10 let a 155 000 km s V70 TDI
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#1 10 let a 155 000 km s V70 TDI
Vzhledem k výročí 10 let s mojí V70 jsem se rozhodl stručně sepsat co jsme spolu prožili.
Za tu dobu jsem najel 155550 km, auto bylo jednou na laně vinou přidřené vodní pumpy a jednou to bylo jentaktak z důvodu odpadnutí obložení ruční brzdy.
K letošnímu výročí dostala V70 automatickou klimu
Se spolehlivostí jsem spokojen, po zkušenostech s jinými auty mě překvapila zejména životnost výfuku a tlumičů.
běžný servis:
- motorový olej + filtr každých 7500km
- vzduchový a kabinový filtr dle potřeby
- spotřebák - pneumatiky, žárovky atd.
- naftový filtr cca 30000km
- převodový olej 3x
- olej servořízení
- rozvody s pumpou a řemenem agregátů, chladící směs 3x
- repase vstřikovačů - jehly a trysky + hadičky přepadů
- žhavící svíčky
- výměna všech brzdičů a předních hadiček
- přední kotouče
- přední desky 2x
- zadní kotouče 2x
- zadní desky a pakny ruční brzdy 2x
- lanka ruční brzdy
- čelní sklo
poruchy a opravy
- zkrat na vyhřívání odvětrání motoru - odpojeno
- váha vzduchu
- hlavní siletbloky motoru + horní reakční
- termostat
- hadice mezi sacím potrubím a mezichladičem
- ložiska předních kol
- čepy řízení
- vyčištění sacího potrubí a EGR ventilu
- vyčištění vakuové pumpy
- kabelový svazek žhavících svíček - oprava
- ramena přední nápravy 2x (z toho 1x reklamace febi)
- táhla předního stailizátoru 2x
- oprava omezovače dveří řidiče
- zatékání do šíbru - výměna
- přední blinkry - výměna - ulámané držáky
- oprava koroze nad čelním sklem
- koroze pátých dveří - výmena dveří
- radiátor topení
- prasklá nádobka ostřikovačů
- konektor airbagu pod sedadlem řidiče
- výměna zásuvky a kabelu tažného zařízení
vylepšení
- vyhřívaná přední sedadla
- tempomat
- pokovení parabol předních světel + nová skla
- přečalounění loketní opěrky
- výměna osvětlení interiéru za LED
- jiný dekor interiéru, volant a hlavice řadící páky
- mp3 měnič
- couvací senzory
- automatická klimatizace
- lakování hagusů
- zadní zátěžové pružiny
- kola 16
- antikorozní ochrana včetně demontáže prahů, nárazníků a blatníků
Za tu dobu jsem najel 155550 km, auto bylo jednou na laně vinou přidřené vodní pumpy a jednou to bylo jentaktak z důvodu odpadnutí obložení ruční brzdy.
K letošnímu výročí dostala V70 automatickou klimu
Se spolehlivostí jsem spokojen, po zkušenostech s jinými auty mě překvapila zejména životnost výfuku a tlumičů.
běžný servis:
- motorový olej + filtr každých 7500km
- vzduchový a kabinový filtr dle potřeby
- spotřebák - pneumatiky, žárovky atd.
- naftový filtr cca 30000km
- převodový olej 3x
- olej servořízení
- rozvody s pumpou a řemenem agregátů, chladící směs 3x
- repase vstřikovačů - jehly a trysky + hadičky přepadů
- žhavící svíčky
- výměna všech brzdičů a předních hadiček
- přední kotouče
- přední desky 2x
- zadní kotouče 2x
- zadní desky a pakny ruční brzdy 2x
- lanka ruční brzdy
- čelní sklo
poruchy a opravy
- zkrat na vyhřívání odvětrání motoru - odpojeno
- váha vzduchu
- hlavní siletbloky motoru + horní reakční
- termostat
- hadice mezi sacím potrubím a mezichladičem
- ložiska předních kol
- čepy řízení
- vyčištění sacího potrubí a EGR ventilu
- vyčištění vakuové pumpy
- kabelový svazek žhavících svíček - oprava
- ramena přední nápravy 2x (z toho 1x reklamace febi)
- táhla předního stailizátoru 2x
- oprava omezovače dveří řidiče
- zatékání do šíbru - výměna
- přední blinkry - výměna - ulámané držáky
- oprava koroze nad čelním sklem
- koroze pátých dveří - výmena dveří
- radiátor topení
- prasklá nádobka ostřikovačů
- konektor airbagu pod sedadlem řidiče
- výměna zásuvky a kabelu tažného zařízení
vylepšení
- vyhřívaná přední sedadla
- tempomat
- pokovení parabol předních světel + nová skla
- přečalounění loketní opěrky
- výměna osvětlení interiéru za LED
- jiný dekor interiéru, volant a hlavice řadící páky
- mp3 měnič
- couvací senzory
- automatická klimatizace
- lakování hagusů
- zadní zátěžové pružiny
- kola 16
- antikorozní ochrana včetně demontáže prahů, nárazníků a blatníků
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#2 10 let a 155 000 km s V70 TDI
Krásná práce Tak ať slouží stejně věrně dál
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#3 10 let a 155 000 km s V70 TDI
Díky, máme to v plánu, snad nebude autí protiz-d-e-n-a píše:Krásná práce Tak ať slouží stejně věrně dál
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#4 10 let a 155 000 km s V70 TDI
Pěkné .
Zajímaly by mě za těch 10 let náklady na km, je to přece jen objektivnější než jak si náklady počítáme my co máme auto třeba jen 3 roky.
Zajímaly by mě za těch 10 let náklady na km, je to přece jen objektivnější než jak si náklady počítáme my co máme auto třeba jen 3 roky.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#5 10 let a 155 000 km s V70 TDI
Díky, u některých oprav mám faktury, jinak si ceny nepíšu, ale za těch 10 let to asi bude pálkaNosound89 píše:Pěkné .
Zajímaly by mě za těch 10 let náklady na km, je to přece jen objektivnější než jak si náklady počítáme my co máme auto třeba jen 3 roky.
Spotřeba podle tankování je kolem 6,5 , počítač to nemá
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#6 10 let a 155 000 km s V70 TDI
No když se to tak vezme - když tak koukám na ten soupis - neni to zas tak strašný. To tam na seznamu může přibýt ještě dvouhmotička se spojkou,tlumiče...mě to za deset let přijde celkem příjemný. Kolik máš vůbec nakroutíno?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#7 10 let a 155 000 km s V70 TDI
Taky se mi to nezdá až tak strašnýz-d-e-n-a píše:No když se to tak vezme - když tak koukám na ten soupis - neni to zas tak strašný. To tam na seznamu může přibýt ještě dvouhmotička se spojkou,tlumiče...mě to za deset let přijde celkem příjemný. Kolik máš vůbec nakroutíno?
Na tachu to má 335, je k tomu vedená serviska z německa, ale jen za začátku
Dvouhmotu a spojku jsem dělal na S70, tady je dvouhmota ok, u spojky těžko říct
Na testech tlumičů jsem byl, byly ok, akorát jsem dával zátěžový pružiny dozadu.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#8 10 let a 155 000 km s V70 TDI
Nech ti (nám) to ešte dlho chrochtá
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 376
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#9 10 let a 155 000 km s V70 TDI
Taky si to budu muset sepsat, už to taky bude 10 let...
Co obnášel tempomat? Musela se měnit řídící jednotka?
Co obnášel tempomat? Musela se měnit řídící jednotka?
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#10 10 let a 155 000 km s V70 TDI
Díky, ať nám to dlouho chrochtáM4jky píše:Nech ti (nám) to ešte dlho chrochtá
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#11 10 let a 155 000 km s V70 TDI
No jo, letí to, původně jsem sháněl V40, ještě, že to dopadlo takhleraadjek píše:Taky si to budu muset sepsat, už to taky bude 10 let...
Co obnášel tempomat? Musela se měnit řídící jednotka?
Tempomat mi dělali v autorizáku, na MSA15.8 si tenkrát nikdo netroufal, v podstatě vyměnili páčku a dohráli software do řídící jednotky. Stálo to tenkrát 8000 Kč. Dalo by se to asi řešit jednotkou z auta kde tempomat už je
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 376
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#12 10 let a 155 000 km s V70 TDI
Ok. O tom jsem slyšel že v autorizaku to umí. Ale to bych skoro zdvojnásobil cenu auta jenom kvůli "blbýmu" tempomatu (nadsázka - u S60 tempomat je a je super věc). Měl jsem to udělat před těmi 8-10 lety, teď jsem v módu "za rok nebo dva V70 prodat" (pravda, v tomto módu jsem už asi 5 let ) a tak se mi moc nechce dodělávat blbinky za velké peníze. Navíc teď stojí u Marry a levný to nebude...
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#13 10 let a 155 000 km s V70 TDI
Zkus to s Marrou probrat, tenkrát jsem to s ním řešil a na MSA15.8 to nešlo, ty máš podle podpisu rok 97, to je MSA15.7, tam by to mělo jít dodělat mimo autorizák levnějiraadjek píše: Navíc teď stojí u Marry a levný to nebude...
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 376
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#14 10 let a 155 000 km s V70 TDI
Už jsem se ho na to několikrát ptal a jsou (asi - tedy co vím) 2 způsoby. Ten tvůj přes autorizak, nebo výměna řídící jednotky z auta který tempomat mělo a mělo i stejnou klimu (buď manuál nebo automatickou). Ještě se ho zeptám, jestli se neobjevila nějaká jiná cesta ala D5T5 nebo tak.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#15 10 let a 155 000 km s V70 TDI
No to jsem si myslel taky, ale povedlo se mi předělat klimu na automatickou bez výměny jednotky motoru, tak nevím : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=58004raadjek píše:výměna řídící jednotky z auta který tempomat mělo a mělo i stejnou klimu (buď manuál nebo automatickou)
Tenkrát jsem s tím byl i na diagnostice, když se tam dala páčka tempomatu, tak byly vidět vstupy, tlačítka chodily, potenciometr spojky, brzdy, ale nereagovalo to na zapnutí. Neměl jsem tenkrát k dospozici řj motoru s tempomatem na zkoušení
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#16 10 let a 155 000 km s V70 TDI
Je to porád dokola: jestli máš 97, tak si sežeň páčku a ř.j. motoru z auta, co má tempomat a stejnou převodovku (automat je jinak namapovaný). Pokud máš automat.klimu, bude ti fungovat i manuální (vyzkoušeno). Obráceně nevím. Odpoj baterku, vyměň a zapoj páčku, přehoď ř.j. a tempomatíš.raadjek píše:Už jsem se ho na to několikrát ptal a jsou (asi - tedy co vím) 2 způsoby. Ten tvůj přes autorizak, nebo výměna řídící jednotky z auta který tempomat mělo a mělo i stejnou klimu (buď manuál nebo automatickou). Ještě se ho zeptám, jestli se neobjevila nějaká jiná cesta ala D5T5 nebo tak.
U MSA 15,8 si nejsem jistý jestli by to takhle jednoduše fungovalo, matně vzpomínám že jsem to kdysi diskutoval s Dalim a tam byl problém že s ř.j. motoru si musel vyměnit i budíky (???) nebo immo, teď nevim
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 52
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: dědek V70, 2000, 2,5 TDI/103 KW D5252T
- Bydliště: Chomutov
#17 10 let a 155 000 km s V70 TDI
ať slouží, je to furt pěkná kára, navíc (asi tím jak stárnu) se mi líbí čím dál víc....
_________________
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 367 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od escobar
-
- 12 Odpovědi
- 1117 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nimrod
-
- 15 Odpovědi
- 1377 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ma.ra.xcii
-
- 1 Odpovědi
- 812 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Deshi
-
- 58 Odpovědi
- 2738 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od peter cz