Tak v tom pripade beru svou dobre minenou radu zpetPegos píše:Kolo me na udrzbe stoji vic jak auto ono taky na nem vic jak autem najedu.
To opravdu volva V50 jsou takove hujdy????
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: C70 B5244T 2001 manual
#51 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2149
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#52 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Mě spíš zaráží, že to někomu v prackách těch 250 vůbec vydrží. Když si vezmu souhru okolností, kdy nafta je čím dál horší (aktuálně vydávám naftu s cca 6% MĚŘO - donedávna se mi dařilo nakupovat naftu s 0%, což už nelze), lidi čím dál tupější a chování více a více spotřební...Pegos píše:Přesto mě zaráží že se nove volvo po cca 250 tis tak sype.
Co vidíš každé ráno ? Já vidím buchtu, co naleze do BMW 530D, zašrákuje dozadu na sedačku holku, pak přišrákuje sebe, pak to až nastartuje, drbne tam "D" a mrd...plný a pryč...Ten motor ještě ani neví, že běží a už tam má 2500ot. Olej ještě leží ve vaně a vačky už tam jezdí rodeo
Bohužel...Já jsem asi pacient, ale já to prostě nakopnu, nechám to "vyklepat" z toho nejhoršího a pak to pomalu zahřívám. Nedovolil bych si tomu naložit za studena. A motor fakt není teplý, když ti ručička vody ukazuje půlku..Kdo má teploměr oleje, ten ví, jak to je. Liju aditiva a rozhodně nejezdím 100% času na spotřebu. TO JE ZABIJÁK MOTORŮ. Ušetřená nafta..jo, vynásob si tu úsporu pak 3x...5x..až budeš dělat turbo atd...(a pořád mi říkají, že ne...a pak..se diví ) Kolik zanesených zakarbonovaných motorů jsem už takhle viděl (specialisti na tenhle jízdní styl jsou kluci s koncernovými 66kw motory), na to by mi prsty na rukách nestačily. Proto, když mi dědek řekne, že jezdí max 110 a nad 2000ot se to auto nepodívalo, tak poděkuju a jdu pryč. V takovou chvíli jsem rád za 5q Sharana,který ve 130 točí 3000ot Jednou za nějaký čas je prostě potřeba to zahřáté auto pořádně protáhnout, tím spíše v době DPF apod. Můžete se mnou nesouhlasit, ale je mi to jedno. Každý ať si jezdí jak chce, já jsem přesvědčen, že vím, co říkám.
Další věc, je nevhodná volba auta / motorizace. Pokud někdo jezdí do práce 7km a 2x za rok dovolenou, tak by měl spíše šáhnout po malém benzínu a ne 2.0 dieselu jen proto, že na to měli akci.
Další věc jsou oleje..."Dám tam longlife pi*o voé a budu měnit po 25"... Jasně...a M6AD si tam dát nechceš ? Já mám starou vránu, najedu ročně as 7000Km, protože mám služební auto a prostě to po těch 6-7000Km vyměním. Neměním výrobce, typ oleje a ani viskozitu. A turbo se na mě směje od ucha k uchu. A hlavně tam liju to, co tam má být. A né že mi někd řekne - hele kradu z práce Shell Rimula, je to super olej, dáváme to do náklaďáků, to vydrží všechno, dej mi flašku slivky a dám ti 5L kanystr..Haha Ne, díky..
Nejlepší jsou ti, co - mám tam Castrol Magnatec voé, mám trochu přejetej interval, ale je to dobrej olej, to Chorvatsko s tím ještě otočím a pak to vyměním.
A ruku na srdce...Kdo má trochu příjem, tak stejně to auto bere tak, že ho za 3 roky max mít nebude. A podle toho se k tomu i chová.
Buďte v klidu. V segmentu motorek je to ještě horší.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#53 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Auto se kupovalo od volvo servisu co i prodava auta ok holt jsme meli i tak pocitat s investici. Pro priste s tim budem pocitat ze radeji koupit auto za par korun a radeji usetrene penize vrazit do oprav.
