Sinki+imrija: 944
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
#26 Sinki+imrija: 944
Úředníci občas udělají pěknou botu.
Já měl problém na evidenčce s Modřinou, protože jsem měl v techničáku datum první registrace vozidla 3.9.2018.
Já měl problém na evidenčce s Modřinou, protože jsem měl v techničáku datum první registrace vozidla 3.9.2018.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 183
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: 944 B230G, 945 B230FB, 245 B230F
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
#27 Sinki+imrija: 944
@Basstl: Taky dobrý
_________________
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#28 Sinki+imrija: 944
Nechce někdo ten 'dřevěný' dekor palubky?
Působí to dost kýčovitě, rozhodně to asi není origo.
Působí to dost kýčovitě, rozhodně to asi není origo.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12098
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#29 Sinki+imrija: 944
Kdybys chtěl, u mě bych našel čenej. Ale to dřevo se takhle normálně dělalo, jen to po těch pár letech už moc dobře nevypadá. Jo a možná najdu i nějakou modrou kličku.
Takhle modrou mam jednu sedmu co pude pod kudlu, tak kdyžtak foť co bys potřeboval, v létě už asi pude do hutí...
Takhle modrou mam jednu sedmu co pude pod kudlu, tak kdyžtak foť co bys potřeboval, v létě už asi pude do hutí...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3002
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#30 Sinki+imrija: 944
Udelej nejaky fotky a ja se toho treba ujmuimrija píše:Nechce někdo ten 'dřevěný' dekor palubky?
Působí to dost kýčovitě, rozhodně to asi není origo.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#31 Sinki+imrija: 944
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12098
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#32 Sinki+imrija: 944
Asi dost toho je na gůglu.3m3 píše:Udelej nejaky fotky a ja se toho treba ujmu
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 183
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: 944 B230G, 945 B230FB, 245 B230F
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
#33 Sinki+imrija: 944
Tak jsem si ve středu udělala výlet na úřad k přepisu.
Vejdu tam, na křesílkách sedí asi 3 lidé, tak si tak říkám: "Super, to nebude na dlouho."
Přijdu ke stojanu s formuláři a náhodně si jeden z nich vyberu, oni stejně všechny vypadají stejně (ten správný se jmenuje "změna vlastníka nebo provozovatele vozidla"), a jak jsem později zjistila, paní za okýnkem to stejně nečetla, šlo ji jen asi o 5 podpisů. A nechám si vyjet pořadové číslo, tam jsem si byla jistější, poněvadž monitor byl osahaný pouze na jednom místě. Vyjelo mi krásných 99. Sednu si k jednomu ze stolečků, vytáhnu krásnou červenou propisku od ženy bývalého majitele a začnu vyplňovat. Hned asi 3 kolonka bylo rodné číslo majitele, moje nervozita opět vzrostla, poněvadž jsem ho samozřejmě nevěděla, vysloveně jsem se těšila, až se paní na mě zamračí se slovy: "Jo vy nemáte evidenčku? Vy máte chybu v TP a ještě nevíte rodné číslo majitele?! A VEN!!"
Tak si tam tam sedím a čekám na to správné číslo. Úřednicím to jde opravdu rychle. Jeden pán, tam šel přede mnou asi 5krát, později jsem zjistila, že je majitelem nějakého autobazaru - to nejspíše vše vysvětluje. "Cink" a konečně 99, zvednu se a jdu k překážce č. 3. Za okýnkem stála hnědovlasá slečna podobného vzrůstu jako já.
"Koupila jsem auto a potřebuju ho přepsat, ale mám několik problémů", pravila jsem.
"A jeje, co je za problém?", zamyšleně se na mě podívala.
Popíšu a ukážu ji všechny problémy, hlavně ten v TP.
"Jo, to je naše chyba, to nebude problém opravit, jen se musím jít poradit za kolegou", oddychla jsem si a předala jsem paní všechno co jsem měla. Čekala jsem u přepážky dobrých deset minut, decentně jsem se nudila, tak jsem nudou šťourala prstem do všeho okolo, ale naštěstí jsem nic nerozbila. Paní přilítla jako velká voda s omluvou, že se s kolegou zahleděli na fotky z technických kontrol a nemohli se vynadívat .
Opatrně se mě zeptala, zda počítám s eko daní 5000 kč. Na 5000 jsem byla připravená, při 10 000 bych decentně vrčela. Podepsala jsem vše potřebné.
"Posaďte se, vypíšu tedy nový TP i s opravami, co můžeme opravit a pak si Vás zase zavolám." Tak si tam sedím, všichni čekající už zmizeli, úřednice pomalu už odcházeli domu, dokonce vypnuli i tu informační tabuli na pořadová čísla, a já stále čekám - přeci se nevzdám! Konečně slyším paní.
Upocená paní po dlouhém vypisování mi s úsměvem podává doklady a loučí se se mnou. Bohužel katalyzátor tam zůstal zapsaný a motor je uveden jako B230FS a ne B230G. Ale což, po 2 hodinách na úřadě, auto je moje! Teď už jen vymyslet správné jméno.
Vejdu tam, na křesílkách sedí asi 3 lidé, tak si tak říkám: "Super, to nebude na dlouho."
Přijdu ke stojanu s formuláři a náhodně si jeden z nich vyberu, oni stejně všechny vypadají stejně (ten správný se jmenuje "změna vlastníka nebo provozovatele vozidla"), a jak jsem později zjistila, paní za okýnkem to stejně nečetla, šlo ji jen asi o 5 podpisů. A nechám si vyjet pořadové číslo, tam jsem si byla jistější, poněvadž monitor byl osahaný pouze na jednom místě. Vyjelo mi krásných 99. Sednu si k jednomu ze stolečků, vytáhnu krásnou červenou propisku od ženy bývalého majitele a začnu vyplňovat. Hned asi 3 kolonka bylo rodné číslo majitele, moje nervozita opět vzrostla, poněvadž jsem ho samozřejmě nevěděla, vysloveně jsem se těšila, až se paní na mě zamračí se slovy: "Jo vy nemáte evidenčku? Vy máte chybu v TP a ještě nevíte rodné číslo majitele?! A VEN!!"
Tak si tam tam sedím a čekám na to správné číslo. Úřednicím to jde opravdu rychle. Jeden pán, tam šel přede mnou asi 5krát, později jsem zjistila, že je majitelem nějakého autobazaru - to nejspíše vše vysvětluje. "Cink" a konečně 99, zvednu se a jdu k překážce č. 3. Za okýnkem stála hnědovlasá slečna podobného vzrůstu jako já.
"Koupila jsem auto a potřebuju ho přepsat, ale mám několik problémů", pravila jsem.
"A jeje, co je za problém?", zamyšleně se na mě podívala.
Popíšu a ukážu ji všechny problémy, hlavně ten v TP.
"Jo, to je naše chyba, to nebude problém opravit, jen se musím jít poradit za kolegou", oddychla jsem si a předala jsem paní všechno co jsem měla. Čekala jsem u přepážky dobrých deset minut, decentně jsem se nudila, tak jsem nudou šťourala prstem do všeho okolo, ale naštěstí jsem nic nerozbila. Paní přilítla jako velká voda s omluvou, že se s kolegou zahleděli na fotky z technických kontrol a nemohli se vynadívat .
Opatrně se mě zeptala, zda počítám s eko daní 5000 kč. Na 5000 jsem byla připravená, při 10 000 bych decentně vrčela. Podepsala jsem vše potřebné.
"Posaďte se, vypíšu tedy nový TP i s opravami, co můžeme opravit a pak si Vás zase zavolám." Tak si tam sedím, všichni čekající už zmizeli, úřednice pomalu už odcházeli domu, dokonce vypnuli i tu informační tabuli na pořadová čísla, a já stále čekám - přeci se nevzdám! Konečně slyším paní.
Upocená paní po dlouhém vypisování mi s úsměvem podává doklady a loučí se se mnou. Bohužel katalyzátor tam zůstal zapsaný a motor je uveden jako B230FS a ne B230G. Ale což, po 2 hodinách na úřadě, auto je moje! Teď už jen vymyslet správné jméno.
- Přílohy
-
- rsz_9041589828494492289.jpg (89.68 KiB) Zobrazeno 930 x
_________________
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#34 Sinki+imrija: 944
Uškudlilas na ekodani, tak snad značka na přání, né?? "SINKI" se tam vejde!!
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#35 Sinki+imrija: 944
tak to gratulace, málo kdy se s nima dá domluvit bez papíru a občas i s papírem je to boj. spíš jsem nepochopil ten přepis, tos neměla plnou moc původního majitele? tam rodné číslo je snad vždy, ne?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 183
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: 944 B230G, 945 B230FB, 245 B230F
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
#36 Sinki+imrija: 944
@Nimrod, na plné moci jsem měla číslo občanky
_________________
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12098
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#37 Sinki+imrija: 944
Hezká pohádka s dobrým koncem. Upravil jsem ti tam překlep na 10 000.
VLV S1NK1 by ti na SPZ prošlo
VLV S1NK1 by ti na SPZ prošlo
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 183
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: 944 B230G, 945 B230FB, 245 B230F
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
#38 Sinki+imrija: 944
@Urvanej: Díky a díky
jo, taky jsem říkala, že je chci, až budu mít zbytečné peníze. 944 S1NK1 nebo tak něco
jo, taky jsem říkala, že je chci, až budu mít zbytečné peníze. 944 S1NK1 nebo tak něco
_________________
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7548
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#39 Sinki+imrija: 944
sinki píše:944 S1NK1
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#40 Sinki+imrija: 944
944 SINKI / 944 VOLVO
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#41 Sinki+imrija: 944
940 BRICK
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 183
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: 944 B230G, 945 B230FB, 245 B230F
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
#42 Sinki+imrija: 944
Konečně se včera nad Libercem ukázalo sluníčko a tak jsme se pustili do první etapy nápravy 18 let zanedbané údržby, výměnou prvních spotřebních dílů. Jako správná volvo žena (po správným vedením) jsem si omlátila ruce snad o všechno, co se pod kapotou dá najít. Nakonec se mi podařilo vyměnit vzduchový filtr, svíčky a zapalovací kabely
https://photos.app.goo.gl/ZMpHt8eXf3gpJmwT9
Změna je citelná, především imrija vypadal spokojeněji, když jel krabicí do makra pro víno, jako správný snob, abychom to oslavili. Ale furt je to takový lenoch.
https://photos.app.goo.gl/ZMpHt8eXf3gpJmwT9
Změna je citelná, především imrija vypadal spokojeněji, když jel krabicí do makra pro víno, jako správný snob, abychom to oslavili. Ale furt je to takový lenoch.
_________________
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 886
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#43 Sinki+imrija: 944
A jak je na tom rozdělovač s palcem? A lenochem si myslela Redblok nebo Honzu?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#44 Sinki+imrija: 944
Jejda, zapomnel jsem Ti rict, ze novy vzduchovy filtr najdes u me v kulne. No nic, pozde. Apropos, nekouka z tech obrazku moje gola sadasinki píše:Konečně se včera nad Libercem ukázalo sluníčko a tak jsme se pustili do první etapy nápravy 18 let zanedbané údržby, výměnou prvních spotřebních dílů. Jako správná volvo žena (po správným vedením) jsem si omlátila ruce snad o všechno, co se pod kapotou dá najít. Nakonec se mi podařilo vyměnit vzduchový filtr, svíčky a zapalovací kabely
https://photos.app.goo.gl/ZMpHt8eXf3gpJmwT9
Změna je citelná, především imrija vypadal spokojeněji, když jel krabicí do makra pro víno, jako správný snob, abychom to oslavili. Ale furt je to takový lenoch.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 183
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: 944 B230G, 945 B230FB, 245 B230F
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
#45 Sinki+imrija: 944
@vityjan: palec mám v kufru. A něco o rozdělovači pavel s imrijou povídali. Imrija nikdy nemůže být lenoch, samozřejmě, že mluvím o redbloku
@olivin: neee-ee to není tvoje sada vůbec to není ona, to nepoznáš svou sadu?
@olivin: neee-ee to není tvoje sada vůbec to není ona, to nepoznáš svou sadu?
_________________
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 183
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: 944 B230G, 945 B230FB, 245 B230F
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
#46 Sinki+imrija: 944
Po celodenním bouchání kladivem, to zase vypadá jako blatník a nárazník sedí na svém místě.
https://photos.app.goo.gl/t7g4SYfXqW62fxPj9
https://photos.app.goo.gl/t7g4SYfXqW62fxPj9
_________________
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC
Je: Modrá - 944 B230G, Karkulín - 245 B230F , Štramberk - 744 D24T M46, Třpytka - 945 B230FB
Bylo: Maličká - škoda felicie 1.3MPI, Pizda - Volvo - v70, červená - 945 D24TIC
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13116
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#47 Sinki+imrija: 944
Pěkně se o babičku staráte.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#48 Sinki+imrija: 944
Nárazník kompletně vyhnil, při pokusu o sundání mi v podstatě zůstal v ruce a držel pouze na bočních držácích.
Tlumiče nárazu jsou však v pořádku, ohnilé, ale v celku.
Vyřešili jsme to tedy s pomocí kamaráda-nástrojaře kusem bytelného plocháče. Rozdělili jsme ho na 4 části, které jsme provrtali a ze strany nastrkali do dutin nárazníku. Skrz pak přišly nové šrouby, které se k plocháči přibodovaly. Pak jsme to celé zase sestavili a je hotovo. Nárazník drží fest.
Ale obecně - sháním nové ozdobné lišty (asi ne nutně ve stejné barvě) a ty boční držáky. Oba už jsou takové unavené a v jednom se nám protočila matice.
Blatník byl mým prvním pokusem o práci s plechem, a myslím že podle toho to také tak vypadá. Tmel to snad zvládne
Na autě mi s tím fakt nešlo nic udělat, zkoušel jsem to podle návodů vytáhnout, ale nevím co to v tom volvu dávali do těch aut. Ten blatník je těžkej jak celý dveře ze škodovky a mám pocit že jsem už doma měl vrtáky do železa, které byly kujnější.
Rovnou jsem při příležitosti sundaného blatníku ošetřil těch pár povrchových teček koroze zink-al sprejem proti korozi. Na prasáka, ale asi lepší, než nic.
Z karosařiny to bude pomalu téměř vše, ještě je potřeba opravit díru pod baterkou, a zevnitř ohnilé horní rohy dveří (?? nechápu, ale prostě jsou).
Pak už se bude v podstatě jenom ošetřovat.
Tlumiče nárazu jsou však v pořádku, ohnilé, ale v celku.
Vyřešili jsme to tedy s pomocí kamaráda-nástrojaře kusem bytelného plocháče. Rozdělili jsme ho na 4 části, které jsme provrtali a ze strany nastrkali do dutin nárazníku. Skrz pak přišly nové šrouby, které se k plocháči přibodovaly. Pak jsme to celé zase sestavili a je hotovo. Nárazník drží fest.
Ale obecně - sháním nové ozdobné lišty (asi ne nutně ve stejné barvě) a ty boční držáky. Oba už jsou takové unavené a v jednom se nám protočila matice.
Blatník byl mým prvním pokusem o práci s plechem, a myslím že podle toho to také tak vypadá. Tmel to snad zvládne
Na autě mi s tím fakt nešlo nic udělat, zkoušel jsem to podle návodů vytáhnout, ale nevím co to v tom volvu dávali do těch aut. Ten blatník je těžkej jak celý dveře ze škodovky a mám pocit že jsem už doma měl vrtáky do železa, které byly kujnější.
Rovnou jsem při příležitosti sundaného blatníku ošetřil těch pár povrchových teček koroze zink-al sprejem proti korozi. Na prasáka, ale asi lepší, než nic.
Z karosařiny to bude pomalu téměř vše, ještě je potřeba opravit díru pod baterkou, a zevnitř ohnilé horní rohy dveří (?? nechápu, ale prostě jsou).
Pak už se bude v podstatě jenom ošetřovat.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#49 Sinki+imrija: 944
Dále proběhla oprava budíků, už to ukazuje jak rychle to jede, a palivoměr místo nuly ukazuje stále plnou (pořád trochu doufám, že má pravdu).
Vyměnil jsem i prasklé žárovky, a to i včetně těch, které tam nejspíše nebyly a být nemají. Svítí nám tam teď SRS
Hodiny také zase tikají.
Za většinu poškození rychlometru mohl vyteklý kondenzátor. V jeho okolí z mědi zbyla v podstatě jenom nevodivá šmouha. Vše jsem tedy vyčistil, propájel, případně doplnil tenkými vodiči. Kondenzátor jsem dal nový.
https://photos.app.goo.gl/AE4jR8ST2pAFxvrJA
Vyměnil jsem i prasklé žárovky, a to i včetně těch, které tam nejspíše nebyly a být nemají. Svítí nám tam teď SRS
Hodiny také zase tikají.
Za většinu poškození rychlometru mohl vyteklý kondenzátor. V jeho okolí z mědi zbyla v podstatě jenom nevodivá šmouha. Vše jsem tedy vyčistil, propájel, případně doplnil tenkými vodiči. Kondenzátor jsem dal nový.
https://photos.app.goo.gl/AE4jR8ST2pAFxvrJA
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#50 Sinki+imrija: 944
Bez tebe bychom nejspíše vyhořeli na mechanice, díky za výměnu:raolsa píše:Pěkně se o babičku staráte.
- oleje v motoru, difu, špajzce
- filtrů, řemenů, těsnění ..
- předních tlumičů vč. uložení
- nevím, všeho ostatního na co si teď nevzpomenu
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 95 Odpovědi
- 6260 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od olivin
-
- 5 Odpovědi
- 324 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od olivin
-
- 401 Odpovědi
- 51589 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od olivin
-
- 2 Odpovědi
- 1063 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Benjamin Krejčí
-
- 7 Odpovědi
- 524 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej