Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#3226 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
vždyť jsi chtěl automat...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 7
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5, 136 kW
#3227 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na tom mi tolik nezáleží. Spíš jsem chtěl manuál, ale naskytl se ten automat. Teď je to manuál, takže jsem radšiTod2 píše:vždyť jsi chtěl automat...
_________________
V40 1.9D 85 kW 2004
V70 D5, 120kW 2002
V40 1.9D 85 kW 2004
V70 D5, 120kW 2002
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3228 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hele potřeboval bych slyšet nějaký strašný věci o tomhle. Nemůžu takhle od klávesnice totiž najít žádnej rozumnej důvod, proč to nekoupit
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3229 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Špatný palivo?
(já vím, že je to hon na čarodějnice)
P.
(já vím, že je to hon na čarodějnice)
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3230 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jj, špatný palivo, málo válců, blbá barva, málo najeto, moc velký .....
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3231 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Njn, ale to je pohledově jediný negativum...
Když mam požadavek 7 míst + bufík, no a barvu nějakou světlou, tak je výběr dost omezenej a s D5 mam velmi dobrý zkušenosti z Bertíka.
To víš, že bych nejradši V8, ale v mym rozpočtu se moc nevejdu a když, tak to je podezřelej kus. No a V8 s bufíkem je další problém. Mam ještě čas, tak uvidíme co vyplave.
Nicméně tuten konkrétní kus celkem vyčnívá z šedi standardních nabídek, ale to správný vlákno sleduju pečlivě
Navíc, řekněme si upřímně, při nájezdu kolem 30tkm+ je už ta V8 celkem zásek do rozpočtu a plyn kvůli využití zadních sedaček moc nepřichází v úvahu. A ano, mohu si dovolit řešit i spotřebu, protože servisní náklady jsem schopen udržet na rozumné úrovni díky rukám především kolegů z VRZČ.
Když mam požadavek 7 míst + bufík, no a barvu nějakou světlou, tak je výběr dost omezenej a s D5 mam velmi dobrý zkušenosti z Bertíka.
To víš, že bych nejradši V8, ale v mym rozpočtu se moc nevejdu a když, tak to je podezřelej kus. No a V8 s bufíkem je další problém. Mam ještě čas, tak uvidíme co vyplave.
Nicméně tuten konkrétní kus celkem vyčnívá z šedi standardních nabídek, ale to správný vlákno sleduju pečlivě
Navíc, řekněme si upřímně, při nájezdu kolem 30tkm+ je už ta V8 celkem zásek do rozpočtu a plyn kvůli využití zadních sedaček moc nepřichází v úvahu. A ano, mohu si dovolit řešit i spotřebu, protože servisní náklady jsem schopen udržet na rozumné úrovni díky rukám především kolegů z VRZČ.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3232 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pěkné vozítko Proč nekoupit? Protože Krnáčová nechce v Praze SUVUrvanej píše:Hele potřeboval bych slyšet nějaký strašný věci o tomhle. Nemůžu takhle od klávesnice totiž najít žádnej rozumnej důvod, proč to nekoupit
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3233 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No, teď když se dívám na lepší obrázky na PC, tak to nevypadá zle. km jsou z obligátního rozsahu (FYI: auto je z DE, v 3/2009 to mělo 69tkm - tak možná i jo?)
Je fakt, že bufík v benzínu je vzácné zboží, chtít tento požadavek roubouvat na V8 a ještě v nějaké barvě a slušném stavu, to je asi sci-fi.
Když se na 136kW D5 ošéfujou ty ekofičury v sání, tak to i celkem jede bez další extra údržby. Barva je taky pěkná (má oblíbená), tak by to nemusel být špatný kchár (a až jej budeš ladit, mám tady jeden pár zcela nových natáčecích čočkových xenonů). Ďůva, to má i fabrický BLIS, no to čubrním, u MY06 takřka k nenalezení. Střešní okno, fakt pěkná výbava. MD player
Světý interiér je příjemný, prostorný. Kdy jedeš do Brna?
P.
Je fakt, že bufík v benzínu je vzácné zboží, chtít tento požadavek roubouvat na V8 a ještě v nějaké barvě a slušném stavu, to je asi sci-fi.
Když se na 136kW D5 ošéfujou ty ekofičury v sání, tak to i celkem jede bez další extra údržby. Barva je taky pěkná (má oblíbená), tak by to nemusel být špatný kchár (a až jej budeš ladit, mám tady jeden pár zcela nových natáčecích čočkových xenonů). Ďůva, to má i fabrický BLIS, no to čubrním, u MY06 takřka k nenalezení. Střešní okno, fakt pěkná výbava. MD player
Světý interiér je příjemný, prostorný. Kdy jedeš do Brna?
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4962
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3234 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mě se nezdá ten přední nárazník. To myslím není originál, aby to nebylo po ráně na předek. No a pak nafta, automat, asi stočené a něco by se určitě našlo
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3235 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky za kontrolu. Německo píšou i v inzerátu. Právě že mi přišel celkem vyčnívající nad ty běžný auto v inzerci. Je dost možný, že zvolím klasickou taktiku. Tzn. posečkám, rozmyslím, no a mezitim se to prodá a já pak budu řikat, že mi to někdo vyfouknul Nicméně jediný co mě brzdí je to zapráskaný DPF.ok2ucx píše:... Kdy jedeš do Brna?
P.
Možná zkusim ukecat někoho z okolí Štatlu, aby se jel projet. No jako fakt dilema.
Otázka je, co pak s Bertíkem, páč já nemam kombíky rád, ale když on je nejlepší auto co sem kdy měl ohledně toho, že funguje, na nic se neptá, nic nechce, prostě funguje. (klepity klep)
Hele je, volvo číslo 30763522, viz foto. Právě že žádnej průšvih nevidim, kromě chybějící krytky ostřikovače, která mohla být ukradena, nebo umřít při nárazu. Hledej dálRomulusw píše:Mě se nezdá ten přední nárazník. To myslím není originál, aby to nebylo po ráně na předek. No a pak nafta, automat, asi stočené a něco by se určitě našlo
[img]https://www.parts.com/accessoryimages/1/partImages/5533/SFPLImage76612.jpg[/img]
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4962
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3236 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já mám v těchto jemných nuancích a hlavně přechodových obdobích "trochu" hockey, tak to ber s rezervou ale přemýšlým udělat takový přehledový web 90ky s FAQ pro všechny, kteří o ní uvažují. Projekt na zimu. Že by to byla tako povinná četba pro prvotazatele na foru ohledně devadesátek.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3237 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak to by rozhodně byla záslužná činnost. Takové podobné projekty tu už ale byly a skončilo to hromadou nečitelných plků... nicméně pokud tohle urobíš ty nebo kdokoliv jinej, měl bych být schopen to udržet "čisté".
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4962
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3238 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Počítám, že to bude "read only"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 3245
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#3239 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím,
prosím o radu zkušenějších. 4 roky jsem jezdil s V70 II. gen, MY 2001 (atmosféra 125Kw) přestavěnou na LPG. Nemohl jsem si stěžovat - 4 roky bez závad, na plnou nádrž LPG (cca 52-54L) jsem běžně jezdil 480-540km (kupodivu svižně, na dálnicích běžně 180-200km/h, okrsky 120km/h)
Jediné, co mi na autě vadilo byla akcelerace - kombinace LPG a atmosféra byl pro mě mor.
3 měsíce sem projížděl autoscout24.ch + de, mobile.de atd. Pátral jsem po T5 či R, ale když už se objevila nějaká hodně lákavá nabídka, do hodiny to vyfouknou překupníci, vždycky Automat nechci, hledal jsem manuály a ty si prostě pořád drží cenu okolo 10 000Euro (pokud nechcete rakev s nájezdem 350 000km) Nakonec jsem to vyřešil přes rodinného známého, který žije v Bernu a živí se převozem aut.
Našel mi tam Volvo V70 2.5 T AWD, 154Kw, MY 12/2006, nájezd 195 000km, manuál, šíbr, navigace za 2700franků - 60 000kč (clo a DPH platit nemusím, nějak to zařídil) - což je zadarmo. Auto projel, zkontroloval přes diagnostiku a jen je prý nutné vyměnit přední čep jinak je auto úplně ok, včetně servisní knihy, budu druhý majitel. Auto nechám předělat na LPG a chci ho trochu poladit - rozpočet na to mám (Původně jsem chtěl přivést auto okolo 6 000 franků) Dostávám se konečně k jádru pudla. Dá se tenhle motor nějak rozumně poladit? původně jsem chtěl T5 či R - ale těm 60 000kč nešlo odolat, proto sem vzal AWD 2006
EDIT: jinak všem doporučuju vykašlat se na český bazary - každej druhej čech chce za svojí starou popelnici nesmyslný prachy. Přitom to ve Švýcarsku jde sehnat za úplně jiný peníze. Dlouhodobě dobrá zkušenost. Máme doma ze Švýcarska dva Chryslery Grand Voyagery a stav vozů byl s českými poměry neporovnatelný! holt strávíte dva dny na cestách, ale vyplatí se to
prosím o radu zkušenějších. 4 roky jsem jezdil s V70 II. gen, MY 2001 (atmosféra 125Kw) přestavěnou na LPG. Nemohl jsem si stěžovat - 4 roky bez závad, na plnou nádrž LPG (cca 52-54L) jsem běžně jezdil 480-540km (kupodivu svižně, na dálnicích běžně 180-200km/h, okrsky 120km/h)
Jediné, co mi na autě vadilo byla akcelerace - kombinace LPG a atmosféra byl pro mě mor.
3 měsíce sem projížděl autoscout24.ch + de, mobile.de atd. Pátral jsem po T5 či R, ale když už se objevila nějaká hodně lákavá nabídka, do hodiny to vyfouknou překupníci, vždycky Automat nechci, hledal jsem manuály a ty si prostě pořád drží cenu okolo 10 000Euro (pokud nechcete rakev s nájezdem 350 000km) Nakonec jsem to vyřešil přes rodinného známého, který žije v Bernu a živí se převozem aut.
Našel mi tam Volvo V70 2.5 T AWD, 154Kw, MY 12/2006, nájezd 195 000km, manuál, šíbr, navigace za 2700franků - 60 000kč (clo a DPH platit nemusím, nějak to zařídil) - což je zadarmo. Auto projel, zkontroloval přes diagnostiku a jen je prý nutné vyměnit přední čep jinak je auto úplně ok, včetně servisní knihy, budu druhý majitel. Auto nechám předělat na LPG a chci ho trochu poladit - rozpočet na to mám (Původně jsem chtěl přivést auto okolo 6 000 franků) Dostávám se konečně k jádru pudla. Dá se tenhle motor nějak rozumně poladit? původně jsem chtěl T5 či R - ale těm 60 000kč nešlo odolat, proto sem vzal AWD 2006
EDIT: jinak všem doporučuju vykašlat se na český bazary - každej druhej čech chce za svojí starou popelnici nesmyslný prachy. Přitom to ve Švýcarsku jde sehnat za úplně jiný peníze. Dlouhodobě dobrá zkušenost. Máme doma ze Švýcarska dva Chryslery Grand Voyagery a stav vozů byl s českými poměry neporovnatelný! holt strávíte dva dny na cestách, ale vyplatí se to
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#3240 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Awd ti vzdycky cast vykonu sebere,muzes zacit chipem od D5T5 na cca 180kw a pak uz je to jen co penezenka a blok vydrzi.
http://atechmotor.com/volvo/v70n/25t/trimpaket/steg-4/
http://atechmotor.com/volvo/v70n/25t/trimpaket/steg-4/
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 3245
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#3241 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
kolik ta krabička stojí? 48 000 SEK? chápu správně? :-O 31OHP a 450Nm ten motor přece nemůže rozumně a dlouhodobě zvládnout. Vím, že to AWD není vůbec vhodné na dynamickou jízdu, ale vžij se do tý situace - máš ověřený, že je auto v pořádku a dáš za to 60 000kč + poplatky za transport po vlastní ose......... to pak člověk sleví ze svejch snů v podobě T5/R.
Asi není dobrý nápad dávat motoru velký kouř, když ho chci navíc hodit do LPG, ale těch 180kw by ta 154Kw AWD 2006 mohla zvládnout bez úhony ne? Auta už asi 10 let necháváme předělávat na LPG v AUTOGAS Strakonice, u všech Grand Voyagerů nikdy žádný problém, u atmosféry V70 také ne, tak tam odvezu asi i tohle
Asi není dobrý nápad dávat motoru velký kouř, když ho chci navíc hodit do LPG, ale těch 180kw by ta 154Kw AWD 2006 mohla zvládnout bez úhony ne? Auta už asi 10 let necháváme předělávat na LPG v AUTOGAS Strakonice, u všech Grand Voyagerů nikdy žádný problém, u atmosféry V70 také ne, tak tam odvezu asi i tohle
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#3242 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ono to taky nebude jen o ty krabicce
Kdyz budu citovat:
19T turbo
* 630 cc spridare
* Aluminium intercooler
* Sportluftfilter
* Mappning
* 3" rostfri downpipe med 100 cells racekatalysator.
* 2,5"/2x2" rostfritt sportavgassystem från katalysatorn och bak.
* Montering.
Tech 180kw tu provozoval na stejny konfiguraci s LPG uzivatel Nousound nebo jak se to pise,takze ti muze dat reference
Kdyz budu citovat:
19T turbo
* 630 cc spridare
* Aluminium intercooler
* Sportluftfilter
* Mappning
* 3" rostfri downpipe med 100 cells racekatalysator.
* 2,5"/2x2" rostfritt sportavgassystem från katalysatorn och bak.
* Montering.
Tech 180kw tu provozoval na stejny konfiguraci s LPG uzivatel Nousound nebo jak se to pise,takze ti muze dat reference
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#3243 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Měl si jít alespoň do nějaké T5ky ,já AWD lehce odolámEjdou Rotacak píše:Pátral jsem po T5 či R, ale když už se objevila nějaká hodně lákavá nabídka, do hodiny to vyfouknou překupníci, původně jsem chtěl T5 či R - ale těm 60 000kč nešlo odolat, proto sem vzal AWD 2006
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
#3244 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ono ten 154kw ide slušne a keď sa poladi na 180 tak to musi biť velmi slušné mal som to v pláne a skončil som z D5kou ale od vtedy je peňaženka plnejšia.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#3245 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ten stav ujetých KM je určitě někde jinde, vsadím boty. Nic méně když někdo o něj pečoval(ta řidičovo sesle je úžas ) , tak bude sloužit dál. Ale to je jen můj názor.Stradlin píše:Ahoj, hledám nějakou čtyřkolku na sever a nakonec jsem začal pokukovat i po Volvu - je to boj. Nebyl jste se náhodou někdo podívat na tohohle fešáka ? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/17497051?goFrom=list
Pro porovnání v stejné +- autobus cenové kategorii, kde se přizná i reální stav auta a nájezd o trochu vyšší.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=61879
A pár rozdílu si najdeš i sám...
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 3245
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#3246 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak včera v noci jsem se vrátil s novym Volvem zpět do ČR. Zatím mám s autem najeto jen 1 000km (byl jsem pro něj dole pod Bernem),
ale je FANTASTICKÝ!!! prostě auto ze Švajcu, vymazlený. Převodovka a spojka se chová jak kdyby auto vyjelo před měsícem z fabriky.
Nechtěl sem s autem na Německejch dálnicích blbnout, tak sem jel jen 200km/h - ale určitě by to šlo ještě nahoru. Jakmile bude auto
přihlášený na český SPZ a po STK, tak udělám pár fotek a postnu to sem. Následně to nechám v T6R upravit na Stage 2.
Kup desetiletí sice v tom hraje roli to, že to je přes rodinného známého, který se tim ve Švajcu živí, ale když se pak podívám na
tu hnusnou, orajbovanou XC70 za 200 000kč!!! v předchozím příspěvku, tak jdu do mdlob........tyhle auta se na autoscout24.ch prodávaji maximálně za 4 000 franků......XCčka nikdo nechce, ještě v hnusnym dehtu .
Jediné co mě mrzí, že v autě není stejná audio souprava, jako v mojí starý V70 2.4i - tam mám HU-803 a prostě to hraje perfektně,
včetně tzv "true basu". V té V70 2.5T AWD 2007, kterou jsem včera přivezl z CH je jen HU-650 bez CD changeru a zvuk mi přijde takový sterilní Nakonec mě ten výlet stál i s palivem 72 000kč - Volvo v podobném stavu by v ČR stálo tak 200 000 - 250 000kč :/
Kdo má zájem pošlu mu přes soukromou zprávu kontakt na známého, který má ve Švýcarsku několik bazarů a servisů. Mluví Česky, francouzky a německy. Stačí mu poslat typ (popřípadě se s ním dohodnout, po čem má koukat) a on se na auto pojede podívat, projede ho, napojí na diagnostiku a připraví dokumentaci pro převoz do ČR. Já měl všechny tyhle úkony ze známosti zadarmo - vy mu budete muset poslat zálohu na účet, ale vyplatí se to, když se pak podíváte na směšné ceny na sauto, yauto, sbazar......
ale je FANTASTICKÝ!!! prostě auto ze Švajcu, vymazlený. Převodovka a spojka se chová jak kdyby auto vyjelo před měsícem z fabriky.
Nechtěl sem s autem na Německejch dálnicích blbnout, tak sem jel jen 200km/h - ale určitě by to šlo ještě nahoru. Jakmile bude auto
přihlášený na český SPZ a po STK, tak udělám pár fotek a postnu to sem. Následně to nechám v T6R upravit na Stage 2.
Kup desetiletí sice v tom hraje roli to, že to je přes rodinného známého, který se tim ve Švajcu živí, ale když se pak podívám na
tu hnusnou, orajbovanou XC70 za 200 000kč!!! v předchozím příspěvku, tak jdu do mdlob........tyhle auta se na autoscout24.ch prodávaji maximálně za 4 000 franků......XCčka nikdo nechce, ještě v hnusnym dehtu .
Jediné co mě mrzí, že v autě není stejná audio souprava, jako v mojí starý V70 2.4i - tam mám HU-803 a prostě to hraje perfektně,
včetně tzv "true basu". V té V70 2.5T AWD 2007, kterou jsem včera přivezl z CH je jen HU-650 bez CD changeru a zvuk mi přijde takový sterilní Nakonec mě ten výlet stál i s palivem 72 000kč - Volvo v podobném stavu by v ČR stálo tak 200 000 - 250 000kč :/
Kdo má zájem pošlu mu přes soukromou zprávu kontakt na známého, který má ve Švýcarsku několik bazarů a servisů. Mluví Česky, francouzky a německy. Stačí mu poslat typ (popřípadě se s ním dohodnout, po čem má koukat) a on se na auto pojede podívat, projede ho, napojí na diagnostiku a připraví dokumentaci pro převoz do ČR. Já měl všechny tyhle úkony ze známosti zadarmo - vy mu budete muset poslat zálohu na účet, ale vyplatí se to, když se pak podíváte na směšné ceny na sauto, yauto, sbazar......
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3247 Koupě XC90
Hezký den,
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3248 Koupě XC90
Ahoj. Diesel/benzín/automat/manuál?Nodi píše:Hezký den,
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
#3249 Koupě XC90
Hezký den i Tobě,Nodi píše:Hezký den,
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
když pominu další specifikace - jako palivo, manuál/automat - jak píše "hajnej." Tak platí asi všeobecné pravidlo ohledně AWD, zkontrolovat, jestli se připojuje zadek k předku - nejlépe na mokré trávě - plný rejd a šlápnout na plyn. Celkově jestli vůbec někdo věděl, že tam nějaké AWD je - jestli se třeba měnil olej + jestli se třeba do auta při jízdě nepřenáší nějaké větší vibrace, to ale nemusí být vždycky nutně spojené s AWD. .-) Pokud se rozhodneš pro automat, což prostě k takovému autu podle mě patří, tak jestli se v něm měnil olej, aby při přeřazení z PRND nějakým způsobem nevydával pazvuky, neškubal s autem, jestli funguje manuální řazení + tzv. kickdown a celkově, aby při jízdě hladce řadil, tam je ale potřeba najet více KM, aby se v něm olej pořádně zahřál, nevím přesně kolik, to už uričtě někdo z kolegů upřesní. Ideální je mít s sebou ORIGINÁLNÍ diagnostiku a auto napíchnout. Co se týče nákladů na provoz, z mého pohledu jsou vyšší výdaje - logicky - vzhledem ke gumám, zbytek je tak nějak v "normálu." Pokud ale nejsi pro XCčko rozhodnutý, doporučil bych si ho nejdříve projet, pak zkusit třeba V70, V70XC, aby sis to ujasnil + třeba zafunguje nějaká chemie. Hodně lidí Ti třeba řekne, že ve městě je to s některým Volvem občas náročné kvůli rejdu, navíc třeba u XC90, která je prostě mastodont, ale nenech se odradit, kde je cesta, tam je i vůle.
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3250 Koupě XC90
Určitě diesel a v řazení se rozhoduju, mám a měl sem vždy manuály nemám s tím problém sem na to zvyklej, automat zvažuju kvůli partnerce, ale byl sem varován že to je dost riziko kupovat, navíc je to náchylnější k poruše, tak bych ho i oželel.hajnej píše:Ahoj. Diesel/benzín/automat/manuál?Nodi píše:Hezký den,
pokoušel sem se to tu projít abych nedubloval dotaz, ale je toho fakt moc, tak se omlouvám.
Vážně zvažuju koupi XC90 kolem roku 2003-2005/6 (myslím že to tak je), máte nějaké poznatky, zkušenosti s provozem? Předpokládám že volvo obecně je synonymem bezpečnosti, ale dost se obávám ceny dílů. Máte zkušenosti co tak běžně odchází a co to pak stojí, případně kde to jak pořizovat, na co si dát pozor při koupi. Nebo co by jste doporučili člověku co chce velké rodinné auto.
Díky moc
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1548 Odpovědi
- 137309 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 14 Odpovědi
- 1418 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 3089 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1642 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 835 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous