Vodík je nesmysl. V elektromobilech je budoucnost. Je to jen otázka času. Vývoj baterií jde rychle dopředu.mot píše:Dle mého názoru dieselům už za chvíli odzvoní a elektromotory se určitě do masivní výroby taky nedostanou. Spíš vidím budoucnost ve vodíku.
XC90 2015
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#176 XC90 2015
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#177 XC90 2015
Tý volve ty sis ho koupil, ukáážjirkal1 píše:Plzeň hlásí první prodaný kus
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
#179 XC90 2015
Nekoupil, 2,3 milionu bych za to nedal, i kdyz to "vypadá" hezky. Počkáme 10 let a pokud budou ještě jezdit, tak jich bude všade za 150 dostzvedavec píše:Tý volve ty sis ho koupil, ukáážjirkal1 píše:Plzeň hlásí první prodaný kus
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
#180 XC90 2015
Když si odmyslíme hybrid verzi, cena začíná na 1,3 mil. (a pak se jen na to nalepují nadstandardní srandičky)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
#181 XC90 2015
To jo, tohle konkrétně bylo za 2,2 nebo 2,3. Jenom kola 110000,-
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#182 XC90 2015
Tak si odpovím sám, pravděpodobnost, že sis s Teslou zkusil zrychlení 0-100 za 3 vteřiny je velmi málá, protože auto bylo představeno světu 3.10. 2014:dali píše:Ještě se otřu o ty 3 vteřiny. Kdy přesně si s tím loni jel? Model P85D, kterej tohle umí je na trhu chviličku, takže celkem pochybuju, pokud si nebyl přímo na jeho premiéře....Ivo108 píše:Ale hoši ... Tak za prvé - třeba auto Tesla má spotřebu benzínu 0 l/100km ... A výkon, o kterém by se Volvu mohlo zdát (0-100km za 3 vteřiny atd. a loni jsem si to v něm sám vyzkoušel).
http://www.autoforum.cz/bleskovky/sifra-mistra-muska-prolomena-tesla-d-je-model-s-p85d-asi-s-pohonem-4x4/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#183 XC90 2015
Nevím, jestli už toto porovnání někdo nedával. Doporučuji kouknout do konce a porovnat ceny, spotřebu, cenu benzínu v USA a měl bych jasno. Teslu mám rád, je to Apple na čtyřech kolech, ale interiér na mě nepůsobí dospěle, ani kvalitně. Charger není šálek mého čaje, ale zvuk by mi dělal radost
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#184 XC90 2015
jirkal1 píše:Nekoupil, 2,3 milionu bych za to nedal, i kdyz to "vypadá" hezky. Počkáme 10 let a pokud budou ještě jezdit, tak jich bude všade za 150 dostzvedavec píše: Tý volve ty sis ho koupil, ukááž
Tak jsem ji včera viděl naživo, prošel jsem si ji a poseděl, je to bomba, je nádherná
Asi si ji za nějaký čas jetou taky koupím
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 47
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Volvo V70 III D5 AWD MY2011
#186 XC90 2015
Volvo XC90 2010
Geely Emgrand GE 2012
Volvo XC90 2016
Geely Emgrand GE 2012
Volvo XC90 2016
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 317
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#187 XC90 2015
To jsem teď nepochopil. V čem má být pointa?Volvista73 píše:fotky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#188 XC90 2015
Asi, že to má být něco jako: stará XC90 + Geely = nová XC90 ?
Jenže v dané kategorii jsou tahle auta vždycky nějak pododobná:
http://www.carscoops.com/2014/12/face-off-new-audi-q7-vs-volvo-xc90-wpoll.html
http://www.bmwblog.com/2014/08/28/volvo-xc90-vs-bmw-x5-comparison/
To je asi dané tím, že to je stejná kategorie, fyzika (aerodynamika, bezpečnost) ale také móda (vzhled auta, co zrovna frčí) jsou obojí neúprosné. Všichni od sebe tak trošku okukují.
Děcka mi doma tvrdí, že S60I vypadá zepředu trochu tako Oktávka I. Což je možná trochu pravda. Zadní lampy S60 jsou zase podobné některému z Opelů.
A dle mého soudu Kia Sportage silně opisovala od první XC90 a nevímkterá jiná Kia zase z dálky a zezadu vypadá jako V60/XC60 (hlavně večer, když je vidět jen obrys a světla).
Takže držme Volvu palce, ať se nová auta povedou, ať je XC90 a další S90 a co všechno příjde, ať je to úspěšné (+ lepší než P3 Fordy), bezpečné a v rámci možností i trvanlivé. Nerad bych, aby Volvo následovalo trajektorii Saabu. Bo co bychom pak vybírali za značku?
P.
Jenže v dané kategorii jsou tahle auta vždycky nějak pododobná:
http://www.carscoops.com/2014/12/face-off-new-audi-q7-vs-volvo-xc90-wpoll.html
http://www.bmwblog.com/2014/08/28/volvo-xc90-vs-bmw-x5-comparison/
To je asi dané tím, že to je stejná kategorie, fyzika (aerodynamika, bezpečnost) ale také móda (vzhled auta, co zrovna frčí) jsou obojí neúprosné. Všichni od sebe tak trošku okukují.
Děcka mi doma tvrdí, že S60I vypadá zepředu trochu tako Oktávka I. Což je možná trochu pravda. Zadní lampy S60 jsou zase podobné některému z Opelů.
A dle mého soudu Kia Sportage silně opisovala od první XC90 a nevímkterá jiná Kia zase z dálky a zezadu vypadá jako V60/XC60 (hlavně večer, když je vidět jen obrys a světla).
Takže držme Volvu palce, ať se nová auta povedou, ať je XC90 a další S90 a co všechno příjde, ať je to úspěšné (+ lepší než P3 Fordy), bezpečné a v rámci možností i trvanlivé. Nerad bych, aby Volvo následovalo trajektorii Saabu. Bo co bychom pak vybírali za značku?
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#189 XC90 2015
Takto když jsou fotky u sebe, musím říct, že ta XC90 vedle té audiny moc dobře nevypadá. Úplně vrchol nevkusu je podle mě interiér.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#190 XC90 2015
Naopak podle mě vzhled novou XC90 předurčuje k úspěchu. (pořád ale nesmí přepálit cenovku). Q7 vypadá jak zpitvořenej kombík. Interiéru XC90 nejvíc ubližuje volant a pak si Volvo může nafackovat za to že zatímco ostatní zavádějí vyjížděcí monitor, kterej Volvo mělo dávno dřív, oni od toho upustili a hezký to moc neni. Střed palubní desky Q7 kopíruje starší BMW....mr1 píše:Takto když jsou fotky u sebe, musím říct, že ta XC90 vedle té audiny moc dobře nevypadá. Úplně vrchol nevkusu je podle mě interiér.
#191 XC90 2015
...hmmm no každopádně design je vždycky hodně vošajstlich záležitost, takže až čas ukáže, jestli se to povedlo nebo ne. Mě ta xc přijde dost nudná. Stara jakkoli Q mě osobne připadala hodně hnusná, zato dnešní ostrý design se mě docela zamlouvá. kombika v tom faktk nevidím. Ale jinak i kdybych na to měl, nekoupil bych si ani jedno, u Volva by mě k tomuto rozhodnutí stačil už ten design, u audiny by mě asi melo stačit jméno. . . ale nestačí. . . .
#192 XC90 2015
Tak jsem si před pár dny na 2 hodiny XC90 půjčil a vyzkoušel jak to jen šlo (na běžné cestě, na dálnici i trošku na polní cestě + všechny ty high end ptákovinky). Řeknu rovnou výsledek - jdu do toho Zdůvodňuju si to pro sebe oficiálně tím že to má o něco větší kufr než XC70 (který ho už ale sama má obrovský) + ještě dutina pod ním v případě 5 místné verze. Vozím s sebou na semináře a koncerty obrovské množství hudebních nástrojů, kterých stále přibývá, takže prostor je základ (i včetně té největší Thule rakve). To je oficiální důvod (abych to před sebou okecal a zdůvodnil), neoficiální a převažující je ten že je to krásná hračička (to už je i XC70, ale tohle je ještě pro větší kluky
Je jasné že se ted nebudu pokoušet o nějakou odbornou objektivní recenzi (kterých je už všude mraky), ale jen o mé subjektivní srovnání s mou dosavadní úžasnou XC70
XC70 je veliké auto (větší než V70, kterou jsem měl předtím 5 let), ale XC90 je obrovské auto. Vysoké skoro jako já (178 cm) a mohutné ze všech stran. Hned jsem si u Českých Drah ověřil, že i tak vysoké auto se vejde na autovlak, protože už 10 let minimálně 2x ročně jezdím pracovně do Košic (vždy autovlakem) a nejsem masochista abych to řídil po cestě (dokud konečně nepostaví dálnici Žilina - Košice). Prý jo (až do 2 m - sice za 1000,- navíc od 160 cm, ale ok . Takže tohle jsem si mohl odfajfknout ..
Pocit po nasednutí je impozantní - jednak je to příjemně vysoko a jednak krásně pohodlná sedadla, asi ještě o malounko propracovanější než u XC70 (ale i tam je to super) - a to jsem si ještě přiobjednal masážní opěradlo Zkoušené auto bylo verze Inscription s bezklíčovým odemykáním, což je fajn. Startování probíhá otočením knoflíku u řadící páky. Chod motoru (D5) je celkem kultivovaný, podobný jako u XC70, ale při akceleracích bych řekl podstatně tišší (s tím že pro mě je ideál auto s hlukem 0 dB Maximální výkon D5 verze je 225 k (což je o 5k méně než má XC70 Polestar, která je zároveň i o nějaký ten metrák lehčí). Bylo to trošinku znát (a jistě se do toho promítalo i to, že předváděcí auto mělo najeto cca 2000 km takže ještě údajně nejelo na plný výkon). Při běžném jízdním režimu byla živost a síla srovnatelná s XC70, když jsem přepnul do dynamického režimu, nemělo to ten drive a sílu jako když šťouchnu do řadící páky u XC70 a přepnu do sportovního režimu a stane se z toho malé Ferrari Věřím že ohlášený Polestar pro XC90 a větší zaběhnutí motoru se k tomu přiblíží, zatím v tomto moje XC70 vítězí ...
A teď ty ptákovinky: má to pořádný dotykový displej a (věřím že) konečně i pořádnou navigaci. Co je ovšem geniální, je ten "head up" displej nebo jak se to jmenuje. Na údaje o rychlosti, značkách, pokyny navigace atd. nemusím koukat na displeji u volantu, ale vidím je hned přímo před sebou daleko na cestě přesně tam, kam se dívám ... tohle je super. Ovšem je za to daň - nelze mít v tom případě vyhřívané přední okno ... hmmm ...
Adaptivní tempomat mi přijde ovládáním jednodušší na XC70, ale jak říká Murphy: "když selžou všechny pokusy, přečtěte si návod" Je tam navíc ještě možnost omezit rychlost atd.
Intellisafe systémy jsou ještě o generaci pokročilejší než u XC70 a neuvěřitelným způsobem mapují vše a všechny kolem a jsou připraveny ve zlomku vteřiny zareagovat (u mé XC70 mě už asi 3x ve městě zachránily před políbením nečekaně brzdícího auta přede mnou).
Co je opravdová lahůdka je 360 stupňů parkovací kamera: člověk vidí auto z ptačí perspektivy s podrobným okolím ze všech stran, to je opravdu skvělé a maximálně přehledné.
Skoro všechno se tady ovládá na velmi pružném a citlivém dotykovém displeji, který se rychle přepíná do potřebných módů. Ale i tak si nemůžu pomoct a přemýšlím jestli není jednodušší otočit knofllík a snížit rychlost ventilátoru nebo teplotu, než hrabat za tím účelem po displeji ... ale co už ...
Zvukový systém byl ve zkoušeném autě high performance (čili takový jaký mám v XC70) a znělo to podobně skvěle. Jasně, je tu ještě Bower Wilkins Premium Sound (za 90 k navíc), ten si vyzkouším ve středu, doufám že to nebude radikálně lepší ... říkám si ale že až tolik zase hudbu v autě hudbu neposlouchám (spíš mluvené slovo) a na špičkový poslech mám svoje studio ... tak uvidíme
Otvírání kufru pohybem nohy + dálkově i zavírání je dobrá sranda ... Kufr jsem si proměřil, XC90 ho má asi o 10 cm delší, šířka je podobná jako u XC70 a celkově je asi o 10 cm vyšší. Plus XC90 má navíc pěknou dutinu pod dnem kufru (místo 3. řady sedadel, kterou nechci).
Toto auto mělo vzduchový podvozek (tj. možnost zvyšovat/snižovat o pár cm). Zvláštní je že jsem se dozvěděl, že tento typ podvozku (kromě toho že stojí 70k navíc) je ve skutečnosti o něco tvrdší než běžný podvozek (dávají tam trochu tvrdší pérování). Ta informace mě potěšila, protože vzduchový podvozek mi přijde zbytečný a opravdu jsem měl dojem že nerovnosti cítím pod zadkem o něco málo víc než u své XC70. Snad ten běžný nevzduchový podvozek bude srovnatelný ... Taky si snad ve středu vyzkouším
Obrovské panoramatické střešní okno je příjemné (když nesvítí slunce). Zatmavená zadní skla jsou poctivě temná, takže dovnitř nejde skoro vůbec vidět (a to se mi líbí). Uvažuju i o laminovaných sklech, která by kromě jiného měla snížit i hluk zvenčí.
Přídavné topení s dálkovým ovládání za astronomickou cenu nechci ... nemluvě o tom že pokud se klima bude takhle vyvíjet, bude víc třeba spíš automatické předchlazení a ne vyhřívaný, ale chlazený volant Ale to prý ještě nemají.
Jo - a je tu taky parkovací asistent pro zaparkování a vyjíždění z těsnějších prostor. Ale i tady se zatím odvolávám na pana Murphyho, zatím mi přišlo, že manuálně zaparkuju mnohem snadněji
Trošku jsem to zkusil i na polní cestě ... má to o něco vyšší podvozek než XC70 ... ale je pravda že s takovým autem se člověk do toho terénu spíš trochu bojí, aby mu něco neudělal Zajímavé že světlá výška podvozku je jen o 2,8 cm vyšší než u XC70
Takže zatím asi tak, ve středu se půjdu mrknout na pískovou metalízu (moje asi vybraná barva - černá neeee ! ) + si poslechnout rozdíl mezi High performance a Premium Sound. Pak uvidíme
Takže zatím tak
[img]http://www.savitamusic.com/links/xc901.jpg[/img]
[img]http://www.savitamusic.com/links/xc902.jpg[/img]
[img]http://www.savitamusic.com/links/xc903.jpg[/img]
[img]http://www.savitamusic.com/links/xc904.jpg[/img]
A tady obě porovnávaná autíčka pěkně vedle sebe
[img]http://www.savitamusic.com/links/xc905.jpg[/img]
Je jasné že se ted nebudu pokoušet o nějakou odbornou objektivní recenzi (kterých je už všude mraky), ale jen o mé subjektivní srovnání s mou dosavadní úžasnou XC70
XC70 je veliké auto (větší než V70, kterou jsem měl předtím 5 let), ale XC90 je obrovské auto. Vysoké skoro jako já (178 cm) a mohutné ze všech stran. Hned jsem si u Českých Drah ověřil, že i tak vysoké auto se vejde na autovlak, protože už 10 let minimálně 2x ročně jezdím pracovně do Košic (vždy autovlakem) a nejsem masochista abych to řídil po cestě (dokud konečně nepostaví dálnici Žilina - Košice). Prý jo (až do 2 m - sice za 1000,- navíc od 160 cm, ale ok . Takže tohle jsem si mohl odfajfknout ..
Pocit po nasednutí je impozantní - jednak je to příjemně vysoko a jednak krásně pohodlná sedadla, asi ještě o malounko propracovanější než u XC70 (ale i tam je to super) - a to jsem si ještě přiobjednal masážní opěradlo Zkoušené auto bylo verze Inscription s bezklíčovým odemykáním, což je fajn. Startování probíhá otočením knoflíku u řadící páky. Chod motoru (D5) je celkem kultivovaný, podobný jako u XC70, ale při akceleracích bych řekl podstatně tišší (s tím že pro mě je ideál auto s hlukem 0 dB Maximální výkon D5 verze je 225 k (což je o 5k méně než má XC70 Polestar, která je zároveň i o nějaký ten metrák lehčí). Bylo to trošinku znát (a jistě se do toho promítalo i to, že předváděcí auto mělo najeto cca 2000 km takže ještě údajně nejelo na plný výkon). Při běžném jízdním režimu byla živost a síla srovnatelná s XC70, když jsem přepnul do dynamického režimu, nemělo to ten drive a sílu jako když šťouchnu do řadící páky u XC70 a přepnu do sportovního režimu a stane se z toho malé Ferrari Věřím že ohlášený Polestar pro XC90 a větší zaběhnutí motoru se k tomu přiblíží, zatím v tomto moje XC70 vítězí ...
A teď ty ptákovinky: má to pořádný dotykový displej a (věřím že) konečně i pořádnou navigaci. Co je ovšem geniální, je ten "head up" displej nebo jak se to jmenuje. Na údaje o rychlosti, značkách, pokyny navigace atd. nemusím koukat na displeji u volantu, ale vidím je hned přímo před sebou daleko na cestě přesně tam, kam se dívám ... tohle je super. Ovšem je za to daň - nelze mít v tom případě vyhřívané přední okno ... hmmm ...
Adaptivní tempomat mi přijde ovládáním jednodušší na XC70, ale jak říká Murphy: "když selžou všechny pokusy, přečtěte si návod" Je tam navíc ještě možnost omezit rychlost atd.
Intellisafe systémy jsou ještě o generaci pokročilejší než u XC70 a neuvěřitelným způsobem mapují vše a všechny kolem a jsou připraveny ve zlomku vteřiny zareagovat (u mé XC70 mě už asi 3x ve městě zachránily před políbením nečekaně brzdícího auta přede mnou).
Co je opravdová lahůdka je 360 stupňů parkovací kamera: člověk vidí auto z ptačí perspektivy s podrobným okolím ze všech stran, to je opravdu skvělé a maximálně přehledné.
Skoro všechno se tady ovládá na velmi pružném a citlivém dotykovém displeji, který se rychle přepíná do potřebných módů. Ale i tak si nemůžu pomoct a přemýšlím jestli není jednodušší otočit knofllík a snížit rychlost ventilátoru nebo teplotu, než hrabat za tím účelem po displeji ... ale co už ...
Zvukový systém byl ve zkoušeném autě high performance (čili takový jaký mám v XC70) a znělo to podobně skvěle. Jasně, je tu ještě Bower Wilkins Premium Sound (za 90 k navíc), ten si vyzkouším ve středu, doufám že to nebude radikálně lepší ... říkám si ale že až tolik zase hudbu v autě hudbu neposlouchám (spíš mluvené slovo) a na špičkový poslech mám svoje studio ... tak uvidíme
Otvírání kufru pohybem nohy + dálkově i zavírání je dobrá sranda ... Kufr jsem si proměřil, XC90 ho má asi o 10 cm delší, šířka je podobná jako u XC70 a celkově je asi o 10 cm vyšší. Plus XC90 má navíc pěknou dutinu pod dnem kufru (místo 3. řady sedadel, kterou nechci).
Toto auto mělo vzduchový podvozek (tj. možnost zvyšovat/snižovat o pár cm). Zvláštní je že jsem se dozvěděl, že tento typ podvozku (kromě toho že stojí 70k navíc) je ve skutečnosti o něco tvrdší než běžný podvozek (dávají tam trochu tvrdší pérování). Ta informace mě potěšila, protože vzduchový podvozek mi přijde zbytečný a opravdu jsem měl dojem že nerovnosti cítím pod zadkem o něco málo víc než u své XC70. Snad ten běžný nevzduchový podvozek bude srovnatelný ... Taky si snad ve středu vyzkouším
Obrovské panoramatické střešní okno je příjemné (když nesvítí slunce). Zatmavená zadní skla jsou poctivě temná, takže dovnitř nejde skoro vůbec vidět (a to se mi líbí). Uvažuju i o laminovaných sklech, která by kromě jiného měla snížit i hluk zvenčí.
Přídavné topení s dálkovým ovládání za astronomickou cenu nechci ... nemluvě o tom že pokud se klima bude takhle vyvíjet, bude víc třeba spíš automatické předchlazení a ne vyhřívaný, ale chlazený volant Ale to prý ještě nemají.
Jo - a je tu taky parkovací asistent pro zaparkování a vyjíždění z těsnějších prostor. Ale i tady se zatím odvolávám na pana Murphyho, zatím mi přišlo, že manuálně zaparkuju mnohem snadněji
Trošku jsem to zkusil i na polní cestě ... má to o něco vyšší podvozek než XC70 ... ale je pravda že s takovým autem se člověk do toho terénu spíš trochu bojí, aby mu něco neudělal Zajímavé že světlá výška podvozku je jen o 2,8 cm vyšší než u XC70
Takže zatím asi tak, ve středu se půjdu mrknout na pískovou metalízu (moje asi vybraná barva - černá neeee ! ) + si poslechnout rozdíl mezi High performance a Premium Sound. Pak uvidíme
Takže zatím tak
[img]http://www.savitamusic.com/links/xc901.jpg[/img]
[img]http://www.savitamusic.com/links/xc902.jpg[/img]
[img]http://www.savitamusic.com/links/xc903.jpg[/img]
[img]http://www.savitamusic.com/links/xc904.jpg[/img]
A tady obě porovnávaná autíčka pěkně vedle sebe
[img]http://www.savitamusic.com/links/xc905.jpg[/img]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 703
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#193 XC90 2015
Jsem rád, že ti taky přijde ten podvozek poněkud tvrdší . Připadal jsem si trochu jako blázen, když jsem si to myslel.
Laminovaná skla mám, nechal jsem si je nakonfigurovat a co jsem pochopil, tak to moc lidí nedělá.
U mě byla sice hlavním důvodem ochrana před zlodějema, ale ten efekt ticha to podle mě malinko mít taky bude. Jel jsem s nima i bez nich a přijde mi, že to trochu tlumí aerodynamický hluk při vyšších rychlostech.
Nevýhodou je, že při havárii se sice netříští okno, ale pokud se šprajcnou dveře, sklo jen tak nerozflákáš. Takže při požáru to nebude úplně příjemný.
Blahopřeju ke změně, užij si to čekání
Laminovaná skla mám, nechal jsem si je nakonfigurovat a co jsem pochopil, tak to moc lidí nedělá.
U mě byla sice hlavním důvodem ochrana před zlodějema, ale ten efekt ticha to podle mě malinko mít taky bude. Jel jsem s nima i bez nich a přijde mi, že to trochu tlumí aerodynamický hluk při vyšších rychlostech.
Nevýhodou je, že při havárii se sice netříští okno, ale pokud se šprajcnou dveře, sklo jen tak nerozflákáš. Takže při požáru to nebude úplně příjemný.
Blahopřeju ke změně, užij si to čekání
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
#194 XC90 2015
Vsadím se že silně laminovaná skla měl borec ve svém audi v tomto šíleném filmu (3. povídka) http://www.csfd.cz/film/373181-divoke-historky/ Jak se mu je vesnický agresor snažil zvenku všemi možnými tyčemi rozbít a nic ... Tak mu je aspon po....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 703
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#195 XC90 2015
Jj, je mnoho videí na téma laminovaných skel. Na odrazení nenechavých rukou je to přijatelná ochrana:). I čelní sklo je standardně laminované. Kvůli bezpečnosti.
https://www.youtube.com/watch?v=Z2HxWn6eP74
https://www.youtube.com/watch?v=Z2HxWn6eP74
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 75 Odpovědi
- 22300 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz
-
- 18 Odpovědi
- 6495 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 214 Odpovědi
- 45385 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od sedli02
-
- 40 Odpovědi
- 3915 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 1 Odpovědi
- 8530 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 1tom