlince, jak už někde bylo, ale i tak je to bordel.
Stav ingota je tady, vesele kvete: https://photos.app.goo.gl/FQNEQshCBpLxhnWf7
V pátek odjede na léčení elektriky, příznaky jsou poměrně rozsáhlý:
- cvaká blokovací(?) relé
- svítí na palubce policajt, alternátor a brzdy
- nesvítí brzdový světla
- nesvítí zpátečka
- nejde ventilátor
- když pohrabu dráty u spínačky, tak točí startér
Možná ještě kouknu do zadních lamp, třeba je zrada tam, ale moc tomu nevěřim. Elektrika zjevně taky utrpěla zásah kutilem. Sice neni všechno natahaný v bílý dvojlince, jak už někde bylo, ale i tak je to bordel.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2890
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#34 parník 245
Kouknul jsem na ty fotky, je to naprostý porno, i s těma mouchama, resp. právě že s těma mouchama !!!
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#35 parník 245
Tyjo, co je to za divný "pleumatiky" ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#36 parník 245
na porno je fajn koukat, ale hrát v něm je dost makačka
ty "pleu" jsou zajímavý, plnoprofilový historický papuče Pirelli Cinturato CN36 185HR14. Zrovna tyhle mají zajímavou historii, přivezl je kamarád s ráfkama Fuchs z reichu od chlapíka, co je měl jako náhradní na svý porsche. Asi s nima fakt moc nejezdil, jsou sice starý, ale něco ještě ujedou. Ráfky si vzal kamarád na buse, gumy uvízly u mě. Ale jsou jen 3, 4. je Kleber. Tak jsem ulovil na ebay čtvrtou do party a snad je na cestě. Vlastně se docela hodí k těm dojebaným diskům, co byly asi milijonkrát pískovaný a chybí jim pokličky, který stojí to samý co ty disky samotný.
Asi nikoho nepřekvapí, že řidič má blechy a koktá
ty "pleu" jsou zajímavý, plnoprofilový historický papuče Pirelli Cinturato CN36 185HR14. Zrovna tyhle mají zajímavou historii, přivezl je kamarád s ráfkama Fuchs z reichu od chlapíka, co je měl jako náhradní na svý porsche. Asi s nima fakt moc nejezdil, jsou sice starý, ale něco ještě ujedou. Ráfky si vzal kamarád na buse, gumy uvízly u mě. Ale jsou jen 3, 4. je Kleber. Tak jsem ulovil na ebay čtvrtou do party a snad je na cestě. Vlastně se docela hodí k těm dojebaným diskům, co byly asi milijonkrát pískovaný a chybí jim pokličky, který stojí to samý co ty disky samotný.
Asi nikoho nepřekvapí, že řidič má blechy a koktá
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 7535
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#37 parník 245
I mě se fotografie moc líbí.penek píše:Kouknul jsem na ty fotky, je to naprostý porno, i s těma mouchama, resp. právě že s těma mouchama !!!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#38 parník 245
na Ingotu je spousta práce, ale majitel není zrovna dobrej menažér, dal si odbočku - náhradní motor, pěkně od podlahy. Bude to takový přenošený dítě, rodící se v težkejch bolestech, možná malinko retard:
tím krytem rozvodů se nenechte zmást, nic pod ním není. Zbejvá toho ještě hodně a ty největší lahůdky teprve přijdou ( vstřiky, čerpadlo)._________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#39 parník 245
Moc krasnej green block, krasne se na to diva!
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#40 parník 245
To je ten blok ode mě? Díval se na něj brusíř? Protože jestli to budeš dělat takhle poctivě, tak by určitě stálo za to udělat celej "novej"
Ale musim uznat, že uchycení motoru na stojánek máš hodně chytře, to by mi nenapadlo a vtekal bych se s těsněníma krz malou dirku mezi ramenama.
Ale musim uznat, že uchycení motoru na stojánek máš hodně chytře, to by mi nenapadlo a vtekal bych se s těsněníma krz malou dirku mezi ramenama.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#41 parník 245
nene, ten od Tebe čeká na Solniaka Koukal jsem do něj a do brusírny musí, je mázlej na klice.
