Motor T5 169 kW
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#1 Motor T5 169 kW
Hledal jsem v příspěvcích zde na fóru a moc jsem nepochodil. Zajímá mne spolehlivost, jeho chyby, náročnost případných oprav a dostupnost náhradních dílů pro níže uvedený motor:
T5 169 kW (2521 cm3, označení B5254T7) ve spojení s AWD a převodovkou M66W, rok výroby 2007-2010
Budu moc rád za jakoukoliv informaci a předem děkuji.
T5 169 kW (2521 cm3, označení B5254T7) ve spojení s AWD a převodovkou M66W, rok výroby 2007-2010
Budu moc rád za jakoukoliv informaci a předem děkuji.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#2 Motor T5 169 kW
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#3 Motor T5 169 kW
Není to náhodou prachobyčejná 2.5T,jen jinak poladěná? Řekl bych,že je,takže při běžném provozu a zatížení asi problémy žádné nejsou.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#4 Motor T5 169 kW
no dle reakcí v tom odkazu nikoli
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#5 Motor T5 169 kW
To je diskuze o ničem pomalu jako tady na fóru. A pokud jsem to v rychlosti prolítl, tak z toho plyne, že rozdílů mezi motory, co jsou ve Fordech a ve Volvu je minimum. Takže závěr bych si z toho udělal takový, že je to ve V50 obyčejná 2.5T, možná s pár úpravami, možná bez nich.
Ve V50 AWD to bude i hezká hračka, to auto bude umět i zatáčet (na poměry Volva, jinak samozřejmě nic moc).
Ve V50 AWD to bude i hezká hračka, to auto bude umět i zatáčet (na poměry Volva, jinak samozřejmě nic moc).
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#6 Motor T5 169 kW
Můžu se plést, ale do polofordů se 2,5 LPT nedávalo.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#7 Motor T5 169 kW
taky mám po přečtení reakcí na swedespeed.com podobný názor.
Mě jste strašili, že pokud svojí 2.5 T LPT přečipuju přes 300HP,
hrozí prasknutí bloku motoru. V odkaze se píše, že B5254T7
je při tunění daleko odolnější a 400 HP není problém - tak
předpokládám, že těch rozdílů bude na motorech víc.
Ale taky to muže být JPP (jedna paní povídala)
Mě jste strašili, že pokud svojí 2.5 T LPT přečipuju přes 300HP,
hrozí prasknutí bloku motoru. V odkaze se píše, že B5254T7
je při tunění daleko odolnější a 400 HP není problém - tak
předpokládám, že těch rozdílů bude na motorech víc.
Ale taky to muže být JPP (jedna paní povídala)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#8 Motor T5 169 kW
Google selhal.Co je prosím zkratka LPT? Má to něco společného s turbem? Díky.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#9 Motor T5 169 kW
Nízkotlaký turbo
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#10 Motor T5 169 kW
Aneb low pressure turbo a treba na Ivecach muzes casto videt HPT, to je presny opak
LPT pro priklad u Volva 2.4T a HPT je T5. Rozdil je i ve velikosti turba a od toho se odvijejicich vlastnosti, lpt je trochu jako nafta, tahne odspodu od 1600 ot. ale malo a ma nic moc vrchol. Oproti tomu T5 je do 3000ot. mrtva a pak zazehne peklo. Obrazne receno
LPT pro priklad u Volva 2.4T a HPT je T5. Rozdil je i ve velikosti turba a od toho se odvijejicich vlastnosti, lpt je trochu jako nafta, tahne odspodu od 1600 ot. ale malo a ma nic moc vrchol. Oproti tomu T5 je do 3000ot. mrtva a pak zazehne peklo. Obrazne receno
_________________
V60 D4
V60 D4
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek