Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
Pravidla fóra
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#1 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
Popis demotnáže je na V70 Tdi 1998.
Potřebný vercajk:
- plochý šroubovák
- klíč 10 mm
- šroubovák torx T25
- 2x nějaké háčky na vytáhnutí ofuků topení (já použil 2 ks "L" torxů) Všechny vruty na torx, které budeme demontovat, jsou stejné, tzn. nelze zpřeházet.
ODPOJIT BATERKU!!! Tzn. připravit si kód k autoradiu.
1. Plochým šroubovákem vyloupneme z obou stran přístrojovky výdech topení. 2. Torxem vyšroubujeme jeden vrut na každé straně přístrojovky. 3. Otevřeme schránku spolujezdce a všroubujeme 6 vrutů po obvodu schránky (viz. šipky). 4. Opatrně vytrhneme schránku ven. Jde to trochu ztuha, schránka je v zadní části zacvaknutá v plechovém nosníku (žlutě označeno).
Pak vyšroubujeme další 4 vruty. 5. Další 2 vruty vyšroubujeme zde: 6. Odpojíme konektor spolujezdcova airbagu (Znovu zdůrazňuji: při ODPOJENÉ BATERII!!) 7. Klíčem 10mm (nebo golou) vyšroubujeme 2 šrouby a 1 matici. 8. Ze šroubu vyjmeme kabelové očko a vymontujeme zbylý 3. šroub. 9. Nyní je potřeba demontovat výdechy topení a to levý a prostřední. Pravý (na obr.) netřeba demontovat!
- za "žaluziemi" jsou spony z plíšků které je potřeba uvolnit (prohnout směrem ven) a tím se uvolní celá mřížka a vysune se.
- já použil 2 ks "L" torxů: Protáhneme mřížkou, zezadu zahákneme za spony a zatáhneme směrem k sobě. Pozor ať se torxy neopírají o žaluzie (tak jako na 2. obrázku)!
- mřížku vysuneme ven.
Potřebný vercajk:
- plochý šroubovák
- klíč 10 mm
- šroubovák torx T25
- 2x nějaké háčky na vytáhnutí ofuků topení (já použil 2 ks "L" torxů) Všechny vruty na torx, které budeme demontovat, jsou stejné, tzn. nelze zpřeházet.
ODPOJIT BATERKU!!! Tzn. připravit si kód k autoradiu.
1. Plochým šroubovákem vyloupneme z obou stran přístrojovky výdech topení. 2. Torxem vyšroubujeme jeden vrut na každé straně přístrojovky. 3. Otevřeme schránku spolujezdce a všroubujeme 6 vrutů po obvodu schránky (viz. šipky). 4. Opatrně vytrhneme schránku ven. Jde to trochu ztuha, schránka je v zadní části zacvaknutá v plechovém nosníku (žlutě označeno).
Pak vyšroubujeme další 4 vruty. 5. Další 2 vruty vyšroubujeme zde: 6. Odpojíme konektor spolujezdcova airbagu (Znovu zdůrazňuji: při ODPOJENÉ BATERII!!) 7. Klíčem 10mm (nebo golou) vyšroubujeme 2 šrouby a 1 matici. 8. Ze šroubu vyjmeme kabelové očko a vymontujeme zbylý 3. šroub. 9. Nyní je potřeba demontovat výdechy topení a to levý a prostřední. Pravý (na obr.) netřeba demontovat!
- za "žaluziemi" jsou spony z plíšků které je potřeba uvolnit (prohnout směrem ven) a tím se uvolní celá mřížka a vysune se.
- já použil 2 ks "L" torxů: Protáhneme mřížkou, zezadu zahákneme za spony a zatáhneme směrem k sobě. Pozor ať se torxy neopírají o žaluzie (tak jako na 2. obrázku)!
- mřížku vysuneme ven.
Naposledy upravil(a) z-d-e-n-a dne 30 čer 2012 23:04, celkem upraveno 2 x.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#2 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
10. Vyšroubujeme u prostředního výdechu 2 vruty, u levého 1 vrutík.
a spodní dvě žárovky palubního PC (nebo hodiny a teplotu - socka verze). 18. Osvětlení rafičkových ukazatelů: patici pootočíme a vyjmeme, z patice vytáhneme žárovku. Nikde jsem nenašel nějký údaj o wattáži,
tak jsem použil žárovičku jako v předních parkovačkách:
- žárovka celoskleněná T10 12V 3W. Silnější (5W) nedoporučuji. Svítí to i tak jako kr..a.
- měníme všechny 4 žárovičky najednou! 19. Osvětlení palubního PC a najetých kilometrů: jako v předchozím bodě ale žárovička tušim T5 12V 1,2W. Opět měníme pro klid v duši všechny 3 žárovičky. 20. Zpětná montáž opačným způsobem. Pozor na utahování tří šroubů airbagu! Zde se píše cosi o dotahovacím momentu 10Nm (nálepka na schránce spolujezdce), tak to nepřežeňtě. HAWK!
11. Na obou stranách palubky vyloupneme mřížky repráčků a odšroubujem z každé strany palubky 1 vrut.
12. Poslení 2 vruty (konečně!) nás čekají na rámečku budíků.
13. Nyní vytáhneme celý horní díl palubovky i s airbagem spolujezdce směrem dozadu a vyjmeme.
14. Odpojíme 3 zelené zásuvky budíků a uvolníme spony.
15. Celé budíky opatrně nadzvedneme a z jednotky dálkového centr. zamykání odpojíme poslední zásuvečku.
16. Budíky vyzvedneme až k čelnímu oknu a vysuneme směrem doprava.
17. A nyní konečně k vlastním žárovičkám. Tlusté šipky označují žárovky ručičkových budíků (4 ks) a tenké šipky ukazují na žárovku počtu kilometrů (horní patice - 1ks)a spodní dvě žárovky palubního PC (nebo hodiny a teplotu - socka verze). 18. Osvětlení rafičkových ukazatelů: patici pootočíme a vyjmeme, z patice vytáhneme žárovku. Nikde jsem nenašel nějký údaj o wattáži,
tak jsem použil žárovičku jako v předních parkovačkách:
- žárovka celoskleněná T10 12V 3W. Silnější (5W) nedoporučuji. Svítí to i tak jako kr..a.
- měníme všechny 4 žárovičky najednou! 19. Osvětlení palubního PC a najetých kilometrů: jako v předchozím bodě ale žárovička tušim T5 12V 1,2W. Opět měníme pro klid v duši všechny 3 žárovičky. 20. Zpětná montáž opačným způsobem. Pozor na utahování tří šroubů airbagu! Zde se píše cosi o dotahovacím momentu 10Nm (nálepka na schránce spolujezdce), tak to nepřežeňtě. HAWK!
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3711
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#3 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
hlavne baterka se po odpojeni bagu ma pripojovat myslim v poloze klicku II aby nenabehla kontrolka SRS.. btw co to tam mas za kabelove oko u airbagu? to jsem snad jeste nevidel.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#4 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
Já odpojil baterku před rozebíráním a pak po smontování zase připojil a to vše s vyndaným klíčkem a no problem
Jinak to očko mi připadá jako ukostření, ale nijak jsem to neštudoval
Jinak to očko mi připadá jako ukostření, ale nijak jsem to neštudoval
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 235
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Vrchlabí
#5 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
covece dobry vypada to na malou go a co tam dat led ty by nepraskaly ale moc dobry
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#6 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
Samo že by tam šly dát, ale nevim jak by ti chodilo stmívání palubovky a rozložení světla by taky nebylo ideální. Hlavně při změně barvy na např. tuzing modrou by ti ručičky budíků svítili asi dost nevábně...sumi píše:covece dobry vypada to na malou go a co tam dat led ty by nepraskaly ale moc dobry
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 235
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Vrchlabí
#7 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
mas pravdu to mi nedoslo to stmivani
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
Ledky se stmívánim nemaji problém, jen je reakce na čudlik trochu jiná.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 834
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#9 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
Dle mě záleží na charakteristice LEDky. I když je fakt, že snad i to minimální napětí při setmění by mělo u běžný diody na rozsvícení stačit.Urvanej píše:Ledky se stmívánim nemaji problém, jen je reakce na čudlik trochu jiná.
Pokud jde o úhel vyzařování LEDky, snižuje se tak, že se jí zploští pilníkem hlavnička. Žárovka z ní ale nikdy nebude ... Hlavně je třeba k diodě vybrat vhodnej odpor, jinak budete LEDky měnit častějc než žárovky
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
#10 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
Díky za návod,máš to dobře zpracovaný.Předpokládám,že u osumpade to bude hodně podobný,že?Potřebuju vyměnit kolečko v počitadle kilometrů,tak bych to mohl vzít jedním vrzem.Nemáte někdo odkaz na výměnu toho ozubenýho hajzlíka v tachometru,prosím?Viktor
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#11 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
3W je silnější než origo? Našel jsem, že se ještě vyrábí 2W.z-d-e-n-a píše: - žárovka celoskleněná T10 12V 3W. Silnější (5W) nedoporučuji. Svítí to i tak jako kr..a.
Jinak opet dobry navod:)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 324
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#12 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
http://www.matthewsvolvosite.com/odometer-fix-how-to.htmlV13 píše:Díky za návod,máš to dobře zpracovaný.Předpokládám,že u osumpade to bude hodně podobný,že?Potřebuju vyměnit kolečko v počitadle kilometrů,tak bych to mohl vzít jedním vrzem.Nemáte někdo odkaz na výměnu toho ozubenýho hajzlíka v tachometru,prosím?Viktor
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#13 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
ten tutorial na 850 je zradny. Lahko si mozes polamat ten dekel, alebo telo palubovky co sa lame uz ked sa nu niekto skaredo pozrie.
Dekel treba odskrutkovat cely!!! Aj skrutky nad kastlikom a pri dverach a vybera sa tahom ku sebe, su tam plastove zapadky/voditka co sa tahom hore polamu.
Radsej podla Robiho https://www.youtube.com/watch?v=9TuW283v-xQ
Dekel treba odskrutkovat cely!!! Aj skrutky nad kastlikom a pri dverach a vybera sa tahom ku sebe, su tam plastove zapadky/voditka co sa tahom hore polamu.
Radsej podla Robiho https://www.youtube.com/watch?v=9TuW283v-xQ
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#14 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
Tak vyměněno. Měl jsem tam dvě 5W a dvě 3W. Ty 5W vypadaly, jakoby měly napařený nějaký kov ve špičce. Možná to je jenom stářím, že se tam odpařovalo to vlákno, nebo to tak možná dělali, aby svítily víc do boků. Každopádně jsem tam dal všude 3W a myslím, že to je správná volba. 5W by bylo moc.ms231 píše:3W je silnější než origo? Našel jsem, že se ještě vyrábí 2W.z-d-e-n-a píše: - žárovka celoskleněná T10 12V 3W. Silnější (5W) nedoporučuji. Svítí to i tak jako kr..a.
Jinak opet dobry navod:)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#15 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#16 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
až mi prasknou žárovky, tak to auto radši vyhodim, než dělat takovej vos*r !!
Ale jinak moc pěknej návod
Ale jinak moc pěknej návod
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#17 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
Jenom abych potěšil ostatní škodolibáky, dnes jsem kompletně sundaval budíky kvůli ALU rámečkům kolem tachometru a u toho zkontroloval všechny žárovičky, všechny neprasknutý, po složení a zapnutí světla mi jedna žárovička praskla ! Jinak se chci zeptat ohledně SRS kontrolky, rozsvítí se mi červeně už při poloze I klíčku, je to správně ? Po nastartování zhasne. Jak tedy správně odpojovoat(kdy) a připojovat airbagy? Dík za rady
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3657
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#18 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
Když zhasne, je to ok
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#19 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
Nakonec se mi po druhém nastartování rozsvítila :/ viz https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=54810
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 57
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo V70, 2.5TDI, r.v.1998
#20 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
já airbag ani neodpojoval, protože jsem nevěděl kde ale i tak šly budíky vytáhnout. Sice trochu hůře, protože jsem nemohl palubovku úplně oddělat, ale povedlo sewickey píše:hlavne baterka se po odpojeni bagu ma pripojovat myslim v poloze klicku II aby nenabehla kontrolka SRS.. btw co to tam mas za kabelove oko u airbagu? to jsem snad jeste nevidel.
_________________
Volvo V70, 2.5TDI, r.v.1998, 103kW, manuál
Volvo V70, 2.5TDI, r.v.1998, 103kW, manuál
#21 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
Ahoj,tak tě lituji,V 70XC vymněnim žárovku za 5 minut,zlatá 70sátka,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#22 Výměna žároviček budíků - S/V70 (fotonávod)
Skvělý návod, děkuji moc
Jen bych rád doplnil, že pokud to budete dělat u ročníku 99-00, tak je tam konektor airbagu umístěn trochu jinak a pokud nemáte dlouhé prsty, tak nejde tak jednoduše vytáhnout, viz obrázek(nenafotil jsem si to, ale přikládám z webu). Taktéž tam není očko zemnícího kabelu pod jednou z matek co drží airbag, tak nebuďte překvapení.
Jen bych rád doplnil, že pokud to budete dělat u ročníku 99-00, tak je tam konektor airbagu umístěn trochu jinak a pokud nemáte dlouhé prsty, tak nejde tak jednoduše vytáhnout, viz obrázek(nenafotil jsem si to, ale přikládám z webu). Taktéž tam není očko zemnícího kabelu pod jednou z matek co drží airbag, tak nebuďte překvapení.
- Přílohy
-
- pic14.jpg (67.49 KiB) Zobrazeno 5650 x
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 565 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ok2ucx
-
- 2 Odpovědi
- 348 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od eLzyx
-
- 25 Odpovědi
- 2682 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od standa
-
- 6 Odpovědi
- 792 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 3 Odpovědi
- 675 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od eLzyx