Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 60
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: na kopcu
- Vůz: bylo ledaco, teď saxo 1.1
#3651 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
(pokuty za opravdu spáchaný přestupek (rychlost a pod.) byly vždy na spodní hranici ceníku a leckdy i hluboko pod ním) - jak se neco takoveho muze stat, kdyz interval je dan zakonem?
taky nejake znam, jsou to fajn chlapi a maji spolecneho jmenovatele (jeden pytel) - jsou to fizli, tak to proste je a neda se s tim nic delat, mozna je to o vnimani nekterych slov v ruznych socialnich bublinach
taky nejake znam, jsou to fajn chlapi a maji spolecneho jmenovatele (jeden pytel) - jsou to fizli, tak to proste je a neda se s tim nic delat, mozna je to o vnimani nekterych slov v ruznych socialnich bublinach
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 223
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3652 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No s tim pokrokem nevim, přijde mi tam rozdíl v místě trefení. Oudi čelem na roh volva... to je dycky napikaču
Spíš mě překvapuje, že v tej audině byl v cajku, protože zdemolovaný jsou teda fest. Nová audina a 10 let starý volvo...
Spíš mě překvapuje, že v tej audině byl v cajku, protože zdemolovaný jsou teda fest. Nová audina a 10 let starý volvo...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 3358
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#3653 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
si tak rikam jak by asi dopadla jednickova 70tka. jako co naplat, bezpecny ty auta jsou, tehdy to byla jednicka, ale dneska? tezko rict, asi je to vzdycky hlavne o stesti.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 183
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3654 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
pri vysokych rychlostech zapomente na bezpecnostni prvky. Nelze aplikovat vysledky crash testu. To by se asi delaly crasch testy v 90km/h, nicmene ty se nedelaji a to proto, ze je evidentni, ze vysledek crashtestu v techto rychlostech nejspis nebude reproducibilni, t.j. neda se zopakovat se stejnym vysledkem, tj. otazka preziti je veci stesti a priznive nahody. Obe auta jsou totiz na maderu.
Ucinek bezpecnostnich prvku ma sve limity.
Rict, ze audi je bezpecnejsi nez volvo, nelze timto vysledkem podporit. Stejně by to bylo i opacne. To, ze jeden prezil, je spis nahoda.
Ucinek bezpecnostnich prvku ma sve limity.
Rict, ze audi je bezpecnejsi nez volvo, nelze timto vysledkem podporit. Stejně by to bylo i opacne. To, ze jeden prezil, je spis nahoda.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#3655 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
dumi.cz píše:si tak rikam jak by asi dopadla jednickova 70tka. jako co naplat, bezpecny ty auta jsou, tehdy to byla jednicka, ale dneska? tezko rict, asi je to vzdycky hlavne o stesti.
V/S70 su na tom velmi zle, A stlpik sa zdeformuje jak nic
http://www.euroncap.com/en/results/volvo/s70/15495
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/volvo/850-s70-4-door-sedan
u S60 stlpik vydrzi
http://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/en/results/volvo/v70/15744
od S80 som cakal viac
Aj tieto videa rozhodli o tom ze kupim V70II, darmo S70 je krasne auto, na svoju dobu bezpecne, ale celna zrazka s novym autom smrt
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 65
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'
#3656 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Není to zrovna smrt, ale v nějaké vyšší rychlosti už tolik bezpečnosti neposkytne. S60/V70 II poskytne na dnešní dobu takovou základní bezpečnost (třeba ochrana nohou byla ještě nedořešena, pevný volant bez zasunutí ...), S40/V50 už je na tom dobře a V70 III/S80II už si jede jinou ligu což dokazují třeba small-overlap. No a XC90 už je tank .kamov píše:
Aj tieto videa rozhodli o tom ze kupim V70II, darmo S70 je krasne auto, na svoju dobu bezpecne, ale celna zrazka s novym autom smrt
Celkově mi příde, že stará Volvo (a nejen Volva) mají tendenci při nárazu klesat dolů, což se při nějaké horší strážce určitě projeví jako značná nevýhoda.
To nepochybně má, ale volant který ti o kus "uhne", napínač který rozprostře sílu co nejlépe na dráze zpomalení, konstrukce která vydrží. To jsou věci, které ti zachrání život i při rychlosti kolem 90 km/h.doktor píše:Ucinek bezpecnostnich prvku ma sve limity.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 183
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3657 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Bourat v 90km/h, tam uz zabiji ta decelerace. Tu se urthnou jatra, tu srdce, roztrhnou obe plice, atd. V Susici byl loni trenazer na naraz tusim v 30km/h a byla to rana jako krava. Myslel jsem, ze me ten pas rozpuli.
Chci tim rict, ze i kdybys byl jenom na sedacce s pasem, pred tebou zadny volant, palubka, proste nic, tak okamzite zpomaleni z 90 na 0 proste spis neprezijes nez jo. Jiste by sla spocitat kolem toho nejaka fyzika.
Chci tim rict, ze i kdybys byl jenom na sedacce s pasem, pred tebou zadny volant, palubka, proste nic, tak okamzite zpomaleni z 90 na 0 proste spis neprezijes nez jo. Jiste by sla spocitat kolem toho nejaka fyzika.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
#3658 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Zasunovací volant měly už snad i 240kyMildas píše:S60/V70 II poskytne na dnešní dobu takovou základní bezpečnost (třeba ochrana nohou byla ještě nedořešena, pevný volant bez zasunutí ...)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 223
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3659 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ne, jen lomenou volantovou tyč
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#3660 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tak 740 určitě.Urvanej píše:Ne, jen lomenou volantovou tyč
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3661 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
A aby bylo srovnani Volvo vs.Audi jeste min vypovidajici, tak zminim ze lidi jsou ruzny...co jeden jeste prezije, druhej uz ne.
Takze je klidne mozny, ze kdyby si pred srazkou prohodili auta, prezil by ten samej...(nebo taky ne )
Takze je klidne mozny, ze kdyby si pred srazkou prohodili auta, prezil by ten samej...(nebo taky ne )
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 172
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#3662 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
A já v tom udělám ještě větší galimatyáš - nikde jsem se nedočetl co bylo příčinou úmrtí a zda třeba samotné úmrtí nebylo příčinou nehody...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#3663 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
A já bych jen dodal,že ten,kdo se má oběsit,ten se neutopí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 168
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: V70 MY2004 D5244T
#3664 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No kazdopadne je to volvo vice rozstrihane, sedacka v divne poloze.... Safra, dodnes jsem si myslel ze mam bezpecne auto...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
- x 1
#3665 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nemyslím si, že by Volvo bylo málo bezpečné auto, to určitě ne.
Ale z vlastní zkušenosti, kdy jsem před lety se svojí RS3 proletěl v podstatě bez brždění (rychlost +-100km/h) betonovou zdí, přerazil značku a strom vejpůl, tak na Audi nenechám dopustit. Vylezl jsem jen se spáleninou od airbagu na ruce a odřením od pásu na břiše.
Ale z vlastní zkušenosti, kdy jsem před lety se svojí RS3 proletěl v podstatě bez brždění (rychlost +-100km/h) betonovou zdí, přerazil značku a strom vejpůl, tak na Audi nenechám dopustit. Vylezl jsem jen se spáleninou od airbagu na ruce a odřením od pásu na břiše.
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 94
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: jiný
- Bydliště: Hradec Králové
#3666 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Volvo XC90 ležící na boku se přimíchalo k nehodě, když jelo v autonomním režimu jízdy. Zdá se však, že nebylo viníkem nehody - naboural do něj jiný vůz. I tak ale Uber na pár dní přerušil další testy samojezdících strojů.
...
https://www.garaz.cz/magazin/novinky/3003270-testovani-autonomnich-vozu-od-uberu-preruseno-jeden-z-nich-boural?tags=autonomni%2Cnehoda%2Cvozidlo%2Cuber
_________________
Volvo S60 2.4D, 96 kW, 2003
Volvo S60 2.4D, 96 kW, 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#3667 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
#3668 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jen doufám,že onen pan Hajný není náš hajnej
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 147
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
#3669 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
no jestli to byl pokus o zabití kvůli otěhotnění 16ctky, tak si na to vybrali špatný auto...
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 42
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#3670 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Taky mě to napadlo..dukemb píše:no jestli to byl pokus o zabití kvůli otěhotnění 16ctky, tak si na to vybrali špatný auto...
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#3671 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Hajnej má kombika ne?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#3672 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No nechci Vám dotoho kecat, Hajnej má 70ku a co by asi dělal s šestnáctkou? Leda že by to bylo pivo?Ekky píše:Hajnej má kombika ne?
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#3673 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Podle fotek to vypada na S40ku...a ani to neni v hajnyho reviru
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 147
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
#3674 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Je to s40, teda spíš byla...
Docela me překvapilo, jak ten naraz ustala kabina, ale težko říct jaká byla rychlost nárazu.
Docela me překvapilo, jak ten naraz ustala kabina, ale težko říct jaká byla rychlost nárazu.
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 223
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3675 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
tvl to sem jedinej, koho na tom nejvíc zaujala 16tiletá těhule?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 2418 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 5 Odpovědi
- 585 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 10 Odpovědi
- 1600 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Honza
-
- 1 Odpovědi
- 593 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bakly
-
- 12 Odpovědi
- 1064 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od MikeEM