iRResova Discovery 3 HSE TDV6 prodej
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 178
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
#1 iRResova Discovery 3 HSE TDV6 prodej
Snad se nebudete zlobit, ale zkusím to hodit i sem Jelikož se posouvám od V6 k V8 je na prodej moje milá krabice za 230 000 bez DPH. I podle techničáku je to nákladní skřínový automobil co odveze a odtahne všechno. Je to dělník co hledá hodného páníčka
LR Discovery 3 2,7 TDV6 HSE r.v. 2007, automat, šedá barva, výbava HSE, béžová kůže, 5 míst, výhřev sedaček v předu a vzadu, výhřev čelního okna a trysek ostřikovačů, hudba Harman Kardon Logic 7, couvací senzory vzadu, informační display, tempomat, měnič na 6 CD, el. sedačky s pamětí a vyhřívaná zrcátka, natáčecí Bi-xenony s přísvitem do zatáčky, el. uzávěrka zad. diferáku, vzduchový podvozek, Terrain response, origo hf sada, multifunkční volant, alu 18ky, kupované v CZ, tažné 3500kg. Kompletní sada kol s novýma zimákama. Najeto má k dnešku 353 000 km.
Auto jezdilo vždy jen do autorizovaného servisu Land Rover a to do http://www.auto-hos.cz lze ověřit v servisní knížce, která je řádně vyplněná až do posledního kilometru. Auto má platnou záruku mobility a to do roku 3/2016 ( v případě poruchy vše řeší LR zadara - oprava na místě pokud je možná, odtah, ubytování, náhradní auto, letenky atd ) záruka se dá prodlužovat vždy o rok další prohlídkou v autorizovaném servisu do 15ti let stáří vozu bez omezení km.
Co se dělalo ( z těch větších věcí )
- ve 220 tis. kilometrech proběhla generální oprava motoru
- ve 267 tis. výměna měniče převodovky
- měněný kompresor vzduchového podvozku
- měněné EGRy
- silentbloky podvozku
- nedávno provedený test vstřiků a komprese motoru - vše OK
Co se bude dělat :
- na jaře nové pneu bud letní nebo univerzály. Ted se dojíždí druhá sada zimáčů.
- výměna oleje a filtru převodovky za cca 30 000km ( 12 000kč )
- každých 10 000km výměna oleje v motoru ( 5W40 ) a palivového filtru
- před zimou bude možná nutné vyčistit komoru nezávislého topení Webasta
Co chybí k dokonalosti, není nutné řešit, ale sluší se na na to upozornit:
- hučící diferáky - repase nebo přeložiskování ( cca 15 000kč )
- občas chrastící hydroměnič převodovky. Vydrží bez problému ještě několik desítek tisíc km, případná repase nebo výměna za větší je cca 20 000kč
Foto interiéru http://milunak79.rajce.idnes.cz/LR_Discovery_3/
LR Discovery 3 2,7 TDV6 HSE r.v. 2007, automat, šedá barva, výbava HSE, béžová kůže, 5 míst, výhřev sedaček v předu a vzadu, výhřev čelního okna a trysek ostřikovačů, hudba Harman Kardon Logic 7, couvací senzory vzadu, informační display, tempomat, měnič na 6 CD, el. sedačky s pamětí a vyhřívaná zrcátka, natáčecí Bi-xenony s přísvitem do zatáčky, el. uzávěrka zad. diferáku, vzduchový podvozek, Terrain response, origo hf sada, multifunkční volant, alu 18ky, kupované v CZ, tažné 3500kg. Kompletní sada kol s novýma zimákama. Najeto má k dnešku 353 000 km.
Auto jezdilo vždy jen do autorizovaného servisu Land Rover a to do http://www.auto-hos.cz lze ověřit v servisní knížce, která je řádně vyplněná až do posledního kilometru. Auto má platnou záruku mobility a to do roku 3/2016 ( v případě poruchy vše řeší LR zadara - oprava na místě pokud je možná, odtah, ubytování, náhradní auto, letenky atd ) záruka se dá prodlužovat vždy o rok další prohlídkou v autorizovaném servisu do 15ti let stáří vozu bez omezení km.
Co se dělalo ( z těch větších věcí )
- ve 220 tis. kilometrech proběhla generální oprava motoru
- ve 267 tis. výměna měniče převodovky
- měněný kompresor vzduchového podvozku
- měněné EGRy
- silentbloky podvozku
- nedávno provedený test vstřiků a komprese motoru - vše OK
Co se bude dělat :
- na jaře nové pneu bud letní nebo univerzály. Ted se dojíždí druhá sada zimáčů.
- výměna oleje a filtru převodovky za cca 30 000km ( 12 000kč )
- každých 10 000km výměna oleje v motoru ( 5W40 ) a palivového filtru
- před zimou bude možná nutné vyčistit komoru nezávislého topení Webasta
Co chybí k dokonalosti, není nutné řešit, ale sluší se na na to upozornit:
- hučící diferáky - repase nebo přeložiskování ( cca 15 000kč )
- občas chrastící hydroměnič převodovky. Vydrží bez problému ještě několik desítek tisíc km, případná repase nebo výměna za větší je cca 20 000kč
Foto interiéru http://milunak79.rajce.idnes.cz/LR_Discovery_3/
- Přílohy
-
- D3 2.jpg (80.86 KiB) Zobrazeno 828 x
-
- D3 1.jpg (80.47 KiB) Zobrazeno 828 x
Naposledy upravil(a) iRRes dne 01 črc 2015 00:50, celkem upraveno 6 x.
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 69
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: bude V70II
#2 XC90 porovnání s LC a LR
Neviem ti to povedat nezaujato ale viezol som sa v kazdom, v XC90 sa vozim skoro kazdy den a uz by som do ineho auta ako do volva isiel len pomerne tazko. Ked tak do forda... (Dlhorocne skusenosti)
Land cruiser aj discovery poskytuju dobry odvoz ale su to terenne auta ktore su na cestu prilis neekonomicke a nepohodlne v zakrutach (vysoka spotreba na dialnici kvoli velkemu odporu, vysoke auto sa naklana v zakrutes) na hrbolate cesty je ale naopak velmi dobre disco/range na vzduchovom podvozku, ten velmi dobre utlmi vacsinu nerovnosti a pri dialnicnej rychlosti sa znizi.
Otazka je na ake jazdenie to ma byt. Pokial na cestu, myslim si ze terenne auta ani nema zmysel. Aj ked sa to stava normou ze sa bezne kupuju do mesta lebo je to image a treba ukazat ze na to mam.
XC90 hravo zvladne aj lahsi teren - odskusane v zime v tatrach na snehu, v lete na hriby po lese, po piesku a dokaze sa rozhybat aj ked je jedno alebo dve kolesa vo vzduchu... Ale to zavisi od okolnosti uviaznutia. Urcite sa to nedokaze rovnat s prejazdom LC alebo disca.
Range poskytuje trochu iny luxus, obrazovky na pozeranie filmov v opierkach, tv, tusim masazne sedadla a ine podla mna nedolezite hluposti
Auto na dlhe cesty, bez potreby uzasneho luxusu, nie je uzasne do terenu ale velmi pohodlne a kludne odvezenie - XC90
Frajerina/luxus/terén - urcite range. Disco napr. Nie je nejak luxusne pokial nie je full vybava, ale tiez je to velmi dobre.
Land cruiser ma vobec neoslovil. Drahy servis, vysoka spotreba a nic extra neposkytuje. Do terenu ale velmi dobre.
Land cruiser aj discovery poskytuju dobry odvoz ale su to terenne auta ktore su na cestu prilis neekonomicke a nepohodlne v zakrutach (vysoka spotreba na dialnici kvoli velkemu odporu, vysoke auto sa naklana v zakrutes) na hrbolate cesty je ale naopak velmi dobre disco/range na vzduchovom podvozku, ten velmi dobre utlmi vacsinu nerovnosti a pri dialnicnej rychlosti sa znizi.
Otazka je na ake jazdenie to ma byt. Pokial na cestu, myslim si ze terenne auta ani nema zmysel. Aj ked sa to stava normou ze sa bezne kupuju do mesta lebo je to image a treba ukazat ze na to mam.
XC90 hravo zvladne aj lahsi teren - odskusane v zime v tatrach na snehu, v lete na hriby po lese, po piesku a dokaze sa rozhybat aj ked je jedno alebo dve kolesa vo vzduchu... Ale to zavisi od okolnosti uviaznutia. Urcite sa to nedokaze rovnat s prejazdom LC alebo disca.
Range poskytuje trochu iny luxus, obrazovky na pozeranie filmov v opierkach, tv, tusim masazne sedadla a ine podla mna nedolezite hluposti
Auto na dlhe cesty, bez potreby uzasneho luxusu, nie je uzasne do terenu ale velmi pohodlne a kludne odvezenie - XC90
Frajerina/luxus/terén - urcite range. Disco napr. Nie je nejak luxusne pokial nie je full vybava, ale tiez je to velmi dobre.
Land cruiser ma vobec neoslovil. Drahy servis, vysoka spotreba a nic extra neposkytuje. Do terenu ale velmi dobre.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 178
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
#3 XC90 porovnání s LC a LR - tak už vím a na čas se loučím
Po několika týdnech bádání jsem měl na jedné ruce skoro novou XC90 a na druhé se mi z ničeho nic objevila pěkná Diskárna. Nakonec to rozhodli chlapci ve Volvo výkupu, jejichž přístup mi naplno otevřel staré rány a křivdy, které jsem s Volvem zažil před pár lety v zahraničí. Dlužno dodat, že to vůbec není o vozech jako takových. Jsou parádní a vlastně vládla celková spokojenost. Ani o servise nebo prodejcich. Velcí profíci a dávám 99%. O penězích trochu jo, protože full servis auta v garančce to je prostě radost. Je to o přístupu těch šupáků nahoře co dovolí, aby se dělo to co se dělo. Jsem zvědavej co mi odepíše generální na můj dopis " jak se příchází o zákazníky " , ale spiš vůbec nic, protože jeden člověk s jedním autem ? Koho to zajímá ?
Jinak řečeno se ted budu nechávát chvíli odrbávat od zeleného oválu, ale tady na fóru budu prodit dál
Jinak řečeno se ted budu nechávát chvíli odrbávat od zeleného oválu, ale tady na fóru budu prodit dál
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4988
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#4 XC90 porovnání s LC a LR - tak už vím a na čas se loučím
A na co to jezdí? (Jesli se tu vůbec na to smim zeptat.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#5 XC90 porovnání s LC a LR - tak už vím a na čas se loučím
Podle vizáže bych si tipnul, že tohle žere i malé děti kolem cesty
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 178
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
#6 XC90 porovnání s LC a LR - tak už vím a na čas se loučím
Klame tělem Je to dehet 2,7 TDV6 a sice váží 2,8t, ale žere pruměr 11 což jsem měl i s XC90 D5. Na dálnici při 160km/h točí 2500 a je to taky pořád kolem těch 11-12l Jak to bude vypadat čistě ve městě to teprve uvidím. Víc jak 13 by to, ale být nemělo.
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 69
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: bude V70II
#7 XC90 porovnání s LC a LR - tak už vím a na čas se loučím
Pekný kúsok. Je to na vzduchovom podvozku? Na české diaľnice by som iný asi nechcel alebo citroena na hydraulike
Na servis nemusíš chodiť do autorizaku, čiže keď máš niekoho čo je S nejakou značkou dobrý, môžeš ísť K nemu a O auto bude lepšie postarané za menej peňazí.
K spotrebe... Na XC90 D5 máme spotrebu 10,5 a je v tom veľa mestského jazdenia. Po diaľnici je to tak 7,7 pri 120. Pri 160 ale asi rovnako S LR - okolo tých 11.
