V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring, Alpina B3 Touring
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#1 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring, Alpina B3 Touring
Po zkušenostech se samými Saaby jsem přirozenou cestou dospěl k rozhodnutí to zkusit s Volvem.
Patrně zatím jediný prodaný exemplář (v modelu V70) nového motoru T5 Drive-E v Čechách mám tu čest vlastnit já.
Toto vlákno tedy může sloužit i jako reálný podklad pro budoucí zájemce nebo jako memento (to se doufám nestane ).
Koupeno jako funglovka, žádná předváděčka ani skladovka. Prostě z konfigurátoru, takže to má vše, co jsem chtěl. Summum plus nějaké blbinky navíc jako například laminovaná skla.
Pro reálnou spotřebu bude sloužit toto:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/669828.html
Patrně zatím jediný prodaný exemplář (v modelu V70) nového motoru T5 Drive-E v Čechách mám tu čest vlastnit já.
Toto vlákno tedy může sloužit i jako reálný podklad pro budoucí zájemce nebo jako memento (to se doufám nestane ).
Koupeno jako funglovka, žádná předváděčka ani skladovka. Prostě z konfigurátoru, takže to má vše, co jsem chtěl. Summum plus nějaké blbinky navíc jako například laminovaná skla.
Pro reálnou spotřebu bude sloužit toto:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/669828.html
Naposledy upravil(a) saabik dne 22 bře 2023 22:22, celkem upraveno 4 x.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9894
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 V70 Summum T5 Drive 2015
Pěknej kousek, snad by to ještě chtělo foto interieru od řidičovy strany.
Spotřebu budu rád sledovat. Jaké má ten motor parametry?
Spotřebu budu rád sledovat. Jaké má ten motor parametry?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#3 V70 Summum T5 Drive 2015
Maximální výkon (kW) 180 kW
Výkon (k) 245 k
Otáčky při max. výkonu 5500 ot./min
Točivý moment 350 Nm
Otáčky při max. toč. momentu 1500 - 4800 ot./min
Papírovou kombinovanou spotřebu nesmyslnou 6,4 l/100km
Zrychlení 0-100 údajně 6,7 sec., ale dovolím si výrazně pochybovat. Po zajetí nicméně ověřím
Výkon (k) 245 k
Otáčky při max. výkonu 5500 ot./min
Točivý moment 350 Nm
Otáčky při max. toč. momentu 1500 - 4800 ot./min
Papírovou kombinovanou spotřebu nesmyslnou 6,4 l/100km
Zrychlení 0-100 údajně 6,7 sec., ale dovolím si výrazně pochybovat. Po zajetí nicméně ověřím
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#4 V70 T5 Drive 2015
Gratuluji, krásný kousek! Přeji mnoho a mnoho štastných kilometrů bez závad a problémů!
Jsem zvědav na vše co napíšeš a budu doufat že to budou jen samá pozitiva, aby jsme my pravověrní vyznavači pětiválců mohli být v klidu, co nám budoucnost přinese
Jaképak fičury nad Summum jsi si pořídil? Máš obě sesle v elektrice?
Jsem zvědav na vše co napíšeš a budu doufat že to budou jen samá pozitiva, aby jsme my pravověrní vyznavači pětiválců mohli být v klidu, co nám budoucnost přinese
Jaképak fičury nad Summum jsi si pořídil? Máš obě sesle v elektrice?
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#5 V70 T5 Drive 2015
Taky gratulace ke krásný káře
Ať jezdí a dělá jen radost. Taky se těším na další info.......
Ať jezdí a dělá jen radost. Taky se těším na další info.......
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#6 V70 T5 Drive 2015
Také gratulace
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#7 V70 T5 Drive 2015
Díky všem .
Sibr: Samozřejmě určitý vliv na dodatečnou výbavu byl i rozpočtový strop, který jsem si určil, protože co si budeme namlouvat, tahle "pološvédská" fabrika si svoje výrobky cení docela vysoko. A nacpat výbavou se dalo za další statisíce .
Nad rámec Summum to má samozřejmě metalízu, pak vyhřívaná přední sedadla (k vyhřívání mám zatím největší výhradu), náhradní dojezdové kolo, laminovaná skla a Versatility paket. Malé mínus má Volvo za jednoduchou protisluneční clonu, v Saabu jsem měl dvojitou (a také třeba ventilované sedačky ). Elektrické sedlo spolujezdce nemám, za ty prachy mi to přišlo jako úlet. Pouze řidičovo, které je součástí Summum.
Jelikož mě čeká teprve první výměna oleje po nějakých 2500 km, tak zatím je příliš brzo na nějaké recenze. Spíše to jsou prvotní postřehy, zatím spíš srovnávám se Saabem a docházím k poznatku, že to jsou naprosto, ale naprosto odlišná auta, která mají jedno společné - bezpečnost. A stejně jako jsem občas odpouštěl určité vrtochy Saabu, budu asi odpouštět i Volvu.
Sibr: Samozřejmě určitý vliv na dodatečnou výbavu byl i rozpočtový strop, který jsem si určil, protože co si budeme namlouvat, tahle "pološvédská" fabrika si svoje výrobky cení docela vysoko. A nacpat výbavou se dalo za další statisíce .
Nad rámec Summum to má samozřejmě metalízu, pak vyhřívaná přední sedadla (k vyhřívání mám zatím největší výhradu), náhradní dojezdové kolo, laminovaná skla a Versatility paket. Malé mínus má Volvo za jednoduchou protisluneční clonu, v Saabu jsem měl dvojitou (a také třeba ventilované sedačky ). Elektrické sedlo spolujezdce nemám, za ty prachy mi to přišlo jako úlet. Pouze řidičovo, které je součástí Summum.
Jelikož mě čeká teprve první výměna oleje po nějakých 2500 km, tak zatím je příliš brzo na nějaké recenze. Spíše to jsou prvotní postřehy, zatím spíš srovnávám se Saabem a docházím k poznatku, že to jsou naprosto, ale naprosto odlišná auta, která mají jedno společné - bezpečnost. A stejně jako jsem občas odpouštěl určité vrtochy Saabu, budu asi odpouštět i Volvu.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 660
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#8 V70 T5 Drive 2015
Gratulace k novému povozu. Mě se to až tak úplně nelíbí(pardon za upřímnost), ale ten volant vypadá luxusně. Nicméně také se budu těšit na recenze. Přeji mnoho desítek tisíc kilometrů bez komplikací.
David
David
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#9 V70 T5 Drive 2015
Krasavec..
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#10 V70 T5 Drive 2015
Tak tu máme první neplánovanou příhodu. To nám to pěkně začíná. Díra na silnici, bum, guma na onom světě .
Ta díra byla jako ústa staré ženy. A stejně nebyla vidět...
Koncem měsíce jdu na výměnu oleje, tak nechám preventivně zkontrolovat přední nápravu.
Jelikož už mám aspoň něco najeto, dám sem snad někdy v týdnu první pocity, negativa i pozitiva, a taky trochu srovnání se Saabem.
Ta díra byla jako ústa staré ženy. A stejně nebyla vidět...
Koncem měsíce jdu na výměnu oleje, tak nechám preventivně zkontrolovat přední nápravu.
Jelikož už mám aspoň něco najeto, dám sem snad někdy v týdnu první pocity, negativa i pozitiva, a taky trochu srovnání se Saabem.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#11 V70 T5 Drive 2015
To musela byt pekna rana...nechal bych si zkontrolovat i ten lity disk.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#12 V70 T5 Drive 2015
První výměna oleje po 2500km je za mnou, problém s TPMS vyřešen kalibrací. Byl jsem mírně rozčarován zjištěním, že tam lejou Castrol Edge Professional V 0W-20. Jako Saabista jsem vědel, že Saab+Castrol=motorschaden. Snad to nebude stejný u Volva. Ikdyž podle zdejších diskusí...
První dojmy(občas srovnání se Saabem) - Co mi na autu vadí:
- Stopstart, lze vypínat pouze při každém nastartování.
- Vyhřívání sedaček silně topí už na první stupeň. Třetí stupeň je dobrej leda tak na popáleniny hýžďového svalstva. U Saaba to bylo nastaveno daleko lépe.
- Pravé koleno řidiče je neustále konfrontováno s ostrou hranou středového sloupku. Který severský jelito tohle vymyslelo? Sice si na to postupně zvykám a ani po cestě 300 km jsem neměl trvalé následky, ale pruda to je. Naštěstí stále menší s přibývajícími kilometry.
- Kdybych mohl vrátit čas, přidal bych do výbavy přední senzory. Na rozdíl od Saabu, kde jsem s tím neměl problém a odhad jsem získal velmi rychle, nedokážu odhadnout, jak daleko jsem čumákem od čehokoliv.
- Nemá to dvojitou sluneční clonu, v Saabu byla. Sice kravinka, ale velmi zpříjemní cestování se sluncem.
Co chválím:
+ Motor a převodovka. Na rozdíl od profesionálních recenzentů si nemyslím, že se jedná o neadekvátní motorizaci těchto ingotů. Jejich jediná slabina je v papírově nesmyslný nízký spotřebě a totální syrovosti a nudnosti projevu motoru, ve spojení s naladěním s převodovkou. A také v nulové odezvě ve volantu (elektrický posilovač). Volant mi nedává žádný signál o tom, co se děje. Proč? Nechce mě při řízení ničím rušit . Prostě tohle auto je antisportovní, je stavěný na rozvážnou a klidnou jízdu, nebo jako lék pro cholerický řidiče, kterým to auto předepsal doktor jako léčbu. Přesnej opak aera. Ale když chci, předjížděcí manévr je otázka chvilky. To auto táhne. Hodně a dlouho. Na displeji velmi rychle naskakují vyšší a vyšší číslice, ale velmi nudně .
Převodovka s 8 stupni dává při 90 nějakých 1600 otáček a při 130 zhruba 1950 otáček. Poměrně slušný . Proto i spotřeba dle spritmonitor je zatím příjemných 9l. Přitom i s řidičem to má 1900kg.
+ Natáčecí bixenony. Asi největší pozitivní překvapení. Nikdy jsem nejel s xenony, možná to je jen moje nezkušenost, ale nevěřil jsem, jak může auto v noci svítit. Jízda v noci dostává úplně jinej rozměr. V tomhle Saab nemá s halogeny šanci. To natáčení je jen taková třešnička. Ještě, že mám laminovaná skla. Zloděj nemá šanci .
+ Sedačky. Sice malý boční vedení, ale sedáky dostatečně podepírají stehna a zároveň jsou vééélmi pohodlný. Možná tomu pomáhá i elektrická bederní opěrka, která v Saabu nebyla. Tady to je se Saabem nerozhodně. Což je spíš vzhledem ke stáří Saabu bod pro něj. Otázka ale je, jestli vůbec existují lepší sesle v běžných spotřebkách než v Saabu a Volvu...
+ Podvozek. Nejel jsem v mondeu, takže nevím, nemohu srovnat. Ale přijatelný komfort má i jízda v pravém pruhu D1, což je myslím hodně silnej argument. A i tam kde služební oktáfkou poskakuju jak kovboj na koni, s Volvem ladně plavu.
Celkově (zatím) jsem spokojen, občas nadšen a nákupu nelituju. První kilometry mi vysvětlily, proč je tohle auto nejprodávanějším typem ze všech aut ve Švédsku. Jestli má někdo na mysli rodinná auta v pravým slova smyslu, pak to jsou přesně takováto!
První dojmy(občas srovnání se Saabem) - Co mi na autu vadí:
- Stopstart, lze vypínat pouze při každém nastartování.
- Vyhřívání sedaček silně topí už na první stupeň. Třetí stupeň je dobrej leda tak na popáleniny hýžďového svalstva. U Saaba to bylo nastaveno daleko lépe.
- Pravé koleno řidiče je neustále konfrontováno s ostrou hranou středového sloupku. Který severský jelito tohle vymyslelo? Sice si na to postupně zvykám a ani po cestě 300 km jsem neměl trvalé následky, ale pruda to je. Naštěstí stále menší s přibývajícími kilometry.
- Kdybych mohl vrátit čas, přidal bych do výbavy přední senzory. Na rozdíl od Saabu, kde jsem s tím neměl problém a odhad jsem získal velmi rychle, nedokážu odhadnout, jak daleko jsem čumákem od čehokoliv.
- Nemá to dvojitou sluneční clonu, v Saabu byla. Sice kravinka, ale velmi zpříjemní cestování se sluncem.
Co chválím:
+ Motor a převodovka. Na rozdíl od profesionálních recenzentů si nemyslím, že se jedná o neadekvátní motorizaci těchto ingotů. Jejich jediná slabina je v papírově nesmyslný nízký spotřebě a totální syrovosti a nudnosti projevu motoru, ve spojení s naladěním s převodovkou. A také v nulové odezvě ve volantu (elektrický posilovač). Volant mi nedává žádný signál o tom, co se děje. Proč? Nechce mě při řízení ničím rušit . Prostě tohle auto je antisportovní, je stavěný na rozvážnou a klidnou jízdu, nebo jako lék pro cholerický řidiče, kterým to auto předepsal doktor jako léčbu. Přesnej opak aera. Ale když chci, předjížděcí manévr je otázka chvilky. To auto táhne. Hodně a dlouho. Na displeji velmi rychle naskakují vyšší a vyšší číslice, ale velmi nudně .
Převodovka s 8 stupni dává při 90 nějakých 1600 otáček a při 130 zhruba 1950 otáček. Poměrně slušný . Proto i spotřeba dle spritmonitor je zatím příjemných 9l. Přitom i s řidičem to má 1900kg.
+ Natáčecí bixenony. Asi největší pozitivní překvapení. Nikdy jsem nejel s xenony, možná to je jen moje nezkušenost, ale nevěřil jsem, jak může auto v noci svítit. Jízda v noci dostává úplně jinej rozměr. V tomhle Saab nemá s halogeny šanci. To natáčení je jen taková třešnička. Ještě, že mám laminovaná skla. Zloděj nemá šanci .
+ Sedačky. Sice malý boční vedení, ale sedáky dostatečně podepírají stehna a zároveň jsou vééélmi pohodlný. Možná tomu pomáhá i elektrická bederní opěrka, která v Saabu nebyla. Tady to je se Saabem nerozhodně. Což je spíš vzhledem ke stáří Saabu bod pro něj. Otázka ale je, jestli vůbec existují lepší sesle v běžných spotřebkách než v Saabu a Volvu...
+ Podvozek. Nejel jsem v mondeu, takže nevím, nemohu srovnat. Ale přijatelný komfort má i jízda v pravém pruhu D1, což je myslím hodně silnej argument. A i tam kde služební oktáfkou poskakuju jak kovboj na koni, s Volvem ladně plavu.
Celkově (zatím) jsem spokojen, občas nadšen a nákupu nelituju. První kilometry mi vysvětlily, proč je tohle auto nejprodávanějším typem ze všech aut ve Švédsku. Jestli má někdo na mysli rodinná auta v pravým slova smyslu, pak to jsou přesně takováto!
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#13 V70 T5 Drive 2015
Nenechala by se ta teplota ohrivani hyzdi nastavit na diagnostice?
Aspon na predchudci se to da....
Aspon na predchudci se to da....
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#14 V70 T5 Drive 2015
Hm, to mě nenapadlo. Příště se zeptám. Díky za radu.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9894
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 V70 T5 Drive 2015
přesně tak, dá se to přes diag nastavit...teda u našich modelů3m3 píše:Nenechala by se ta teplota ohrivani hyzdi nastavit na diagnostice?
Aspon na predchudci se to da....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#16 V70 T5 Drive 2015
Ahoj tak to bylo tvoje auto co jsem dneska po 16h hodině před Dekomem okukoval - hezká barevná kombinace a naštěstí bez stř. lyžin který se mi na V70 nelíběj. Akorát v létě si musíš dát pozor na tmavý džíny aby nezbarvily ty hezký béžový sedačky. Ještě si nevzpomínám že by se muselo na výměnu oleje při 2500km (mám zkušenost jenom s D5 motorem)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#17 V70 T5 Drive 2015
Jo, to jsem byl já .
Na olej se nemusí, ale tou brzkou výměnou se taky nic nezkazí. I servisák se divil. Prý tohle u nich dělá tak 5 aut ročně.
Na olej se nemusí, ale tou brzkou výměnou se taky nic nezkazí. I servisák se divil. Prý tohle u nich dělá tak 5 aut ročně.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 317
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#18 V70 T5 Drive 2015
Podle popisu (zatím jsem s touhle motorizací nejel) si myslím, že to nastavení motoru je taková volvácká klasika. Ty dojmy v podstatě sedí na starou 2,4T i na 2,5T. Řešením je chip a tady to nebude jiné. Na Tvé auto ho aktuálně bez ztráty záruky nabízí Heico.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#19 V70 T5 Drive 2015
Máme tu první náznak průměrné spotřeby:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/669828.html
Aktuálně na Spritmonitor 7. nejlepší spotřeba, pokud filtruju V70 automat a minimálně 200 koní, aby to bylo srovnatelný.
Je to zatím jediný motor drive-e na těch stránkách. Ale aspoň podle prvních pár tisíc km odhaduju, že tu laťku kolem 9 litrů udržím. Stále se jedná o "syrový" motor, tak si snad ještě trochu sedne. A nemalé procento kilometrů je čistě po městě.
Snad se taky doufám zklidní projev motoru. Zatím mu jeho chrochtající zvuky v nižších rychlostech nebo vyšších otáčkách promíjím a přičítám novotě, ale po prvních 10t km budu očekávat změnu. Ovšem vedle naftové oktávky jde stále o velmi tichý motor .
Takže zatím stále platí (a snad mu to vydrží), že Volvo novým benzínem do hnědé hmoty nešláplo.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/669828.html
Aktuálně na Spritmonitor 7. nejlepší spotřeba, pokud filtruju V70 automat a minimálně 200 koní, aby to bylo srovnatelný.
Je to zatím jediný motor drive-e na těch stránkách. Ale aspoň podle prvních pár tisíc km odhaduju, že tu laťku kolem 9 litrů udržím. Stále se jedná o "syrový" motor, tak si snad ještě trochu sedne. A nemalé procento kilometrů je čistě po městě.
Snad se taky doufám zklidní projev motoru. Zatím mu jeho chrochtající zvuky v nižších rychlostech nebo vyšších otáčkách promíjím a přičítám novotě, ale po prvních 10t km budu očekávat změnu. Ovšem vedle naftové oktávky jde stále o velmi tichý motor .
Takže zatím stále platí (a snad mu to vydrží), že Volvo novým benzínem do hnědé hmoty nešláplo.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#20 V70 Summum T5 Drive 2015
No tak tady je jedna mobilní.hajnej píše:Pěknej kousek, snad by to ještě chtělo foto interieru od řidičovy strany.
Dnes lak dostal "nanoprotection". Povrch je jako dětská prdelka, taky se pěkně leskne. No tak jsem zvědavej, jak to bude fungovat, má to vydržet až jeden rok. Snažil jsem se to vyfotit mobilem zblízka, ale není to tak vidět. Chce to pořádnej foťák a ne tu parodii v mobilu.
Příští týden dostane volvík folie na skla a letní pneu. Tak snad sleze spotřeba pod 9 litrů.
Začal jsem druhou pětitisícovku kilometrů a jednotka konečně pouští otáčky až k omezovači. Takže jsem mohl zjistit, že jsem si tím moc nepomohl. Na konci mu stejně dochází dech a sportovní režim prakticky pozbývá významu. Když to srovnám se Saabem, tak musím zatlačit slzu v oku. Tam to "S" na automatu aspoň nějakej význam mělo.
Béžová kůže je prima. Vypadá hezky, interiér osvětlí a možná malinko opticky zvětší. Ale na údržbu je to trochu náročnější. Aspoň má člověk důvod se o to starat .
Hrozně mě baví volvíka řídit a spokojenost mě taky rozhodně neopouští. Už aby měl Polestar mapy pro tenhle novej motor. Snad se ten projev motoru aspoň trochu zakční. Sílu má, to jo, ale je ty čísla na tachometru se mění hrozně nudně.
Už i manželka nemá poznámky typu "co na tom stojí ten milion?" a je ráda když přesedne z mojí služební oktávky. Akorát se stále bojí, aby to někde neodřela. Celkově tedy stále .
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#21 V70 T5 Drive 2015
Aktualizace.
Co proběhlo:
Přidány folie na zadní okna.
Přidán zadní spoiler na páté dveře, využito slevy jako akce na příslušenství (za "lidových" 10.500Kč).
Absolvování svolávačky, přehrávali software lambády.
Ptal jsem se, zda můžu přinést vlastní olej, protože mám alergii na Castrol. Prý ano, pokud bude splňovat přesnou specifikaci. Uf, to jsem si oddechl.
Spotřeba se drží pod 9L/100km, s letníma pneu asi možná trochu klesá spotřeba. Aspoň to tak vypadá podle spritmonitoru.
V plánu je: upgrade softwaru od Polestaru, k dispozici bude za měsíc. Teď navíc ho mají v akci "jen" za 21.000 Kč.
Zkušenost s tou nano protekcí laku od zprofanované firmy v Autosalonu: auto se špiní úplně stejně jako bez toho zázraku. Je fakt, že když jedu dostatečně rychle (alespoň devadesátkou), tak nemusím používat stěrače. O víkendu auto umyju, tak jsem zvědavej, jestli chvíli vydrží nezasviněný. Když už řepka odkvetla, tak tomu dávám o pár dní víc:).
Co proběhlo:
Přidány folie na zadní okna.
Přidán zadní spoiler na páté dveře, využito slevy jako akce na příslušenství (za "lidových" 10.500Kč).
Absolvování svolávačky, přehrávali software lambády.
Ptal jsem se, zda můžu přinést vlastní olej, protože mám alergii na Castrol. Prý ano, pokud bude splňovat přesnou specifikaci. Uf, to jsem si oddechl.
Spotřeba se drží pod 9L/100km, s letníma pneu asi možná trochu klesá spotřeba. Aspoň to tak vypadá podle spritmonitoru.
V plánu je: upgrade softwaru od Polestaru, k dispozici bude za měsíc. Teď navíc ho mají v akci "jen" za 21.000 Kč.
Zkušenost s tou nano protekcí laku od zprofanované firmy v Autosalonu: auto se špiní úplně stejně jako bez toho zázraku. Je fakt, že když jedu dostatečně rychle (alespoň devadesátkou), tak nemusím používat stěrače. O víkendu auto umyju, tak jsem zvědavej, jestli chvíli vydrží nezasviněný. Když už řepka odkvetla, tak tomu dávám o pár dní víc:).
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#22 V70 T5 Drive 2015
Spoiler slusi,
k te kosmetice-nechci se nikoho zastavat ani jich ale ja pouzivam tvrdsi vosk na konzervaci a auto se pak lepe a rychlejc meje.
Nemuzes chtit aby kosmetika zabranila spineni auta uplne.
k te kosmetice-nechci se nikoho zastavat ani jich ale ja pouzivam tvrdsi vosk na konzervaci a auto se pak lepe a rychlejc meje.
Nemuzes chtit aby kosmetika zabranila spineni auta uplne.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 73
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
- Bydliště: Praha
#23 V70 T5 Drive 2015
Ten startstop si nech vypnout v servisu, koncern to za mírný poplatek či zdarma udělá.
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#24 V70 T5 Drive 2015
Tím chceš říci, že ofiko servis ti vypne strat/stop?homy píše:Ten startstop si nech vypnout v servisu, koncern to za mírný poplatek či zdarma udělá.
Tedy že ti na tvou žádost udělá vozidlo technicky nezpůsobilým?
Hmmm, to jsem ještě neslyšel.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#25 V70 T5 Drive 2015
Mě jen překvapilo, že se špiní stejně jako bez ochrany. Asi jsem moc kritickej, ale když oni to očekávání reklamou zvyšujou .3m3 píše:Spoiler slusi,
k te kosmetice-nechci se nikoho zastavat ani jich ale ja pouzivam tvrdsi vosk na konzervaci a auto se pak lepe a rychlejc meje.
Nemuzes chtit aby kosmetika zabranila spineni auta uplne.
Například jak ta voda stéká z kapoty. Já mám zkušenost, že ta voda na kapotě zůstává a dělá po uschnutí fleky. Zaplatil jsem si od nich nanesení dvou vrstev i s prací, ale příště si raději koupím ten vosk. A za zbytek peněz co ušetřím, projedu dvě nádrže .
Na stopstart už jsem si nějak zvyknul, dokonce se někdy na křižovatce hodí. Už je to takovej obřad. Usednu, nastartuju a poté vypnu to "A".
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 32 Odpovědi
- 963 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 4 Odpovědi
- 2326 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mvtechnik
-
- 75 Odpovědi
- 22284 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz
-
- 31 Odpovědi
- 3592 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 1 Odpovědi
- 479 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 3m3