Zdravím pánové,
měl bych na Vás menší prosbičku,
Kamarád jsi koupil víceméně mrtvou S40ku 2.0 121kW B4204T3, ale to je věc druhá.
Problém se týká toho že motor při volnoběhu je jako diesel.
Motor zní přesně takto: https://www.youtube.com/watch?v=amxQBBZr91c (kontrolka žádná nesvítí a odpojování konektoru jsem zatím nezkoušel)
a jednoduše bych se chtěl zeptat co je vlastně k.o
jestli toto
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-timing-control/camshaft-adjustment/solenoid-camshaft-adjustment/1055346/
nebo toto na výfukové vačce
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-timing-control/camshaft-adjustment/1015007/
nebo obojí,
problém je ten že se tam měnil olej Mobil 5w40 15-30 000km podle nálady, nalevací hrdlo na ventil deklu je plné karbonu takže to vypovídá samo za sebe.
předem díky za radu.
S40 2.0T VVT
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V40 B4204S 2.0 103kW 97
-
Offline
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
S40 2.0T VVT
zvycajne je to remenica co sa pokazi, ale kazdy najskor vymeni tu cievku
-
Offline
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
S40 2.0T VVT
Spis kolo, kupoval jsem ho zde: https://imdily.cz/autodily/volvo/s40-i/2.0-t-120kw/motor/rozvod-motoru?productId=1095675
Koukam ze slevnili za ten rok a pul...
Pak je otazka zda neni ucpanej kanal v hlave. Tesneni pod ventilem ma z vyroby sejtko, to je slaby misto... Moje stary kolo hrkalo i v ruce kdyz jsem ho sundal...
Koukam ze slevnili za ten rok a pul...
Pak je otazka zda neni ucpanej kanal v hlave. Tesneni pod ventilem ma z vyroby sejtko, to je slaby misto... Moje stary kolo hrkalo i v ruce kdyz jsem ho sundal...
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V40 B4204S 2.0 103kW 97
S40 2.0T VVT
No já bych to tipl hned na obě dvě věci.
Zkoušel jsem za chodu motoru odpojit ten el.ventil co je na deklu, změna žádná. Tak jsem ho demontoval těsnění tam je ale sítko už bohužel není
Každopadně nevím jak ten ventil je seskladanej, ale normalně olej teče přes něj až do konektoru na zapojení.
A co se týká kola, tak to bude určitě taky po smrti.. stačí že to má najeto 305 000km a doposud jsou ještě origo rozvody
Takže o víkendu se musí udělat rozvody, ale nejradši bych to viděl na demontáž víka protože to člověk neví zda mlatí ventily nebo hydroštely (ted je otázkou zda to hydry má nebo to má jen vymezovací podložky).
Zkoušel jsem za chodu motoru odpojit ten el.ventil co je na deklu, změna žádná. Tak jsem ho demontoval těsnění tam je ale sítko už bohužel není
Každopadně nevím jak ten ventil je seskladanej, ale normalně olej teče přes něj až do konektoru na zapojení.
A co se týká kola, tak to bude určitě taky po smrti.. stačí že to má najeto 305 000km a doposud jsou ještě origo rozvody
Takže o víkendu se musí udělat rozvody, ale nejradši bych to viděl na demontáž víka protože to člověk neví zda mlatí ventily nebo hydroštely (ted je otázkou zda to hydry má nebo to má jen vymezovací podložky).
-
Offline
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
S40 2.0T VVT
Hydrostely to nema. Nakokot je, ze viko lze sundat az po demontazi rozvodu, pac vyskocej vacky... Jestli u solenoidu tece olej z konektoru, je to problem.
Ja to delal jak kokot nadvakrat a litoval jsem, ze jsem kolo nevymenil s rozvodama... Zbytecny srani.
Ja to delal jak kokot nadvakrat a litoval jsem, ze jsem kolo nevymenil s rozvodama... Zbytecny srani.
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé