Volvo V70 III D5 2009 - topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň/Olomouc
- Vůz: V70 III D5 VolvoTune II - 160kW,MY2009
Volvo V70 III D5 2009 - topení
Čaute Volváci, měl bych tu dotaz..
Z ničeho nic se mi teď po startu stává taková nemilá věc..topí to jako kráva nezávisle na tom, jakou mám nastavenou teplotu. Nevim, jestli to je kvůli tomu elektrickému příhřevu motoru, ale žhaví to jako prase a vždy tak prvních 10min jízdy a pak se to uklidní a reaguje to na teplotu, co je nastavena na klimatizaci. Musím si dát klimu na LOW a omezit otáčky, abych se v autě neuvařil. Nevíte, jestli to tak je a nebo je v autě něco špatně? Začalo to jak jsou teď chladnější rána (přesněji tohle pondělí)...klima v létě doplněna a zkontrolována, nikdy předtím nebyl problém
Nevím, jestli to na to má vliv, ale o víkendu jsem měl rozdělanou středovou konzoli a odpojené konektory, všechno zapojeno zpět a bez problémů, tak si myslím, že tím to být nemusí. A na termostat bych to taky neviděl, protože spotřeba je plus mínus stejná a když to po těch cca 10min zase topí dle nastavení klimy..
Nevíte co s tím? Ráno to je docela dobrý, ale odpoledne mě to sere, když je venku 17°C a mě to žhaví na 100°C vevnitř..
Díky
Z ničeho nic se mi teď po startu stává taková nemilá věc..topí to jako kráva nezávisle na tom, jakou mám nastavenou teplotu. Nevim, jestli to je kvůli tomu elektrickému příhřevu motoru, ale žhaví to jako prase a vždy tak prvních 10min jízdy a pak se to uklidní a reaguje to na teplotu, co je nastavena na klimatizaci. Musím si dát klimu na LOW a omezit otáčky, abych se v autě neuvařil. Nevíte, jestli to tak je a nebo je v autě něco špatně? Začalo to jak jsou teď chladnější rána (přesněji tohle pondělí)...klima v létě doplněna a zkontrolována, nikdy předtím nebyl problém
Nevím, jestli to na to má vliv, ale o víkendu jsem měl rozdělanou středovou konzoli a odpojené konektory, všechno zapojeno zpět a bez problémů, tak si myslím, že tím to být nemusí. A na termostat bych to taky neviděl, protože spotřeba je plus mínus stejná a když to po těch cca 10min zase topí dle nastavení klimy..
Nevíte co s tím? Ráno to je docela dobrý, ale odpoledne mě to sere, když je venku 17°C a mě to žhaví na 100°C vevnitř..
Díky
_________________
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
Volvo V70 III D5 2009 - topení
Moj tip je interierove cidlo teploty, mozno utrhnute, ktore hlasi -50C a elektricky prihrev kuri jak besny. Ked sa zohreje motor, trochu sa to skludni, ale asi by som to najskor napojil na diag. Ak je to pomocnymi cidlami, tak to odhali hned.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň/Olomouc
- Vůz: V70 III D5 VolvoTune II - 160kW,MY2009
Volvo V70 III D5 2009 - topení
A interiérové čidlo je na středovém panelu na straně u spolujezdce? Je možné, že se nějak zaneslo, když jsem ho čistil (panel)..stříkal jsem tam sprejem..zkusím ho profoukat..
_________________
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
Volvo V70 III D5 2009 - topení
Tak to si mozno pretocil vrtulku, je tam totiz taky malinky ventilator, ktory tym cidlom zenie vzduch.
Takze ak sa netoci, mozno je toto problem. Skontroluj, uvidis.
Takze ak sa netoci, mozno je toto problem. Skontroluj, uvidis.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň/Olomouc
- Vůz: V70 III D5 VolvoTune II - 160kW,MY2009
Volvo V70 III D5 2009 - topení
Aha..ty jo..díky, byl jsem to teď profouknout pusou, ale to asi nepomohlo..tak já to rozdělám znova a kouknu na to zblízka..
_________________
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň/Olomouc
- Vůz: V70 III D5 VolvoTune II - 160kW,MY2009
Volvo V70 III D5 2009 - topení
Tak jo, bylo to tím čidlem s větráčkem. Včera rozděláno, na čidle byl nalepenej prach a bordel, tak jsem ho očistil a profoukal a hnedka je všecko OK! Díky moc
_________________
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
-
Offline
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2018
Volvo V70 III D5 2009 - topení
Jak se to rozebírá?
že bych se na to před zimou preventivně taky podíval.
že bych se na to před zimou preventivně taky podíval.
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY18, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
Volvo V90 D4 140kW, MY18, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
Volvo V70 III D5 2009 - topení
Tady je pěkný video
https://www.youtube.com/watch?v=p2Y7JbShlTw
https://www.youtube.com/watch?v=p2Y7JbShlTw
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň/Olomouc
- Vůz: V70 III D5 VolvoTune II - 160kW,MY2009
Volvo V70 III D5 2009 - topení
Je to hrozně jednoduchý..nejdřív oddělat rámeček u cd, pak oddělat krytky pod víkem úložného prostoru v tunelu a oddělat dekor u řadičky (musí být v poloze N, jinak to nejde vytáhnout ten dekor kvůli místu). Nejdřív oddělat packy vzadu u toho odkládacího prostoru (loketka) a pak celej tunel odklopit od sedaček nahoru. Větráček je krásně vidět a je k němu bezproblémový přístup (torx 18, celej tunel torx 20). Stačí profoukat a očistit čidlo. Práce na hodinku, když si hrajete.
Doporučuji, pokud vám v interiéru něco vrže a nebo dělá zvuky zkontrolovat celý tunel, jestli tam nejsou vypadený plechový packy a pořádně to zacvaknout zpět a utáhnout šrouby. Já jsem měl takovýto problém, furt to vrzalo a drnčelo (mám najeto 315tis)..už jsem se s tím smiřoval, pak jsem ale rozdělal tunel, vyčistil ho a všude pospojoval a utáhl a naprosto jiné auto, absolutně tiché a bez jedinného vrznutí!
Příklad dalšího videa, kterým jsem se inspiroval: https://www.youtube.com/watch?v=p2Y7JbShlTw&t=331s
Doporučuji, pokud vám v interiéru něco vrže a nebo dělá zvuky zkontrolovat celý tunel, jestli tam nejsou vypadený plechový packy a pořádně to zacvaknout zpět a utáhnout šrouby. Já jsem měl takovýto problém, furt to vrzalo a drnčelo (mám najeto 315tis)..už jsem se s tím smiřoval, pak jsem ale rozdělal tunel, vyčistil ho a všude pospojoval a utáhl a naprosto jiné auto, absolutně tiché a bez jedinného vrznutí!
Příklad dalšího videa, kterým jsem se inspiroval: https://www.youtube.com/watch?v=p2Y7JbShlTw&t=331s
_________________
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
Volvo V70 III D5 2009 - topení
Super, tak snad to vydrzi funkcne co najdlhsie.Squixx píše:Tak jo, bylo to tím čidlem s větráčkem. Včera rozděláno, na čidle byl nalepenej prach a bordel, tak jsem ho očistil a profoukal a hnedka je všecko OK! Díky moc
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]