To možná bez mozku .Jen mozek se pohybuje od 20 do 30000Kč a mozek většinou bývá příčinou veškerých problémů.A zrovna převodovky 4T65 trpí na hydroměnič a mozek,pak díky toho chcípnou lamely na 3,4 a pak to jezdí třebas jen na 2.beavis píše:Tak to se omlouvam to sem se seknul to ty dily vyjdou na 30t.
Zlata 4stupnova v T6. A jestli je pri kazdym rapasu nutny menit rozvadec tak si vyrobce na ty prevodovce dal opravdu zalezet.
Pokud by tu byl autorizak na tyhle prevodovky rekly by jasne co je potreba. Ani v ZF pakra nedoporucuji delat komlet repas, ale opravit co je spatne protoze to ze jedno tesneni nebo jeden senzor odesel neznamena ze vsechny ostatni dily jsou za zenitem. Drahy vubec nejsou. Cena na hodinu jako jakykoliv jiny servis. S tim ze na to maji vybavu. Takze vi co maji delat.
A ted me muzete dal kamenovat
Převodovka - doporučen servis
- Autor
- Zpráva
#26 Převodovka - doporučen servis
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#27 Převodovka - doporučen servis
Pokud to tedy mohu přeložit ostatním do češtiny, tak z tvého pramene informací plyne asi toto.
Přirovnám to k opravě motoru, zdejší uživatelé to lépe pochopí:
"Tak pane, máte motor po generálce, teda po opravě.......
Dali jsme Vám do toho pětiválce dva nové písty, zbytek ještě pojede.
Kroužky jsou ještě tak na rok OK, tak je tam necháme, hydroštely cvakali jenom 4, tak zbytek taky ještě
možná měsíc vydrží, a pak ty vačky.......no, ty by to sneslo, ale oni ty rejhy šli zabrousit šmirglem, tak jsme je poslali do dalšího kola."
Ušetříš, ale polezeš tam za chvíli znova, a zadarmo.
Podobné sociální opravy a služby do 20 000,- kč za opravu automatu, dělají blbci, jako já.
Když se jedná o profesionální opravu a službu, pod kterou se má někdo ZF podepsat, tak
se mění všechno důležité, aby ta převodovka vydržela zase 200 tkm.
Ne, jako když si jí objednáš ve Volvu "novou" a ona se po 56 000km zastaví, odfláknutá repase.
Mě je naprosto jedno, komu a za kolik to dělám.
Udělám social remont, nebo total repas.
Peníze z toho mám oboje stejný, zaplatíš mi dva dny práce a je mi fuck, co si do toho poručíš.
Proto ty opravy za 15 000,- kč nenazývám opravou, ale záchranou auta před sešrotováním, když ti ho chudák přitáhne na laně a jde si někam půjčit na opravu.
Mnou uváděné ceny jsou bez vyndání a nandání převodovky, to se děje naproti za cca 4500,- plus olej ATF a další případný materiál.......kroužky poloos, manžety, čepy, tyčky, zátka pod setrvák atd......
Přirovnám to k opravě motoru, zdejší uživatelé to lépe pochopí:
"Tak pane, máte motor po generálce, teda po opravě.......
Dali jsme Vám do toho pětiválce dva nové písty, zbytek ještě pojede.
Kroužky jsou ještě tak na rok OK, tak je tam necháme, hydroštely cvakali jenom 4, tak zbytek taky ještě
možná měsíc vydrží, a pak ty vačky.......no, ty by to sneslo, ale oni ty rejhy šli zabrousit šmirglem, tak jsme je poslali do dalšího kola."
Ušetříš, ale polezeš tam za chvíli znova, a zadarmo.
Podobné sociální opravy a služby do 20 000,- kč za opravu automatu, dělají blbci, jako já.
Když se jedná o profesionální opravu a službu, pod kterou se má někdo ZF podepsat, tak
se mění všechno důležité, aby ta převodovka vydržela zase 200 tkm.
Ne, jako když si jí objednáš ve Volvu "novou" a ona se po 56 000km zastaví, odfláknutá repase.
Mě je naprosto jedno, komu a za kolik to dělám.
Udělám social remont, nebo total repas.
Peníze z toho mám oboje stejný, zaplatíš mi dva dny práce a je mi fuck, co si do toho poručíš.
Proto ty opravy za 15 000,- kč nenazývám opravou, ale záchranou auta před sešrotováním, když ti ho chudák přitáhne na laně a jde si někam půjčit na opravu.
Mnou uváděné ceny jsou bez vyndání a nandání převodovky, to se děje naproti za cca 4500,- plus olej ATF a další případný materiál.......kroužky poloos, manžety, čepy, tyčky, zátka pod setrvák atd......
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 76
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V60 D6
#28 Převodovka - doporučen servis
A mate masinu na otestovani toho rozvadece nebo ho menite projistotu i kdyz je v poradku? Protoze podle me v nem maximalne odejde solenoid nebo tesneni.
_________________
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 317
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#29 Převodovka - doporučen servis
Není to pravda. Nejvíce se vydírají nebo naopak zadírají jednotlivé pístky. U těch GM bych Ti to klidně mohl i na špatném rozvaděči ukázat. Je to tam dobře přístupné. U Aisinů to tak dobře přístupné není, ale ukázat se to dá taky. Na TF80 běhají ocelové pístky přímo v hliníkovém těle rozvaděče a ten se prostě vydře. Za přiměřené peníze je to neopravitelné a samotné solenoidy Ti rozhodně nepomohou. Jakýkoliv únik tlaku je v automatu zásadní problém. A otestovat to umíme. Naposledy byl vadný rozvaděč z převodovky cca 60000 km po výměně ve volvu.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#30 Převodovka - doporučen servis
....má pravdu ten chlapec....
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
#31 Převodovka - doporučen servis
Zrovna T6 umírají díky vadnému rozvaděči.beavis píše:A mate masinu na otestovani toho rozvadece nebo ho menite projistotu i kdyz je v poradku? Protoze podle me v nem maximalne odejde solenoid nebo tesneni.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#32 Převodovka - doporučen servis
Toto me zaujalo...co ma palivo spolecne s chovanim prevodovky?s.d.gotrek píše: Doposud jediné nepříjemnosti s převodovkou byly cukání při řazení po změně paliva (po dlouhém ježdění na LPG, když jsem nějakou dobu jezdil jen na benzín a naopak). Výjimečně, v pár případech, se stalo, že po dojezdu např. na křižovatku, auto cuklo jako by převodovka "pozdě vyřadila"..... Potřeboval bych vědět co tomu může být, a nakolik s tím můžu bezpečně dojet zpátky...
Díky SDG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 6
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kostelec u Holešova
- Vůz: Volvo V70 AWD 2.4 142kW 20V automat 1998
#33 Převodovka - doporučen servis
Mám dotaz na co se připravit. U V70 rv1998 mi blbne automat - po nastartování svítí 10 sekund oranžová šipka a v režimu D po sešlápnutí plynu automat pohání auto velice nepatrně. Pak šipka zhasne a auto se normálně rozjede. Neví někdo jaká mě čeká oprava? Díík.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3012
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#34 Převodovka - doporučen servis
Těžko říct, ale o automatech je tady toho spousta, stačí pohledat.
Byl někdy měněný olej? Jinak bývá v háji rozvaděč, pokud ne nic dalšího. Tady se bavíme řádově o třiceti a víc. Ale to je pak na odborníkovi...
Byl někdy měněný olej? Jinak bývá v háji rozvaděč, pokud ne nic dalšího. Tady se bavíme řádově o třiceti a víc. Ale to je pak na odborníkovi...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 1017 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 10 Odpovědi
- 743 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 10 Odpovědi
- 1068 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od *dědek*
-
- 26 Odpovědi
- 9155 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dakarcz