Ahoj,
jsem se stal cerstvym provozovatel S80 II s motorizaci uvedenou v predmetu. Koho by jste mi doporucily na instalaci LPG? Docela se mi zamlouva Neptun Harfa ktery mne jako jediny upozornil ze muzu mit verzi motoru s elektronickym snimanim tlaku benzinu a co to obnasi za komplikace. A pak jeste Strakonice http://www.lpg-autogascentrum.cz/ . Obe dve firmy nabizeji ze nejvhodnejsi pomer cena/vykon system AC Stag Q-Max Plus ,ale ani jeden nenavrhuje primazavani ventilu. Samozrejme pokud ho chci tak ho namontuji. Opravdu turbo motory volvo v S80 nepotrebuji primazavani? Mate nekdo vyzkouseny system AC Stag Q-Max Plus? Jak se chova pri seslapnuti plynu na podlahu a potrebe okamzite akcelerace? Kdyz mam najeto poctivych 220 tis km kolik mam cekat zivotnost motoru po prestavbe na LPG? Jak poznam jako laik jestli mam elektronicke snimani tlaku benzinu?
Jde to vycist z kodu motoru? Dekuji za rady do zivota. Forum jsem prosel, ale odpovedi jsem na sve otazky nenasel tak se ptam na primo.
S80 II T6 AWD - co doporucite za system LPG?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 76
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
#3 S80 II T6 AWD - co doporucite za system LPG?
SKV alfa, Plzen - p. Turner, minimalne bych mu zavolal a dal s nim rec
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 29
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: S80II T6 AWD 07
#4 S80 II T6 AWD - co doporucite za system LPG?
A mate s panem Turnerem nejake osobni zkusenosti a jeho praci? V Plzni pracuji takze jmeno pana Turnera je pro mne velka neznama.dakarcz píše:SKV alfa, Plzen - p. Turner, minimalne bych mu zavolal a dal s nim rec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 160
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: xc70
- Bydliště: Tábor
#5 S80 II T6 AWD - co doporucite za system LPG?
ahoj
Já zase můžu Strakonice doporučit, z Tábora tam jezdí snad každý, tady v okolí je to nejlepší servis. Montáží mají tisíce a fungují i jako školící středisko.
Co se týká Stagu, mám ho v lexusu 3L V6. Ve volvu mám Prins. Pokud jde o srovnání, jak jízdní vlastnosti a funkce, poruchovost stejná. Zatím ani jeden systém nevykázal poruchy, Prins má drahý díly a hůř sehnatelný. Já Stag volil kvůli 5 leté záruce a jako jediní mají volně k dispozici diagnostický program, udělal jsem si interface a kvůli kontrole nemusím do servisu. Software mají o proti prinsu někde jinde, lze nastavit úplně všechno. Možná nová generace prinsu na tom bude stejně, já mám 1 gen.
Přívstřik benzínu u volva nemám neb Prins to neumí, u Lexusu ho mám. Ten doporučuji každopádně, nedoporučuji valve care.
Životnost je hodně indi vindy, záleží na motoru a jeho opotřebení ale nejvíce na odlazení systému a stylu jízdy. U volverína mě vychází cca 2 kč na km a to jezdím 90% město. Prostě za 600 kč 300 km, někdy víc někdy míň.
Já zase můžu Strakonice doporučit, z Tábora tam jezdí snad každý, tady v okolí je to nejlepší servis. Montáží mají tisíce a fungují i jako školící středisko.
Co se týká Stagu, mám ho v lexusu 3L V6. Ve volvu mám Prins. Pokud jde o srovnání, jak jízdní vlastnosti a funkce, poruchovost stejná. Zatím ani jeden systém nevykázal poruchy, Prins má drahý díly a hůř sehnatelný. Já Stag volil kvůli 5 leté záruce a jako jediní mají volně k dispozici diagnostický program, udělal jsem si interface a kvůli kontrole nemusím do servisu. Software mají o proti prinsu někde jinde, lze nastavit úplně všechno. Možná nová generace prinsu na tom bude stejně, já mám 1 gen.
Přívstřik benzínu u volva nemám neb Prins to neumí, u Lexusu ho mám. Ten doporučuji každopádně, nedoporučuji valve care.
Životnost je hodně indi vindy, záleží na motoru a jeho opotřebení ale nejvíce na odlazení systému a stylu jízdy. U volverína mě vychází cca 2 kč na km a to jezdím 90% město. Prostě za 600 kč 300 km, někdy víc někdy míň.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#6 S80 II T6 AWD - co doporucite za system LPG?
Vždyť já taky doporučuju Strakonice...
Ale ty druhé - nové - přes silnici od těch starých... https://lpg-agcplus.cz/cs/
Tam utekla absolutní většina lidí (zkušeností) z těch původních. http://www.lpg-autogascentrum.cz/
Ale ty druhé - nové - přes silnici od těch starých... https://lpg-agcplus.cz/cs/
Tam utekla absolutní většina lidí (zkušeností) z těch původních. http://www.lpg-autogascentrum.cz/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 160
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: xc70
- Bydliště: Tábor
#7 S80 II T6 AWD - co doporucite za system LPG?
sry blbě jsem koukl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 76
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
#8 S80 II T6 AWD - co doporucite za system LPG?
Mam s nim jen ty nejlepsi zkusenosti, staral se mi o tri auta s LPG. Dejte s nim rec a uvidite. Jseven_vsfs píše:A mate s panem Turnerem nejake osobni zkusenosti a jeho praci? V Plzni pracuji takze jmeno pana Turnera je pro mne velka neznama.dakarcz píše:SKV alfa, Plzen - p. Turner, minimalne bych mu zavolal a dal s nim rec
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 17 Odpovědi
- 3833 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mikupe
-
- 33 Odpovědi
- 7830 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 9 Odpovědi
- 1297 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od silenec
-
- 26 Odpovědi
- 4663 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od sedmikraska
-
- 5 Odpovědi
- 1018 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pincho21