Tenhle je od Brna, u brusiče byl v Hovorčovicích.
Držák na motor je z netu, nebyl ani moc drahej. Uchycení je podle manuálu, sám bych to nevymyslel
Tenhle je od Brna, u brusiče byl v Hovorčovicích.
Držák na motor je z netu, nebyl ani moc drahej. Uchycení je podle manuálu, sám bych to nevymyslel
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#42 parník 245
kokot pro dnešní den
Jasne, jezdit to bude i tak, ale je to proste motor nedvojkovej, do rite..
kde udělali v Idiotenwerke chybu? Dyl jak rok skladam motor D24 do Ingota a teprve vcera sem zjistil, ze mam sice vanu z dvojky, ale blok je 7/9.Jasne, jezdit to bude i tak, ale je to proste motor nedvojkovej, do rite..
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#43 parník 245
Dve merky - kdo to ma?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#44 parník 245
Pretri ten blok na cerno a problem vyresenkolemjdouci píše: kde udělali v Idiotenwerke chybu? Dyl jak rok skladam motor D24 do Ingota a teprve vcera sem zjistil, ze mam sice vanu z dvojky, ale blok je 7/9.
Jasne, jezdit to bude i tak, ale je to proste motor nedvojkovej, do rite..
Co nastaveni rozvodu, jak to slo?
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#45 parník 245
to by slo, vezmu to stetkou s asfaltem
ale jo, celkem to slo. to pravitko, prestoze je ze skodovky, nakonec poslouzilo. Merka na napinani remene je genialni a dostalo se i na kolik/zarazku remenice a zarazku vacky. Jsou to drobnosti, ale v souctu je ta prace mnohem snazsi. Kvuli tem pripravkum od Tebe jsem s tim stravil vyrazne min casu, diky!
ale jo, celkem to slo. to pravitko, prestoze je ze skodovky, nakonec poslouzilo. Merka na napinani remene je genialni a dostalo se i na kolik/zarazku remenice a zarazku vacky. Jsou to drobnosti, ale v souctu je ta prace mnohem snazsi. Kvuli tem pripravkum od Tebe jsem s tim stravil vyrazne min casu, diky!
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#46 parník 245
jednou jsem to už na dvojce viděl dvě měrky... a vůbec mi to hlava nebrala
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#47 parník 245
Dej vedet, az si budes hrat s hodinkama na nastaveni cerpadla - sam jsem je nikdy nepouzil....
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#48 parník 245
dostal jsem dneska další ťafku v podobě účtu za repasi čerpadla a vstřiků. Celkem ta sranda stála 8 tisíc. Začínám bejt na sebe a projekt motor dost nas*anej. Jo, jasně, byl jsem varovanej a tak dál, beru, znávám. Na stávající situaci to ale nic nemění.
Takže, kdyby někdo uvažoval pořídit výhledově do svý sedmy novej etalon, tak o jednom vím. Kromě práce brusírny je nově přetěsněno, pumpa a tak podobně, to je na delší povídání.
Cena bude určitě podnákladová, přesto však blízko průměrný mzdy ČR.
Tak jsem si ulevil. Díky.
Takže, kdyby někdo uvažoval pořídit výhledově do svý sedmy novej etalon, tak o jednom vím. Kromě práce brusírny je nově přetěsněno, pumpa a tak podobně, to je na delší povídání.
Cena bude určitě podnákladová, přesto však blízko průměrný mzdy ČR.
Tak jsem si ulevil. Díky.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#49 parník 245
No o čerpadle vím prd, ale vstřiky jsem si dělal sám, a sraní je s tim hrozný, takže na kšeft bych to asi taky neudělal za nějak míň jak za 2000 Kč a to ještě s motorpaláckejma tryskama.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#50 parník 245
napsal jsem to blbě, nemám problém s cenou za repasi jako takovou, ta je ok. Ale celkový náklady jsem si představoval jiný. A že s tím bude míň práce taky. Ale to všechno jste mi řikali, žejo. Navíc to všechno dělám na špatným bloku. Prostě na pikaču. Pořád věřim, že nakonec to bude dobrej motor, ale ne do mýho auta. Do řitě.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek