Fizz P2 XC70D5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#1 Fizz P2 XC70D5
Viz název.
Výbava nic zásadního: hneda kůže, vyhřívané zrcátka a ofuk předního skla, automatická klima dvouzonova, automat 5q, telefon, navigace, palubak v češtině, alarm, tažné zařízení orig. Volvo, HU803 s měničem na 4CD, stmívácí zrcatko, alarm, víc mě nenapada...
Rád bych pořešil výhřev předních sedaček, zatmavit zadní část auta + drobný bodylift.
Nějaký neduhy poléčeny:
Komplet čištění motoru s pomocí BG
Vyměněny komplet náplně (převodovka, HALDEX, diff)
Nový žhavičky
Filtry (nafta vzduch pylak)
Repas mechatroniky automatu
Vyměněny silenty v předních ramenech
Vyměněny dolní kulové čepy
Tyčky stabilizátoru
Přední brzdové hadice
Zadní kotouče a desky
Zadní ložiska
Komplet servis klimy včetně seřízení spojky kompresoru
Nové přední tlumiče včetně pružin a horního uložení a prachovek s dotazy
Nové zadní tlumiče
Nové čelní sklo
Co by to ještě chtělo:
Na budikach blbnou hodiny --->budiky ready by Jou81
Uvažuju:
120kW polepšit ---> hotovo ugrade na 147kW
Bodylift BädSwede nebo alternativně v řešení
Vyhřívaný sedačky --> hotovo
Bufik ---> hotovo včetně NT a letniho odvetravani interieru
Výbava nic zásadního: hneda kůže, vyhřívané zrcátka a ofuk předního skla, automatická klima dvouzonova, automat 5q, telefon, navigace, palubak v češtině, alarm, tažné zařízení orig. Volvo, HU803 s měničem na 4CD, stmívácí zrcatko, alarm, víc mě nenapada...
Rád bych pořešil výhřev předních sedaček, zatmavit zadní část auta + drobný bodylift.
Nějaký neduhy poléčeny:
Komplet čištění motoru s pomocí BG
Vyměněny komplet náplně (převodovka, HALDEX, diff)
Nový žhavičky
Filtry (nafta vzduch pylak)
Repas mechatroniky automatu
Vyměněny silenty v předních ramenech
Vyměněny dolní kulové čepy
Tyčky stabilizátoru
Přední brzdové hadice
Zadní kotouče a desky
Zadní ložiska
Komplet servis klimy včetně seřízení spojky kompresoru
Nové přední tlumiče včetně pružin a horního uložení a prachovek s dotazy
Nové zadní tlumiče
Nové čelní sklo
Co by to ještě chtělo:
Na budikach blbnou hodiny --->budiky ready by Jou81
Uvažuju:
120kW polepšit ---> hotovo ugrade na 147kW
Bodylift BädSwede nebo alternativně v řešení
Vyhřívaný sedačky --> hotovo
Bufik ---> hotovo včetně NT a letniho odvetravani interieru
- Přílohy
-
- rps20150420_192156.jpg (101.81 KiB) Zobrazeno 5084 x
-
- rps20150420_192219.jpg (70.78 KiB) Zobrazeno 5084 x
-
- rps20150420_192235.jpg (57.51 KiB) Zobrazeno 5084 x
Naposledy upravil(a) Fizz dne 10 bře 2016 14:20, celkem upraveno 3 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#2 Fizz XC70D5
Plus teda tak co půl roku menim nějakou hadici vždy když se mi auto vrátí ze servisu a dělá se něco s motorem tak nějaký týden po tom praskne hadice k ic. Dvakrát sem měnil inlet cooleru a teď zase outlet.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#3 Fizz XC70D5
Bufik doma v krábici, v součinnosti opraven DIM přístrojové desky (by jou81), holt bez hodin bufec načasovat nepůjde. Ještě instalační sadu a další kurvitko může do auta.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#4 Fizz XC70D5
Tak uz nevím... Po dvou podivnych startech s několikadenním rozestupem a po dalsich 2tisicich kilometrech bez problemu se projevil strzeny zavit na klice na hlavni remenici skocili rozvody a je to potkaný... K nasrání.
Auto je v autoambo ceka na novy motor, souběžně snad dořeší i špajzka nebo uhlovka, pro pohodlí posadky i vyhrev sedaček a bufik.
Auto je v autoambo ceka na novy motor, souběžně snad dořeší i špajzka nebo uhlovka, pro pohodlí posadky i vyhrev sedaček a bufik.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#5 Fizz XC70D5
Pěknej kousek a ty pneu jsou aboslutně top!
Vždy jsem si říkal že bych takové na XC nacpal, vlastnit ho
Každopádně upřímnou soustrast k motoru A to pořád říkám nesmrtelná celohliníková Dpětka...
Otázkou je jak a z jakých příčin k tomu došlo...
Vždy jsem si říkal že bych takové na XC nacpal, vlastnit ho
Každopádně upřímnou soustrast k motoru A to pořád říkám nesmrtelná celohliníková Dpětka...
Otázkou je jak a z jakých příčin k tomu došlo...
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#6 Fizz XC70D5
Diky. Jo chvalil si je i kamarad ktereho sem vezl zaryty subarista pri takovem "cross country" zkonstatoval ze by necekal takovy uspech haldexu. Za což samozřejmě vděčím gumam. Neni to na závody nicmene maji dost tvrde bočnice takze v zakrutach e to jistější nez na předchozích dunlopech a jako bonus fakt nemusis řešit treba obrubníky.
No nejaky jouda přetahl matku na remenici a casem to zavit uz nedal remenice se povolila preskočilo to a hotovo.
S tim autem sem si vyžral smulu za poslednich 10 aut no. Nejradsi bych rekl ze ted uz se tam nema co vysrat ale radsi budu mlčet.
No nejaky jouda přetahl matku na remenici a casem to zavit uz nedal remenice se povolila preskočilo to a hotovo.
S tim autem sem si vyžral smulu za poslednich 10 aut no. Nejradsi bych rekl ze ted uz se tam nema co vysrat ale radsi budu mlčet.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 24
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Podolí
- Vůz: XC 70 D5 AWD (D5244T4), M66, MY 2007
#7 Fizz XC70D5
Sem si říkal podle těch pneumatik že sem ho nedávno viděl stát v Kobylnicích. (Ne zas tak daleko od mýho XC ) A právě ty gumy se mě taky zalíbily, do terénu to musí být super, ale předpokládám, že na nějaký delší vzdálenosti třeba po dálnici to asi nebude nic extra? A co spotřeba, hne to s ní nějak?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#8 Fizz XC70D5
Cestovani uplne v klidu ale nejsu divoch vetsinou do 150 takze rozdíl 00nic takrka jak zimaky. Hlucnost taky cca jak zimaky a je dost odlisna podle typu povrchu (rozdilne asfalty beton atd...) nicmene rozdil uvnitr takrka minimální zavres okno a nezajima te to.
Spotřeba. Maji vetsi obvod takze logicky se spotreba hnula nicmene kdyz prepocitam rozdil poloměrů (delší převod) tak navyseni spotřeby bylo 5-7% tzn zanedbatelné aspon pro mě. Blato /rozbredly snih super, trava atd taky. Logicky náledí slabší ale hodne resitelne razantnim snizenim tlaku... Za me spokojenost. Konec konců to i hezky vypadá...
Spotřeba. Maji vetsi obvod takze logicky se spotreba hnula nicmene kdyz prepocitam rozdil poloměrů (delší převod) tak navyseni spotřeby bylo 5-7% tzn zanedbatelné aspon pro mě. Blato /rozbredly snih super, trava atd taky. Logicky náledí slabší ale hodne resitelne razantnim snizenim tlaku... Za me spokojenost. Konec konců to i hezky vypadá...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2890
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#9 Fizz XC70D5
To je prostě krásná kára. A ty gumy jsou porno!
P.S. Nic netmav!
P.S. Nic netmav!
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#10 Fizz XC70D5
Myslis okna? Ty mam v planu uz dva roky zadni a komplet kufr ale nejak sem se k tomu jeste nedostal....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#11 Fizz XC70D5
New motor s najezdem cca o 70tkm méně...
Hlavne ze starý nedavno dostal komplet BG kůru....
Prevodovka cuká furt asi vychozene ulozeni hřídele a uniká tlak. Bohužel to začalo po výměně rozvaděče čímž se resilo zase cukani podřazovaní pri dobrzdění např ke křižovatce....
Novej motor, GO špajzky, novy brzdy, tlumiče pruziny,... Co se vysere teď? Nejaky typy?...
Hlavne ze starý nedavno dostal komplet BG kůru....
Prevodovka cuká furt asi vychozene ulozeni hřídele a uniká tlak. Bohužel to začalo po výměně rozvaděče čímž se resilo zase cukani podřazovaní pri dobrzdění např ke křižovatce....
Novej motor, GO špajzky, novy brzdy, tlumiče pruziny,... Co se vysere teď? Nejaky typy?...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#12 Fizz XC70D5
Motorek nebo kolecko zadniho sterace?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#13 Fizz XC70D5
kolik to mělo najeto že ten motor kleknul? a jaký důvod byl diagnostikován?
co zadní stěrač? ten taky časem odejde
co zadní stěrač? ten taky časem odejde
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#14 Fizz XC70D5
Stěrač se vykáknul asi tyden po koupi... Rozebrano opraveno funguje... Takovy drobnosti neresim... Motor nejakych 230-240... Duvod viz výše...
Za ty love mohlo uz byt P3....
Samo nejaky čepy hadicky atd... Dejme tomu spotřebák.... A to su k autu rekl bych nadstandartne hodnej...
Vychazi me to nejaky 3kacky kilak jen v opravach....k tomu spotrebak, plus phm... At nezeru jestli to vychazi na 7kc celkem tak jen proto ze zapominam
Za ty love mohlo uz byt P3....
Samo nejaky čepy hadicky atd... Dejme tomu spotřebák.... A to su k autu rekl bych nadstandartne hodnej...
Vychazi me to nejaky 3kacky kilak jen v opravach....k tomu spotrebak, plus phm... At nezeru jestli to vychazi na 7kc celkem tak jen proto ze zapominam
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#15 Fizz XC70D5
pecka prevodovka na sracku asi nejaky nevydareny repas...
v kostce chybejici lamela krivy kos vydrene ulozeni hrideli atd...
tomu uz se neda ani zasmat, vic me serou vyhozene penize v péči vymena oleje pruplach, BG komplet motoru atd....
a to sem si vul chtel v lete koupit jine v hezcejsi kombinaci a vybavě... zas bych se nikdy nedozvedel kolik bych usetril... vidim to tak ze mam auto prinejmensim na 10let stim co sem do nej nasypal...
v kostce chybejici lamela krivy kos vydrene ulozeni hrideli atd...
tomu uz se neda ani zasmat, vic me serou vyhozene penize v péči vymena oleje pruplach, BG komplet motoru atd....
a to sem si vul chtel v lete koupit jine v hezcejsi kombinaci a vybavě... zas bych se nikdy nedozvedel kolik bych usetril... vidim to tak ze mam auto prinejmensim na 10let stim co sem do nej nasypal...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#16 Fizz XC70D5
Tak uz se jen pochlub, komupak se ta "repase" prevodovky tak naramne povedla. At se alespon nespali ostatni...
PS. ty gumy jsou 215/70 ?
PS. ty gumy jsou 215/70 ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#17 Fizz XC70D5
Nevim. Delal to nekdo pred tim nez sem to koupil a byvaly majitel určitě ne.
Jo 215/70/16... Teď to tam stoji bez motoru a to mi přijde tak idealni vyska predku...
Jo 215/70/16... Teď to tam stoji bez motoru a to mi přijde tak idealni vyska predku...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#18 Fizz P2 XC70D5
tak prevodovka je u davida patočky a pry dodrbane co slo co muze byt otocene je otocene a nektere dily uplne chybeji...
radost... sem za ty prachy co me to uz stalo mohl mit treba pavlovu VORku a jeste by mi zbylo na slusny servis...
radost... sem za ty prachy co me to uz stalo mohl mit treba pavlovu VORku a jeste by mi zbylo na slusny servis...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#19 Fizz P2 XC70D5
Ták Čenda je zase zpátky, všchno vrčí stírá atd jeste jsou nejaky drobny veci na doladění hlavne v proudění elektronů plus kablik pod sedačku a tlačítka výhřevu, bufík bufíkuje prozatím jako příhřev ale i tak dobrá zpráva ze bufik za par lidovych penez bufuje a nehulí
(nastesti me nepotkala hajnýho sága), v konecný fázi bude asi potreba jeste vyresit nejaky solenoid v mozku (kopanec z P na D zustal).
pak nalijem nejaký softíky a doufam ze bude na dost dlouhou dobu klid prerusovany jen vymenou olejů a podobnych vymluv dostat se na cely den na dilnu...
(nastesti me nepotkala hajnýho sága), v konecný fázi bude asi potreba jeste vyresit nejaky solenoid v mozku (kopanec z P na D zustal).
pak nalijem nejaký softíky a doufam ze bude na dost dlouhou dobu klid prerusovany jen vymenou olejů a podobnych vymluv dostat se na cely den na dilnu...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#20 Fizz P2 XC70D5
Tak po návratu ze servisu se projevil i po kompletním repasu železa převodovky pořád stejný problém a to kopanec z P na D, že by se toto mohlo stát na dvou ruznych prevodovkach a bylo to prevodovkou zpusobené sjme shodne s Jeanem z amba vyloucili, i když v ZP opakovaně tvrdili že rozvaděč je v porádku že mu "nemůže" nic být když je po repasu, konzultace s davidem stvrdila že mechanický repas rozvadeče neřeší již unavené solenoidy, součsně se projevovalo cuknutí mezi 1 a 2, vahave razeni mezi 3a4 pri lehke noze a obcasne cuknuti pri podrazeni z 5 na 4.
v reakci na toto mi ze ZP odpovedeli ze je spatne zelezo prevodovky, po te co se udelala prevodovka mi bylo receno ze ty razy zpusobuje opotrebovany menic, ktery se delal taky, nakonec to byl prave onen repasovany rozvadec, trosku me zklamal pristup ZP kdy jejich reakce misti aha omlouvame se muze se stat "jeden z tisice" riziko repasu, akorat rikali ze to neni mozne, z meho hlediska se skvele zachovalo auto AMBO, s tím že oni mi rozvadec dodali a montovali v rámcio opravy kterou sem zadal tak ze mi rozvadec zdarma vymeni v ramci reklamace (repas uz sem nechtel tak sem doplatil pomernou cast k cene nového) a ze si to se ZP vyreší sami,...
takže výsledek od půlky listopadu kdy auto nedobre radilo a melo potkaný motor je:
- "nový" motor ktery ma o cca 70tkm méně
- nove rozvody a vodni pumpa
- novy silentblok motoru
- nove predni čepy (jeden v reklamaci nevydrzel ani rok)
- nové pakny pro rucni brzdu (rozpadly se pri preparkovavani v servise)
- repas hydromenice
- novy hydraulicky rozvadec
- namontovany bufik + instalace nezavisleho topeni
- instalace odvetravani interieru od D5T5
- vyhrev sedacek (dodelany tzn nove dečky + tlacitka + software)
- deaktivace alarmu (plané poplachy byly na denním pořádku)
- upgrade z 120kW na 147kW od D5T5...
zatím to vypadá v klidu počkám jak si sednou adaptace a pak poreferuju jak to jede, nicméně už ted musím říct ze motor má hladší chod a zátah je "důkladnější" bez poklesu progrese kroutícího momentu jak tomu bylo u továrního nastavení. zrovna mě čeká delší cestování včetně courání prahou, včetně dálnice, i okresek tak myslím že důkladně prověřím zda to bylo opodstatněné a jaký to má přínos.
doufám že servis time už jsem si vybral a že ted bude následovat enjoy time...
v reakci na toto mi ze ZP odpovedeli ze je spatne zelezo prevodovky, po te co se udelala prevodovka mi bylo receno ze ty razy zpusobuje opotrebovany menic, ktery se delal taky, nakonec to byl prave onen repasovany rozvadec, trosku me zklamal pristup ZP kdy jejich reakce misti aha omlouvame se muze se stat "jeden z tisice" riziko repasu, akorat rikali ze to neni mozne, z meho hlediska se skvele zachovalo auto AMBO, s tím že oni mi rozvadec dodali a montovali v rámcio opravy kterou sem zadal tak ze mi rozvadec zdarma vymeni v ramci reklamace (repas uz sem nechtel tak sem doplatil pomernou cast k cene nového) a ze si to se ZP vyreší sami,...
takže výsledek od půlky listopadu kdy auto nedobre radilo a melo potkaný motor je:
- "nový" motor ktery ma o cca 70tkm méně
- nove rozvody a vodni pumpa
- novy silentblok motoru
- nove predni čepy (jeden v reklamaci nevydrzel ani rok)
- nové pakny pro rucni brzdu (rozpadly se pri preparkovavani v servise)
- repas hydromenice
- novy hydraulicky rozvadec
- namontovany bufik + instalace nezavisleho topeni
- instalace odvetravani interieru od D5T5
- vyhrev sedacek (dodelany tzn nove dečky + tlacitka + software)
- deaktivace alarmu (plané poplachy byly na denním pořádku)
- upgrade z 120kW na 147kW od D5T5...
zatím to vypadá v klidu počkám jak si sednou adaptace a pak poreferuju jak to jede, nicméně už ted musím říct ze motor má hladší chod a zátah je "důkladnější" bez poklesu progrese kroutícího momentu jak tomu bylo u továrního nastavení. zrovna mě čeká delší cestování včetně courání prahou, včetně dálnice, i okresek tak myslím že důkladně prověřím zda to bylo opodstatněné a jaký to má přínos.
doufám že servis time už jsem si vybral a že ted bude následovat enjoy time...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#21 Fizz P2 XC70D5
Kks tak si si uzil dost s autom ale dufam ze uz budes mat z neho len radost.tiez riesim prevodovku a vahak som ci ZP alebonpan patocka. Vsadim na istotu pana patocku. A co ten chip? Je to poznat ? Oplati sa? Ja mam 136kw a chcel by som tych 160kw. Diky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#22 Fizz P2 XC70D5
Premyslim o prodeji auta z duvodu zmeny zaměstnání, nainvestovano cca 200t kupe pred 3 roky za 172,.... Letos velky servis za 150t, repase prevodovky druhy motor atd atd... Dodelana vybava, bufik, vyhrev sedacek (nove dečky) auto je rv 2002 (MY03) bez DPF (originalne není) + dle roku vyroby emise porad po staru.
Auto pro nekoho kdo chce P2 po servise.
Levné to není doporucuju cenu konfrontovat s množstvim udelanych veci vetsinu lze potvrdit v AutoAmbo zbytek jsem delal sám od vetsiny mam účtenky.
219000,-?
Auto pro nekoho kdo chce P2 po servise.
Levné to není doporucuju cenu konfrontovat s množstvim udelanych veci vetsinu lze potvrdit v AutoAmbo zbytek jsem delal sám od vetsiny mam účtenky.
219000,-?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#23 Fizz P2 XC70D5
Novy brzdy na předku, vrtany zimmermanny a desky origo volfo...
Musim uznat s ze se stage 2 chipem je z toho konecne auto co jede i do kopce.
Krouťák je mocný, dynamika auta uplne jinde než v sérii. Nemam pocit ze by sla spotreba dolů ale zase mam pocit ze podstatne častěji proste prišlapnu aby auto ukazalo co umí...
Obcas mi vyskočí hláška ze nutny servis motoru, nevim jestli overboost nebo netesnost ci problem s natacenim lopatek, budu se muset zastavit v ambu.
Musim uznat s ze se stage 2 chipem je z toho konecne auto co jede i do kopce.
Krouťák je mocný, dynamika auta uplne jinde než v sérii. Nemam pocit ze by sla spotreba dolů ale zase mam pocit ze podstatne častěji proste prišlapnu aby auto ukazalo co umí...
Obcas mi vyskočí hláška ze nutny servis motoru, nevim jestli overboost nebo netesnost ci problem s natacenim lopatek, budu se muset zastavit v ambu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#24 Fizz P2 XC70D5
Konecne camping výlet s xc včetně cross country pasáže směle zdůvodněné hledanim vhodneho placu pro přenocování, vysledkem byl v celku rovný plácek s nizkou trávou, potůčkem pro chlazeni lahvačů a krásným vyhledem.
- Přílohy
-
- rps20160706_224248.jpg (125.4 KiB) Zobrazeno 3832 x
-
- rps20160706_224304.jpg (49.78 KiB) Zobrazeno 3832 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#25 Fizz P2 XC70D5
V autě už se uhnízdil i originální Subwoofer...
V kombinaci s HU803 to není úplně špatný zvuk.
V kombinaci s HU803 to není úplně špatný zvuk.