STAG 300 a reduktor KME seřízení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1008
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#1 STAG 300 a reduktor KME seřízení
Hledám někoho,kdo bude mít chuť si pohrát se seřízením v Praze a okolí.
Znám asi jen Neptun Harfa,kteří dělají tyhle Polské systémy,ale radši bych jel jinam........
Mám komplet všechny hadice nové,nové svíčky,filtry a membrány v reduktoru,ale teď mi
cuká do 2000 ot a žere 15 L,takže seřízení nutné.
Předtím to žralo cca 12,5 a jelo to nádherně,ale tekla voda z reduktoru a smrdělo mi to plynem v garáži,proto jsem se v tom musel povrtat.
Znám asi jen Neptun Harfa,kteří dělají tyhle Polské systémy,ale radši bych jel jinam........
Mám komplet všechny hadice nové,nové svíčky,filtry a membrány v reduktoru,ale teď mi
cuká do 2000 ot a žere 15 L,takže seřízení nutné.
Předtím to žralo cca 12,5 a jelo to nádherně,ale tekla voda z reduktoru a smrdělo mi to plynem v garáži,proto jsem se v tom musel povrtat.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
#2 STAG 300 a reduktor KME seřízení
Zajeď s tím do Prostějova tam od plynu opraví všechno i kdybys jezdil na plynové troubě tak ti to bude jezdit jak hodinky
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1008
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#3 STAG 300 a reduktor KME seřízení
Díky za dobrý nápad,ale nakonec jsem to dal do Neptun Harfa
a za 650 káblí to jezdí zase parádně,a navíc opět za 12 plynu.
Volva mám nadevše rád,ale první stará A6 ,2.8 Qattro má taky svoje kouzlo,a v té mám ten plyn co vymysleli klucí v Polsku.Já bych se na to ani nev......,ale on ho tam nechal namontovat původní majitel,a my s tím jezdíme jen kolem komína,tak je to příjemné,
když to žere půlku co normálně,a to to ještě nešetřím...mrchu starou....
a za 650 káblí to jezdí zase parádně,a navíc opět za 12 plynu.
Volva mám nadevše rád,ale první stará A6 ,2.8 Qattro má taky svoje kouzlo,a v té mám ten plyn co vymysleli klucí v Polsku.Já bych se na to ani nev......,ale on ho tam nechal namontovat původní majitel,a my s tím jezdíme jen kolem komína,tak je to příjemné,
když to žere půlku co normálně,a to to ještě nešetřím...mrchu starou....
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
#4 STAG 300 a reduktor KME seřízení
Jo audi ve směs jezdí na plyn úplně bez poblémů, a čím větší obsach tím ještě líp
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 71
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2,5T 2004
- Bydliště: Brno
#5 STAG 300 a reduktor KME seřízení
lidi neřešil tu někdo nastavení STAGA , nějak se s ním trápím. Manuál zarytě mlčí, někdo kdo zná tuhle jednotku taky nemůžu sehnat.
auto je XC90 2,5T 2004 , Stag 300 ISA2 , reduktor KME Gold , vstřiky VALTEK30 s patřičnou tryskou.
auto jsem takhle koupil, jinak bych šel pro něco lepšího
za tepla jede parádně ale za studena od 1800 obrátek taky v poho ale na volnoběh ne a ne. Už mě ani nevadí že mě v křižovatkách zdechne a nechá mě bez posilovačů, poprvé jsem se sakra divil
-mechanicky je už vše v pořádku , trysky dne manuálu a výkonu.
-tlak reduktoru nastaven. (zkoušen menší i vyšší)
-načtení benzínové mapy je téměř kompletní , ale na 6tis obrátek plnej výkon se mě nezadařil, to je tak na uzavření dálnice pro moje účely
- autokalibrace taky proběhne, pak pomocí autoadaptace jízdou nastavit korekční mapu a mapu plynu. vše proběhne v poho , vše za tepla funguje parádně, nechám zchládnout a taky v poho.
dokud nestartuju druhej den důkladně odleženej motor, dokud není tak asi tak 5-10 km provozní teplota motoru tak při nižších teplotách chcípe pak tarokuje hodně, pak míň, a po těch cca 10 km , je vše v poho. Startuju na benzít , na plyn přepíná při 40°C
lambdu panáčci připojili nastavili tam cosi. z manuálu nevím co tam nastavit případně jak ji připojit. Na fórech po webu jsem našel že je lepší lambdu nepřipojovat. Soudruzi z polska mají tedy jiný názor, a to připojit.
Nevíte někdo jak ji máte připojenou a jak nastavenou.
Případně bych rád prokonzultoval postup správného nastavení
celej víkend jsem projezdil , spousty paliva padly za vlast a to i benzínu. nejednomu tuningáři se kvůli mě zroutil celý svět, když zjistil, že jeho vočipovaný tuningkchár vopískuje skříňová avie a v okamžiku zmizí v nedohlednu
auto je XC90 2,5T 2004 , Stag 300 ISA2 , reduktor KME Gold , vstřiky VALTEK30 s patřičnou tryskou.
auto jsem takhle koupil, jinak bych šel pro něco lepšího
za tepla jede parádně ale za studena od 1800 obrátek taky v poho ale na volnoběh ne a ne. Už mě ani nevadí že mě v křižovatkách zdechne a nechá mě bez posilovačů, poprvé jsem se sakra divil
-mechanicky je už vše v pořádku , trysky dne manuálu a výkonu.
-tlak reduktoru nastaven. (zkoušen menší i vyšší)
-načtení benzínové mapy je téměř kompletní , ale na 6tis obrátek plnej výkon se mě nezadařil, to je tak na uzavření dálnice pro moje účely
- autokalibrace taky proběhne, pak pomocí autoadaptace jízdou nastavit korekční mapu a mapu plynu. vše proběhne v poho , vše za tepla funguje parádně, nechám zchládnout a taky v poho.
dokud nestartuju druhej den důkladně odleženej motor, dokud není tak asi tak 5-10 km provozní teplota motoru tak při nižších teplotách chcípe pak tarokuje hodně, pak míň, a po těch cca 10 km , je vše v poho. Startuju na benzít , na plyn přepíná při 40°C
lambdu panáčci připojili nastavili tam cosi. z manuálu nevím co tam nastavit případně jak ji připojit. Na fórech po webu jsem našel že je lepší lambdu nepřipojovat. Soudruzi z polska mají tedy jiný názor, a to připojit.
Nevíte někdo jak ji máte připojenou a jak nastavenou.
Případně bych rád prokonzultoval postup správného nastavení
celej víkend jsem projezdil , spousty paliva padly za vlast a to i benzínu. nejednomu tuningáři se kvůli mě zroutil celý svět, když zjistil, že jeho vočipovaný tuningkchár vopískuje skříňová avie a v okamžiku zmizí v nedohlednu
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 67
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Železná Ruda
- Vůz: Subaru Outback 3.0 H6
#6 STAG 300 a reduktor KME seřízení
http://www.lpg-vanek.cz
to je prý taky šikovný chlapík,a vím že používá ten KME reduktor,jestli i Stag nevím.vím o Magicu.
to je prý taky šikovný chlapík,a vím že používá ten KME reduktor,jestli i Stag nevím.vím o Magicu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 71
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2,5T 2004
- Bydliště: Brno
#7 STAG 300 a reduktor KME seřízení
mě jde hlavně o toho Staga.
Informací je všude poskrovnu a to co je tak je většinou špatná nebo neúplná informace
Informací je všude poskrovnu a to co je tak je většinou špatná nebo neúplná informace
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#8 STAG 300 a reduktor KME seřízení
mame stag ISA2, KME gold, a valtek 30 mame na vsech trech autech, lambdu dle meho nazoru lepsi nenapojovat ty sirokopasmove proudove to poradne neumi a spis to blbne. Jestli ma neco smysl tak STAG premium s EODB adaptace, pak se to pry docela slusne doladuje... ISA2 jen dle casu je o nicem a rovnez lepsi nezapojovat
U vsech systemu je hlavni mechanicka stranka montaze, u volva se pridava jeste osaleni tlakoveho cidla na benzin. jestli je to doprasene tak to softwarove nikdy slusne nenaladis. Mel bys mit tlak na reduktoru tak 1,5Bar (skoro max co tyhle reduktory daj) trysky 3mm. Casy ve volnobehu nesmej bejt mensi nez 3,5ms. pokud ano tak uz valteky nejsou dostatecne presne. U turba je taky dulezite aby tlak pri zatizeni nepadal, spousta montazniku pracuje s 6mm trubickama dava slabe reduktrory atd. KME gold je v tomto ohledu docela slusnej. i u auta s plnicim tlakem 2200mbar me pada tlak na reduktoru pri max zatizeni z 1,6 na 1,3bar a to uz ma pres 100 000km na puvodni membrany.
Nejcasteji se clovek setkava s problemama s valtekama. Ja na ty vstrikovace nedam dopustit, kdyz je problem staci vycisteni nastaveni a zase se jezdi, u italu a nizozemcu japoncu (BRC,LR,Prins,Keihin) kupujes rovnou novej vstrik. Idealni vstrik pro ceske podminky a kvalitu plynu. Nevyhodou je ze se valteky se casem rozladuji. Ja jsem na vsech autech zatim pozoroval ze nejdrive se casem zdvih zmensuje protoze ta guma nabobtnava. Pak se zase zdvih uz jen lehce zvysuje protoze se zaklepava krouzek na dorazu.
Ladeni je jednoduche jedes treba v zatizeni 6ms na benzin a prepnes na plyn. Koukas na kterou stranu skoci po prepnuti vstrikovaci cas. Kdyz se zmensi je to bohate kdyz se zvetsi je to chude a podle toho v tom bode hnes mnoznikem. Dulezite je aby benzinove a plynove casy byly pri konstantnim zatizeni stale stejne. Takhle projdes par bodiku a lehce se da orientovat i podle prekryvani benzinove plynove krivky. Nekdy je podle casu problem ladit protoze nektere auta tak rychle nereaguji na prepnuti. Potom je dobre vzit Vidu a koukat na na korekce. Zase stejny postup chvilku jet v konstantnim zatizeni na plyn nebo na benzin a koukat jak jsou na tom dlouhodobe korekce. Podle rozdilu zase hnout s mnoznikem. Tento zpusob je malinko zdlouhavejsi ale zase presnejsi. Problem je jen v maximalnim zatizeni, tam uz musis verit jen tomu co ukaze STAG. Do jiste miry se da pri ladeni spolupracovat i s ISA2 korekcema ale korekce jsou daleko lepsi. Z meho pohledu je naladeni ukonceno kdyz je rozdil mezi plynem a benzinem 5procent a EOBD korekce nejsou vetsi jak 10procent. Drive jsem s autem jezdil dlouho a ladil plyn uplne presne. Me vetsinou jedno naladeni vydrzi 30 000km pak se zase musi na to kouknout. Na jednom volvu ted dokonce uz 50 000km pouze s lehkym doladenim volnobehu. Ale kdyz kouknu do vidy tak uz jsem na 14procentech ve strednim a na 16procentech ve vyssim zatizeni. takze brzo se zacne hlasit Check-kontrolka, chtel jsem jen zkusit kolik system da na jedno ladeni
U vsech systemu je hlavni mechanicka stranka montaze, u volva se pridava jeste osaleni tlakoveho cidla na benzin. jestli je to doprasene tak to softwarove nikdy slusne nenaladis. Mel bys mit tlak na reduktoru tak 1,5Bar (skoro max co tyhle reduktory daj) trysky 3mm. Casy ve volnobehu nesmej bejt mensi nez 3,5ms. pokud ano tak uz valteky nejsou dostatecne presne. U turba je taky dulezite aby tlak pri zatizeni nepadal, spousta montazniku pracuje s 6mm trubickama dava slabe reduktrory atd. KME gold je v tomto ohledu docela slusnej. i u auta s plnicim tlakem 2200mbar me pada tlak na reduktoru pri max zatizeni z 1,6 na 1,3bar a to uz ma pres 100 000km na puvodni membrany.
Nejcasteji se clovek setkava s problemama s valtekama. Ja na ty vstrikovace nedam dopustit, kdyz je problem staci vycisteni nastaveni a zase se jezdi, u italu a nizozemcu japoncu (BRC,LR,Prins,Keihin) kupujes rovnou novej vstrik. Idealni vstrik pro ceske podminky a kvalitu plynu. Nevyhodou je ze se valteky se casem rozladuji. Ja jsem na vsech autech zatim pozoroval ze nejdrive se casem zdvih zmensuje protoze ta guma nabobtnava. Pak se zase zdvih uz jen lehce zvysuje protoze se zaklepava krouzek na dorazu.
Ladeni je jednoduche jedes treba v zatizeni 6ms na benzin a prepnes na plyn. Koukas na kterou stranu skoci po prepnuti vstrikovaci cas. Kdyz se zmensi je to bohate kdyz se zvetsi je to chude a podle toho v tom bode hnes mnoznikem. Dulezite je aby benzinove a plynove casy byly pri konstantnim zatizeni stale stejne. Takhle projdes par bodiku a lehce se da orientovat i podle prekryvani benzinove plynove krivky. Nekdy je podle casu problem ladit protoze nektere auta tak rychle nereaguji na prepnuti. Potom je dobre vzit Vidu a koukat na na korekce. Zase stejny postup chvilku jet v konstantnim zatizeni na plyn nebo na benzin a koukat jak jsou na tom dlouhodobe korekce. Podle rozdilu zase hnout s mnoznikem. Tento zpusob je malinko zdlouhavejsi ale zase presnejsi. Problem je jen v maximalnim zatizeni, tam uz musis verit jen tomu co ukaze STAG. Do jiste miry se da pri ladeni spolupracovat i s ISA2 korekcema ale korekce jsou daleko lepsi. Z meho pohledu je naladeni ukonceno kdyz je rozdil mezi plynem a benzinem 5procent a EOBD korekce nejsou vetsi jak 10procent. Drive jsem s autem jezdil dlouho a ladil plyn uplne presne. Me vetsinou jedno naladeni vydrzi 30 000km pak se zase musi na to kouknout. Na jednom volvu ted dokonce uz 50 000km pouze s lehkym doladenim volnobehu. Ale kdyz kouknu do vidy tak uz jsem na 14procentech ve strednim a na 16procentech ve vyssim zatizeni. takze brzo se zacne hlasit Check-kontrolka, chtel jsem jen zkusit kolik system da na jedno ladeni
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 71
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2,5T 2004
- Bydliště: Brno
#9 STAG 300 a reduktor KME seřízení
Děkuji za postřehy. ISA2 mě naladila plyn naprosto v poho s teplým motorem.
tlak na reduktoru teď mám 1,5
trysky 3,0
nejmenší časy cca 4,5ms - teplý motor volnoběh
je tam ještě 6mm trubka pod autem až do prostoru motoru - to musím ještě vyřešit, ale při max výkonu nepadá tlak. od filtru kapalné fáze je 8mička.
jak jsem řekl s teplým motorem , volnoběh parádda, střední zatížení taky a maximální výkon taky v poho testováno na trati závodů dovrchu , je tam docela dlouhá rovinka do kopce
našel jsem tam mapu korekce teploty, tu nevím jak nastavit ISA2 s tím nijak nehýbe
mám tam pouze 2 body se kterými jde hýbat - začátek -30°C a druhej +95°C
když jsem nevěděl kudy kam tak jsem čapnul tu studenou stranu a zaháh jsem ji napřed na +15% , bylo to lepčí , pak na + 25% bylo to lepčí pak na +45% a bylo to opět lepčí ale netuším jak si stojí směs , protože auto nevydrží studený dost dlouho
ještě mě tak napadá položka autokalibrace - ta se má dělat za tepla na volnoběh, že jo.
tlak na reduktoru teď mám 1,5
trysky 3,0
nejmenší časy cca 4,5ms - teplý motor volnoběh
je tam ještě 6mm trubka pod autem až do prostoru motoru - to musím ještě vyřešit, ale při max výkonu nepadá tlak. od filtru kapalné fáze je 8mička.
jak jsem řekl s teplým motorem , volnoběh parádda, střední zatížení taky a maximální výkon taky v poho testováno na trati závodů dovrchu , je tam docela dlouhá rovinka do kopce
našel jsem tam mapu korekce teploty, tu nevím jak nastavit ISA2 s tím nijak nehýbe
mám tam pouze 2 body se kterými jde hýbat - začátek -30°C a druhej +95°C
když jsem nevěděl kudy kam tak jsem čapnul tu studenou stranu a zaháh jsem ji napřed na +15% , bylo to lepčí , pak na + 25% bylo to lepčí pak na +45% a bylo to opět lepčí ale netuším jak si stojí směs , protože auto nevydrží studený dost dlouho
ještě mě tak napadá položka autokalibrace - ta se má dělat za tepla na volnoběh, že jo.
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#10 STAG 300 a reduktor KME seřízení
Čau dojet ke mě jsem plynar staga známDavid.j píše:Děkuji za postřehy. ISA2 mě naladila plyn naprosto v poho s teplým motorem.
tlak na reduktoru teď mám 1,5
trysky 3,0
nejmenší časy cca 4,5ms - teplý motor volnoběh
je tam ještě 6mm trubka pod autem až do prostoru motoru - to musím ještě vyřešit, ale při max výkonu nepadá tlak. od filtru kapalné fáze je 8mička.
jak jsem řekl s teplým motorem , volnoběh parádda, střední zatížení taky a maximální výkon taky v poho testováno na trati závodů dovrchu , je tam docela dlouhá rovinka do kopce
našel jsem tam mapu korekce teploty, tu nevím jak nastavit ISA2 s tím nijak nehýbe
mám tam pouze 2 body se kterými jde hýbat - začátek -30°C a druhej +95°C
když jsem nevěděl kudy kam tak jsem čapnul tu studenou stranu a zaháh jsem ji napřed na +15% , bylo to lepčí , pak na + 25% bylo to lepčí pak na +45% a bylo to opět lepčí ale netuším jak si stojí směs , protože auto nevydrží studený dost dlouho
ještě mě tak napadá položka autokalibrace - ta se má dělat za tepla na volnoběh, že jo.
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#11 STAG 300 a reduktor KME seřízení
ja jsem jeste na zadnem aute tu kalibraci teploty plynu nepouzil a ani na jinejch autech jsem to nevidel... Vsechny tyhle moznosti co STAG nabizi chapu tak ze tam jsou na zaplatovani nejakych problemu aby auto nejak jelo...
Ten problem co popisujes je docela zajimavej, cidla teploty lista/reduktor vstrikovaci cas ukazuji rozumne hodnoty kdyz to auto blbne? Jeste me napada jestli nemas lehce prilepene vstriky, ktere po delsi odstavce vaznou. Zkus jeden vstrik rozdelat, nejlepe prvni u hadice od reduktoru co v nem uvidis...
Na benzin to pozorujes pri studenem motoru taky nejake problemy?
Ten problem co popisujes je docela zajimavej, cidla teploty lista/reduktor vstrikovaci cas ukazuji rozumne hodnoty kdyz to auto blbne? Jeste me napada jestli nemas lehce prilepene vstriky, ktere po delsi odstavce vaznou. Zkus jeden vstrik rozdelat, nejlepe prvni u hadice od reduktoru co v nem uvidis...
Na benzin to pozorujes pri studenem motoru taky nejake problemy?
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek