XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZER
- Autor
- Zpráva
#1 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZER
Koupil jsem z odpojenou jednotkou haldxu, kvůli zatečené jednotce. Prodávající mě řekl, že pokud se jednotka zapojí (zastrčí se konektory), nahodile nelze startovat. Jednotku jsem nechal opravit důvěryhodným expertem (děkuji Jou81 ), ale po zapojení stejně jako před tím PC hlásil "DSTC doporučen servis" a AWD stejně funkční není. Ovšem normálně několikrát startovalo a bez problémů... ovšem po dvou denní odstávce jsem ráno přišel do auta, a po otočení klíčem do II svítil ihned červený trojúhelník, s hláškou "porucha ABS-nutný servis" nebo tak něco. Bohužel jsem si to nefotil (vůl), nastartovat nešlo, další červené hlášení "IMOBILIZER-viz příručka". Tohle se opakovalo dvakrát. Protože mě bylo jasné, odkud vítr vane (nově zapojený haldex), nezkoušel jsem vlastně nic. Po pauze asi 3-5min a třetím otočení klíčku auto normálně bez problému naskočilo, jen s hláškou "DSTC doporučen servis". Vyrazil jsem tedy na zkušební jízdu. AWD samozřejmě nefunkční, nicméně auto normálně jelo. Po chvilce na PC vyběhla hláška o ABS, s červeným trojúhelníkem. Při listování v PC byly 3 zprávy:
1) DSTS doporučen servis - žlutý tr.
2) ABS nefunkční - červený tr.
3) IMOBILIZER viz. příručka - červený tr.
Nicméně po chvilce "červené" hlášky zmizly, a auto šlo normálně startovat. Později se opět tato hláška jednou objevila, při dalším - okamžitém - otočení klíčku do nuly a zpět do II žádná hláška krom DSTC.
Na diagnostice jsem byl (opět velice děkuji Jou81 ), před opravou jednotky. Myslím, že to tehdy říkalo něco o tom, že se nelze spojit (pochopitelně když byla rozpojená). Ovšem po výmazu všech hlášek a kontrolní jízdě se krom této žádná jiná hláška neobjevila.
Je mě jasný, že bez diagnostiky toho asi moc dál nezmůžu, jenom se chci zeptat, jestli někdy něco takového někoho potkalo, nebo mátě nějaké vodítko, nakopávátko, co by mohlo být tohoto příčinou...
1) DSTS doporučen servis - žlutý tr.
2) ABS nefunkční - červený tr.
3) IMOBILIZER viz. příručka - červený tr.
Nicméně po chvilce "červené" hlášky zmizly, a auto šlo normálně startovat. Později se opět tato hláška jednou objevila, při dalším - okamžitém - otočení klíčku do nuly a zpět do II žádná hláška krom DSTC.
Na diagnostice jsem byl (opět velice děkuji Jou81 ), před opravou jednotky. Myslím, že to tehdy říkalo něco o tom, že se nelze spojit (pochopitelně když byla rozpojená). Ovšem po výmazu všech hlášek a kontrolní jízdě se krom této žádná jiná hláška neobjevila.
Je mě jasný, že bez diagnostiky toho asi moc dál nezmůžu, jenom se chci zeptat, jestli někdy něco takového někoho potkalo, nebo mátě nějaké vodítko, nakopávátko, co by mohlo být tohoto příčinou...
#2 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
1/ nemyslím,že jednotka Haldexu odpojí imobilizér
2/může být cokoliv na Haldexu špatné a bez diagnostiky budeš jen nahodile měnit.
3/ dost možná vadná CEM
2/může být cokoliv na Haldexu špatné a bez diagnostiky budeš jen nahodile měnit.
3/ dost možná vadná CEM
#3 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
CEM je tady problém, a podle pohledu nebyla přetěsňována. Ale pokud je haldex odpojený, tak se vše tváří krom DSTC i na diag jako ok.
#4 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
Když je klíč v II, v DEM to bzučí... To je cajk? Po chvíli přestane. To se stane i po vystoupení z vozu. Jinak teda na zvedaku se mi tak nějak točí všechny 4, akorát teda kola jdou zastavit pouhým škaredým pohledem.
#5 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
V DEM nic bzučet nemá.Může vrčet čerpadlo?Jaký je tlak v Haldexu?mr1 píše:Když je klíč v II, v DEM to bzučí... To je cajk? Po chvíli přestane. To se stane i po vystoupení z vozu. Jinak teda na zvedaku se mi tak nějak točí všechny 4, akorát teda kola jdou zastavit pouhým škaredým pohledem.
#6 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
Texa se nechtěla spojit. Zítra jdu na vidu. Čerpadlo, no asi jo... Je to někde tam u té demky?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#7 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
No - *hodně* špatná DEM může podobné chyby (včetně chyb immo) skutečně generovat! Totiž když DEM kompletně zablokuje komunikaci na HSCAN, tak se:
* CEM nedomluví s ECM (tohle je součástí immo)
* BCM s ECM (a DEM) - chyby DSTC
* diagnostika s CEM - "nelze se spojit"
A prověřit to lze zcela snadno - DEM fyzicky zcela odpojit v konektoru. "Druhou" DEM, která není prověřená (rozuměj = repasovaná) bych do auta vůbec nemontoval, protože si dříve nebo později koleduješ o stejné problémy jako před opravou. A je to jen ztráta času = peněz.
P.
P.S. Bohužel do CEM XC90 2005 také zatéká a projevovat se to může podobně
* CEM nedomluví s ECM (tohle je součástí immo)
* BCM s ECM (a DEM) - chyby DSTC
* diagnostika s CEM - "nelze se spojit"
A prověřit to lze zcela snadno - DEM fyzicky zcela odpojit v konektoru. "Druhou" DEM, která není prověřená (rozuměj = repasovaná) bych do auta vůbec nemontoval, protože si dříve nebo později koleduješ o stejné problémy jako před opravou. A je to jen ztráta času = peněz.
P.
P.S. Bohužel do CEM XC90 2005 také zatéká a projevovat se to může podobně
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#8 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
No uvidíme, snad VIDA pozná více. Osobně mám čím dál větší podezření na tu CEMku. Jediné, co mě říká že ne, je to, že se tato věc začala projevovat až po zapojení DEMky (zrepasované). Podle předchozího majitele to dělalo i před tím, proto to nechal odpojit. Já to koupil s tím, že je to "jen" ta zatečená DEM - ale asi toho bude víc.
Dnes ráno jsem přišel do auta, normálně nastartoval, poté okamžitě žlutá hláška DSTC, po té již následovalo červené "ABS/EBD vyžaduje servis", s tím nejel otáčkoměr, s tím se rozsvítili brzdy (abs v kroužku myslím), a olej???. Po asi 10-15 metrech - do kopce (asi němá vliv), červené hlášky zmizely, zmizely brzdy, zmizel olej, otáčkoměr naskočil. Pak další 25km naprosto bez problémů a hlášek. Mě to fakt smrdí tou CEMkou...
Odpoledne se podělím, co mě můj vrchní guru sdělí (opět děkuji Jou81 předem )
Dnes ráno jsem přišel do auta, normálně nastartoval, poté okamžitě žlutá hláška DSTC, po té již následovalo červené "ABS/EBD vyžaduje servis", s tím nejel otáčkoměr, s tím se rozsvítili brzdy (abs v kroužku myslím), a olej???. Po asi 10-15 metrech - do kopce (asi němá vliv), červené hlášky zmizely, zmizely brzdy, zmizel olej, otáčkoměr naskočil. Pak další 25km naprosto bez problémů a hlášek. Mě to fakt smrdí tou CEMkou...
Odpoledne se podělím, co mě můj vrchní guru sdělí (opět děkuji Jou81 předem )
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
Měl sem něco podobnýho a Mírovi sem posílal rovnou obojí (DEM i CEM), protože ni jedna nevypadala dobře, byly takový okyslý. Po repasi cajk.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#10 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
Protože Mirek prostě umí Diagnostika nám napráskala, že je šajze kroužek. To byly ty žvásty o tom ABS/EBD. Nebyl funkční tempomat. S DEMkou se nešlo vůbec spojit (šedá), takže ani ten tlak v haldexu jsme nezjistili. Po odpojení DEMky se auto chová celkem normálně. Krom žluté hlášky "DSTC doporučen servis" už nejsou jiné potíže, tempomat jede, žádný hlášky o ABS a IMOBILIZERU se neobjevují. CEMka žádné potíže nehlásí. DEMka je na revizi, tak uvidíme... ideální by bylo, kdybych mohl svoji DEM vyzkoušet na jiném jinak funkčním volvozidle. A naopak jinak funkční DEM nahodit na ten můj (manaželky) harapant.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#11 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
Kolem roku 2005 jsou ty DEMky časované bomby. Zrovna jsem posílal jednomu oktávkáři desku do HALDEXU, měl jednotku do půlky zasolenou a taky 2005.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#12 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
Všechny DEMky jsou časované bomby.
Ten hliník, kterým podél netknutého tmelu proleze sůl s vodou dovnitř, se za ta léta vůbec nemění...
P.
Ten hliník, kterým podél netknutého tmelu proleze sůl s vodou dovnitř, se za ta léta vůbec nemění...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#13 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
Zkoumal jsi tu desku VW, co jsem ti poslal?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#14 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
Třeba blbost, ale není slabá baterka?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#15 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
No, v nejlepší kondici úplně není, to je pravda. Ale to by si snad tem krám řekl sám né? To by teda byla pecka
#16 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
Máte někdo ponětí, jak se DEMky liší? kdybych byl nucen hledat náhradu, po čem mám jít?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#17 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
Buď "udělaný virgin" kousek (ofíko nic takovýho neexistuje), nebo novou za 40 Tohle je volvo, to se s jinou, než se kterou to poskládali ve fabrice, nebaví.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#18 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
Přehoď na zkoušku baterku z S60.mr1 píše:No, v nejlepší kondici úplně není, to je pravda. Ale to by si snad tem krám řekl sám né? To by teda byla pecka
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#19 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
Nevymýšlej takové spekulace :-/
Mrtvá DEMka umí "zasednout" sběrnici CAN, na které komunikuje ta důležitější půlka auta. Když se toto stane, tak se ECM (motor) nedomluví s CEM a proto nechodí immobilizér.
Když spadne celý CAN až za jízdy, tak motor sice i nadále vrčí, ale informace o otáčkách nedojdou do CEM a poté do DIM = na budíkách nejsou otáčky vidět. Současně s tím vyskáčou na palubáku chyby DSTC, protože jednotka BCM (ABS) nemá informace ze zbytku auta (SAS = kroužek volantu + DEM).
Podobně (= padnou otáčky na DIM) se ovšem projevuje i závada BCM (ABS) samotné, ve vyjímečných případech i porucha samotné CEM.
Diagnostika tu není zcela jednoznačná, resp. až tak jednoduše vysledovatelná.
Proto u čtyřkolek s podivným chováním Haldexu DEM je nejprve třeba beze zbytku vyřešit tuto časovanou bombu jako první, teprve pak začít ošéfovávat další chyby (pokud tam jsou) - kroužek volantu (SAS), případně méně časté chyby BCM, u prvních faceliftových XC90 pak i zateklou CEM.
DEM je ale v hitparádě na bezkonkurenčním prvním místě. Momentálně mám doma 4 ks.
Jako první krok v diagnostice je: fyzicky (konektorem) odpojit DEM a zkoumat, co se stane. Nějaké chyby tam samozřejmě naskočí, ale ty se dají čekat (= chybí DEM, že?). Žádné jiné tam být nesmí...
P.
Mrtvá DEMka umí "zasednout" sběrnici CAN, na které komunikuje ta důležitější půlka auta. Když se toto stane, tak se ECM (motor) nedomluví s CEM a proto nechodí immobilizér.
Když spadne celý CAN až za jízdy, tak motor sice i nadále vrčí, ale informace o otáčkách nedojdou do CEM a poté do DIM = na budíkách nejsou otáčky vidět. Současně s tím vyskáčou na palubáku chyby DSTC, protože jednotka BCM (ABS) nemá informace ze zbytku auta (SAS = kroužek volantu + DEM).
Podobně (= padnou otáčky na DIM) se ovšem projevuje i závada BCM (ABS) samotné, ve vyjímečných případech i porucha samotné CEM.
Diagnostika tu není zcela jednoznačná, resp. až tak jednoduše vysledovatelná.
Proto u čtyřkolek s podivným chováním Haldexu DEM je nejprve třeba beze zbytku vyřešit tuto časovanou bombu jako první, teprve pak začít ošéfovávat další chyby (pokud tam jsou) - kroužek volantu (SAS), případně méně časté chyby BCM, u prvních faceliftových XC90 pak i zateklou CEM.
DEM je ale v hitparádě na bezkonkurenčním prvním místě. Momentálně mám doma 4 ks.
Jako první krok v diagnostice je: fyzicky (konektorem) odpojit DEM a zkoumat, co se stane. Nějaké chyby tam samozřejmě naskočí, ale ty se dají čekat (= chybí DEM, že?). Žádné jiné tam být nesmí...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#20 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
Je to tak. DEM je momentálně odpojená, a zkoumám další možnosti, kde s k ní dohrabat, a minimálně to vyzkoušet, raději i koupit. Když je teď DEMka odpojená (rsp. prasklá pojistka), skáče mi tam jen žlutá DSTC doporučen servis. Nicméně, co jsem vypozoroval na sněhu, tak se to chovalo jakoby to fungovalo (ESP).ok2ucx píše:Nevymýšlej takové spekulace :-/
Mrtvá DEMka umí "zasednout" sběrnici CAN, na které komunikuje ta důležitější půlka auta. Když se toto stane, tak se ECM (motor) nedomluví s CEM a proto nechodí immobilizér.
Když spadne celý CAN až za jízdy, tak motor sice i nadále vrčí, ale informace o otáčkách nedojdou do CEM a poté do DIM = na budíkách nejsou otáčky vidět. Současně s tím vyskáčou na palubáku chyby DSTC, protože jednotka BCM (ABS) nemá informace ze zbytku auta (SAS = kroužek volantu + DEM).
Podobně (= padnou otáčky na DIM) se ovšem projevuje i závada BCM (ABS) samotné, ve vyjímečných případech i porucha samotné CEM.
Diagnostika tu není zcela jednoznačná, resp. až tak jednoduše vysledovatelná.
Proto u čtyřkolek s podivným chováním Haldexu DEM je nejprve třeba beze zbytku vyřešit tuto časovanou bombu jako první, teprve pak začít ošéfovávat další chyby (pokud tam jsou) - kroužek volantu (SAS), případně méně časté chyby BCM, u prvních faceliftových XC90 pak i zateklou CEM.
DEM je ale v hitparádě na bezkonkurenčním prvním místě. Momentálně mám doma 4 ks.
Jako první krok v diagnostice je: fyzicky (konektorem) odpojit DEM a zkoumat, co se stane. Nějaké chyby tam samozřejmě naskočí, ale ty se dají čekat (= chybí DEM, že?). Žádné jiné tam být nesmí...
P.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#21 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
Jen pozor: odpojená pojistka DEMu je něco jiného než fyzicky odpojený konektor DEMu. Ta sůl zatečená přímo do jednotky shodou okolností začne rozežírat a zkratovat právě CAN komunikační dráty = proto říkám nejprve fyzicky odpojit ten (větší) konektor na DEM.
I při odpojeném napájení DEMu (bez pojistky) může závada stále pokračovat! Byť třeba v malinko pozměněném průběhu.
P.
I při odpojeném napájení DEMu (bez pojistky) může závada stále pokračovat! Byť třeba v malinko pozměněném průběhu.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#22 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
Aha, díky Pavle Zatím se to chová, jak kdyby to bylo prostě odpojeno. Pod XC90 se naštěstí dá vlézt bez zvedáku, takže tohle můžu vyřešit na místě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#23 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
- jednotka DEM je v tomto případě kaput, některé spoje skrz dps jsou již nepřítomné.
- jednotka už předešlý majitel zkoušel opravovat, byla neorigo zasilikonovaná.
- v případě vyjmutí DEM z auta, hlásí VIDA nějakou nesouvisející bižuterii.
- doporučuji jinou DEM, pak řešit jiné drobnosti na autě.
- jednotka už předešlý majitel zkoušel opravovat, byla neorigo zasilikonovaná.
- v případě vyjmutí DEM z auta, hlásí VIDA nějakou nesouvisející bižuterii.
- doporučuji jinou DEM, pak řešit jiné drobnosti na autě.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
#24 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
S velkou radostí musím oznámit, že závada je odstraněna. DEMka jak říká Jou81 byla opravdu hodně špatná. Tímto bych moc rád poděkoval Jou81, který mě pomáhal vůbec přivést na správnou cestu a zjistil, že DEMka je opravdu takříkajíc v rektu. Dále pak Martinovi a Pavlovi, kteří se postarali k mé velké spokojenosti o celou XC90 takovým způsobem, že mám vlastně úplně jiné auto, než se kterým se přijel Děkuji Vám pánové za vynikající práci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#25 XC90 D5: po zapojení AWD nahodilé hlášky ABS a IMOBILIZE
Super! Tak ať dělá radost
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek