S60 T5 184kW
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 17
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: V70II 2.5T 2006
#1 S60 T5 184kW
Ahoj chlapci, jsem tu nový a rád vám ukážu pár fotek, tak jak i vy ostatní.
Motorizace je to 2.3 184kW, rok 2003, nyní 297000km, a mám jí už 2 roky. No, vybral jsem si Volvo protože v rodině už jsme jich pár měli, je to jistota, vydrží, a rozhodně se na něm nesmí šetřit. Kupoval jsem jí od známého, který jí koupil tady v ČR novou, cca do 250000km jezdila jen po origo Volvo servisech, a celý život byla a stále je garážovaná. Takže historii znám dobře. Můj jízdní styl je takový, že využívám často neutrálu a setrvačnosti, záleží to i na brzdách, jestli samý nepřidržďují (1 za rok brzdy čistím). Prostě má tak dobrou aerodynamiku, že jede samo. A tak nějak mám zafixované, že s využíváním neutrálu šetřím cykly motoru a víc chladím turbo. Dlouhodobou spotřebu jsem na letních pneu nikdy nepřesáhl 7.8l/100km. Prostě normální jízda, dodržování limitů + předjíždění, a výjimečně italská jízda. Přes zimní období se kolikrát stalo, že i 6 týdnů hajala v garáži. Spíše se víc najezdím služebákem. Ale s Volvem jezdím dálky, často Slovensko, minulý rok i do Říma. V Římě byla doprava napínavá, vidět v zrcátku zamračené pohledy Italů bylo děsivé tak jsem se jim snažil vždy ujet, ať mám klid za zadkem.
Často trávím v dílně i kvůli prkotinám, kterých si spíš všimne puntičkář, ale tak co, je to zábava. Dokonce v zimě, když byla v dílně teplota pod 0°C, jsem ležel pod autem v podvlíkačkách a měnil olej. Paráda, ale pak to schytalo moje zdraví Opravy si dělám jen ty, na které si troufnu, nedávno jsem řešil ruční brzdu, na kotoučích z vnitřní strany narostla rez a pakny se o ní šoupali, pak stačilo kotouče nechat zesoustružit, a zase jezdíme tiše
Vše je na autě OK, a turbo stále původní. Jedna věc mě trápi, řeším proč je v oleji cítit benzín. Hladina neubývá, ani neroste, celý život jezdila a jezdí stále na Castrol 5W40. Změříme kompresní tlaky, lambdu, zítra udělám kapkový test. Nečekám nic pozitivního Olej běžně měním cca po 8000km. Též se chystám vyměnit olejový separátor.
Zatím jsem na autě měnil: rozvody (Contitech), svíčky (NGK PFR6B 3500), vodní pumpa, olej v převodovce, všechny filtry, zadní stabilizační tyčky a zadní stabilizátor. Postupně všechny origo díly sundávám a nahrazuju jinými výrobci + některé sundané díly si nechávám jako památku
Tak zdarec
Motorizace je to 2.3 184kW, rok 2003, nyní 297000km, a mám jí už 2 roky. No, vybral jsem si Volvo protože v rodině už jsme jich pár měli, je to jistota, vydrží, a rozhodně se na něm nesmí šetřit. Kupoval jsem jí od známého, který jí koupil tady v ČR novou, cca do 250000km jezdila jen po origo Volvo servisech, a celý život byla a stále je garážovaná. Takže historii znám dobře. Můj jízdní styl je takový, že využívám často neutrálu a setrvačnosti, záleží to i na brzdách, jestli samý nepřidržďují (1 za rok brzdy čistím). Prostě má tak dobrou aerodynamiku, že jede samo. A tak nějak mám zafixované, že s využíváním neutrálu šetřím cykly motoru a víc chladím turbo. Dlouhodobou spotřebu jsem na letních pneu nikdy nepřesáhl 7.8l/100km. Prostě normální jízda, dodržování limitů + předjíždění, a výjimečně italská jízda. Přes zimní období se kolikrát stalo, že i 6 týdnů hajala v garáži. Spíše se víc najezdím služebákem. Ale s Volvem jezdím dálky, často Slovensko, minulý rok i do Říma. V Římě byla doprava napínavá, vidět v zrcátku zamračené pohledy Italů bylo děsivé tak jsem se jim snažil vždy ujet, ať mám klid za zadkem.
Často trávím v dílně i kvůli prkotinám, kterých si spíš všimne puntičkář, ale tak co, je to zábava. Dokonce v zimě, když byla v dílně teplota pod 0°C, jsem ležel pod autem v podvlíkačkách a měnil olej. Paráda, ale pak to schytalo moje zdraví Opravy si dělám jen ty, na které si troufnu, nedávno jsem řešil ruční brzdu, na kotoučích z vnitřní strany narostla rez a pakny se o ní šoupali, pak stačilo kotouče nechat zesoustružit, a zase jezdíme tiše
Vše je na autě OK, a turbo stále původní. Jedna věc mě trápi, řeším proč je v oleji cítit benzín. Hladina neubývá, ani neroste, celý život jezdila a jezdí stále na Castrol 5W40. Změříme kompresní tlaky, lambdu, zítra udělám kapkový test. Nečekám nic pozitivního Olej běžně měním cca po 8000km. Též se chystám vyměnit olejový separátor.
Zatím jsem na autě měnil: rozvody (Contitech), svíčky (NGK PFR6B 3500), vodní pumpa, olej v převodovce, všechny filtry, zadní stabilizační tyčky a zadní stabilizátor. Postupně všechny origo díly sundávám a nahrazuju jinými výrobci + některé sundané díly si nechávám jako památku
Tak zdarec
Naposledy upravil(a) ogast dne 01 dub 2017 22:03, celkem upraveno 7 x.
_________________
V70II 2.5T, 2006, dovoz z DE
RIP: S60 T5, 2003, 301256km
V70II 2.5T, 2006, dovoz z DE
RIP: S60 T5, 2003, 301256km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#2 S60 T5 184kW
Nádhera hezky o něj pečuješ
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1813
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#3 S60 T5 184kW
Krásná motorizace ,na který se dá ještě něco přidat
Jinak gratulace a nádhera
Jo a tu zimu znám mám ze stodoly dílnu ,ale tam topím přes udírnu sem tam je i něco dobrého
Jinak gratulace a nádhera
Jo a tu zimu znám mám ze stodoly dílnu ,ale tam topím přes udírnu sem tam je i něco dobrého
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#4 S60 T5 184kW
První věc je ten Castrol (hrozně karbonuje benzínové volvomotory), zde je doporučován pouze Mobil a nejlépe 5W50 .
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#5 S60 T5 184kW
Pěkná garážovaná
Moji už otloukli
Moji už otloukli
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
#6 S60 T5 184kW
Auto je pekne. Jj kastroolek radsej nepouzivat, ale tiez prejsthned na nejaky high-end olej nemusi byt dobre. Isiel by som do nejakej klasiky 5w-40 - napr. LM, Mannol, Mobil.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 17
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: V70II 2.5T 2006
#7 S60 T5 184kW
jj díky za radu chlapi při nejbližším termínu přejdu na mobil 5w40, castrol zatím měním co 8000km, jednou jsem také provedl preventivní vyplách castrolem a vylil ho po cca 1000km jinak nedávno jsem dokončil výměnu odlučovače olejový par + čistil sání, můžete juknout zde:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=46143&p=707058#p707058
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=46143&p=707058#p707058
_________________
V70II 2.5T, 2006, dovoz z DE
RIP: S60 T5, 2003, 301256km
V70II 2.5T, 2006, dovoz z DE
RIP: S60 T5, 2003, 301256km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 17
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: V70II 2.5T 2006
#8 S60 T5 184kW
a co říkáte na Mobil 10W40 ? pro velký nájezd by se hodil už hustší, každopádně bych tím neměl nic skazit, jediného čeho jsem si při 5W40 všiml, tak za turbem v sání byly po větším nájezdu kilometrů nějaké kapičky oleje, je možné že by turbo prosakovalo? a navíc to bylo jště před výměnou PCV, který to mohl také zapříčiňovat...
_________________
V70II 2.5T, 2006, dovoz z DE
RIP: S60 T5, 2003, 301256km
V70II 2.5T, 2006, dovoz z DE
RIP: S60 T5, 2003, 301256km
#9 S60 T5 184kW
Za studena je 10W40 hustejsi a motor po starte viac trpi. Ze sa hodi na vyssi najezd? Treba si uvedomit, ze hustejsi je len za studena a ked sa zohreje, je podobne riedky ako 5w40. Tj teoreticky ho moze menej ubudat ked auto stoji alebo kym sa zohreje a potom za prevadzkovej teploty uz je to viac-menej rovnaky ubytok.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 17
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: V70II 2.5T 2006
#10 S60 T5 184kW
Oil catch tank. Nový přírůstek pod kapotou
Více fotek i popis zde:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=61352
Více fotek i popis zde:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=61352
_________________
V70II 2.5T, 2006, dovoz z DE
RIP: S60 T5, 2003, 301256km
V70II 2.5T, 2006, dovoz z DE
RIP: S60 T5, 2003, 301256km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 1255 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 0 Odpovědi
- 295 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 0 Odpovědi
- 4171 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Švícko
-
- 2 Odpovědi
- 806 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 56 Odpovědi
- 7050 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Cronicle