Blbej dotaz k nabíjení baterky...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 104
- Registrován: 12 roků
- Vůz: V 70, D5, 03
- Bydliště: Mělník
#1 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
...mám, potřebuju trochu oživit baterku, páč ted jezdím jen krátký trasy a ráno ještě mrzne takže bufíkuju. Jen se chci optat, jestli mám odpojit baterku od auta, nebo můžu nabíječku prostě připojit tak jak to je a nabíjet?
Díky
Díky
_________________
V70 D5 2003 manual červená 612
S40 1.8 2000 manual stříbrná metla
Bylo: Saab 9000 CS 2.0 i 1992, 9000 CSE 2.0 LPT 1995
V70 D5 2003 manual červená 612
S40 1.8 2000 manual stříbrná metla
Bylo: Saab 9000 CS 2.0 i 1992, 9000 CSE 2.0 LPT 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 204
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
#2 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
Nechal bych ji klidně zapojenou.Aby sis odpojením nezajistil nějaký problémek, přeci jen v autě je pár jednotek
Kde na Mělníku bydlíš?Mám to kousek (Tuháň).Mohli bychom někdy pokecat u pivka o Volvouších
Kde na Mělníku bydlíš?Mám to kousek (Tuháň).Mohli bychom někdy pokecat u pivka o Volvouších
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 104
- Registrován: 12 roků
- Vůz: V 70, D5, 03
- Bydliště: Mělník
#3 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
Jo vidíš, ty dementní jednotky, to mě nenapadlo...
teď už jsem v libiši
já bych u toho piva na volvo jen nadával
teď už jsem v libiši
já bych u toho piva na volvo jen nadával
_________________
V70 D5 2003 manual červená 612
S40 1.8 2000 manual stříbrná metla
Bylo: Saab 9000 CS 2.0 i 1992, 9000 CSE 2.0 LPT 1995
V70 D5 2003 manual červená 612
S40 1.8 2000 manual stříbrná metla
Bylo: Saab 9000 CS 2.0 i 1992, 9000 CSE 2.0 LPT 1995
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13101
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
Já baterku nabíjím "zepředu". "+" na označený konektor a "-" někam na motor. Takže neodpojuju.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 235
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Vrchlabí
#5 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
presne tak nabijimraolsa píše:Já baterku nabíjím "zepředu". "+" na označený konektor a "-" někam na motor. Takže neodpojuju.
Naposledy upravil(a) sumi dne 03 bře 2014 17:52, celkem upraveno 1 x.
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
já nabíjím zezadu, otevřu víčka a auto zamknu
kdybys baterku vyndaval, tak ji musíš zapojovat s klíčkem v poloze II
kdybys baterku vyndaval, tak ji musíš zapojovat s klíčkem v poloze II
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#7 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
Nic nemusíš,měl jsem baterku venku a po nasazení vše fungovalo jako předtím..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
#8 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
Odpojit a zapojit nemusíš s klíčkem v poloze II. Jen než baterku člověk odpojí / vyndá, tak nechat pro jistotu auto 5-10 min s vypnutým motorem, ať se uloží data do všech jednotek. Nedávno jsem dobíjel přes noc baterku mimo auto, právě po jízdě jsem ho nechal stát chvilku v garáži - cca 10 min, vše si nachystal (klíče, odkrytoval, nachystal nabíječku) no a jediné, co se mi vymazalo jsou hodiny Takže bez problému.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1836
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#9 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
baterky dobijim mimo auto...klic mimo zapalovani, na ulici to jinak nejde. Ted jsem i ozivoval 2 na prach vybite...regulerni nabijecky si s tim neporadily, ale u specialistu na autobaterie na Bosch dignostickem a nabijecim stroji, ktery umi bat vyhodnocovat a zvolit rezimy nabijeni, ozivovani dle stavu
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 205
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#10 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
Pánové, potřeboval bych dobíjet baterku ve svým autě, jelikož bydlím v paneláku ne zbývá mi nic jiného než baterku vyndavát ven a dobíjet, někdo tady píše že při zapojení musím mít klíček v poloze II, někdo nikoliv, jak by to bylo na svým xc90, na druhém autě to dělám tak že vypinam motor, vyndavám klíček, a jide se na věc, při opětovném zapojování je vše na svém místě krome těch hodin a vynuluje se km.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 93
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno / Liberec
- Vůz: V70 2008 D5 136kW
#11 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
Já bych se na polohu II vyprd, třeba u mý V70III by pravděpodobně pak ten klíč ani nešel vyndat. Ale počkat pár minut po vyndání klíčku ze zapalování má asi smysl...
Ostatně jsem to tak dělal nedávno a kromě času zůstalo všechno zachovaný...
Ostatně jsem to tak dělal nedávno a kromě času zůstalo všechno zachovaný...
_________________
V70 D5 136kW 2008, seashell metallic
byla V40 1.9D, 75kW 2002 Sport edition, takováhle modrá
V70 D5 136kW 2008, seashell metallic
byla V40 1.9D, 75kW 2002 Sport edition, takováhle modrá
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#12 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
Dulezitejsi nez poloha II pri zapojovani baterky je poprve po pripojeni baterky davat klicek do polohy II z venku auta, rukou tazenou za volantem (mezi volantem a palubkou), pokud by nahodou strelily bagy. Osobne sem nikdy polohu II pri zapojovani nemel a nikdy zadnej problem.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#13 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
Nabíjím na slabý režim (do 1A) bez vyndání z auta. Nabíječka si sama zjistí co je třeba za režim a dle toho "desulfátuje", nabíjí, nebo pak udržuje. Většinou jako prevence po couračkách stačí přes noc. Když je stav horší, tak zapojím na noc 2x..
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 204
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
#14 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
Dulezitejsi nez poloha II pri zapojovani baterky je poprve po pripojeni baterky davat klicek do polohy II z venku auta, rukou tazenou za volantem (mezi volantem a palubkou), pokud by nahodou strelily bagy. Osobne sem nikdy polohu II pri zapojovani nemel a nikdy zadnej problem.
Taky jsem před týdnem měnil akumulátor za nový.Žádný klíč v zapalování ale v kapse.Vyškubnul jsem starý aku, vrazil nový, zapojil, nastartoval a odjel.Žádný hlášky ani vystřelený BAGy se nekonaly. Jako autodiagnostik nechápu ten strach z toho, že by někomu mohly střelit airbagy při připojení akumulátoru. Někteří tady dělají z Volva modlu, přitom to je auto s elektronickýma jednotkama jako každé jiné.
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#15 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
Jako autodiagnostik to mně teda mimochodem pobavilo, bys měl vědět že jak tady někteří píšou že připojování baterky by měl být klíček zaplý tak to je tak dany u většiny aut i kamionůiconek píše:Dulezitejsi nez poloha II pri zapojovani baterky je poprve po pripojeni baterky davat klicek do polohy II z venku auta, rukou tazenou za volantem (mezi volantem a palubkou), pokud by nahodou strelily bagy. Osobne sem nikdy polohu II pri zapojovani nemel a nikdy zadnej problem.
Taky jsem před týdnem měnil akumulátor za nový.Žádný klíč v zapalování ale v kapse.Vyškubnul jsem starý aku, vrazil nový, zapojil, nastartoval a odjel.Žádný hlášky ani vystřelený BAGy se nekonaly. Jako autodiagnostik nechápu ten strach z toho, že by někomu mohly střelit airbagy při připojení akumulátoru. Někteří tady dělají z Volva modlu, přitom to je auto s elektronickýma jednotkama jako každé jiné.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 204
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
#16 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
Třeba takový DAF nebo Iveta se ti po připojení baterie zamknou A to je pak prdel s klíčem v poloze II.
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#17 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
U Dafu jsem se s tím nesetkal a Italské motorky se v mém okolí naštěstí nevyskytujíiconek píše:Třeba takový DAF nebo Iveta se ti po připojení baterie zamknou A to je pak prdel s klíčem v poloze II.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 205
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#18 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
Umí někdo přeložit co se v tom videu píše? https://www.youtube.com/watch?v=ZoVd50ubJfg
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#19 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
Nemá smysl překládat to, co je tu 10x psáno. Vytáhni zapalování a min. 5min počkej, odpoj. Zapojuj v poloze II.
Navíc je tam kalibrace ventilátoru a střešního okna. Obojí na max, pak na min a hotovo.
Navíc je tam kalibrace ventilátoru a střešního okna. Obojí na max, pak na min a hotovo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 205
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#20 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
Tak že jdu na to, zejtra až to budu vracet pak dám vědět co jsem podělal.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
#21 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
Take jsem nabíjel. Vyndal baterku, žádný klíč v poloze a podobně se nekonal. Při nabití jsem baterku připojil naladil hodiny a jezdím dal bez problemu a bez známky něčeho divného...
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#22 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
Jak mám dát polohu II když mám Keyless ?
Šachta je elektronická a bez baterky mi to klíč ani nevezme.
Šachta je elektronická a bez baterky mi to klíč ani nevezme.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 205
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#23 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
Přesně tak, nic jsem nemusel dělat, po dobíjení baterku jsem vracel, zapojil, dveře se automatický zamkli (klíče v kapse) a žádná chyba mi nevyskočila, naladil jsem si hodiny, jinak nicMartas píše:Take jsem nabíjel. Vyndal baterku, žádný klíč v poloze a podobně se nekonal. Při nabití jsem baterku připojil naladil hodiny a jezdím dal bez problemu a bez známky něčeho divného...
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#24 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
To mozny vystreleni bagu je primo v servisnim manualu Volva.iconek píše:Jako autodiagnostik nechápu ten strach z toho, že by někomu mohly střelit airbagy při připojení akumulátoru. Někteří tady dělají z Volva modlu, přitom to je auto s elektronickýma jednotkama jako každé jiné.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#25 Blbej dotaz k nabíjení baterky...
Tak jsem minulý týden musel dát novou baterku. Protože jsem předchozí varování nečetl, odpojil jsem starou a připojil novou. Vynulovaly se hodiny, jinak vše zůstalo na svém místě.
Včera jsem se bavil s kolegou XC, který mi poradil při výměně baterky zapojit do konektoru autozapalovače (u XC vzadu v kufru), který je pod napětím i bez zapnutí klíčku, zálohovací baterku a pak teprve přepojit "hlavní". Ani hodiny pak netřeba nastavovat.
Včera jsem se bavil s kolegou XC, který mi poradil při výměně baterky zapojit do konektoru autozapalovače (u XC vzadu v kufru), který je pod napětím i bez zapnutí klíčku, zálohovací baterku a pak teprve přepojit "hlavní". Ani hodiny pak netřeba nastavovat.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 3205 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 5 Odpovědi
- 1147 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Amper
-
- 11 Odpovědi
- 1162 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 8 Odpovědi
- 1208 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od XC60_Bjorn
-
- 23 Odpovědi
- 1566 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od wolf