Na servis nemusíš chodiť do autorizaku, čiže keď máš niekoho čo je S nejakou značkou dobrý, môžeš ísť K nemu a O auto bude lepšie postarané za menej peňazí.
K spotrebe... Na XC90 D5 máme spotrebu 10,5 a je v tom veľa mestského jazdenia. Po diaľnici je to tak 7,7 pri 120. Pri 160 ale asi rovnako S LR - okolo tých 11.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 178
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
#8 XC90 porovnání s LC a LR - tak už vím a na čas se loučím
Je to vzduch a jizda je paradne plavná i kdyz proti XC90 aspon na dalnici mi ten rozdil tak velky neprijde. Dokonce si myslim, že ve vysokych rychlostech jsou rány od pricnych nerovnosti vetsi. Pri normalni jizde, ale vetsinu der neresis zatim si zvykam na tu velikost. Porad mam pocit, ze se ani na normalni silnici nevyhnu, nektere podzemni garaze jsou pase a o parkovani ani nemluvim ) papirove to zas takova vobloda neni, je to jen o pocitu
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 205
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
#9 XC90 porovnání s LC a LR - tak už vím a na čas se loučím
Ahoj, mrkni se na offroadforum tam se tyhle Lr docela probírají. Jinak gratuluji k novému autí...
_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 429
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#10 XC90 porovnání s LC a LR - tak už vím a na čas se loučím
Gratuluji k pěknému kousku. Nechci v žádném případě kazit radost ale motor 2,7TD pochází od peugeotu a je dost problematický - dokáže prý mechanicky zlobit na klice (protočení ložisek).
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 178
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
#11 XC90 porovnání s LC a LR - tak už vím a na čas se loučím
Ahoj, diky za gratulace. Trávil jsem na LR forech a jinych hodiny a dny. Vlakna o problemech tehle motoru jsou nekonecna. Nicmene ja mam v tomhle uz motor meneny a je to o pristupu k autu. Jak psal jeden uzivatel " pokud letite po dalnici 2h v kuse 180 potom si date hodinku splhani v lomu a vecer jdete vykoupat auto do reky, co jako čekáte ? " a myslim ze ma pravdu. To samo neresi to, ze nektere soucastky tohohle Ford/paužt motoru jsou poddimenzovane. Tenhle kousek videl max. Horsi polni cesty, ale obavy jsou ne ze ne. Jak, ale napsal jiny uzivatel " ja uz se bojim 3 roky"
PS: u tohohle predchozi majitel motor uhnal na dalnici
PS: u tohohle predchozi majitel motor uhnal na dalnici
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 178
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
#12 XC90 porovnání s LC a LR - tak už vím a na čas se loučím
Snad se nebudete zlobit, ale zkusím to hodit i sem Jelikož se posouvám od V6 k V8 je na prodej moje milá krabice za 230 000 bez DPH. I podle techničáku je to nákladní skřínový automobil co odveze a odtahne všechno. Je to dělník co hledá hodného páníčka
LR Discovery 3 2,7 TDV6 HSE r.v. 2007, automat, šedá barva, výbava HSE, béžová kůže, 5 míst, výhřev sedaček v předu a vzadu, výhřev čelního okna a trysek ostřikovačů, hudba Harman Kardon Logic 7, couvací senzory vzadu, informační display, tempomat, měnič na 6 CD, el. sedačky s pamětí a vyhřívaná zrcátka, natáčecí Bi-xenony s přísvitem do zatáčky, el. uzávěrka zad. diferáku, vzduchový podvozek, Terrain response, origo hf sada, multifunkční volant, alu 18ky, kupované v CZ, tažné 3500kg. Kompletní sada kol s novýma zimákama. Najeto má k dnešku 353 000 km.
Auto jezdilo vždy jen do autorizovaného servisu Land Rover a to do http://www.auto-hos.cz lze ověřit v servisní knížce, která je řádně vyplněná až do posledního kilometru. Auto má platnou záruku mobility a to do roku 3/2016 ( v případě poruchy vše řeší LR zadara - oprava na místě pokud je možná, odtah, ubytování, náhradní auto, letenky atd ) záruka se dá prodlužovat vždy o rok další prohlídkou v autorizovaném servisu do 15ti let stáří vozu bez omezení km.
Co se dělalo ( z těch větších věcí )
- ve 220 tis. kilometrech proběhla generální oprava motoru
- ve 267 tis. výměna měniče převodovky
- měněný kompresor vzduchového podvozku
- měněné EGRy
- silentbloky podvozku
- nedávno provedený test vstřiků a komprese motoru - vše OK
Co se bude dělat :
- na jaře nové pneu bud letní nebo univerzály. Ted se dojíždí druhá sada zimáčů.
- výměna oleje a filtru převodovky za cca 30 000km ( 12 000kč )
- každých 10 000km výměna oleje v motoru ( 5W40 ) a palivového filtru
- před zimou bude možná nutné vyčistit komoru nezávislého topení Webasta
Co chybí k dokonalosti, není nutné řešit, ale sluší se na na to upozornit:
- hučící diferáky - repase nebo přeložiskování ( cca 15 000kč )
- občas chrastící hydroměnič převodovky. Vydrží bez problému ještě několik desítek tisíc km, případná repase nebo výměna za větší je cca 20 000kč
Foto interiéru http://milunak79.rajce.idnes.cz/LR_Discovery_3/
LR Discovery 3 2,7 TDV6 HSE r.v. 2007, automat, šedá barva, výbava HSE, béžová kůže, 5 míst, výhřev sedaček v předu a vzadu, výhřev čelního okna a trysek ostřikovačů, hudba Harman Kardon Logic 7, couvací senzory vzadu, informační display, tempomat, měnič na 6 CD, el. sedačky s pamětí a vyhřívaná zrcátka, natáčecí Bi-xenony s přísvitem do zatáčky, el. uzávěrka zad. diferáku, vzduchový podvozek, Terrain response, origo hf sada, multifunkční volant, alu 18ky, kupované v CZ, tažné 3500kg. Kompletní sada kol s novýma zimákama. Najeto má k dnešku 353 000 km.
Auto jezdilo vždy jen do autorizovaného servisu Land Rover a to do http://www.auto-hos.cz lze ověřit v servisní knížce, která je řádně vyplněná až do posledního kilometru. Auto má platnou záruku mobility a to do roku 3/2016 ( v případě poruchy vše řeší LR zadara - oprava na místě pokud je možná, odtah, ubytování, náhradní auto, letenky atd ) záruka se dá prodlužovat vždy o rok další prohlídkou v autorizovaném servisu do 15ti let stáří vozu bez omezení km.
Co se dělalo ( z těch větších věcí )
- ve 220 tis. kilometrech proběhla generální oprava motoru
- ve 267 tis. výměna měniče převodovky
- měněný kompresor vzduchového podvozku
- měněné EGRy
- silentbloky podvozku
- nedávno provedený test vstřiků a komprese motoru - vše OK
Co se bude dělat :
- na jaře nové pneu bud letní nebo univerzály. Ted se dojíždí druhá sada zimáčů.
- výměna oleje a filtru převodovky za cca 30 000km ( 12 000kč )
- každých 10 000km výměna oleje v motoru ( 5W40 ) a palivového filtru
- před zimou bude možná nutné vyčistit komoru nezávislého topení Webasta
Co chybí k dokonalosti, není nutné řešit, ale sluší se na na to upozornit:
- hučící diferáky - repase nebo přeložiskování ( cca 15 000kč )
- občas chrastící hydroměnič převodovky. Vydrží bez problému ještě několik desítek tisíc km, případná repase nebo výměna za větší je cca 20 000kč
Foto interiéru http://milunak79.rajce.idnes.cz/LR_Discovery_3/
- Přílohy
-
- D3 1.jpg (80.47 KiB) Zobrazeno 830 x
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1060 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od LukášM
-
- 15 Odpovědi
- 1166 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od MarekV
-
- 1094 Odpovědi
- 104777 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 5 Odpovědi
- 561 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jasper
-
- 68 Odpovědi
- 10652 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout