850 T5 v zátahu plave...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#1 850 T5 v zátahu plave...
Udělal jsem v předu tlumiče a čepy řízení. Když předjíždím a využívám plný výkon motoru tak auto začne dost plavat. Dalo by se říct že než předjedu auto honím to v jednom pruhu zprava doleva. Když jedu rychleji zatáčky tak to sedí dobře. Dnes jsem jel celkem rychleji po dálnici a při sešlápnutí plného plynu bylo auto nejisté, ale bylo to jen v zátahu motoru jinak pohoda. Připadlo mi jako by to šlo od zadní nápravy, ale nevím.. Co s tím??
Díky za rady.
Marten
Díky za rady.
Marten
#2 850 T5 v zátahu plave...
Silentbloky ramen,geometrie.Marten píše:Udělal jsem v předu tlumiče a čepy řízení. Když předjíždím a využívám plný výkon motoru tak auto začne dost plavat. Dalo by se říct že než předjedu auto honím to v jednom pruhu zprava doleva. Když jedu rychleji zatáčky tak to sedí dobře. Dnes jsem jel celkem rychleji po dálnici a při sešlápnutí plného plynu bylo auto nejisté, ale bylo to jen v zátahu motoru jinak pohoda. Připadlo mi jako by to šlo od zadní nápravy, ale nevím.. Co s tím??
Díky za rady.
Marten
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#3 850 T5 v zátahu plave...
Díky za info.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#4 850 T5 v zátahu plave...
A ještě snížit podvozek v tom ti poradí Dali asi má nejvíce zkušeností s podvozky a snižováním.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#5 850 T5 v zátahu plave...
Jo už mi radil, ale já s tím potřebuju jezdit každý den a nechci být vyklepán zaživa.. Spíš bych potřeboval přizvednout zadek tak o dva cm. Je tam bomba a trochu to sedí níž.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#6 850 T5 v zátahu plave...
Atmosféru jsem zvedl podložkami co jsou na V70ky I.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#7 850 T5 v zátahu plave...
Hodně dělá sbíhavost na zadní nápravě spousta obsluh geometrie tě odbyde s tím, že na zadku nic nastavitelnýho neni. Taky jsem v tom pár let žil. Než jsem díky snaze dokonale vyladit podvozek u mojí 850 byl na anglickým fóru vyveden z omylu. Na jedný geometrii mi řekli, že si na to netroufaj a tam kde kývli na to že se pokusí jsem jim pro jistotu dones plánek co a jak dělat, chvíli jsme se s tím společně prali (je potřeba povolit levej silentblok při nastavování pravýho kola a naopak), a jakmile týpek pochopil princip, nastavil to a auto se pak chovalo o dost líp. Taktéž V70 T5 se chovala ve vyšších rychlostech vysloveně tragicky. Byla špatně sbíhavost na levým zadním kole a pravej čep řízení vpředu. Závoďák z toho po odstranění problému neni, jízda je s tím taková neslaná nemastná, ale už to aspoň neni vopruz.Marten píše:Udělal jsem v předu tlumiče a čepy řízení. Když předjíždím a využívám plný výkon motoru tak auto začne dost plavat. Dalo by se říct že než předjedu auto honím to v jednom pruhu zprava doleva. Když jedu rychleji zatáčky tak to sedí dobře. Dnes jsem jel celkem rychleji po dálnici a při sešlápnutí plného plynu bylo auto nejisté, ale bylo to jen v zátahu motoru jinak pohoda. Připadlo mi jako by to šlo od zadní nápravy, ale nevím.. Co s tím??
Díky za rady.
Marten
Podle mě geometrii na předku to auto bude mít špíš OK, pokud se nic neměnilo bez následný geometrie, nebo to neschytalo nějakou ránu, u zadku je ale velká pravděpodobnost že se s ním nikdy nic nedělalo.
#8 850 T5 v zátahu plave...
Dali, najdes niekde ten planek ? Diky
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#9 850 T5 v zátahu plave...
http://www.volvotips.com/index.php/850-2/volvo-850-s70-v70-c70-service-repair-manual/volvo-850-rear-suspension-repai-manual/
Bohužel ten nejdůležitější obrázek je nefunkční, ale je vidět náhled v googlu:
je to ten třetí v pořadí
+ tady přímo popis nastavení geometrie, je to opět ten obrázek co chybí:
http://www.volvotips.com/index.php/850-2/volvo-850-s70-v70-c70-service-repair-manual/volvo-850-wheel-alignment-procedure-service-manual/
Takže opět z googlu: druhej v pořadí z náhledů
Abych nezapomněl, ty silentbloky na kterých se to povoluje při nastavení je lepší si rovnou připravit nový. Buď budou rozpadlý, nebo se nejspíš rozpadnou při pokusu povolit je.
Bohužel ten nejdůležitější obrázek je nefunkční, ale je vidět náhled v googlu:
je to ten třetí v pořadí
+ tady přímo popis nastavení geometrie, je to opět ten obrázek co chybí:
http://www.volvotips.com/index.php/850-2/volvo-850-s70-v70-c70-service-repair-manual/volvo-850-wheel-alignment-procedure-service-manual/
Takže opět z googlu: druhej v pořadí z náhledů
Abych nezapomněl, ty silentbloky na kterých se to povoluje při nastavení je lepší si rovnou připravit nový. Buď budou rozpadlý, nebo se nejspíš rozpadnou při pokusu povolit je.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#10 850 T5 v zátahu plave...
No dobře, a co ty silentbloky v předních ramenech jak psal martinopel? Když se na to moje auto dívám, připadne mi, že přední kola mají odklon jako prázdná Tatra.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#11 850 T5 v zátahu plave...
spíš silentbloky zadních ramen, ni? Vepředu na ramenách silentbloky nejsou, pokud se nepletu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#12 850 T5 v zátahu plave...
Ale jsou, takový válečky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
#13 850 T5 v zátahu plave...
Nevím či sa dá štelovat odklon prednej nápravy, pokád to je teda origo
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#14 850 T5 v zátahu plave...
trocha hej, pri tlmici. a samozrejme stavom horneho ulozenia
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#15 850 T5 v zátahu plave...
Když se to dostatečně sníží, tak vznikne na zadní nápravě mírně negativní odklon (příklon, kola do A), což je celkem žádoucí pokud to nesnižujete jen kvůli vzhledu. Když to nestačí, je možný koupit sešikmený adaptéry pod ložiska na různý stupně negativního odklonu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
#16 850 T5 v zátahu plave...
Tak to ano, pokad je vybita naprava, tak si to moze robit odklon aj automatickykwiko píše:trocha hej, pri tlmici. a samozrejme stavom horneho ulozenia
Ale su aj excenticke sruby do tlmicu, kde si nastavis jaky taky odklon.
Na cesty to staci a na zavody je lepsi trubkova naprava, kde si nastavis secko
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#17 850 T5 v zátahu plave...
Zase jsem slepej, četl jsem zadní.... Jo o malinko na šroubech (záleží i na výrobci tlumiče) o víc excentrama a o ještě víc dokoupením nastavitelných horních uložení, až ve dvou osách pak lze nastavovat i záklon (caster).danki píše:Nevím či sa dá štelovat odklon prednej nápravy, pokád to je teda origo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#18 850 T5 v zátahu plave...
No fajn, takže čím mám začít??
#19 850 T5 v zátahu plave...
Asi bych zajel na STK a nechal zkontrolovat podvozek.Marten píše:No fajn, takže čím mám začít??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#20 850 T5 v zátahu plave...
To mě popravdě taky napadlo, protože za měsíc mi končí STK, tak jsem to mohl udělat přijednom.martinopel píše:Asi bych zajel na STK a nechal zkontrolovat podvozek.Marten píše:No fajn, takže čím mám začít??
Mám jim říct ať mi zahýbou i zadní nápravou??
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 272 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krokr
-
- 15 Odpovědi
- 1712 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od labanos
-
- 43 Odpovědi
- 3322 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 7 Odpovědi
- 533 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mattyfu
-
- 1 Odpovědi
- 165 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko