Zdravím zatím se mi tato závada objevila 2 krát.
1) Ráno nastartuji v pohodě, ujedu 30 km a 2 h nechám stát auto na parkovišti. Potom přijdu do auta otočím klíčkem do 2 a vše v pořádku(kontrolky svítí, čekám než se zhasnou), otočím do 3 a nic. Tohle se opakuje ještě dvakrát. Po 5 min. znovu zkouším, s výsledkem,že asi 3 sekundy se v 3 poloze nic nedělo a pak to chytlo (teplota venku se pohybovala v rozmezí -1 až +1). Během dne jsem startoval asi ještě 5 krát a bez problému.
čtyři dny klid.
2) Ráno jsem nastartoval, po 20 km zaparkoval, za 10 min zase popojel a zaparkoval. Napotřetí auto zase normálně chytlo, poté jsem zaparkoval a za 5 min auto už nenaskočilo. To samé co se mi stalo před tím. Tak jsem čekal, zda po vychladnutí něco změní . Po 20 min žádná změna, ve 3ce se nic nedělo (teplota se taky pohybovala okolo -1 až +1). Po 3 hodinách auto ve 3 a asi 3 sekundách prodlevy chytlo.
Mezitím jsem auto nastartoval bezproblému asi 10, a teď 10 startů taky nic. Nemohu si dovolit někde momentálně trčet.
Nevíte čím to může být?
S80 občas nechytne
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 29
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Vůz: s80, 2.4i, my00
- Bydliště: Havířov
#1 S80 občas nechytne
_________________
Volvo S80 2.4 125 kW LPG '00
Volvo S80 2.4 125 kW LPG '00
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#2 S80 občas nechytne
Zadna hlaska na palubaku?
to nenastartovani znamena co presne?auto toci?kontrolky sviti?je slyset palivova pumpa a nebo vubec neco?
to nenastartovani znamena co presne?auto toci?kontrolky sviti?je slyset palivova pumpa a nebo vubec neco?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4985
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3 S80 občas nechytne
Chápu, že se startér neroztočí a ani necvakne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 29
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Vůz: s80, 2.4i, my00
- Bydliště: Havířov
#4 S80 občas nechytne
Na palubáku nic, auto ani netočí jde slyšet jen cvaknutí. Pokud jsem dobře slyšel tak šlo i čerpadlo. Zítra to zkusím dát na diagnostiku.
_________________
Volvo S80 2.4 125 kW LPG '00
Volvo S80 2.4 125 kW LPG '00
#5 S80 občas nechytne
Na diagnostice nic nezjistíš.Pokud ti to ani neprotočí,zkus klepnout po starteru,pokud se to rozběhne,je vadný startér.corpop píše:Na palubáku nic, auto ani netočí jde slyšet jen cvaknutí. Pokud jsem dobře slyšel tak šlo i čerpadlo. Zítra to zkusím dát na diagnostiku.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13144
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 S80 občas nechytne
Spínačka?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 87
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC90 V8 LPG, XC70 3,2
#7 S80 občas nechytne
@corpop jak jsi problém nakonec vyřešil?
Dnes se mi stalo to samé jako tobě. Teplota -5°C, po 30 km jízdě jsem zastavil a po 20 minutách při pokusu o nastartování se ozvalo jen lehké cvaknutí (jedno), myslím si že to bylo jen nějaké relé, a nic, startér se nepokusil ani pohnout. Kontrolky se tváří normálně, počítač nic nehlásí. Po dvou minutách a asi 5 neúspěšných pokusech motor chytil na otočení jako by se nic nedělo.
Dnes se mi stalo to samé jako tobě. Teplota -5°C, po 30 km jízdě jsem zastavil a po 20 minutách při pokusu o nastartování se ozvalo jen lehké cvaknutí (jedno), myslím si že to bylo jen nějaké relé, a nic, startér se nepokusil ani pohnout. Kontrolky se tváří normálně, počítač nic nehlásí. Po dvou minutách a asi 5 neúspěšných pokusech motor chytil na otočení jako by se nic nedělo.
_________________
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 40
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
#8 S80 občas nechytne
Přesně tohle jsem řešil minulí rok,
10x jsem nastartoval, jednou ne. Pak se to začlo zhoršovat. Otevřel jsem kapotu, poťukal startér a najednou to šlo. "Aha uhlíky" řekl jsem si a začal plánovat návštěvu servisu. Pak po pár dnech i po vzteklém několikanásobném poťukání mne napadla taková blbost, kontrolky nepohasínaj elektriku to nežere, jakoby ten startér o nějakém startování nevěděl. První nejjednoduší věc, zkontrolovat napojení na startér od spinačky, je to na cívce startéru pod hlavníma kontaktama, nijak nechráněný kabílek a na jeho konci plochej konektor, ten jsem vytáhl ze startéru, pořádně vevnitř vypucoval "šmirgl" papírem a vystříkal kontaktolem. To samé konektor na startéru. Nasadil a od té doby ani jedna jediná porucha... Bylo to totiž moc pěkně zoxidovaný..
Aneb co sem tím chtěl říci. Koukl bych nejdříve na tohle
http://ww2.justanswer.com/uploads/supermechanic/2011-09-23_144258_number2.jpeg
10x jsem nastartoval, jednou ne. Pak se to začlo zhoršovat. Otevřel jsem kapotu, poťukal startér a najednou to šlo. "Aha uhlíky" řekl jsem si a začal plánovat návštěvu servisu. Pak po pár dnech i po vzteklém několikanásobném poťukání mne napadla taková blbost, kontrolky nepohasínaj elektriku to nežere, jakoby ten startér o nějakém startování nevěděl. První nejjednoduší věc, zkontrolovat napojení na startér od spinačky, je to na cívce startéru pod hlavníma kontaktama, nijak nechráněný kabílek a na jeho konci plochej konektor, ten jsem vytáhl ze startéru, pořádně vevnitř vypucoval "šmirgl" papírem a vystříkal kontaktolem. To samé konektor na startéru. Nasadil a od té doby ani jedna jediná porucha... Bylo to totiž moc pěkně zoxidovaný..
Aneb co sem tím chtěl říci. Koukl bych nejdříve na tohle
http://ww2.justanswer.com/uploads/supermechanic/2011-09-23_144258_number2.jpeg
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek