vyhrivane sedacky jeste jednou
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Čikvásky u Semil
#1 vyhrivane sedacky jeste jednou
Odhodlal jsem se k prehozeni plysaku za kuzi. Lisi se mi vsak zapojeni elektriky k topeni. Jednak je u kozenejch ze spodu navic nejake rele ci co to je a dale pribyla jedna zila u propojovaciho kabliku. Tak se ptam jestli nevite jak to pripojit. Dalsi otazka miri na "diru s pruzinou" vlevo dole na prilozenem snimku. Predpokladam tlakovy spinac k pasum, ale zajima mne jak funguje, signalka blika at tam sedim nebo ne. Navic je to sedadlo ridice a tam jsem predpokladal ze nebyva?
Diky
Diky
- Přílohy
-
- sedackaridic.JPG (30.36 KiB) Zobrazeno 1730 x
_________________
XC70 MY2002
(740GL (B200F))
(745GL (B230F))
XC70 MY2002
(740GL (B200F))
(745GL (B230F))
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2413
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#2
U některých verzí je relé např. v tunelu, tady na sedáku. Ten spínač není na pásy ale na vyhřívání sedáku, pokud na něm nesedíš neměl by topit.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Čikvásky u Semil
#3
pak tedy tentoi spinac chybi na sedacce spolujezdce. A jak funguje? Mel jsem ho venku a prislo mi ze bych na nej mel "prisednout" nejaky kontakt - nebo ne?
_________________
XC70 MY2002
(740GL (B200F))
(745GL (B230F))
XC70 MY2002
(740GL (B200F))
(745GL (B230F))
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Čikvásky u Semil
#7
tak ted jsem trochu zmaten. Jeste jednou, myslel jsem si, ze tlakovy spinac slouzi ke kontrole zapnuteho pasu, pak tedy u ridice neni treba a u spolujezdce ano. ma nejakou souvislost s topenim viz vyse?
_________________
XC70 MY2002
(740GL (B200F))
(745GL (B230F))
XC70 MY2002
(740GL (B200F))
(745GL (B230F))
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Čikvásky u Semil
#9
Dobra reseni je tedy prohodit sedacky - predpokladam, ze jsou shodne pouze opacne vystrojene. Pokud jde o vyhrivani - poredpokladam, ze musim najit puvodni rele nekde kdovi kde - a zapojeni bude shodne. ( na relatku je napis LEATHER tedy kuze - nemuze byt jine provedeni u kuze a ostatnich?
_________________
XC70 MY2002
(740GL (B200F))
(745GL (B230F))
XC70 MY2002
(740GL (B200F))
(745GL (B230F))
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2413
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#10
Už jsem řešil jednou problém s vyhříváním koženého sedáku ( byla to 960 ) a spínač byl i pod řidičem, zapojený výhradně na relé vyhřívání ( pružinka , uprostřed váleček se dvěma kontakty ) jestli si správně vzpomínám tak to byla verze - sedáky v elektrice. Ale je docela možné, že tady jsou přehozené a je to jen na pásy - pokud teda u spolujezdce není. Jo a vyhřívání s kůží má relé ve kterém by měla být tepelná pojistka.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#12
To není pravda, na řidičově je taky (aspoň v mém autě byl), tady slouží patrně jako čidlo, zda vyhřívat. Na spolujízdě kromě toho funguje ještě jako kontrolka, zda prudit s pásama nebo ne.martinopel píše:Na řidičově není,na spolujezdcově slouží ke kontrole pásůalois píše:i presto by asi mel byt spinac na obou?
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#13
Máš celkem zajímavý sedák vypadá jak kdyby ho někdo předělával, podívej se jak máš uchycenou tu kůži k těm kovovým tyčkám jestli tam sou origo kovové sponky nebo něco jiného. Tuhle přestavbu mám už za sebou a to v té pružině určitě nebyl tlakový spínač, ale to je trošku na delší odstaveček.
#15
Přesně tak je to termostat ale to co je na fotve vypadá jak bastl protože kožené sedačky aspoň co mám já tenhle termostat nemají protože to elektronicky obstará ta kosta která má více režimů a řídí ještě navíc podle okolní teploty v autě takže myslím nad 12 stupňů ti nezapne vyhřívání vůbec
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2413
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#16
Prostě co auto a kus to jiné zapojení, každé auto je svým způsobem unikát, takže nezbývá než prozkoumat a proměřit co tam vlastně je a jak a k čemu připojené.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek