850 TDI svítí lambda sonda a přestalo táhnout
- Autor
- Zpráva
#1 850 TDI svítí lambda sonda a přestalo táhnout
Dneska ráno se mi rozsvítila lambda sonda, po městě sem najel tak 30km a když sem večer vyrazil, tak mi po 5ti km zničehonic přestal táhnou motor - jako když vypne.
Po asi 20km zase tah chytil a po dalších 10ti táhne někdy.
Nemůže to být způsobeno vzduchovým filtrem? Ten sem totiž neměnil, ani palivový...
Po asi 20km zase tah chytil a po dalších 10ti táhne někdy.
Nemůže to být způsobeno vzduchovým filtrem? Ten sem totiž neměnil, ani palivový...
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#2
otazka zjisteni vzduchace je tak do 20 vterin.. s palivakem je to horsi
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#4
Vzduchovej ani palivovej filtr ti kontrolku lambdy nerozsvítí. Příčinu bych hledal ve váze vzduchu nebo EGR ventilu. Mě to teda dělala totálně vodvařená váha vzduchu. Ale nejelo to už dlouho předtím než se poprvý rozsvítila kontrolka.
#5
mě to prostě přestalo jet, jak když vypne.
ale možná sem občasnej výpadek zaznamenal už dřív.
co stojí váha? a co případně s ventilem? ich bin totiž trochu lama...
ale možná sem občasnej výpadek zaznamenal už dřív.
co stojí váha? a co případně s ventilem? ich bin totiž trochu lama...
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#7
EGR ventil se údajně dá vyčistit. A nebo, když neni zbytí, tak zaslepit (slouží jenom k recirkulaci spalin kvůli snížení emisí, takže zaslepení se na výkonu projeví když, tak pozitivně).
Váhu tam máš tu velkou, starou, ta nevím co stojí, ale vydrží několikanásobně víc, než to co tam mám já (2900kč s montáží v Bosch servisu). Někdy stačí váhu (tu mojí) opatrně propláchnout v lihu nebo tech. benzínu, a eště něco vydrží. S tou tvojí věřím, že toho pude udělat víc, hlavně by měla bejt rozebíratelná.
Váhu tam máš tu velkou, starou, ta nevím co stojí, ale vydrží několikanásobně víc, než to co tam mám já (2900kč s montáží v Bosch servisu). Někdy stačí váhu (tu mojí) opatrně propláchnout v lihu nebo tech. benzínu, a eště něco vydrží. S tou tvojí věřím, že toho pude udělat víc, hlavně by měla bejt rozebíratelná.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 190
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
#8
V praze sem jí viděl nejlevněj asi za 6 tisíc ale spíš je to víc někde je to až okolo 11 000. Někde sem tady vyčet to že jí vyzkoušíš tak že jí za běhu hytáhneš a když motor nic neudělá tak je KO a když motor zaškube tak je OK
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#9
No mě taky dílaři od nás nabízeli od Bosche za 11 přímo to číslo co jsem měl v autě. Tak sem zajel do Bosch diesel servisu a tam mi nakonec vyhledali náhradu (taky Bosch, ale s jiným číslem, schválenou na daný auto) za těch 2900.LPBoss píše:V praze sem jí viděl nejlevněj asi za 6 tisíc ale spíš je to víc někde je to až okolo 11 000. Někde sem tady vyčet to že jí vyzkoušíš tak že jí za běhu hytáhneš a když motor nic neudělá tak je KO a když motor zaškube tak je OK
Užitečnej link- TDI probleme (jen v němčině): http://www.geocities.com/ublatz/TDI-Probleme.htm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 190
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
#11
Hele já německy fakt neumim naj na těch stránkách třeba i náhrady za palivový čerpadla ( benzinove?)dali píše:No mě taky dílaři od nás nabízeli od Bosche za 11 přímo to číslo co jsem měl v autě. Tak sem zajel do Bosch diesel servisu a tam mi nakonec vyhledali náhradu (taky Bosch, ale s jiným číslem, schválenou na daný auto) za těch 2900.LPBoss píše:V praze sem jí viděl nejlevněj asi za 6 tisíc ale spíš je to víc někde je to až okolo 11 000. Někde sem tady vyčet to že jí vyzkoušíš tak že jí za běhu hytáhneš a když motor nic neudělá tak je KO a když motor zaškube tak je OK
Užitečnej link- TDI probleme (jen v němčině): http://www.geocities.com/ublatz/TDI-Probleme.htm
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#12
To vůbec ne, jenom jsou tam podrobně rozebraný problémy který můžou nastat u naftových motorů VW s přímým vstřikováním jejich příčiny a hledání závad, a rady jak dané závady odstranit. Prodejem dílů se tyto stránky nezabývají.LPBoss píše:Hele já německy fakt neumim naj na těch stránkách třeba i náhrady za palivový čerpadla ( benzinove?)dali píše: No mě taky dílaři od nás nabízeli od Bosche za 11 přímo to číslo co jsem měl v autě. Tak sem zajel do Bosch diesel servisu a tam mi nakonec vyhledali náhradu (taky Bosch, ale s jiným číslem, schválenou na daný auto) za těch 2900.
Užitečnej link- TDI probleme (jen v němčině): http://www.geocities.com/ublatz/TDI-Probleme.htm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 190
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
#13
Aha tak to sem to špatně pochopil ale díkdali píše:To vůbec ne, jenom jsou tam podrobně rozebraný problémy který můžou nastat u naftových motorů VW s přímým vstřikováním jejich příčiny a hledání závad, a rady jak dané závady odstranit. Prodejem dílů se tyto stránky nezabývají.
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
#14
Tak lmbda už zas nesvítí a co sem teď najel cca 100km, tak táhne dobře.
Su z toho celej sob. Jen doufám, že to byl nějakej bordel v palovovým systému a už se to nebude opakovat.
Su z toho celej sob. Jen doufám, že to byl nějakej bordel v palovovým systému a už se to nebude opakovat.
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 22 Odpovědi
- 1209 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mekky
-
- 8 Odpovědi
- 1053 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haalf
-
- 41 Odpovědi
- 4003 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 4 Odpovědi
- 1230 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od phate
-
- 19 Odpovědi
- 2986 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lakio