Zdar všichni, pár okolností mě s největší pravděpodobností postaví před otázku, co teď dál s motorem. Jestli rozebrat na prvočástice a zgenerálkovat (B5204T4 v podstatě překuchané na B5204T3 ) a nebo sehnat rovnou T5 a hodit ji tam místo toho. Správná otázka je, zda-li je vůbec u MY99+ (el. klapka) taková záměna možná a co by to všechno obnášelo.
Předpokládám, že by se musel krom motoru přehodit i hlavní kabelovej svazek v motorovým prostoru a jednotka. Nekde jsem ovšem zaslechl, že u 99+ nejdou jednotky prohodit za jinou ani při zachování stejného motoru, nevíte někdo, co je na tom pravdy a jak z toho ven?
Pokud by záměna byla možná, pak je otázkou, jestli tam dávat B5234T3 nebo rovnou z MY2003+ B5234T9 připadně jedně silnější 2,4 T5. Poradí někdo ze zkušených?
Nejlepší je, koupit celé pojízdné auto, a přeházet všechno, co bude třeba.
Vždycky narazíš na problém, že je něco jinak.
Obecně vzato, když se přehodil motor za silnější, byl problém s dávkou paliva a jednotkou,
pán to nakonec zničil, bo to bylo chudé a podpálil ventily.
_________________ XC60 158 kw D5 + Polestar, automat. http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
David Patočka píše:Nejlepší je, koupit celé pojízdné auto, a přeházet všechno, co bude třeba.
Vždycky narazíš na problém, že je něco jinak.
Obecně vzato, když se přehodil motor za silnější, byl problém s dávkou paliva a jednotkou,
pán to nakonec zničil, bo to bylo chudé a podpálil ventily.
Jde o to co všechno by se muselo přeházet. Někde jsem slyšel, že u 99+ nejde do auta hodit žádná jiná jednotka, protože s ní prostě nebudou ostatní komunikovat. Zatím mi to nikdo nepotvrdil, ani nevyvrátil. Nevíš náhodou co je na tom pravdy?
Jinak samozřejmě dávat 2,3T5 na jednotku z 2.0t je ptákovina, toho jsem si plně vědom a na nic podobného se ani nechystám. Na druhou stranu moje jednotka už je kompletně přehratelná a nacpat do ní, podle mě, třeba s pomocí ARD firmware pro T5 by neměl být až takový problém, nebo se pletu?
Samozřejmě by bylo ideální překoplnout jednotku i s kabelovým svazkem okolo motoru, ale jak říkám, trochu mě u toho straší právě výše zmiňovaný udajný problém s prohazováním jednotek.
Pokud je železo (auta) v zásadě shodné (počet VVT, sensory, atp.) pak by mohla jednotka zůstat a (jak již bylo zmíněno) poladěním SW ji přizpůsobit novému objemu. Součástí ECM je totiž i immobilizér, takže prostým přehozením ECM to jen tak nepůjde. SW navíc musí být kompatibilní se zbytkem auta, i když by se posunul jen ten kód immobilizéru.
Předpokládám, že v obou případech se zde jedná o jednotky Bosch ME7. Ty jsou u rozličných benzínů prakticky podobné.
Udělatelné je leccos, otázka vždy zůstává, kolik úsilí to bude stát a kdo se do takových úprav bude pouštět?
Chase píše:Zdar všichni, pár okolností mě s největší pravděpodobností postaví před otázku, co teď dál s motorem. Jestli rozebrat na prvočástice a zgenerálkovat (B5204T4 v podstatě překuchané na B5204T3 ) a nebo sehnat rovnou T5 a hodit ji tam místo toho. Správná otázka je, zda-li je vůbec u MY99+ (el. klapka) taková záměna možná a co by to všechno obnášelo.
Předpokládám, že by se musel krom motoru přehodit i hlavní kabelovej svazek v motorovým prostoru a jednotka. Nekde jsem ovšem zaslechl, že u 99+ nejdou jednotky prohodit za jinou ani při zachování stejného motoru, nevíte někdo, co je na tom pravdy a jak z toho ven?
Pokud by záměna byla možná, pak je otázkou, jestli tam dávat B5234T3 nebo rovnou z MY2003+ B5234T9 připadně jedně silnější 2,4 T5. Poradí někdo ze zkušených?
Předem díky
POKUDby jsi se chtěl opravdu ubírat směrem T5 99+ tak ti mohu nabídnout v paketu veškeré komponenty, které k tomu budeš potřebovat ze zde již prezentovaného C70 T5 HEICO 200kW - MY00
(kompletní motor včetně kompletní elektroinstalace s jednotkou HEICO - případně i s příslušenstvým jako alternátor, klimakompresor, startér, servo, spojka, převodovka, poloosy (nové), podvozek HEICO, výfuk HEICO, atd.
_________________ * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D