Co se tyka prodeje me V50 ky uz si to moc nepamatuji ale co vim nikdo mi neslozil do rukou zadne penize a jel se projet. Ale v pohode asi budes mit pravdu ze to tak bylo.
Co se tyka prodeje me V50 ky uz si to moc nepamatuji ale co vim nikdo mi neslozil do rukou zadne penize a jel se projet. Ale v pohode asi budes mit pravdu ze to tak bylo.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#54 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Anabaze pokracuje dceru ceka dalsi navsteva servisu tusim ze to uz je 5 . Napichnout vyhodnotit vymenit ujeti cca 500 km a znova kontrolka nutny servis motoru. Uz je to fakt otravne a pro potencialni kupce V50 radim nekupujte to jsou s tim jen a jen starosti a stoji to furu penez casu a zkazi vam to pohled na auto.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#55 To opravdu volva V50 jsou takove hujdy????
abysme se trochu vrátili na zem - nezapomínat, že u V50 si člověk výrazně zadělá na problémy, pokud koupí jiný než pětiválcový motor... to, že prakticky nejsou k sehnání, na tomto téměř pravidlu nic nemění...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#56 To opravdu volva V50 jsou takove hujdy????
Jj bohuzel stalo se a ted uz nelze jit zpet. Na druhou stranu jiz 50 nikomu nedoporucim dvou kamosum uz jsem ji rozmluvil. No uvidime co to bude pro zmenu ted ale je to uz otravne zadna radost z auta neni.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#57 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Tohle je přesně blbost, donebevolající blbost. **(Koupit levný auto a cpát do něj prachy za opravy se málokdy vyplatí, ovšem je to lepší, než koupit naleštěnou vraždu před smrtí, to je fakt). **Pegos píše:Auto se kupovalo od volvo servisu co i prodava auta ok holt jsme meli i tak pocitat s investici. Pro priste s tim budem pocitat ze radeji koupit auto za par korun a radeji usetrene penize vrazit do oprav.
Ovšem má to nějaký zásady.
Nebudu se tady bavit o kecech typu "bez investic" a jejich porovnání se skutečným očekáváním, protože jak už bylo řečeno, bez investic znamená, že můžeš s autem odjet, aniž bys musel dejme tomu vysolit další kačku během následujících 2 tejdnů. Dost kapalin, brzdící, jedoucí a fungující vůz.
Udělal jsi hovadinu a to bylo to, že sis nevzal nikoho na pomoc. Vlastně bys ani nemusel, protože vzít montpáku do ruky a zkusit si stav podvozku na zvedáku, to není žádná věda. 90% podvozkovejch dílů se nechá poměrně přesně diagnostikovat pohledem, nebo zahejbánim s nima pomocí páky (ta montpáka). To samý brzdy. Motor je jiná, ale s tim jsi moc problémů nepsal.
Je blbý, že jsi dceři doporučil a ono to úplně neklaplo, ovšem... Fórum je naprosto plný informací typu: "Pozor na P1 auta, hlavně brát s Volvo motory" atd.
Bohužel tvoje vlastní nedbalost (při nákupu) a neochota (vyhledat si informace) způsobila celej problém, můžeš se zlobit pouze sám na sebe.
Pokud se to furt sere, prodejte to za co to jde a kupte něco normálního. Hlavně už neopakujte tu chybu z tohohle businessu.
A jinak opravdu existují auta, co jsou spolehlivý a ne moc náročný na opravy. Ale podvozek a brzdy, to je prostej sprotřebák vždy a všude.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#58 To opravdu volva V50 jsou takove hujdy????
Udělal jsi hovadinu a to bylo to, že sis nevzal nikoho na pomoc
To jsem udelal bohuzel jsem si myslel, ze kdyz doporucim auto od servisu ktery opravuje a prodava volva, ze bude vse ok. Bohuzel na pohled auto zachovale zkusebni jizda v pohode ale po case se to zaclo sypat. Tudiz ani kdyz to koupis od odborniku tak to neznamena ze to neni hujda on asi ani ten odbornik neni vsevedouci a nepozna ze ma auto na kahanku.
To jsem udelal bohuzel jsem si myslel, ze kdyz doporucim auto od servisu ktery opravuje a prodava volva, ze bude vse ok. Bohuzel na pohled auto zachovale zkusebni jizda v pohode ale po case se to zaclo sypat. Tudiz ani kdyz to koupis od odborniku tak to neznamena ze to neni hujda on asi ani ten odbornik neni vsevedouci a nepozna ze ma auto na kahanku.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#59 To opravdu volva V50 jsou takove hujdy????
Zitra to jde po treti behem mesice na diagnostiku tak snad se to nejak vyresi a bude uz konecne pokoj.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#60 To opravdu nova volva stoji za starou backoru????
Znovu jsem si pročetl celé toto téma a mám pocit, že majitel zde více vylévá frustraci z obvyklého ponákupního servisu v souhře s nějakou neveselou náhodou, která se po nákupu objevila. Jak to tak čtu, auto přechází z ruky do ruky po všech možných i nemožných servisech (opravte mě, jestli se mýlím). Byť francouzské motory umí být diagnosticky prokleté (např. chovají se "vadně", ale diagnostika cudně mlčí), přeci jen se dají nakonec řešit. Relé žhavení a doplnění nádobky ADM jsou banality, o těch nemluvím.
Informace, že auto bylo v servise 5x je o ničem. V obecné rovině to může (ale nemusí) znamenat i méně zkušeného mechanika, který jen třeba Volvo specifika nezná, případně bez dobrého diagnostického programu jen "bloudí".
Klidně to však může být i nepěkná závada elektrická - ŘJ motoru (ECM) se u 2.0D vyskytuje na krásném místě - v levém předním podběhu. Tam je zaplavována vodou, solí a kdoví čím. Co to časem udělá s kabeláží a/nebo jednotkou, to si mnozí umí představit.
Příklad z nedávné doby: stejné auto - motor 2.0D - někdy "nejelo", chcíplé, jako bez turba, mrtvola. Jindy bez problémů, situace se zhoršovala. Ale zcela bez chyb na diagnostice.
V minulosti údajně proběhla kontrola/repase turba, výměna jeho ventilu řízení, přehrání SW, (smazání SW v DIM v autorizáku - to s tím nesouvisí). Auto mnoho měsíců stálo a jako horký brambor se přehazovalo z ruky do ruky. Myslím, že majitelé byli podobně nešťastní. Když si majitel u nás objednal klonování jednotky ECM, ukázalo se ani tam problém nebyl. V tuto chvíli se investice počítaly nepochybně v řádu desetisíců.
Nakonec se ukázalo, že byl vadný jeden jediný pin v konektoru ECM (v kabeláži), závada v ceně korun.
What's the morale of the story? Já ani nevím, možná jen že správná diagnostika umí být zapeklitá věc, stojí čas a peníze. Špatně provedená ještě více času a peněz. A s přicházejícími složitějšími auty to bude ještě náročnější...
A že ojeté auto je jak meloun, občas do něj fakt vidět není.
P.
V každém případě by to chtělo více detailnějších a technických informací, tedy pokud to nemá být jen povzdech, ale žádost o radu. Třeba výpis chyb.Pegos píše:Anabaze pokracuje dceru ceka dalsi navsteva servisu tusim ze to uz je 5 . Napichnout vyhodnotit vymenit ujeti cca 500 km a znova kontrolka nutny servis motoru. Uz je to fakt otravne a pro potencialni kupce V50 radim nekupujte to jsou s tim jen a jen starosti a stoji to furu penez casu a zkazi vam to pohled na auto.
Informace, že auto bylo v servise 5x je o ničem. V obecné rovině to může (ale nemusí) znamenat i méně zkušeného mechanika, který jen třeba Volvo specifika nezná, případně bez dobrého diagnostického programu jen "bloudí".
Klidně to však může být i nepěkná závada elektrická - ŘJ motoru (ECM) se u 2.0D vyskytuje na krásném místě - v levém předním podběhu. Tam je zaplavována vodou, solí a kdoví čím. Co to časem udělá s kabeláží a/nebo jednotkou, to si mnozí umí představit.
Příklad z nedávné doby: stejné auto - motor 2.0D - někdy "nejelo", chcíplé, jako bez turba, mrtvola. Jindy bez problémů, situace se zhoršovala. Ale zcela bez chyb na diagnostice.
V minulosti údajně proběhla kontrola/repase turba, výměna jeho ventilu řízení, přehrání SW, (smazání SW v DIM v autorizáku - to s tím nesouvisí). Auto mnoho měsíců stálo a jako horký brambor se přehazovalo z ruky do ruky. Myslím, že majitelé byli podobně nešťastní. Když si majitel u nás objednal klonování jednotky ECM, ukázalo se ani tam problém nebyl. V tuto chvíli se investice počítaly nepochybně v řádu desetisíců.
Nakonec se ukázalo, že byl vadný jeden jediný pin v konektoru ECM (v kabeláži), závada v ceně korun.
What's the morale of the story? Já ani nevím, možná jen že správná diagnostika umí být zapeklitá věc, stojí čas a peníze. Špatně provedená ještě více času a peněz. A s přicházejícími složitějšími auty to bude ještě náročnější...
A že ojeté auto je jak meloun, občas do něj fakt vidět není.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#61 To opravdu volva V50 jsou takove hujdy????
Mozna to povzdech je flustrace urcite ne. Ja jsem s V50 byl spokojeny a mlady maj 1,6 a je uz jsou nestastny.
Tudiz auto se kupovalo v R-speedu tudiz zaruka ze auto proslo kontrolou a je vse ok. (nechci nejak znevazovat jen poukazuji ze kupovano od odborniku na volvo) auto vzhledove ok zkusebni jizda ok ubezpeceno ze auto je v poradku a bez investic. ( neresme olej atd ) po cca 1000 km kontrolka nutna navsteva servisu. Diagnostika ukazuje zh. svicky v haji chyba vymazani probehne vymena. Dalsich cca 500 km znova kontrolka takze zas diagnostika tentokrate volvo cesky zde vylezlo vadny modul cmt (tusim ) Dceri jsem poradil Davida Patocku tomu cinkli a ten je odkazal do T6R tak se domluvila navsteva. Auto se tam dalo verdikt potreby dolit mocovinu modul je ok ale je tam jeste v haji rele zhaveni a podvozek na generalku. ( zas odbornici na volvo a jejich pohled )
Dolila se mocovina vymazala chyba a doporucila se oprava podvozku (coz se resi a nenito az tak akutni. ) no a cca po tydnu zas chyba a kontrolka vesele sviti dal. A to se i 2 krat vycistil filt pdf.
Podstatne je ze s autem se vzdy jede do servisu volvo zadna garaz nebo mechanik co volva nedela.
Tudiz auto se kupovalo v R-speedu tudiz zaruka ze auto proslo kontrolou a je vse ok. (nechci nejak znevazovat jen poukazuji ze kupovano od odborniku na volvo) auto vzhledove ok zkusebni jizda ok ubezpeceno ze auto je v poradku a bez investic. ( neresme olej atd ) po cca 1000 km kontrolka nutna navsteva servisu. Diagnostika ukazuje zh. svicky v haji chyba vymazani probehne vymena. Dalsich cca 500 km znova kontrolka takze zas diagnostika tentokrate volvo cesky zde vylezlo vadny modul cmt (tusim ) Dceri jsem poradil Davida Patocku tomu cinkli a ten je odkazal do T6R tak se domluvila navsteva. Auto se tam dalo verdikt potreby dolit mocovinu modul je ok ale je tam jeste v haji rele zhaveni a podvozek na generalku. ( zas odbornici na volvo a jejich pohled )
Dolila se mocovina vymazala chyba a doporucila se oprava podvozku (coz se resi a nenito az tak akutni. ) no a cca po tydnu zas chyba a kontrolka vesele sviti dal. A to se i 2 krat vycistil filt pdf.
Podstatne je ze s autem se vzdy jede do servisu volvo zadna garaz nebo mechanik co volva nedela.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#62 To opravdu volva V50 jsou takove hujdy????
To nezní moc dobře.Pegos píše:... A to se i 2 krat vycistil filt pdf.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#63 To opravdu volva V50 jsou takove hujdy????
pořád mi z toho vychází, že jsi koupil auto, který už v době prodeje mělo vady motoru a podvozek na generálku, a teď se jen pomocí odborníků snažíte situaci vyřešit...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
#64 To opravdu volva V50 jsou takove hujdy????
asi taky záleží na tom jak se čistil (jestli tím není myšleno spuštění regenerace přes diag., to mě také nepomohlo). potom jestli po montáži proběhl reset filtru. a jestli závada byla opravdu vymazána. mě to bez odpojení čidla tlaku a váhy vzduchu+nastartování taky smáznout nešlo.ok2ucx píše:To nezní moc dobře.Pegos píše:... A to se i 2 krat vycistil filt pdf.
P.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#65 To opravdu volva V50 jsou takove hujdy????
Tak pocitam ze kdyz to bylo v servisu volvo vedi co a jak to delaji.
A mozna ano koupilo se auto co uz pred prodejem bylo mrtve byt tak nevypadalo. O to vic by me to asi nasralo no uvidime co vynese dnesni verdikt. Treba to nebude tak hrozne.
A mozna ano koupilo se auto co uz pred prodejem bylo mrtve byt tak nevypadalo. O to vic by me to asi nasralo no uvidime co vynese dnesni verdikt. Treba to nebude tak hrozne.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 31
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Bezvolvovec. Zatim...
#66 To opravdu volva V50 jsou takove hujdy????
Treba to je jen zacatek blbyho obdobi. Za par tejdnu pustis tyhle minority z hlavy a budes resit neco podstatnejsiho mimo auto.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#67 To opravdu volva V50 jsou takove hujdy????
No tak jestli by to melo trvat jeste par tydnu tak to auto pujde ze skaly.
A podstatnejsi veci resim neustale.
A podstatnejsi veci resim neustale.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
#68 To opravdu volva V50 jsou takove hujdy????
Tak jsem celý topic topic přečetl a vypadá to, že ti všichni jen slovíčkaří se spojením "bez investic". No nebudu se pouštět do nějakých rozborů, nicméně pod pojmem "auto bez investic" si asi nikdo na světě nepředstaví auto, se kterým přijedete domů a stane se z něj kasička na peníze.
Přeji hodně zdaru.
Přeji hodně zdaru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#69 To opravdu volva V50 jsou takove hujdy????
Tak se to vrátilo k původnímu problemu adm modul snad už to po jeho výměně bude fachat
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 58
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
#70 To opravdu volva V50 jsou takove hujdy????
já mám skoro 400tis na V50, jediný co zlobilo je DPF - to se opravdu francouzským hochům nepovedlo
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD POLESTAR (200kW/560Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD POLESTAR (200kW/560Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#71 To opravdu volva V50 jsou takove hujdy????
světlá výjimka u tohoto ne moc povedeného motoru, lucky you
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#72 To opravdu volva V50 jsou takove hujdy????
Taky to může být kombinace nevhodných tras, jízdy za nízkých otáček, paliva a motorového oleje.zaludvaclav píše:já mám skoro 400tis na V50, jediný co zlobilo je DPF - to se opravdu francouzským hochům nepovedlo
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek