lambada
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#1 lambada
Prosím o poučení / opravu skrzevá B230F:
- Lambda má jako všechno svou životnost.
- Od 50k do 150k. Dejme tomu. Dle druhu.
- Pak se může káknout.
- Projevit se projeví třeba na spotřebě, nepravidelným chodu, zlobivejma startama, na emisích.
- Lambda se dá koupit.
- Dle modelu nebo univerzál, samo že podle počtu kabelů.
- Vymění se.
- Výměna je relativně ýzy a výměnou nic nezkazím.
- Značky Bosch nebo NGK by měly bejt v pořádku.
Hurá do mě! Dík.
- Lambda má jako všechno svou životnost.
- Od 50k do 150k. Dejme tomu. Dle druhu.
- Pak se může káknout.
- Projevit se projeví třeba na spotřebě, nepravidelným chodu, zlobivejma startama, na emisích.
- Lambda se dá koupit.
- Dle modelu nebo univerzál, samo že podle počtu kabelů.
- Vymění se.
- Výměna je relativně ýzy a výměnou nic nezkazím.
- Značky Bosch nebo NGK by měly bejt v pořádku.
Hurá do mě! Dík.
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4728
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 lambada
kup univerzální podle bosch katalogu, kabel si zakrátíš a ušetříš nemalé prachy. kupuj vždy bosch. po výměně zresetuj řj motoru (odpojit baterku popř vytáhnout pojistku č.1)
Výměna může být problematická, lambáda ráda zarezně v trubce, doporučuju závit před demontáží nahřát nebo auto projet aby se ohřál výfuk. Závit nový lambdy bych pro jistotu máznul malým množstvým měděnky.
Ps univerzální lambda má univerzální štekr. Ten nedoporučuju. Podle mě je lepší uni lambdu naletovat na origo konektor a hezky si to zafoukat smršťovacíma gumičkama. jestli chceš, jednu zdravou použitou lambdu tu mám. Na autě se po její výměně za novou vůbec nic nezměnilo...
Výměna může být problematická, lambáda ráda zarezně v trubce, doporučuju závit před demontáží nahřát nebo auto projet aby se ohřál výfuk. Závit nový lambdy bych pro jistotu máznul malým množstvým měděnky.
Ps univerzální lambda má univerzální štekr. Ten nedoporučuju. Podle mě je lepší uni lambdu naletovat na origo konektor a hezky si to zafoukat smršťovacíma gumičkama. jestli chceš, jednu zdravou použitou lambdu tu mám. Na autě se po její výměně za novou vůbec nic nezměnilo...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4728
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 lambada
ještě mi napadalo není špatný mít klíč na lambdy, na ali za 5 doalrů
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3657
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#4 lambada
Ještě existuje jedno pravidlo, nehrabej se ve věcech co fungují, ušetříš si nervy
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#5 lambada
Ad letovani, > vyrobce < primo zakazuje ty draty pajet.
Ono ty nerezovy draty stejne vetsinou bez specialni niklovy pajky ani moc pajet nejdou, a ten konektor kterej bosch k univerzalu dodava je celkem radost pouzivat...
Ono ty nerezovy draty stejne vetsinou bez specialni niklovy pajky ani moc pajet nejdou, a ten konektor kterej bosch k univerzalu dodava je celkem radost pouzivat...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#6 lambada
Jsi si 100% jisty, ze mas problem opravdu v Lambade?
Mozna by bylo lepe popsat priznaky a bolesti, nez chodit rovnou s hotovou diagnozou.
Mozna by bylo lepe popsat priznaky a bolesti, nez chodit rovnou s hotovou diagnozou.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
#7 lambada
lambda se nechá celkem dobře změřit , ale jak na to Ti jistě odpoví Sergej zde na foru a na netu je toho dost ,
Připojení neorig bych neviděl jako problém jen je otázka jak dlouho spoj vydrží když nebude hermeticky v konektoru
Ale samovulkanizující guma by to měla řešit v pohodě , snímání je do 5V minimální proud a výhřev - žádná tragédie
není to žhavička .
Tak mě napadlo, že bych mohl na svém B230F si to změřit a pak čas od času zas , zatím problém nemám ale aspon budu vědět pozděli jak to bylo.
Připojení neorig bych neviděl jako problém jen je otázka jak dlouho spoj vydrží když nebude hermeticky v konektoru
Ale samovulkanizující guma by to měla řešit v pohodě , snímání je do 5V minimální proud a výhřev - žádná tragédie
není to žhavička .
Tak mě napadlo, že bych mohl na svém B230F si to změřit a pak čas od času zas , zatím problém nemám ale aspon budu vědět pozděli jak to bylo.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4728
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#8 lambada
potřel jsem batifluxem a normálně jsem zapájel, je pravda že to tedy chtělo vyšší teplotu.... Navíc jsem to přefoukal dvěma vrstvama gumiček s lepidlem. Němaje problematomasss píše:Ad letovani, > vyrobce < primo zakazuje ty draty pajet.
Ono ty nerezovy draty stejne vetsinou bez specialni niklovy pajky ani moc pajet nejdou, a ten konektor kterej bosch k univerzalu dodava je celkem radost pouzivat...
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 19 dub 2019 09:43, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#9 lambada
To je též dobrá volba smrštovačky s lepidlem jsou super, nebo koupit konektory s tesněním a předělat oba konce , příště bude stačit předělat jen na lambdě.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#10 lambada
A proč by se to jako nemělo pájet???
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#11 lambada
Jeden duvod jak jsem uz psal - on ten novej original ani moc pajet nejde (bosch co jsem kupoval par mesicu zpatky byl uplne bez sance, ale je mozny ze nejakej starsi origo kousek pajet pujde).standa píše:A proč by se to jako nemělo pájet???
Hlavni duvod (a taky duvod proc to vyrobce vyslovne zakazuje) viz zde.
"Older style oxygen sensors actually have a small hole in the body shell so air can enter the sensor, but newer style O2 sensors "breathe" through their wire connectors and have no vent hole. It's hard to believe, but the tiny amount of space between the insulation and wire provides enough room for air to seep into the sensor (for this reason, grease should never be used on O2 sensor connectors because it can block the flow of air). Venting the sensor through the wires rather than with a hole in the body reduces the risk of dirt or water contamination that could foul the sensor from the inside and cause it to fail. The difference in oxygen levels between the exhaust and outside air within the sensor causes voltage to flow through the ceramic bulb. The greater the difference, the higher the voltage reading."
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW