vstřikovače T5
- Autor
- Zpráva
#1 vstřikovače T5
nemáte někdo zkušenost jestli je to znát když se to mrskne na 2.3 T5? http://www.highperformanceparts.cz/benzinove-vstrikovace-tre-performance-ev6-440cc-0280155968.32390
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#2 vstřikovače T5
otázka je, jestli budou 4 stačit
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
#3 vstřikovače T5
tak teda když se jich tam mrskne 5 no
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#4 vstřikovače T5
bude ale musi upravit soft ale zas necekej zazraky
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
#5 vstřikovače T5
zázraky nečekám chip tam mám
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#6 vstřikovače T5
a ten chip je delanej na tak velky vstrikovace ? pokud ne tak ti to bude chcat moc benzinu a pojede to hur jestli vubec
ja mam originalni vstrikovace bosch 440cc a mam na to udelanou i mapu i kdyz na E85
ja mam originalni vstrikovace bosch 440cc a mam na to udelanou i mapu i kdyz na E85
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
#7 vstřikovače T5
ja mam origo vstriky 0280150785 to by melo být 315 cc/min nebo?... a když ta jednotka co mam ja se čipuje pajením tak jak to na to doladí?... možna píšu blbosti tak to berte včelijak
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#8 vstřikovače T5
To ti tam připájkují na plošák třeba 20 malinkých koníčků.Hansianos píše:ja mam origo vstriky 0280150785 to by melo být 315 cc/min nebo?... a když ta jednotka co mam ja se čipuje pajením tak jak to na to doladí?... možna píšu blbosti tak to berte včelijak
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
#9 vstřikovače T5
já se vtom pájením nevyznám mi to dělali v kladne v diesel-technic , takže tam dam ty vstřiky a daší bureček za přepájení?..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#10 vstřikovače T5
no ono kdyz ti delali chip tak bud ho meli od nekoho koupenej, kdo udelal software na dany typ auta, a pak ti ho jen prepajeli a hotovo smitec nebo to ladili na brzde , ale myslim si ze to byla ta prvni moznost , cili mas udelany software na vstrikovace 315cc a ty davaj vic paliva a das tam jeste vetsi vstrikovace ktery budou davat dvakrat tolik cili to prehltis benzinem a bude ti z vyfuku chcat benzin , ono to neni tak jednoduchy a ani ja tomu nejak extra nerozumim je to slozita vec ty mapy , ale vim ze pokud nemas dobrou mapu tak ti moc dobre nepojede a musis si nechat udelat mapu od nekoho kdo to umi, a odlati ti to primo na ty veci ktery mas nebo chces dat do auta ja soft mam od jednoho Portugalce kterej mi udelal mapu na E85 a vetsi vstrikovace a poslal mi celou druhou jednotku, a vic si pockej na uzivatele Dali ten ti treba k tomu neco napise
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
#11 vstřikovače T5
tak když budu mít ty vstrikovače, tak co portugalec když ti to funguje?...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4118
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#12 vstřikovače T5
Ty vstřikovače bych vzal radši originál Bosch. Těmhle bych nevěřil.... pokud bys mermo mocí toužil po no-name vstřikovačích, tak podle mě ty samý bez český přirážky vyjdou z číny na zlomek toho co za ně chtějí.
Origo jednotka a větší vstřiky je ještě únosný, dá se s tím dočasně jezdit (smysl bez softwaru to ale nedává). Ale jakmile dáš tyhle vstřiky s načipovanou jednotkou, která ždíme ty origo 315cc co to dá, tak to nepojede a bude to žrát jak prokopnutý.
Takže bosch vstřiky a upravit software. Bez toho abys dal větší turbo je to ale pořád ještě zbytečný nebo minimálně poměr přidaný koně/investovaný peníze vychází hodně špatně. Navíc jestli chceš výkon, stejně k tomu turbu dojdeš takže tímhle stylem zaplatíš za software hned 3x.
Origo jednotka a větší vstřiky je ještě únosný, dá se s tím dočasně jezdit (smysl bez softwaru to ale nedává). Ale jakmile dáš tyhle vstřiky s načipovanou jednotkou, která ždíme ty origo 315cc co to dá, tak to nepojede a bude to žrát jak prokopnutý.
Takže bosch vstřiky a upravit software. Bez toho abys dal větší turbo je to ale pořád ještě zbytečný nebo minimálně poměr přidaný koně/investovaný peníze vychází hodně špatně. Navíc jestli chceš výkon, stejně k tomu turbu dojdeš takže tímhle stylem zaplatíš za software hned 3x.
#13 vstřikovače T5
aha aha mám připravený turbo 16T, tak který vstřiky by na to byly optimální aby se na to pak upravil software?..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
- Bydliště: Praha
#14 vstřikovače T5
modrý 395cc (dávají 350@3bar), dají se poměrně snadno sehnat. V případě zájmu na ně mám upravenou jednotku ale je to pro 19T turbo, takže nevím jak to půjde s 16T...
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
#15 vstřikovače T5
Co by jsi chtel za tu jednotku?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1045 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda.E
-
- 1 Odpovědi
- 1215 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 6 Odpovědi
- 1084 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 12 Odpovědi
- 581 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tarkin
-
- 2 Odpovědi
- 278 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC