Řazení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3717
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#1 Řazení
nasel jsem pri studiu Users manualu zajimavou vec - Volvo doporucuje radit vzdy podle nakresleny schemy - 2-3-4-5, bo pry razeni napr. 2-5 prilis opotrebovava prevodovku.. slysim to poprve - delam to tak dost casto, tak me zajima, jak to vlastne s tim opotrebovavanim je...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1734
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#2
převodovka se opotřebovává vždy - někdy hodně a někdy ještě víc.
divím se, že nám výrobci aut milostivě dovolili řadit...
...vlastně někdy si myslím, že výrobci aut nepředpokládají, že se s autem bude jezdit
mohl bys prosím přesně popsat to řazení z dvojky na pětku?
divím se, že nám výrobci aut milostivě dovolili řadit...
...vlastně někdy si myslím, že výrobci aut nepředpokládají, že se s autem bude jezdit
mohl bys prosím přesně popsat to řazení z dvojky na pětku?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 170
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: byla v70 a 740gle
- Bydliště: Budejice
#4
No ja bych to videl ze vytoci dvojku do 110 a pak tak foukne 5ku Ale mozna je tomu jinak.standa píše:mohl bys prosím přesně popsat to řazení z dvojky na pětku?
_________________
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3717
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#5
tak, kdyz je potreba trochu rychleho vyjeti - treba jak jedu domu je tam takovej kopecek a kratkej pripajeci pruh - ze zatzacky an dvojce, vytocit tak za 4500, pak jsem hezky zarazen - pak 5 - cca 1500...honzAK píše:No ja bych to videl ze vytoci dvojku do 110 a pak tak foukne 5ku Ale mozna je tomu jinak.standa píše:mohl bys prosím přesně popsat to řazení z dvojky na pětku?
takze tak - nikdy me nenapadlo, ze bych tim mohl nejako skodit prevodvce, proto se ptam a razeni s vynechanim jednoho stupne je u mne naprosto bezne - 3-5, 2-4-5 atd..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1836
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#6
Hmm, tak az se parkrat netrefis a zacne v tom chrastit, tak to opotrebeni bude znacne
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#8
dolů přes neutrál si to dovedu představit, ale nahoru fakt ne :?:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 171
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
#9
To je síla! Z 2 na 5 ??? Budu to muset někdy zkusit... nebo radši ne! :idea:
Zatim jsem navrhoval jen třístupňovou převodovku, ale každopádně jí to asi dobře nedělá...
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
#10
nevím jak v osobáku, ale v nákladním automat běžně řadí přes kvalty. když se jede jen s tahačem, nebo je malý zatížení a rozjezd třeba z kopce, tak rozhodně neřadí po jednom kvaltu. myslím že u osobáku by to mělo být to samý a vadit by to nemělo ani manuální převodovce.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#11
Převodovka něco vydrží ( pokud to není francouz ), jen synchrony dostávají na prdel, pokud se řadí z té 2 na 5 hodně rychle.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3717
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#12
no neni to az tak rychle, ja vseobecne radim docela pres neutral - teda pokud to neni na rychlej rozjezd - pak to tam poada rychle - z ty 2 na 5 to jede na neutral a na 5 tak v prumehu 1-2 vterin..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#13
Mno, nevím. Tohle praktikoval táta u Š 120 než mi ji věnoval, řadil 1-3. Když jsem s tím začal jezdit, bylo docela peklo dostat tam dvojku....
Pak jsem si na to zvykl. Mám v manuálu ke svojí 850 psané to samé co ty.
Nevím nejsem strojař, ale myslím že řadit ob stupně asi nebude úplně košer.
Pak jsem si na to zvykl. Mám v manuálu ke svojí 850 psané to samé co ty.
Nevím nejsem strojař, ale myslím že řadit ob stupně asi nebude úplně košer.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#14
A já bych řek, že je to uplně jedno
Osobně řadím občas ob jeden stupeň.
Osobně řadím občas ob jeden stupeň.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3717
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#16
prosimte, ty to s automatem nezkousej (ja vim, ze to asi bylo s man. )LADA11 píše:tak jsem to vyzkousel a pokud nechas chvilku pauzu na "N" tak se otacky sklidnej a ta 5 tam padne uplne v klidu a autak jede dal jako by nic...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#17
myslim, ze pokud nechas padnout otacky zhruba na volnobeh a az pak das 4 nebo 5, tak nemuze bejt problem
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 171
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
#18
Héj, nebyla to náhodou provokace?jarek.krizan píše:Převodovka něco vydrží ( pokud to není francouz ), jen synchrony dostávají na prdel, pokud se řadí z té 2 na 5 hodně rychle.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1734
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#19
Stodváca je peklo tak nějak celá...Marek Vild píše:Mno, nevím. Tohle praktikoval táta u Š 120 než mi ji věnoval, řadil 1-3. Když jsem s tím začal jezdit, bylo docela peklo dostat tam dvojku....
Převodovku si hejčká ten, kdo zařadí libovolnou rychlost právě tehdy, když jsou obvodové rychlosti ozubených kol, které se mají spojit, stejné.
V praxi to znamená při řazení nahoru nepospíchat a při řazení dolů použít meziplyn.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#20
Žádná provokace, já nejsem z těch co tvrdí, že zrovna jeho model je ten nejlepší. Jen že vloni jsem dělal 2 skříně ( francouze ) a byly to sinchrony na 3 a zadní ložiska oboje + na jedné 5 soukolí, takže asi tak.FTN píše:Héj, nebyla to náhodou provokace?jarek.krizan píše:Převodovka něco vydrží ( pokud to není francouz ), jen synchrony dostávají na prdel, pokud se řadí z té 2 na 5 hodně rychle.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 171
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
#21
Ok, myslel jsem narážíš na původ některých dílů na V480...jarek.krizan píše:Žádná provokace, já nejsem z těch co tvrdí, že zrovna jeho model je ten nejlepší. Jen že vloni jsem dělal 2 skříně ( francouze ) a byly to sinchrony na 3 a zadní ložiska oboje + na jedné 5 soukolí, takže asi tak.FTN píše:
Héj, nebyla to náhodou provokace?
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#22
[/quote]
Převodovku si hejčká ten, kdo zařadí libovolnou rychlost právě tehdy, když jsou obvodové rychlosti ozubených kol, které se mají spojit, stejné.
V praxi to znamená při řazení nahoru nepospíchat a při řazení dolů použít meziplyn.[/quote]
tak to bych se chtěl někdy naučit ;o) dvojka a trojka mi docela drchnou, resp většinou dvojka tam jde dost těžko, ale zkusím řadit pomaleji, třeba se to spraví...
Převodovku si hejčká ten, kdo zařadí libovolnou rychlost právě tehdy, když jsou obvodové rychlosti ozubených kol, které se mají spojit, stejné.
V praxi to znamená při řazení nahoru nepospíchat a při řazení dolů použít meziplyn.[/quote]
tak to bych se chtěl někdy naučit ;o) dvojka a trojka mi docela drchnou, resp většinou dvojka tam jde dost těžko, ale zkusím řadit pomaleji, třeba se to spraví...
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#23
Převodovku si hejčká ten, kdo zařadí libovolnou rychlost právě tehdy, když jsou obvodové rychlosti ozubených kol, které se mají spojit, stejné.veetec píše:
V praxi to znamená při řazení nahoru nepospíchat a při řazení dolů použít meziplyn.[/quote]
tak to bych se chtěl někdy naučit ;o) dvojka a trojka mi docela drchnou, resp většinou dvojka tam jde dost těžko, ale zkusím řadit pomaleji, třeba se to spraví...[/quote]Vidíš, to dědeček nezlobí!
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek