V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá - OPRAVENO
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 36
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Volvo V70II
#1 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá - OPRAVENO
Ahoj kluci jsem tu nový a tak trochu zatím tápám . Ale mohl by mi poradit někdo s Volvem V70 II rv 2002 120Kw najeto cca 230 000Km POCTIVÍCH SE SERVISKOU VOLVO. Ráno nastartuje v pohodě . Jakmile se trošku ohřeje tak už dýl točí ale jak je úplně zahřátý tak nechytne. Při zapnutých kontrolkách jsem si všiml že pořád tlačí čerpadlo v nádrži a nevypne se. Poraďte někdo prosím
Naposledy upravil(a) Megmen dne 22 pro 2015 09:25, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 36
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Volvo V70II
#2 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá
Ještě jsem zapoměl dodat že když ho chcípnu a nastartuju hned tak dobrý , když déle stojí tak nic.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9900
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá
To podávací čerpadlo by mohlo mít vliv a také stav vstřikovačů. Mě to taky teplé chytá hůř.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 36
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Volvo V70II
#4 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá
Nevíš kolik má mít tlak to podávací čerpadlo? jelikož jsem ho měřil a nenaměřil jsem ani kapku tlaku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 36
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Volvo V70II
#5 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá
Výměna čerpadla nepomohla
#6 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá
Kterého?? v nádrži??Megmen píše:Výměna čerpadla nepomohla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 36
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Volvo V70II
#7 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá
Jo
Známej říkal at taky mrknu na čidla otáčkový na vačce a klice
Známej říkal at taky mrknu na čidla otáčkový na vačce a klice
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 36
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Volvo V70II
#9 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá
Známej má orig.ale má ji rozbitou , takže to je takové hledání jehly v kupce sena. Nebo není někdo z okolí kolína?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#10 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá
tak to mas blbe, najma ked ste zacali vymenou cerpadla co ma hlavne za ulohu precerpavat palivo po oboch polkach nadrze. To od startovania je na motore, ale daj si namahu naskor otestovat prepady vstrekovacov
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 36
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Volvo V70II
#11 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá
Příjde mi to divný že by byly špatný když studený to chytá jak má a teplý nechce.ale pro jistotu jsou vyměněny. Nestalo se někomu že by mu zůstával otevřený ERG? Už jsem to viděl když jsem měl u sebe na opravu scenica. Pánovy řekly v servisu špatný čerpadlo oprava cca 20000Kč a přijel ke mě a byl zaseklej jenom EGR.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#12 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá
Ale k tomu tam je potrebna ta diagnostika, EGR si svoju polohu kontroluje a v pripade zavady si ju ulozi do pamate...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 36
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Volvo V70II
#13 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá
zítra na ní jedu tak uvidíme
#14 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá
Poučíš mne prosím,kde na motoru najdu podávací čerpadlo???kwiko píše:tak to mas blbe, najma ked ste zacali vymenou cerpadla co ma hlavne za ulohu precerpavat palivo po oboch polkach nadrze. To od startovania je na motore, ale daj si namahu naskor otestovat prepady vstrekovacov
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#15 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá
D5 má podávací čerpadlo v nádržikwiko píše:tak to mas blbe, najma ked ste zacali vymenou cerpadla co ma hlavne za ulohu precerpavat palivo po oboch polkach nadrze. To od startovania je na motore, ale daj si namahu naskor otestovat prepady vstrekovacov
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9900
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#16 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá
Ty jsi střelec, jen tak se vrhnout do výměny bez zjištění pravé příčiny.Megmen píše:Výměna čerpadla nepomohla
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#17 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá
Martin, Tomas netrapte ma zbitocnym vysvetlovanim ako to funguje, a preco silne pochybujem ze cerpadlo v nadrzi je dovodom na problem so startovanim horuceho motora.
To cerpadlo funguje, na nafte z roku dva, hlavne ako precerpavacie
Som sice tak trocha pod vplyvom, ale schematicky obrazok este zvladnem nakreslit...
Legenda:
1. El. cerpadlo
2. Spatny ventil kt. sa umoznuje nasavat palivo cerpadlm na motore priamo pri zvysenych otackach motora
3. ejektor vysavajuci palivo z nadrze
4. rozvadzac
5. vystup paliva k motoru
6.spiatocka od motora
7. vyrovnavcia klapka hladiny ak cerpadlo nebezi
Preto hoci cerpadlo bezi naplno z hadicky vystupu k motoru je tlak ako aj mnozstvo paliva nizke, viacmenej zanedbatelne. Ale na odvzdusnenie systemu to uplne staci.
Aj v pripade ze podavacie cerpadlo nebezi vysokotlake si priamo nasava cez ventil c.2 a motor funguje normalne pokial je dost paliva v nadrzi.
Pri beznom benzinovom motore to funguje trocha inak. cerpadlo priamo tlaci do c.5 k motoru a na spiatocke c.6 je dany pretlakovy ventil udrziavajuci tlak v systeme. a potom palivo je napojene na precerpavaciu slucku pred c.7...
A este treba spomenut novsie benziny ktore maju k motoru tahanu jen jednu hadicku, bez spiatocky. tam je to spojene s pretlakovym ventilom hore vo veku cerpadla.
Pri R-ku je to zase trosku inak, tam su dve cerpadielka, jedno hlavne precerpava a druhe tlakuje palivovy system podla potreby snimaca tlaku paliva na liste.
To cerpadlo funguje, na nafte z roku dva, hlavne ako precerpavacie
Som sice tak trocha pod vplyvom, ale schematicky obrazok este zvladnem nakreslit...
Legenda:
1. El. cerpadlo
2. Spatny ventil kt. sa umoznuje nasavat palivo cerpadlm na motore priamo pri zvysenych otackach motora
3. ejektor vysavajuci palivo z nadrze
4. rozvadzac
5. vystup paliva k motoru
6.spiatocka od motora
7. vyrovnavcia klapka hladiny ak cerpadlo nebezi
Preto hoci cerpadlo bezi naplno z hadicky vystupu k motoru je tlak ako aj mnozstvo paliva nizke, viacmenej zanedbatelne. Ale na odvzdusnenie systemu to uplne staci.
Aj v pripade ze podavacie cerpadlo nebezi vysokotlake si priamo nasava cez ventil c.2 a motor funguje normalne pokial je dost paliva v nadrzi.
Pri beznom benzinovom motore to funguje trocha inak. cerpadlo priamo tlaci do c.5 k motoru a na spiatocke c.6 je dany pretlakovy ventil udrziavajuci tlak v systeme. a potom palivo je napojene na precerpavaciu slucku pred c.7...
A este treba spomenut novsie benziny ktore maju k motoru tahanu jen jednu hadicku, bez spiatocky. tam je to spojene s pretlakovym ventilom hore vo veku cerpadla.
Pri R-ku je to zase trosku inak, tam su dve cerpadielka, jedno hlavne precerpava a druhe tlakuje palivovy system podla potreby snimaca tlaku paliva na liste.
#18 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá
Kwiko.Zřejmě jsi doposud nepochopil fungování čerpadla u D5.Čerpadlo v nádrži funguje jako podávací pro vysokotlaké čerpadlo.To není schopno si naftu samo nasávat.Pokud bude plná nádrž a podávací čerpadlo nebude fungovat,auto nepojede.Přečerpávání v nádrži pak způsobuje ejektor,kdy se v podstatě na principu fixírky nafta přečerpává.Pochopitelně je k tomu znovu nutná správná funkce podávacího čerpadla.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#19 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá
Mas uplnu pravdu, len obcas sa mozno aj u teba objavi zazrak popierajuci tuto pravdu...
#20 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá
Prozatím vždy když odešlo podávací čerpadlo,tak se auto zastavilo.kwiko píše:Mas uplnu pravdu, len obcas sa mozno aj u teba objavi zazrak popierajuci tuto pravdu...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 36
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Volvo V70II
#21 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá
Tak dnes jsem byl na diagnostice a ta napsala regulaci na čerpadle , tak snad to bude ono
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#22 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá
Krásný obrázek. Opravdu a názorný. Takto pěkně to není popsané ani v diagnostice, při tom je to celé ve výsledku celkem jednoduché.kwiko píše:Som sice tak trocha pod vplyvom, ale schematicky obrazok este zvladnem nakreslit...
Pri R-ku je to zase trosku inak, tam su dve cerpadielka, jedno hlavne precerpava a druhe tlakuje palivovy system podla potreby snimaca tlaku paliva na liste.
Pro úplnost dodám, že stejně jako v Rku, i ostatní benzínové žíznivější motorizace (V8, V6, 2.5T) mají rovněž dvě pumpy. Ta přečerpávací točí benzín zleva doprava a zpět stále, podávací pumpa má už dokonce regulaci a umí jet nižším výkonem = jen takovým, aby se na liště udržoval dostatečný (a nikoli nadvytečný) tlak. Tuto regulaci si řídí ECM sama. Když nehraje rádio, je to dokonce pěkně slyšet, jak se lišta natlačí a pak stop.
Zbytek zapíná centrálně CEM (u většiny modelů).
Tyto pumpy bohužel odcházejí - bez ohledu benzín/nafta, mi pravděpodobně ve V8 upadla tlačná vrtulka. Motorek se točil, ale tlak žádný, ještě jsem neměl morál to rozdělat (= v garáží je zima).
Pavel
P.S. Škoda, že nemáš číslo toho chybového kódu, to většinou napoví nejvíce.Megmen píše:Tak dnes jsem byl na diagnostice a ta napsala regulaci na čerpadle , tak snad to bude ono
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 36
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Volvo V70II
#23 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá - OPRAVENO
Tak konečně je VOLVÁK Ready . Špatný ventil na nízkém tlaku na čerpadle
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#24 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá - OPRAVENO
Neviete aky ma byt tlak na liste pri volnobehu? D5244T, dava mi to od 350 000 hpa
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
#25 V70 II 2.4 D5 120Kw Teplé nechytá - OPRAVENO
To by mělo být v pořádku.
Fuel pressure sensor, rail (Pa)
Measurement range 0-2,000,000 hPa.
Displays the pressure in the rail. The pressure must be approximately 350,000 hPa at idle speed.
When starting the engine (cranking), a minimum pressure of 200,000 hPa must be reached.
Fuel pressure sensor, rail (Pa)
Measurement range 0-2,000,000 hPa.
Displays the pressure in the rail. The pressure must be approximately 350,000 hPa at idle speed.
When starting the engine (cranking), a minimum pressure of 200,000 hPa must be reached.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 743 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ady123
-
- 6 Odpovědi
- 611 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali
-
- 3 Odpovědi
- 247 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od marekbm
-
- 25 Odpovědi
- 2109 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Volvo V50 Želva
-
- 5 Odpovědi
- 421 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC