Tesneni pod hlavu z S60R
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#1 Tesneni pod hlavu z S60R
Zdravím pánové,
Chtěl bych se zeptat, má někdo vyzkoušené těsnění na 850 T5 z S60R?
Ptám se protože T5 má průměr válce 81mm a S60R má 83mm.
Předem díky
Chtěl bych se zeptat, má někdo vyzkoušené těsnění na 850 T5 z S60R?
Ptám se protože T5 má průměr válce 81mm a S60R má 83mm.
Předem díky
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#2 Tesneni pod hlavu z S60R
Tak jsi odpovím sám, zde je těsnění použito na 850 T5R bez problému. Ovšem hlavou mi vrtají otvory v těsnění které jsou kolem vložek válců.
U těsnění pro T5 jsou díry hned u strany převodovky, kdežto u těsnění pro S60R jsou díry rozmístěny skoro po celém těsnění. pro lepší představu:
Zde original těsnění pro T5: u strany převodovky (pravá strana) rozdíl je hlavně v dírách pro cirkulaci vody. U těsnění pro T5 jsou díry hned u strany převodovky, kdežto u těsnění pro S60R jsou díry rozmístěny skoro po celém těsnění. pro lepší představu:
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#3 Tesneni pod hlavu z S60R
budes muset vyvrtat diry pro vodu aby to pasovalo
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#4 Tesneni pod hlavu z S60R
Tak nějak si myslím, že slovo těsnění pochází od přídavného jména těsný. A tak nějak si proto myslím, že něco, co má průměr 83 mm neutěsní něco co má průměr 81 mm.
Na svůj motor bych dal těsnění, které tam nepatří, jen v tom případě, že bych byl takový masochista, že bych chtěl hlavu dávat dolů znovu. V lepším případě. V horším sháněl hlavu novou.
Na svůj motor bych dal těsnění, které tam nepatří, jen v tom případě, že bych byl takový masochista, že bych chtěl hlavu dávat dolů znovu. V lepším případě. V horším sháněl hlavu novou.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#5 Tesneni pod hlavu z S60R
Pokud si dobře pomatuju tak dali ho v 850 provozoval, důvod už nevím.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#6 Tesneni pod hlavu z S60R
Co si vzpomínám, tak to bylo proto, že Dalibor měl upravenou hlavu, resp. chlazení hlavy.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#7 Tesneni pod hlavu z S60R
majty: no vyvrtat díry do těsnění, otázkou je jak to dlouho potom vydrží
Fíla: Kdybych měl po ruce staré těsnění tak ti to změřím, ale pokud se budu držet strejdy googla, tak elring udává že díry pro válce v těsnění mají 82,5mm, a Reinz udává 83mm a těsnění z S60R má též 83mm takže si vyber.
Na fotce, i co já jsi vzpomínám tak když nasadíš těsnění na blok, tak díry jsou vždy o něco větší než je samotný vývrt válce.
Ale co tím chci říct, nejde mi přímo o těsnění z S60R, zmínil jsem ho z toho důvodu že se chystám na výměnu těsnění pod palici které moc dlouho nevydrželo. A hlavně těsnění měl v plánu použít S60Gold a nabízí ho i zde:
http://www.vivaperformance.com/genuine-volvo-s60r-v70r-head-gasket/
Takže zvažuji zda použít opětovně Victor Reinz, nebo Elring který by měl byt stejný jako original Volvo a nebo udělat na zakázku od Kaliny ze Zlína. Protože pořád dokola se mi to otevírat nechce a není možný, když je vše udělané jak má být, aby těsnění po 30k fouklo, pokud to ovšem není zmetek.
A už někdo tu kolikrát zminoval že na T5 nebo Rku je těsnění spotřebák.
A pokud teda výrobce použil těsnění které je oplechované z obou stran a dávali jej na S60R/V70R tak věděli asi proč. kdyby tam dali obyč těsnění co se dává na 850ky, tak nevím jak dlouho by vydrželo.
Protože, když das problém či škoda, dávají na 1.4 Fabie nebo Golfy 1.6 plechovy těsnění které je poskládané ze tři plechů, tak v něčem to musí být lepší než stávající těsnění které je vyrobené z klingeritu ?.
Napadá mě jen to, že výrobce počítal s tím že ty motory jsou sračky které se budou muset honit do otáček a nikdo nebude řešit jestli je motor ohřátý či ne, tak použili plech který by měl snést více ale nemyslím si.
Fíla: Kdybych měl po ruce staré těsnění tak ti to změřím, ale pokud se budu držet strejdy googla, tak elring udává že díry pro válce v těsnění mají 82,5mm, a Reinz udává 83mm a těsnění z S60R má též 83mm takže si vyber.
Na fotce, i co já jsi vzpomínám tak když nasadíš těsnění na blok, tak díry jsou vždy o něco větší než je samotný vývrt válce.
Ale co tím chci říct, nejde mi přímo o těsnění z S60R, zmínil jsem ho z toho důvodu že se chystám na výměnu těsnění pod palici které moc dlouho nevydrželo. A hlavně těsnění měl v plánu použít S60Gold a nabízí ho i zde:
http://www.vivaperformance.com/genuine-volvo-s60r-v70r-head-gasket/
Takže zvažuji zda použít opětovně Victor Reinz, nebo Elring který by měl byt stejný jako original Volvo a nebo udělat na zakázku od Kaliny ze Zlína. Protože pořád dokola se mi to otevírat nechce a není možný, když je vše udělané jak má být, aby těsnění po 30k fouklo, pokud to ovšem není zmetek.
A už někdo tu kolikrát zminoval že na T5 nebo Rku je těsnění spotřebák.
A pokud teda výrobce použil těsnění které je oplechované z obou stran a dávali jej na S60R/V70R tak věděli asi proč. kdyby tam dali obyč těsnění co se dává na 850ky, tak nevím jak dlouho by vydrželo.
Protože, když das problém či škoda, dávají na 1.4 Fabie nebo Golfy 1.6 plechovy těsnění které je poskládané ze tři plechů, tak v něčem to musí být lepší než stávající těsnění které je vyrobené z klingeritu ?.
Napadá mě jen to, že výrobce počítal s tím že ty motory jsou sračky které se budou muset honit do otáček a nikdo nebude řešit jestli je motor ohřátý či ne, tak použili plech který by měl snést více ale nemyslím si.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#8 Tesneni pod hlavu z S60R
Od jisté doby bych si těsnění od Reinze nedal ani do vodovodní baterie.
Ano, i já tvrdím, že těsnění pod hlavou u starých T5 je spotřebák. V rozmezí 250-300 tkm originální těsnění odejde všem. Pokud ale někomu odejde znovu po 30ti tisících, tak si myslím, že oprava byla udělána na h.vno. Pokud se pořádně srovná blok i hlava, vše se utáhne na moment a ve správném pořadí, tak pak není důvod, aby těsnění znovu fouklo. Blok už se znovu nezkroutí. Hlava možná jo, ale těsnění by to mělo zvládnout, proto tam je.
Výjimkou bude, když si někdo zvedne plnící tlak turba za únosnou mez, pak tam nevydrží nic. Ale za normálních okolností by nové těsnění mělo vydržet dalších pár set tisíc km.
A z těchto důvodů jsem zastáncem originálních dílů a svěřovat opravy těm, kdo to opravdu umí.
A až budeš do těsnění vrtat další díry na vodu, tak opatrně, ty vrstvené plechy se vrtají fakt blbě.
Ano, i já tvrdím, že těsnění pod hlavou u starých T5 je spotřebák. V rozmezí 250-300 tkm originální těsnění odejde všem. Pokud ale někomu odejde znovu po 30ti tisících, tak si myslím, že oprava byla udělána na h.vno. Pokud se pořádně srovná blok i hlava, vše se utáhne na moment a ve správném pořadí, tak pak není důvod, aby těsnění znovu fouklo. Blok už se znovu nezkroutí. Hlava možná jo, ale těsnění by to mělo zvládnout, proto tam je.
Výjimkou bude, když si někdo zvedne plnící tlak turba za únosnou mez, pak tam nevydrží nic. Ale za normálních okolností by nové těsnění mělo vydržet dalších pár set tisíc km.
A z těchto důvodů jsem zastáncem originálních dílů a svěřovat opravy těm, kdo to opravdu umí.
A až budeš do těsnění vrtat další díry na vodu, tak opatrně, ty vrstvené plechy se vrtají fakt blbě.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#9 Tesneni pod hlavu z S60R
Nevidel bych v tom problem, staci to stahnout treba mezi 2 prkynka a uz se to nema duvod trepit...Fíla píše:A až budeš do těsnění vrtat další díry na vodu, tak opatrně, ty vrstvené plechy se vrtají fakt blbě.
Slusne a nabrousene vrtaky jsou samozrejmost.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#10 Tesneni pod hlavu z S60R
Fíla:
Dívej se, těsnění odešlo po prvé po 30k, což je cca rok a půl od g.o. Byla dělana palice i blok vše se rovnalo, dotaženo bylo na moment a na úhel, jednoduše vše uděláno tak jak má byt a těsnění prostě fouknulo.
Voda nejde do oleje ani olej do vody a při přidaní plynu se ti objevují bubliny v nádobce.
Před tím fouknula hadice na vodu, pak radiator topení v plnych otáčkách, což jsem byl 2x bez vody.
Takže je na výběr buď prdlá hlava nebo těsnění, ovšem proč se toto stalo bylo zaviněno nefunkčním ventilem na víčku expanzní nádobky.
Takže může byt k.o hlava nebo těsnění, což nic nemění že hlavu mám nachystanou novou.
Důvod je ten proč se ptám na těsnění z S60rka, je ten že se chci vyhnout tomu abych těsnění v budoucnu neměnil zase.
Victor reinz je jednoduše na hovno,což jsem se dočetl i na ostatních forech, kromě toho že to mají dělat Němci ale dělá se to v Polsku údajně.
Za další žeprý origo těsnění či gufera dodává pro Volvo Elring podle toho co jsem kolikrát zaslechl, takže je na výběr buď dát, Elring nebo koupím origo těsnění Volvo a nebo těsnění z S60R kde se budou muset upravit díry a doufat že vše bude ok a hlavně v budoucnu pokud se zvedne plnící tlak, tak že to těsnění snese.
100 000km mám najeto za cca 3-5 let, takže pokud to mam dělat teď znovu, tak chci dát něco pořádného aby to už vydrželo nějaký ten pátek.
Dívej se, těsnění odešlo po prvé po 30k, což je cca rok a půl od g.o. Byla dělana palice i blok vše se rovnalo, dotaženo bylo na moment a na úhel, jednoduše vše uděláno tak jak má byt a těsnění prostě fouknulo.
Voda nejde do oleje ani olej do vody a při přidaní plynu se ti objevují bubliny v nádobce.
Před tím fouknula hadice na vodu, pak radiator topení v plnych otáčkách, což jsem byl 2x bez vody.
Takže je na výběr buď prdlá hlava nebo těsnění, ovšem proč se toto stalo bylo zaviněno nefunkčním ventilem na víčku expanzní nádobky.
Takže může byt k.o hlava nebo těsnění, což nic nemění že hlavu mám nachystanou novou.
Důvod je ten proč se ptám na těsnění z S60rka, je ten že se chci vyhnout tomu abych těsnění v budoucnu neměnil zase.
Victor reinz je jednoduše na hovno,což jsem se dočetl i na ostatních forech, kromě toho že to mají dělat Němci ale dělá se to v Polsku údajně.
Za další žeprý origo těsnění či gufera dodává pro Volvo Elring podle toho co jsem kolikrát zaslechl, takže je na výběr buď dát, Elring nebo koupím origo těsnění Volvo a nebo těsnění z S60R kde se budou muset upravit díry a doufat že vše bude ok a hlavně v budoucnu pokud se zvedne plnící tlak, tak že to těsnění snese.
100 000km mám najeto za cca 3-5 let, takže pokud to mam dělat teď znovu, tak chci dát něco pořádného aby to už vydrželo nějaký ten pátek.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1477
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#11 Tesneni pod hlavu z S60R
Co takto uplne bezna zavada tohoto motora... prasknuta vlozka. Malokedy sa da zbadat bez pouzita vyvojky
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 Tesneni pod hlavu z S60R
Já myslel, že vložky praskají jenom u "R" motorů a ne u T5?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1477
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#13 Tesneni pod hlavu z S60R
zial u vsetkych turbomotorov s kratkymi svieckami (do roku cca 2006)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#14 Tesneni pod hlavu z S60R
No to se každopadně nechám překvapit co na mě čeká po sundání hlavy.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 65 Odpovědi
- 7413 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 16 Odpovědi
- 2271 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 8 Odpovědi
- 364 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kamov
-
- 6 Odpovědi
- 562 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Švéd
-
- 4 Odpovědi
- 277 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dony