Spousta nahodilých problémů

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 22
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Vůz: S60 - 147kw, 2,4AWD 2002
Bydliště: Praha

#1 Spousta nahodilých problémů

Příspěvek od daweo »

Zdravím kluci,

rád bych Vás, majitele Volv a zkušené uživatele požádal o radu, kam nejspíše v Praze zajet do servisu - běžně jezdím v Brně do Kobylnic, kde jsou fajn kluci, prakticky vždy jsem spokojen jak s rychlostí, tak s odvedenou práci avšak poslední dobou spokojenost skomírá. Nicméně spíše než spokojenost se servisem je to spokojenost s mým autem, které si ze mne dělá dobrý den zrovna ve chvíli, kdy se mi to nejméně hodí.
V podstatě do letošního roku jsem byl s autem více méně spokojený, byť se do něj něco investovat muselo, avšak od jara se mi zdá, že to prostě již přehání. Odjara tohoto roku se potýkám se závažnější sadou problémů, které ze spolehlivého auta dělají to, čeho se každý řidič bojí... přetechnizovaného, přeelektrizovaného Francouze či Itala.

Do teď mne trápily prkotiny typu:
1. občas se nevyklopí / nesklopí zrcátko na straně řidiče na první pokus po stisknutí tlačítka - poté již reaguje a mám jedno zrcátko vždy sklopené a druhé vyklopené. Problém se dostavoval velmi náhodně, na diagnostice nic (pokud si dobře pamatuji) a posledního půl roku jsem tento problém nezaznamenal.
2. zrcátko na straně spolujezdce má větší vůli - nedrží stoprocentně na své pozici - více méně kosmetický problém

V zimě se začalo přidávat:
3. směrovka na straně řidiče občas blikne 2x místo jednou a nebo jednou vynechá - jak na palubce, tak z venku. To už vidím jako vážnější závadu. Nicméně projevilo se to tak jednou za 50-100 km ve městě a později se to zintenzivnělo. Problém se nepovedlo nasimulovat, stalo se to jak při vytočeném volantu, tak při volantu ve středové pozici. Častěji se tento problém objevil za deště / vlhka.

Na jaře toho ale začalo být víc a hlavně problémy jsou nebezpečnější
4. náhodně se mi na palubní desce začaly objevovat chybové hlášky - "parking light failure", "braking light failure" s červeným trojúhelníčkem, ale po pár vteřinách hlášky zmizely. Diagnostika opět mlčí a jestli jsem viděl dobře, tak vše svítilo tak, jak mělo. Tato hláška se mi při cestě mezi Prahou a Brnem objevila občas 10x za jízdu, jindy se neobjevila vůbec. Toto se mi stalo jak při jízdě po dálnici, tak při stání na křižovatce a nebo dojezdu a stání na parkovacím místě.
5. občasné zatuhnutí řízení - jako bych musel přetlačit píst na jednu a druhou stranu, a pak zase je vše nějakou dobu OK. Nicméně doba je proměnlivá - několik minut - několik hodin. Opět diagnostika nic nenašla, nicméně byla provedena výměna servokapaliny, což nejspíš na měsíc - dva pomohlo. Nicméně dnes se problém opět objevil. Tohle již vidím jako závažný problém, neboť pokud by řízení bylo stále stejně tuhé, tak si akorát víc zacvičím. Jen tedy se v tu chvíli nemají tendenci rovnat kola a auto jede stále ve směru podle natočení volantu (možná se tedy kola rovnají, ale opravdu velmi pomalu vůči standardu)

Koncem jara/počátkem léta se přidal problém se startováním
6. Občasné vypnutí motoru - jednou za jízdy v zatáčce - "imobilizer see manual" - vážně sranda s plně naloženým autem, když najednou vše vypne a rozsvítí se vše co běžně svítí na palubce při klíčku v pozici 2, než kontrolky pohasnou + ten imobilizer. Toto se opakovalo celkem ještě několikrát, naštěstí již většinou na parkovišti - po zařazení zpátečky a ujetí jednoho metru mi vypnul motor, po zacouvání na parkovací místo a popojetí pár cm vpřed, než jsem se dotkl řadící páky abych přeřadil z D do P motor zase chcípl - tentokrát bez hlášky a čehokoliv (mám pocit že v diagnostice bylo něco o neočekávaném vypnutí či co tam bylo) mno a jednou po zastavení na semaforu a taktéž cca 1 minutu po nastartování.
Jako řešení byla provedena výměna čidla otáček klikové hřídele (pokud se nepletu + držák), a problém se zdál vyřešen. Bohužel se opět projevíl právě při parkování po zpátečce (zatím tedy 1 od výměny)
7. Tento problém asi začal někdy na podzim, možná v létě minulého roku, ale byl tak vzácný, že jsem mu nevěnoval pozornost. Jednoduše jsem nastoupil do auta, jako vždy jsem chtěl odjet (studený motor), otočím klíčkem a slyším jen jak točí startér ale motor nenaskočí. Zvukový projev je vždy stejný, jako když auto naskočí - tj palivové čerpadlo, relátka, točení startéru. Většinou na druhý pokus otočení klíčku motor naskočil a šlapal jako hodinky. Velmi výjimečně motor nenaskočil na druhý, třetí x tý pokus, na displayi se objevila hláška "reduced engine performance" ale do 5 minut od prvního otočení klíčku jsem mohl vždy jet. Hláška pak s oranžovým trojúhelníčkem zmizela a objevila se až zase se naskytl stejný problém. Nicméně situace se s příchodem léta trošičku změnila. Zhruba od května se mi výše zmíněný stav vyskytl jen jednou, možná dvakrát. Jendou takhle přijedu do obchodu, nakoupím, přijdu k autu a chci nastartovat a ono ejhle... auto nestartuje. Opět vše se tváři tak jak má - startér točí, relátka cvakaly a prostě nic. Tentokrát je ale rozdíl v tom, že motor ještě nevychladl - podle ručičky má provozní teplotu, ale problém se vyskytl i když byla ručička jen v 1/4 zahřátí motoru. Srandou je, že v servisu jsem to auto měl s tímto problémem 2-3x a bohužel tam se projevil tento problém pouze jednou a to když jsem auto přivezl s tímto problémem a podařilo se, že problém se projevil. Auto se celkově chová divně - na palubním počítači se objevují běžně 2 hlášky, když nenastartuje: "reduced engine performance" a nebo "imobilizer see manual". Při hlášce s imobilizérem mne občas startér kompletně vypne třeba po "dvou" otočeních startéru, jindy nechá startér běžet do doby, než pustím klíček. Hláška imobilizéru zmizí zhruba po 30-60 sekundách, v této době ale točit startérem stále mohu. Velmi vtipné bylo, když mi při hlášce o Imobilizéru motor naskočil a ja mohl normálně jet. Jediné co mne vadilo v tu chvíli byl fakt že mi svítí červený trojúhelníček a hláška o imobilizéru. Na druhou stranu jsem byl rád, že se s autem dostanu do servisu bez odtahovky. Klíčky jsem zkoušel všechny 3 co k autu mám, problém se startováním se vyskytuje převážně v nejnevhodnějších chvílích, jako asi každý problém.
Dneska jsem dojel za prarodiči a jelikož jsem musel stavět 3x po cestě mezi Brnem a Prahou na benzínce, bylo vtipné, že z první zastávky jsem odjel bez zaváhání, druhá zastávka plodila problémy a třetí zastávka byla opět OK. Dojel jsem ale do Prahy, zaparkoval, vynosil věci, chtěl jsem přeparkovat a ejhle, auto se opět chová vzorově neposlušně. Tak že teď překážím naštěstí před naší garáží a bohužel ani po 3 hodinách chladnutí auto nenaskočilo :/. Stále ale se na displayi objevují stejné hlášky.

Od kamaráda mám půjčenou nějakou BT diagnostiku co pořídil z aukra a ta se celou dobu jízdy tvářila jako že je vše OK - jen tedy 3-5x se mi zdálo jako by mi auto při konstantních otáčkách / rychlosti škublo převodovkou či tak něčím - ale možná to byl jen pocit. Samozřejmostí bylo mírné zatuhávání řízení.
Diagnostika Torque PRO mi vypsala následující error:
P0727 - pohonná jednotka - engine speed input circuit no signal
- generic
type: powertrain - transmission - iso/sae controlled
description: engine speed input circuit no signal
- GM
type: powertrain - transmission - iso/sae controlled
description: engine speed circuit low input conditions
cause: key on or engine running, then the PCM detected an internal fault. Note: If PO500 (nebo P0500 ?), P0721 or P0722 are set, repair these codes first).


Budu velmi rád, když někdo podá jakoukoliv radu, která povede k co nejlevnějšímu vyřešení většiny a nebo všech problémů, jež jsem zde popsal + případně prosím doporučte nějaký autoservis v Praze, kde jsou schopni a dokáží auto opravit... ne jako v renault servisu, kde mi řeknou že je vše OK, že je to jen starši auto :/


Jinak auto:
Volvo s60 2,4t, 147kw, automat, AWD
RV 2002 (v provozu snad od 2003)
najeto (tachometrových) 151 000km, kupováno v bazaru, serviska podle volvo servisu byla OK, pravidelný servis - poslední servis v cca 98k, žádné větší problémy / faktury nehlásily, Auto jsem koupil cca rok po poslední návštěvě servisu se 118k km. Podle Cebie též OK.
Nainstalováno LPG (najeto s nim cca 13k km, montováno minulý rok - že by souvislost?)

Předem moc díky za jakékoliv rady, názory.
David
_________________
_____________________________________________________________________________
Volvo S60 2002 - 2,4 T 147kw AWD
Renault Safrane 1994 - 2,2l 101kw v lpg s podivnou smesi vybavy a nejen tragickym koncem.

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5065
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#2 Spousta nahodilých problémů

Příspěvek od Lachtan »

Servis ti poradím: http://www.marra.cz :good:

Co se týká tebou popsaných problémů, mám pocit, že většina z nich bude mít jednoho společného původce, ale to je jenom můj soukromý ničím nepodložený názor - elektroinstalaci u S60 zmapovanou zatím nemám (Šelmu mám jen krátce a zatím jsem se v ní nevrtal)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1475
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#3 Spousta nahodilých problémů

Příspěvek od kwiko »

zrkadielka, to je vlastnost, ci prekliatie.
rozobrat premazat pruzinky a konektory je na dlho s rizikom ze nieco sa zlomi... a najlepsie na tom je ze je to vpodstate len chyba komunikacie. CEM dava impulz do dvernych modulov a tie potom zmenia polohu zrkadla. Tie vsak neposielaju signal ci su zatvorene ci otvorene... takze nezaplatitelna pakaren

smerovka treba pozriet volvo diagnostiku. Ak tam nebude chyba SWM vmenit packu za nejaku vhodnu pouzitu.

tie ziarovky mozu byt hocico, aj len oxidacia v svetle

pozriet servoriadenie na unik kvapaliny, aj pod manzetami, ak je vola v riadeni dat ho zrepasovat (mimo ine vazna zavada na STK) a potom zial zrepasovat ci vymenit servocerpadlo, lebo tam je problem.

ta posledna zavada so startovanim zial cez kristalovu gulu nejde, a svoj tip radsej prezentovat nebudem,nema to zmysel. Ale volvo diagnostika urcite nieco napovie.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 22
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Vůz: S60 - 147kw, 2,4AWD 2002
Bydliště: Praha

#4 Spousta nahodilých problémů

Příspěvek od daweo »

Tak denska rano auto nastartovalo na prvni skytnuti 3x. Potreboval jsem odjet od garaze a pak jsem zjistil ze maji prarodice umretou fabii... tak ze dalsi presun a tak :D Holt s autem nejezdi.

Lachtan: ja se pomerne bojim ze to bude ECU ci CEM ci jak se to jmenuje ta centralni jednotka. Co jsem hledal na netu, tak podobny trobem trapi vice lidi, specielne v letnich mesicich, avsak servisy volva meni jeden dil za druhy, jen vysledek se nedostavuje :-/ V pondeli se k Marrovi asi podivam, avsak obavam se ze bud odjedu bez potizi k nemu, a vse se bude jevit OK, a nebo ani neodjedu :D

Kwiko: jo jo.. zrcatka jsou zabavna, nicmene jsem to napsal hlavne z duvodu, ze by to mohlo teoreticky dokreslit obrazek o tom, co se v aute deje:D. Pokud ale CEM dava impulz, CEM by se chystal odporoucet, mohl by to byt jeden z priznaku + ostatni problemy by teoreticky mohli s CEM souviset. Nicmene u nich se podivam zda jedno neni alespon uvolnene a neslo by dotahnout :-)
Smerovka: diag je OK, ale proc to menit, kdyz to provede opravdu jen nahodne - tj blika dobre a pak jednou/dvakrat blbe a pak zase je to OK. Nemaji blinkry cosik spolecneho opet s CEM?
Zarovky: oxidace ve svetle by ale znamenala, ze by svetlo probliklo - nebo ne? Jak jsem vcera zaparkoval a nestartoval jsem, tak selhaly parkovacky/brzdovy - jenze svitily, byt se hlasily jako ze nepracuji. Ze by opet CEM ci kabely k CEM?
Servo: Unik kapaliny - prakticky zanedbatelny (v norme). Servocerpadlo bylo menene 4 roky zpet - cca 35k km zpet. Pod manzetami jsem se nedival, zkusim se podivat. Vule v rizeni se pry u s60 vyskytuje (nejaka tolerovatelna - projevuje se bouchanim) a vetsi bych mit nemel - na STK jdu za cca 14 dni, tak se to pripadne projevi. Zde mne napadaji 2 veci, zda problem nemuze byt a) servocerpadlem - (jak ale potvrdit, ze je problem opravdu zde) b) muze opet s timto nejak mit co od cineni CEM?
Startovani: jediny problem, co se zaznamenal, tak je to, co jsem napsal vcera - P0727 ECM-3100 Engine speed (RPM) sensor Signal missing. Intermittent fault / P0727 ECM-3100 Engine speed (RPM) sensor Signal missing. Permanent fault .

No bojim se bojim, nerad bych menil jeden dil za druhym s tim, ze by mozna problem byl vyresen :(
_________________
_____________________________________________________________________________
Volvo S60 2002 - 2,4 T 147kw AWD
Renault Safrane 1994 - 2,2l 101kw v lpg s podivnou smesi vybavy a nejen tragickym koncem.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1475
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#5 Spousta nahodilých problémů

Příspěvek od kwiko »

Podla tychto zavad mas CEM vporiadku. Startovanie moze kazit aj tlak paliva, ci zapalovaci modul. tych snimacou kluky je vela typov a kazdy ma svoj drziacik (ktory sa obcas lahko mechanikovi zlomi)... tak aby to nebol problem od "opravy".
Treba to vidiet...

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4988
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#6 Spousta nahodilých problémů

Příspěvek od Romulusw »

Zajímavé, také se mi objevil problém s blinkry, přesněji řečeno s levým. Prostě občas neblikal a začal až když jsem páčku v poloze blikání od sebe odtlačil (opačná strana světelné houkačky). Evidentně problém přepínače, protože to fungovalo při určité síle odtlačení a pod ní ne. Tak jsem páčku "procvakal" nahoru a dolu při současném odtlačování páčky a problém zmizel (nevím na jak dlouho, ale když se to objeví, tak budu vědět proč).

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2614
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Kontaktovat uživatele:

#7 Spousta nahodilých problémů

Příspěvek od ok2ucx »

Pro začátek zkus odpojit elektricky modul Haldexu (DEM), je dole na diferáku. Bude to sice hlásit další (nové) chyby, ale pokud je chyba v něm (a není to výjimka), tak ti tam nebudou padat chyby imobilizéru. Jezdi s tím týden-dva, uvidíš. Aspoň bys měl vždycky nastartovat, ty ostatní věci jsou "kosmetika". Nepříjemné, ale dá se s tím jet.

Pavel

P.S. Na tu BT diagnostiku se nikterak nespoléhej. Na Volva platí jen fabrická diagnostika VIDA. Všechno ostatní dává jen velmi přibližné, často matoucí výsledky.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1475
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#8 Spousta nahodilých problémů

Příspěvek od kwiko »

2002 este haldex mat nebude, len viskospojku.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2614
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Kontaktovat uživatele:

#9 Spousta nahodilých problémů

Příspěvek od ok2ucx »

kwiko píše:2002 este haldex mat nebude, len viskospojku.
Pravda, ovšem je-li to už MY03, tak tam by to být mohlo, ne?

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 22
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Vůz: S60 - 147kw, 2,4AWD 2002
Bydliště: Praha

#10 Spousta nahodilých problémů

Příspěvek od daweo »

Kde poznam, o jaky MY se jedna? Nemely nahodou vsechny s60 haldexy 1.generace? Nejsem si ted jist, ale pokud si dobre pamatuju tak jsem nekde cetl, ze s60 od pocatku byly s haldexem a u v70 se kolem roku 2k3 prechazelo na haldex.

Pisu z mobilu, pak se kouknu na zbytek, co tu je napsano ;)
_________________
_____________________________________________________________________________
Volvo S60 2002 - 2,4 T 147kw AWD
Renault Safrane 1994 - 2,2l 101kw v lpg s podivnou smesi vybavy a nejen tragickym koncem.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2614
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Kontaktovat uživatele:

#11 Spousta nahodilých problémů

Příspěvek od ok2ucx »

Třeba obyčejný VIN hodně napoví...

http://www.volvocars.com/cz/sales-services/services/pages/vin-cislo.aspx

Jestli jej nechceš zvěřejňovat zde, pak SZ.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Radic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 109
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Uherský Brod
Vůz: S60 2.4T AWD

#12 Spousta nahodilých problémů

Příspěvek od Radic »

Tak podle této tabulky mám v mojem VINku trochu zmatky :) na emisní kód vychází písmeno K a na převodovku 3 což je 5 M/T FWD a já mám AWD. Jinak taky MY2002 a mám haldex. Sice prej nějaký jiný než všichni ostatní, ale mám :D (to sem se dozvěděl v Lichnově)

A to s tim blinkrem se mě taky párkrát stalo...Budu doufat že to je páčkou :)
_________________
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 22
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Vůz: S60 - 147kw, 2,4AWD 2002
Bydliště: Praha

#13 Spousta nahodilých problémů

Příspěvek od daweo »

Tak jsem se dival, mam MY2002. Omlouvam se za nepresnost nahore :-)

Jen jsem tam nenasel informaci o motoru a emisich, jestli jsem to prelouskal dobre.

bo YV1 R S 5 8 K 7 2 2 .... ser cislo :-)
_________________
_____________________________________________________________________________
Volvo S60 2002 - 2,4 T 147kw AWD
Renault Safrane 1994 - 2,2l 101kw v lpg s podivnou smesi vybavy a nejen tragickym koncem.

Radic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 109
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Uherský Brod
Vůz: S60 2.4T AWD

#14 Spousta nahodilých problémů

Příspěvek od Radic »

no to o motoru sem našel jinde...58 - B5244T3 což je 2.4T 147kw

Na tvojem sedí i ta převodovka...7 - 5 A/T AWD

Vypadá to, že máme skoro sourozence :D já mám pořadové číslo 199290 :)
_________________
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 22
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Vůz: S60 - 147kw, 2,4AWD 2002
Bydliště: Praha

#15 Spousta nahodilých problémů

Příspěvek od daweo »

Mno ja mam porad cislo 18xxxx :-) alespon neco z toho necham tajne :D
_________________
_____________________________________________________________________________
Volvo S60 2002 - 2,4 T 147kw AWD
Renault Safrane 1994 - 2,2l 101kw v lpg s podivnou smesi vybavy a nejen tragickym koncem.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 22
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Vůz: S60 - 147kw, 2,4AWD 2002
Bydliště: Praha

#16 Spousta nahodilých problémů

Příspěvek od daweo »

Omlouvam se za dlouhe neodepisovani, ale po delsim laborovani se zasadni problemy klukum z AutoAmbo podarilo doresit ale napisi vse poporade.

Bod 3 a 4 je vyresen - pravdepodobna pricina byla temer vypalene zarovky, ktere dokazaly svitit ale pravdepodobne obcas se ztratil kontakt/zvysil odpor v kontaktech a proto se rozsvitily chyby. Od vymeny zarovek se dany problem jiz neobjevil.

Bod 5 - zatuhavani rizeni - problem byl na krizku rizeni - jakysi homokineticky kloub, ktery byl v jedne ose zatuhly a proto pri otaceni kol v urcitych uhlech dochazelo k zatuhavani. Jedine co mne zarazi tak je stav, ze obcas kloub nezatuhaval. Hlavni je ze problem je vyresen

Bod 6 a 7 - V podstate se jednalo o 2 samotne problemy, ktere se kombinovaly a pusobily potize pri lokalizaci. Jednim z problemu bylo v prve rade cidlo otacek klikove hridele, ktere bylo nahrazeno za nove, jez bylo jeste horsi a k tomu byl zrejme problem na ridici jednotce. Cidlo bylo nakonec vymenene za uplne jine a od te doby motor nezhazina a CEM byl zatim nahrazen a tez je vse OK. Pri zkousce puvodniho CEM minuly vikend motor nenaskocil.

Pokud se nekdo bude potykat s podobnymi problemy, tak mu treba me zkusenosti budou k necemu.

Jeste jednou moc dekuji za vyreseni problemu klukum z AutoAmbo a hlavne za fakt, ze mne neposlali pryc nebot na diagnostice prakticky nic nebylo.
_________________
_____________________________________________________________________________
Volvo S60 2002 - 2,4 T 147kw AWD
Renault Safrane 1994 - 2,2l 101kw v lpg s podivnou smesi vybavy a nejen tragickym koncem.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“