Problém s 850
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10 roků
- Vůz: volvo 850 R 2.0 r.v. 96
- Bydliště: Středočech
#1 Problém s 850
Zdravím, obracím se sem s dotazem, protože už si nevím rady. mám Volvo 850 r 2.0 B5204T. Začalo to tak, že jsem zastavil na parkovišti a už nenastartoval. Auto točí ale nechytne. Po odtahu domů se mi ho podařilo asi na 20 pokus náhodou nastartovat, vše fungovalo normálně. Po vypnutí motoru jsem ho dodnes nenastartoval. Některé možné závady se po kontrole vyloučily: svíčky, snímač polohy kliky, cívka, palivová soustava. Bohužel po odtahu na diagnostiku se zjistilo, že do auta se nelze vůbec napojit a navázat spojení. Prý to může být imobilizer nebo vada na řídící jednotce. Jelikož se jedná o Rko, které dřív patřilo Loganovi, a mnozí to auto znají, doufám že mi tady někdo dokáže poradit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#2 Problém s 850
Rozdělovač si měl dole? Palec je OK?
Závadu řídící jednotky nejsnáz vyloučíš tak že si od někoho nějakou půjčíš. Nemusí bejt eRková. Stačí 2.0T5. Vyzkoušení je otázka 5 minut. Věřil bych že na nastartování by stačila i z 2.3T5. Automat/manuál bych taky neřešil.
Závadu řídící jednotky nejsnáz vyloučíš tak že si od někoho nějakou půjčíš. Nemusí bejt eRková. Stačí 2.0T5. Vyzkoušení je otázka 5 minut. Věřil bych že na nastartování by stačila i z 2.3T5. Automat/manuál bych taky neřešil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#3 Problém s 850
Hall na klice
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#4 Problém s 850
Jaká byla diagnostika ?
A ještě jsem neviděl čidlo vačky? to je závislé na startování .
Jinak odkud jsi?
Funkční jednotku na tenhle motor ti můžu zapůjčit,ale chyba bude nespíš jinde.
A ještě jsem neviděl čidlo vačky? to je závislé na startování .
Jinak odkud jsi?
Funkční jednotku na tenhle motor ti můžu zapůjčit,ale chyba bude nespíš jinde.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#5 Problém s 850
taky bych zkusil cidlo vacky. uz dve 850 jsem tim ozivil. a samozrejme tu mam skoro vse co budes potrebovat hehe
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10 roků
- Vůz: volvo 850 R 2.0 r.v. 96
- Bydliště: Středočech
#6 Problém s 850
Děkuju za rady, příští týden budu dělat podvozek na kamarádový T5 se stejným motorem, takže při té příležitosti budu vyměňovat díly a zkoušet co by to mohlo být, rozdělovač taky zkouknu. Jo a ta ŘJ je normálně plug and play? Díky za pomoc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10 roků
- Vůz: volvo 850 R 2.0 r.v. 96
- Bydliště: Středočech
#7 Problém s 850
Jo a diagnostika byla bosh, ale za boha se do toho nedostal. Už jsem byl dříve na více diagnostikách, ale nikdy nešlo navázat spojení, prý je možné že se to s jednotkou nespojí kvůli imobilizéru, ale asi by to bylo nejlepší napíchnout na volváckou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#8 Problém s 850
Me4.3 jedině přes origo vst nebo vyblikat
(propojit pin 3 a 5 na 2s, dioda pak začne blikat kódy, místo diody možno použít multimetr)
(propojit pin 3 a 5 na 2s, dioda pak začne blikat kódy, místo diody možno použít multimetr)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#9 Problém s 850
... ne každá 850ka měla imobilizér. S "vadným" imobilizérem (resp. pokud imobilizér nerozpozná klíček) nastartuješ normálně, ale motor po cca dvou vteřinách zdechne.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#10 Problém s 850
Ještě projdi relé ,hlavně to nad saharou - šedé je zastrčené na kovovém držákuSídžej píše:Děkuju za rady, příští týden budu dělat podvozek na kamarádový T5 se stejným motorem, takže při té příležitosti budu vyměňovat díly a zkoušet co by to mohlo být, rozdělovač taky zkouknu. Jo a ta ŘJ je normálně plug and play? Díky za pomoc
Pumpa ti možná tlačí ,ale vstřiky bez něj nestříkají .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10 roků
- Vůz: volvo 850 R 2.0 r.v. 96
- Bydliště: Středočech
#11 Problém s 850
Takže nové poznatky: pumpa tlačí ale vstriky nestříkají a nehází jiskru, čidlo vačky je OK, rozdělovač taky, relé nad saharou je taky v pohodě. Nějaké nápady co s tím? Mám zkusit vyměnit ŘJ? Už si nevím rady. Díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10 roků
- Vůz: volvo 850 R 2.0 r.v. 96
- Bydliště: Středočech
#12 Problém s 850
Teď jsem zkoušel vyměnit jednotku a taky to nemělo žádný vliv
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#13 Problém s 850
pumpa tlaci ale vstriky nestrikaji? to znamena ze by vsechno slo do vratky? takze regulator na liste? jak jsi zjistil ze pumpa tlaci? z ventilku na liste strika benzin?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10 roků
- Vůz: volvo 850 R 2.0 r.v. 96
- Bydliště: Středočech
#14 Problém s 850
Zapnul jsem klíček a povolil matici u lišty a strikalo to jako blázen, ale svíčky jsou suchý.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#15 Problém s 850
Ten tlak na liště by si měl změřit jak píše Ondra mělo by být 3bar ,ale to je scifi ,ale něco rozumného by tam mělo být.Sídžej píše:Takže nové poznatky: pumpa tlačí ale vstriky nestříkají a nehází jiskru, čidlo vačky je OK, rozdělovač taky, relé nad saharou je taky v pohodě. Nějaké nápady co s tím? Mám zkusit vyměnit ŘJ? Už si nevím rady. Díky
Nahoře píšeš ,že cívka je v poho a tady ,že nehází jiskru jak tedy?
Jinak pokud vstřiky nejdou je to relé šedé jak jsi ho kontroloval ? čidlo vačky kontrola jaká?
Co pojistky ?
Uhnilá kostra ?
Ořech spinačky ,ale tam asi těžko ,to by si asi ani netočil třeba odlomenej drát .
Jinak tady se podívej potřebuješ alespoň multimetr ,ty čidla si měřil nebo měnil nebo jak jsou v pohodě?
http://www.volvotips.com/index.php/850-2/volvo-850-s70-v70-c70-service-repair-manual/volvo-850-turbo-basic-testing-service-manual/
Edit: Ještě chtělo by to zkusit načíst chyby třeba je to načtený v chybách co to je.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10 roků
- Vůz: volvo 850 R 2.0 r.v. 96
- Bydliště: Středočech
#16 Problém s 850
Na ten tlak lišty je nějaký přípravek? Kontrolu provádím výměnou dílu se stejným autem, které je pojízdné, a zpětným odzkoušením mého dílu v druhém autě. Pojistky jsou ok. Ta kostra se nachází kde? Když jsem rozebral rozdělovač, myslel jsem že to bude tím protože má dost ha sebou, ale po výměně za druhý to pořád nejde. Ještě mě napadlo jestli by se do toho nepodařilo dostat diagnostikou, když bych tam dal druhou ŘJ, s tou mojí to nějak nechtělo komunikovat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#17 Problém s 850
Ještě co to bylo za Diag. s tou to druhé auto načtete?
Pokud se nechce spojit třeba je tam možný problém tý kostry .
Odpoj baterii,vyndej a jdi po kabelu bude přikostřen ke kastli.
Pokud se nechce spojit třeba je tam možný problém tý kostry .
Odpoj baterii,vyndej a jdi po kabelu bude přikostřen ke kastli.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#18 Problém s 850
Hele nedošlo mi pokud jsi měnil ŘJ tak si asi nemohl nastartovat třeba immo tě nepustí pokud ho tam má ten druhy ,zkus ho vyměnit a klíček aspon přiložit.Sídžej píše:Na ten tlak lišty je nějaký přípravek? Kontrolu provádím výměnou dílu se stejným autem, které je pojízdné, a zpětným odzkoušením mého dílu v druhém autě. Pojistky jsou ok. Ta kostra se nachází kde? Když jsem rozebral rozdělovač, myslel jsem že to bude tím protože má dost ha sebou, ale po výměně za druhý to pořád nejde. Ještě mě napadlo jestli by se do toho nepodařilo dostat diagnostikou, když bych tam dal druhou ŘJ, s tou mojí to nějak nechtělo komunikovat.
Jinak zkus načíst chyby immo (jednotka je samostatně měla by jít zkontrolovat) na spojení s ŘJ se momentálně vybodni.
A nebo ještě vyměnit četcí kroužek pod volantem třeba fakt pryč .
Naposledy upravil(a) Petr.Chrpa dne 28 črc 2015 18:26, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#19 Problém s 850
A ještě můžeš immo obejít:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#20 Problém s 850
Sice tomu nerozumím, ale pokud se nedaří připojit diagnostiku, tak bych místo laborování s ŘJ apod věnoval chvíli té vyblikávací metodě, jak psal peter cz 14.7. Zkušenější mě jistě opraví, ale podle mě se více informací, než co poskytne to blikání, z toho auta beztak nezíská ani jinak.
V souvislosti s ventilací jsem o tom plácal tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=50345
Pokud bys to neměl daleko do Dejvic, mohu i názorně předvést.
A není relevantní tohle?
https://www.volvoclub.org.uk/tech/service/850/TroubleshootingWithCodes-Turbo.pdf
V souvislosti s ventilací jsem o tom plácal tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=50345
Pokud bys to neměl daleko do Dejvic, mohu i názorně předvést.
A není relevantní tohle?
https://www.volvoclub.org.uk/tech/service/850/TroubleshootingWithCodes-Turbo.pdf
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10 roků
- Vůz: volvo 850 R 2.0 r.v. 96
- Bydliště: Středočech
#21 Problém s 850
Tak jsem si nechal od kamaráda udělat tu blikačku do obd podle schématu, ale nějak mi to nejde vyblikat, zkoušel jsem spojit piny na 2 sekundy, ale po rozpojení dioda prostě zhasne a nic nevybliká. Zapalování jsem měl zapnutý, nevíte někdo kde dělám chybu? Díky
- Přílohy
-
- IMG_20150730_192904.jpg (54.11 KiB) Zobrazeno 2548 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#22 Problém s 850
špatný kontakt mezi pinem 3 a diodou? nebo můžeš zkusit místo pinu 3 třeba 13 (tempomat) jestli bude něco blikat (pravděpodobně 1-2-2)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10 roků
- Vůz: volvo 850 R 2.0 r.v. 96
- Bydliště: Středočech
#23 Problém s 850
Měl jsi pravdu, na 13. pinu to bliká 1 2 2, ale na 3. pinu nic.. divný
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#24 Problém s 850
Blikačkou tvou ŘJ asi nepřečteš potřebuješ VOL-FCR a kabel obyč OBDII za 300, asi nevím kolik stojí.
Blikačkou přečtu mojí atmo 93kW ŘJ.
VOL - FCR přečtu i 97 V70 AWD.
Mělo by to dělat auta do 98 r.v.
Potom 99 a výš VIDA DICE.
Edit: Je to podle ŘJ
Blikačkou přečtu mojí atmo 93kW ŘJ.
VOL - FCR přečtu i 97 V70 AWD.
Mělo by to dělat auta do 98 r.v.
Potom 99 a výš VIDA DICE.
Edit: Je to podle ŘJ
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#25 Problém s 850
me4.3 právě s fcr nepřečteš (stejně tak klimu a tempomat), fcr ti napíše abys použil tuto vyblikávací metodu...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek