Petr164 píše:Tak jsem z pilnosti zjistil ze štítku, že mám Aisina z roku 2004. Uffffff! Mám to ale kliku, že to někdo přede mnou ve Švýcarech vyměnil... Olej ale od výměny původní, temný jak něčí svědomí, takže vyměněn 16l za JWS 3309 kapalinu od Petro Canada a BG kúra k tomu. V rychloservisu pana Tučka v Praze 8 Dopraváků je procedura perfekcionistická, řádně řazením protažené, vyčištěné a nově zaolejované písty, takže jen chválím. Výsledek - sametové řazení a snížená spotřeba. Volv a Aisinů obecně tam má ročně dost a až na výjimku (tahle sorta se najde všude) samé spokojené zákazníky. Cena za vše nějakých 6600,-...
(Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
(Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
jj,
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
(Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
jirikan píše:Zkus Google a jednorázové cestovní pojištění Kolumbus
Asistenční služba Holiday....
Za 400,- měsíc
https://www.auto-care.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 71
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mnichovice
- Vůz: S80 05' D5, XC70 06' D5, V70 05' D5 AWD
(Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Vypadá to dobře, řekl bych lépe než to co používám. Jediné, co je hloupé, je věkový limit pojištěného vozidla - 14 let.mirekcafa píše:jirikan píše:Zkus Google a jednorázové cestovní pojištění Kolumbus
Asistenční služba Holiday....
Za 400,- měsíc
https://www.auto-care.cz/
Zkoušel jsem pročíst pojistné podmínky a zdá se, že zapůjčení náhradního vozidla může proběhnout i v cizině, což u té Kooperativy není možné a vždy auto půjčují až při dotažení nepojizdneho auta do ČR... Dost blbé
Jsem teď v Chorvatsku, cestou sem jsem viděl dva krajany na odtahovém autě. Tak si říkám, snad volvík vydrží a nebudu muset zkoušet, jestli jsem to pojistil dobře.....
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1013
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
(Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Děkuji za kladné recenze, avšak ani já nejsem kouzelník.
Vzhledem k tomu, že auta s pětistupňovými automaty již takřka dosluhují a rozpočty oprav se neustále snižují, není snadné něco opravit tak, aby
to vydrželo 200 tis.km, když některé nové převodovky přežily sotva 100 000 km.
Je pravdou, že převážná většina cukání převodovky, je způsobena rozvaděčem.
Bohužel cena nového dílu je stále kolem 20 000,- kč, tak jsem ho montoval letos jen jednou, zbytek cca 20 převodovek má rozvaděč starý, který je osazen max. novými
sel. ventily. Nikdy to není zcela ideální řešení, všichni to víme, a přesto se to tak musí dělat.
Poctivá repase tohoto Aisina vychází na 75 000,- kč a to je cena bez vyndání, bez oleje a bez geometrie.
Takže většina oprav je tlačena na maximum 40 000,- a to včetně všech dalších prací a materiálu. Toto není repase, ale záchrana převodovky.
Potom se ale není možno divit, že se po čase začne objevovat snížená kvalita řazení, což ale málokdo chce chápat.
Pokud je tedy problém při zařazení D a nebo R s cuknutím, nebo vyloženě ránou,
je to převážně řešitelné výměnou ventilů za NOVÉ.
Vzhledem k tomu, že auta s pětistupňovými automaty již takřka dosluhují a rozpočty oprav se neustále snižují, není snadné něco opravit tak, aby
to vydrželo 200 tis.km, když některé nové převodovky přežily sotva 100 000 km.
Je pravdou, že převážná většina cukání převodovky, je způsobena rozvaděčem.
Bohužel cena nového dílu je stále kolem 20 000,- kč, tak jsem ho montoval letos jen jednou, zbytek cca 20 převodovek má rozvaděč starý, který je osazen max. novými
sel. ventily. Nikdy to není zcela ideální řešení, všichni to víme, a přesto se to tak musí dělat.
Poctivá repase tohoto Aisina vychází na 75 000,- kč a to je cena bez vyndání, bez oleje a bez geometrie.
Takže většina oprav je tlačena na maximum 40 000,- a to včetně všech dalších prací a materiálu. Toto není repase, ale záchrana převodovky.
Potom se ale není možno divit, že se po čase začne objevovat snížená kvalita řazení, což ale málokdo chce chápat.
Pokud je tedy problém při zařazení D a nebo R s cuknutím, nebo vyloženě ránou,
je to převážně řešitelné výměnou ventilů za NOVÉ.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
(Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Podřazuje Geartronic v manuálním módu s automatickým mezi-plynem, nebo následují jen úkony pustit lock-up, prásknout kvalt, sepnout lock-up a děj se vůle boží? Dneska mě v Blance, přestalo bavit hrát s Toyotou jedoucí předemnou "na bržděnou", kdy slečna v Yarisu měla potřebu vždy ze 70 prudce brzdit na 60, rozjet se na 70 a tak pořád dokola. Převodovka furt přeřazovala mezi 4 a 3 a občas dokonce dala za 5. Přepl jsem na manuál a podřadil 4->3 (byl seplý lock-up), za což jsem byl odměněn mírným kopancem. Docela mě to překvapilo, tak jsem se chtěl zeptat zda to dělá i někomu jinému s Geartronicem. V automatickém módu mi almara za žádných okolností nekope, jen při kick-downu při předjíždění do prudšího kopce mě trošku cukne, ale to mi přijde normální.
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Příspěvky: 797
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
(Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
kopající převodovka je špatně
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
(Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
To mi je jasný, jelikož se lamely zasekávají do košů. Spíš mi jde o to, proč v manuálu je podřazení citelnější než v automatickém režimu, kdy o něm člověk neví jinak, než podle zvuku motoru.
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé