Indikace prasklé žárovky u dvojek.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 247
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
#1 Indikace prasklé žárovky u dvojek.
Čuz buzz, kamarádi znalci, poraďte mi, pomožte mi, stále mi svítí na palubce indikace prasklé žárovky ač mám všechny dobré, jak jsem se dozvěděl je tam nějaký odporový můstek či co, který odchází, prosím, kde ho najdu, ( foto by pomohlo ) a kde ho seženu? ( respektive možná ho budu mít doma na vraku dvojky, je stejný na všech ? ) Případně pokud se Vám někomu válí doma dobrý, měl bych zájem, nebo jestli se to dá nějak opravit? Proměřit? Vím já, moc tomu nerozumím. Vím je to taková malichernost, zvlášť pokud se to týká Dietla, ale mě to vážně rozčiluje, jak mi to šajní do ksichtíku a vyndavat žárovku se mi nechce.
Díky.
Díky.
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#2
Je to kontrola žárovek brzdových světel. Zkontroluj žárovky (W) a bacha na třetí brzdové světlo. U některých aut bylo montováno seriově uprostřed zadního okna dole (klasická žárovka 21w) a na to je ta indikace byla nastavena. Jestli to třetí brzdové někdo dodatečně dodělával, a nebo to původní odstranil, nebo dal nové s LED diodama, tak to vyhodnotí chybu. Pak tam je pravděpodobně ten problém ...
#3
Není to kontrolka jenom brzdových světel, ale všech žárovek ve světlech, tj.blinkrů, obrysovek, potkávaček i dálkových i zadních lamp. A s tím třetím brzdovým světlem má Fery pravdu. Je-li tam dobastlený nebo naopak odstraněný, tak to bude svítit. Více dnes (7/11) na schůzi.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 247
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
#4
Obávám se že Dietl nemá a nikdy neměl třetí brzdové světlo, opravdu si myslím ( a nejen já ), že je problém v tom odporovém bazmehtu.
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#5
Máš asi pravdu. Omluva za neúplnou informaci, ale zmátlo mě to, že kontrolka zhasla až po sešlápnutí brzdy. Teď už vím, že indikační obvod čekal na sepnutí brzdového spínače ...jojo píše:Není to kontrolka jenom brzdových světel, ale všech žárovek ve světlech, tj.blinkrů, obrysovek, potkávaček i dálkových i zadních lamp. A s tím třetím brzdovým světlem má Fery pravdu. Je-li tam dobastlený nebo naopak odstraněný, tak to bude svítit. Více dnes (7/11) na schůzi.
#6
Nemáš třeba v lampách někde dvouvláknový járovky? Obešel jsi Dietla rozsvícenýho dokola?
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 247
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
#7
Obešel a všechno svítí a bliká, ale žárovky jsem nekontroloval, kouknem na to večer, díky.jojo píše:Nemáš třeba v lampách někde dvouvláknový járovky? Obešel jsi Dietla rozsvícenýho dokola?
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1737
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#8
nazdar vy odporoví můstkové , vy jste se v tom zase hrabal, pane doktore, žejo?
ten warnlichtgluhlampeausfallhimlhergotcajk funguje takto: proud do společně svítícího páru žárovek je prohnán dvojicí protiběžně navinutých cívek, uvnitř kterých je co? uvnitř kterých je jazýčkové relé. pokud je proud stejný, elmagnetická pole se požerou a relé nesepne (kontrolní žárovka nesvítí). pokud je proud různý, svítí. takže stačí dvojice žárovek různých výrobců, stáří, nějakej přechodovej odpor a kontrolka se rozsvítí :idea:
ten warnlichtgluhlampeausfallhimlhergotcajk funguje takto: proud do společně svítícího páru žárovek je prohnán dvojicí protiběžně navinutých cívek, uvnitř kterých je co? uvnitř kterých je jazýčkové relé. pokud je proud stejný, elmagnetická pole se požerou a relé nesepne (kontrolní žárovka nesvítí). pokud je proud různý, svítí. takže stačí dvojice žárovek různých výrobců, stáří, nějakej přechodovej odpor a kontrolka se rozsvítí :idea:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 247
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
#9
njn Stando však jsem psal, že o tom vím houbeles, jinak bych se neptal ne, ale to teda znamená, že to musí svítit snad skoro každý dvojkce, protože dodržet jednotu na kterou je to nastavený je podle mě nemožný.
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1737
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#10
já jsem třeba vyměnil prdlou žárovku v brzdách, kotrolka se zase rožla, vyměnil jsem i druhou brzdovou žárovku a kontrolka se už nerozsvítila - prostě odlišné proudy
jestli mě paměť neklame, tak ten obvod kontroluje brzdovky a všechna poziční (parkovací) světla, nic víc
jestli mě paměť neklame, tak ten obvod kontroluje brzdovky a všechna poziční (parkovací) světla, nic víc
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#11
Já věděl, že tě tento příspěvek nenechá chladným. Jinak hrozný slovo pro to zařízení. Takže hledání závady je vyndávat žárovky, která jdou v páru a to postupně za sebou. Až kontrolka zhasne, tak jsme doma ...standa píše:nazdar vy odporoví můstkové , vy jste se v tom zase hrabal, pane doktore, žejo?
ten warnlichtgluhlampeausfallhimlhergotcajk funguje takto: proud do společně svítícího páru žárovek je prohnán dvojicí protiběžně navinutých cívek, uvnitř kterých je co? uvnitř kterých je jazýčkové relé. pokud je proud stejný, elmagnetická pole se požerou a relé nesepne (kontrolní žárovka nesvítí). pokud je proud různý, svítí. takže stačí dvojice žárovek různých výrobců, stáří, nějakej přechodovej odpor a kontrolka se rozsvítí :idea:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#12
'Takže se jedná v podstatě o elektromagnetický proudový komparátor Žes to neřek hned!standa píše:nazdar vy odporoví můstkové , vy jste se v tom zase hrabal, pane doktore, žejo?
ten warnlichtgluhlampeausfallhimlhergotcajk funguje takto: proud do společně svítícího páru žárovek je prohnán dvojicí protiběžně navinutých cívek, uvnitř kterých je co? uvnitř kterých je jazýčkové relé. pokud je proud stejný, elmagnetická pole se požerou a relé nesepne (kontrolní žárovka nesvítí). pokud je proud různý, svítí. takže stačí dvojice žárovek různých výrobců, stáří, nějakej přechodovej odpor a kontrolka se rozsvítí :idea:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1737
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#13
Franta i Jarda: ba ba
platí to ovšem pro staré dvojky, není vyloučeno, že v novějších autech to je řešeno operáky (zde pracující jako napěťový komparátor ) a přesnými odpory tak, je to u 480
platí to ovšem pro staré dvojky, není vyloučeno, že v novějších autech to je řešeno operáky (zde pracující jako napěťový komparátor ) a přesnými odpory tak, je to u 480
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#14
Já si myslím, že tam už spíš nacpali mikroprocesor Jinak by to bylo zbytečně jednoduché!standa píše:Franta i Jarda: ba ba
platí to ovšem pro staré dvojky, není vyloučeno, že v novějších autech to je řešeno operáky (zde pracující jako napěťový komparátor ) a přesnými odpory tak, je to u 480
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#15
stala se mi takový nepěkná věc: přestala mi svítit jedna brzdovka, což není neštěstí, ale na plubce nic, ticho po pěšině, kontrolka se nerozsvítila. Stačilo přihnout pár kontaktů a brzdovka už zase svítí.
Můj dotaz: měla se rozsvítit kontrolka na palubce, že nesvítí brzdové světlo čili nic? tedy pokud ji tam vůbec mám (zatám jsem to nezkoumal...)
Můj dotaz: měla se rozsvítit kontrolka na palubce, že nesvítí brzdové světlo čili nic? tedy pokud ji tam vůbec mám (zatám jsem to nezkoumal...)
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 247
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
#16
podle mě se měla rozsvítit
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#17
Já mámm to sdamé a to na Florindě i dědečkovi. Na dědečkovi jedna couvačka nesvítí a na Florinděš jedna brzda. Tak si z toho nic nedělej.veetec píše:stala se mi takový nepěkná věc: přestala mi svítit jedna brzdovka, což není neštěstí, ale na plubce nic, ticho po pěšině, kontrolka se nerozsvítila. Stačilo přihnout pár kontaktů a brzdovka už zase svítí.
Můj dotaz: měla se rozsvítit kontrolka na palubce, že nesvítí brzdové světlo čili nic? tedy pokud ji tam vůbec mám (zatám jsem to nezkoumal...)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5095
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#18
Na levej straně pod volantem je takovejhle sokl. To bílí v tom je jen klema, originál tam petří takovej vákeček asi jako byl přerušovač blinkrů na šáde.veetec píše:stala se mi takový nepěkná věc: přestala mi svítit jedna brzdovka, což není neštěstí, ale na plubce nic, ticho po pěšině, kontrolka se nerozsvítila. Stačilo přihnout pár kontaktů a brzdovka už zase svítí.
Můj dotaz: měla se rozsvítit kontrolka na palubce, že nesvítí brzdové světlo čili nic? tedy pokud ji tam vůbec mám (zatám jsem to nezkoumal...)
- Přílohy
-
- P5300803.JPG (62.7 KiB) Zobrazeno 1723 x
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1737
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#19
skutečně - zlý, pane řediteli, nepěkná věc!
já jsem viděl i váleček s popisem a uvnitř jen propojovací dráty...
čili postup:
1. není prasklá kontrolka, která má upozornit na prasklu žárovku?
2. na kruhovém konektoru je to, co vyfotil honza, nebo váleček?
3. jsou ve válečku jen propojky, nebo ...dvojicí protiběžně navinutých cívek, uvnitř kterých je co? uvnitř kterých je jazýčkové relé. pokud je proud stejný, elmagnetická pole se požerou a relé nesepne (kontrolní žárovka nesvítí)... :?:
debil, blbeček, debil, blbeček...
já jsem viděl i váleček s popisem a uvnitř jen propojovací dráty...
čili postup:
1. není prasklá kontrolka, která má upozornit na prasklu žárovku?
2. na kruhovém konektoru je to, co vyfotil honza, nebo váleček?
3. jsou ve válečku jen propojky, nebo ...dvojicí protiběžně navinutých cívek, uvnitř kterých je co? uvnitř kterých je jazýčkové relé. pokud je proud stejný, elmagnetická pole se požerou a relé nesepne (kontrolní žárovka nesvítí)... :?:
debil, blbeček, debil, blbeček...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#20
takže jsem vyměnil konečně tu žárovku a hle, už svítí, což ovšem znamená, že mám někde jiný proudy, než bych měl mít... tak to mi ještě chybělo... ;o)
ten váleček jsem neobjevil, mám to tam tak hezky poslepovaný izolačkou, že mi bylo líto za to tahat a hledat jazýčkové relé ukryté mezi dvěma proti sobě navinutýma cífkama, ale určitě tam něco takového jest mým očím skryto, tedy pokud by to mělo být někde těsně kolem přístrojovky... a mám tam takovej hnusnej tepich, asi ho vyhodím,,,
takže indikace už indikuje... teď už asi napořád...
ten váleček jsem neobjevil, mám to tam tak hezky poslepovaný izolačkou, že mi bylo líto za to tahat a hledat jazýčkové relé ukryté mezi dvěma proti sobě navinutýma cífkama, ale určitě tam něco takového jest mým očím skryto, tedy pokud by to mělo být někde těsně kolem přístrojovky... a mám tam takovej hnusnej tepich, asi ho vyhodím,,,
takže indikace už indikuje... teď už asi napořád...
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5095
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#21
jak vidno z fotky je to hned u výdechu na nohy.veetec píše:takže jsem vyměnil konečně tu žárovku a hle, už svítí, což ovšem znamená, že mám někde jiný proudy, než bych měl mít... tak to mi ještě chybělo... ;o)
ten váleček jsem neobjevil, mám to tam tak hezky poslepovaný izolačkou, že mi bylo líto za to tahat a hledat jazýčkové relé ukryté mezi dvěma proti sobě navinutýma cífkama, ale určitě tam něco takového jest mým očím skryto, tedy pokud by to mělo být někde těsně kolem přístrojovky... a mám tam takovej hnusnej tepich, asi ho vyhodím,,,
takže indikace už indikuje... teď už asi napořád...
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#22
ano, výdechu na Tvé fotografii jsem si všiml, jen ve svém voze jsem jej nějak nenalezl, mám to asi nějaký polámaný, tzn, že je to skoro vzadu?
A až to najdu, co s tím? pokud tam je to jazýčkové relé? a nebo to druhé? jakože by to bylo pokažené?
Dnes jsem v praxi ověřil, že indikace indikuje, když to jede, tak nesvítí, když nastartuju, svítí, takže je to asi OK.
A až to najdu, co s tím? pokud tam je to jazýčkové relé? a nebo to druhé? jakože by to bylo pokažené?
Dnes jsem v praxi ověřil, že indikace indikuje, když to jede, tak nesvítí, když nastartuju, svítí, takže je to asi OK.
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1737
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#23
tento výdech je pouze u verze s tlačítkovým ovládáním vzduchových rozvodů, jestli máš čtyři vodorovné posuvné páčky, tak hledáš marně...
pokud ti svítí kontrolka, tak máš hlídač prasklých žárovek instalovaný, takže nevím, co hledáš
spíš bych hledal proč kontrolka svítí i při jízdě
pokud ti svítí kontrolka, tak máš hlídač prasklých žárovek instalovaný, takže nevím, co hledáš
spíš bych hledal proč kontrolka svítí i při jízdě
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#24
vlastně už ani sám nevím, co hledám, indikace nesvítí při jízdě, bylo to prasklou žárovičkou v přístrojovce...
každopádně děkuji za rady všem zůčastněným...
každopádně děkuji za rady všem zůčastněným...
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 20
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Petrov u Prahy
#25
Zes nerek...Pred stodolou mi stoji takova cervena plecka.Podivam se Ti na ten proudovy komparator vulgo zlutej valecek.Jinak si dovoluji doplnit,ze toto svinstvo se poprve zmenilo mezi lety 77 a 78,ma jine zapojeni ale uvnitr je,tusim to same,tedy rele,v novejsich modelech,nevim od kdy, ale urcite po r.80,to byva resene klopnym obvodem.Zlobi to velmi casto,nekdy opravdu pomuze ocistit kontakty zarovek kvuli vylouceni prechodovych odporu a vymenit pary zarovek za nove a stejne.Dalsi krok je jinej zatracenej zlutej valecek,pak kratke dechova cviceni,ulozeni vetsiho mnozstvi nahradnich zarovek a hod zarovickou,ktera za temnych noci osvetluje Mikiho oblicej,co nejdal do volne prirody...A.
_________________
Tlf.: 601 205 529
Tlf.: 601 205 529
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 898 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 12 Odpovědi
- 752 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yoby
-
- 2 Odpovědi
- 394 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 2 Odpovědi
- 298 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance
-
- 20 Odpovědi
- 862 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Naivi