posilovač brzd neposiloval
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1185
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#1 posilovač brzd neposiloval
a málem sem trefil Thalii (aspoň by se ukázalo, jak je to s tou bezpečností ) ale vážně, nastartoval sem a po cca 500m posilovač nic. Hadice vypadá dobře, takže dotaz, co je ve vakuový pumpě? membrána? de to lehce vyměnit, nebo je v tom nějaká krpa...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#2
Předně sundej hadici od vakuovky a zkus, jestli po natočení motoru saje vzduch. Mám s ní zkušenost, že neodejde najednou, ale postupně. Pak teprve bych rozhodl mezi pumpou a posilovačem. Někdy bývá na hadici do posilovače zpětný ventil. Překontroluj ho.
#3 posilovač brzd neposiloval
pekne, ja bych sazel spis na pumpu... ono chvili trva nez odfouka luft... v kazdym pripade doporucuju vyzkouset po sundani hadice. Jinak zpetny ventil je v pumpe, doporucuju vymenit ventily vsechny, daji se sehnat jako repas kit.VanThomas píše:a málem sem trefil Thalii (aspoň by se ukázalo, jak je to s tou bezpečností ) ale vážně, nastartoval sem a po cca 500m posilovač nic. Hadice vypadá dobře, takže dotaz, co je ve vakuový pumpě? membrána? de to lehce vyměnit, nebo je v tom nějaká krpa...
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#4
Měl jsem problém, že když jsem potřeboval rychle za sebou brzdit, tak to už nebrzdilo. Pumpa málo sála. Když jsem ji rozebral poprvé, tak jsem si radši nakreslil, jak tam ty ventily jsou. Je to pěkný čudo. Pak jsem je pusou odzkoušel, našel vadný kousek a vyměnil. Teď auto brzdí jak čert
Naposledy upravil(a) Fery dne 23 říj 2006 08:22, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1185
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#5
Úplně mrtvý to neni, a blblo to už nějakou dobu, na volnoběh to stvrdlo tak po 5,6 šlápnutích. Teď když je to chvíli v otáčkách, tak na jedno šlápnutí tam je... Joa pokud tam nějakej podtlak je, tak ho to podrží, takže bych to viděl že pumpa málo saje... O veekendu se k tomu snad dostanu, tak to zkusim rozebrat....
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1185
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#6
Tak sem před chvílí sundal a rozebral pumpu, první co mě mírně zarazilo, že je planá oleje... to asi nebude normální. Jinak ventyly vypadaj na první pohled celkem slušně, ale jak řikám, je to všechno plný oleje. Přemejšlym jestli má smysl zkoušet to nějak odmastit, nebo rovnou koupit nový (btw kde taková věc roste? strýček gugl mlčí a strýčka HASEho sem ještě neměl odvahu se zeptat...)
Joa ještě jeden dotaz, ten píst veprostřed má mít nějaký tesnění? je kolem něj celkem slušná mezera, takze pokud nemá těsnění zespoda, je asi něco špatně. Zatim sem ho nevyndaval, bo nemám čim zašprajcovat tu pružinu zespoda a mám takovej pocit, že nechat ji vystřelit, by bylo zadělat si na veselou práci... (...a že sem to málem udělal )
Joa ještě jeden dotaz, ten píst veprostřed má mít nějaký tesnění? je kolem něj celkem slušná mezera, takze pokud nemá těsnění zespoda, je asi něco špatně. Zatim sem ho nevyndaval, bo nemám čim zašprajcovat tu pružinu zespoda a mám takovej pocit, že nechat ji vystřelit, by bylo zadělat si na veselou práci... (...a že sem to málem udělal )
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
#7
pmpy rostou u VW, lze pouzit i pumpu z novejsich motoru 2.5 TDI - aspon ja litam na pumpu z transporteru rok 96VanThomas píše:Tak sem před chvílí sundal a rozebral pumpu, první co mě mírně zarazilo, že je planá oleje... to asi nebude normální. Jinak ventyly vypadaj na první pohled celkem slušně, ale jak řikám, je to všechno plný oleje. Přemejšlym jestli má smysl zkoušet to nějak odmastit, nebo rovnou koupit nový (btw kde taková věc roste? strýček gugl mlčí a strýčka HASEho sem ještě neměl odvahu se zeptat...)
Joa ještě jeden dotaz, ten píst veprostřed má mít nějaký tesnění? je kolem něj celkem slušná mezera, takze pokud nemá těsnění zespoda, je asi něco špatně. Zatim sem ho nevyndaval, bo nemám čim zašprajcovat tu pružinu zespoda a mám takovej pocit, že nechat ji vystřelit, by bylo zadělat si na veselou práci... (...a že sem to málem udělal )
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#8
Ten píst má po obvodu takový placatý(asi fíbr) těsnění. Ale ten olej ti tam jde podle hřídelky od vačky motoru. Je tam těsnící "O" kroužek. Chyť ten spodek hřídelky do svěráku a pořádně utáhni.Pak obal pumpy TLAČ SILOU proti svěráku a opatrně povol středovou matku uprostřed pístu. Ze strany pera je klobouček a pod ním pouzdro a ten "O"kroužek, který je vadný. Napasuj tam nový, ale aby dobře těsnil tu hřídelku. Vše pořádně vymej a lehce namázni olejem, včetně pístnice. Při sesazování jsou lepší 4 ruce (to pero má fakt sílu). Mezapomeň to sesadit přesně tak, jak jsi to rozebralVanThomas píše: Zatim sem ho nevyndaval, bo nemám čim zašprajcovat tu pružinu zespoda a mám takovej pocit, že nechat ji vystřelit, by bylo zadělat si na veselou práci... (...a že sem to málem udělal )
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1185
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#9
Prozatím vyřešeno pumpou z vrakárny...(o něco lepší než byla ta moje) U Volva i u VW maj akorát celou pumpu (cca 13000,-) na což jim peču. Náhradní díly zdá se neexistujou. Snad jedině rozebrat a s rozměrama vyrazit někam kde maj těsnění... Když to budu řešit poreferuju.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#10
Ide nejako kvantifikovat tah vakuovej pumpy ? aky ma vytvorit nominalny podtlak ? Popripade je nejaka nahradna metoda merania ? (napr vysatie PET flase za urcity cas...)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#11 Re:
Zohnal som si manometer vakua, a podla neho moja pumpa dava podlak 60 - 80kPa (neda sa presne urcit kolko, pretoze rucicka beha ako blazniva medzi tymito hodnotami)Sergej píše:Ide nejako kvantifikovat tah vakuovej pumpy ? aky ma vytvorit nominalny podtlak ? Popripade je nejaka nahradna metoda merania ? (napr vysatie PET flase za urcity cas...)
Nema niekto udaj od vyrobcu, popripade z vlastneho merania ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#12 Re:
Sergej píše:Zohnal som si manometer vakua, a podla neho moja pumpa dava podlak 60 - 80kPa (neda sa presne urcit kolko, pretoze rucicka beha ako blazniva medzi tymito hodnotami)Sergej píše:Ide nejako kvantifikovat tah vakuovej pumpy ? aky ma vytvorit nominalny podtlak ? Popripade je nejaka nahradna metoda merania ? (napr vysatie PET flase za urcity cas...)
Nema niekto udaj od vyrobcu, popripade z vlastneho merania ?
prohledal jsem manual od VW, ale neni tam krom zpusobu rozebrani aslozeni posano nic o tom jak pumpu zkontrolovat, ani zadne hodnoty uvedeny nejsou.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#13 posilovač brzd neposiloval
Dnes som vyskusal inu pumpu, a ta bez naznakov nestability drzi podtlak rovnych 80kPa. Takze na tej mojej (uz vymenenej), budu asi v pr...i ventily.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#14 posilovač brzd neposiloval
ta pumpa o které se tady mluví = vývěva?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1185
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#15 posilovač brzd neposiloval
richtigOndra. píše:ta pumpa o které se tady mluví = vývěva?
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#16 posilovač brzd neposiloval
Kto ma zaujem, mam rozstrel vakuovej pumpy aj s navodom na rozborku (anj). Bohuzial nejdu vkladat prilohy, takze kto mate zaujem ozvite sa, poslem.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#17 posilovač brzd neposiloval
Už jdouSergej píše:Kto ma zaujem, mam rozstrel vakuovej pumpy aj s navodom na rozborku (anj). Bohuzial nejdu vkladat prilohy, takze kto mate zaujem ozvite sa, poslem.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#18 posilovač brzd neposiloval
Tak tu to je:
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 461
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
#19 posilovač brzd neposiloval
chci se zeptat zda by mohlo dělat tukavý zvuk pravje vývěva ,zni to jakoby šicí stroj ,brzdy jdou sice líp z vostra ale motor v tahu zni jak po smrti.,, víc je to zavislí na otačkach motoru začne jkaoby cvakat ... mam strach aby se nekousla vyvjeva a nepraskla vačka ..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1185
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#20 posilovač brzd neposiloval
Klepe celkem běžně (i na tdi). Pokud po našlapání brzd ztichne, je to jasný. Nebo použij diagnostiku "poslech kusem železa" - dá se dost přesně lokalizovat zdroj hluku...
Pokud funguje, lehčí cvakání bych neřešil.
Pokud funguje, lehčí cvakání bych neřešil.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 461
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
#21 posilovač brzd neposiloval
pravje že to je slyšet přez zavřený okna v kabině , a nevim jestl to není třeba ventyl a zda to má cenu pokoušet .. no budu to muset asi rozhodit a kouknout ale dík ...
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 338 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ján Števko
-
- 6 Odpovědi
- 903 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Joemilionare
-
- 3 Odpovědi
- 938 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od *dědek*
-
- 33 Odpovědi
- 2824 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw