jogin3 píše:JJ, dám ten Peak Life 5W50, původně jsem ho chtěl začít dávat i do S60 T5, tam jsem lil Mobil 5W40.
Spíš použij Mobil 1 5W30 A5/B5. 5W50 Peak Life je B4 a není hodný pro DPF.
jogin3 píše:JJ, dám ten Peak Life 5W50, původně jsem ho chtěl začít dávat i do S60 T5, tam jsem lil Mobil 5W40.
Zvláštní,že si nikdo nestěžoval...::Philip::.. píše: Spíš použij Mobil 1 5W30 A5/B5. 5W50 Peak Life je B4 a není hodný pro DPF.
Poznáš časem... Otázkou je, zda máš koule na to jednou přiznat, že nevhodný olej pro auto s DPF pomohl filtru k ucpání dříve..martinopel píše:Zvláštní,že si nikdo nestěžoval...::Philip::.. píše: Spíš použij Mobil 1 5W30 A5/B5. 5W50 Peak Life je B4 a není hodný pro DPF.
Máš nějakou konkrétní zkušenost,nebo jde jen o další JPP??kwiko píše:ze ten olej do toho motora uz nepatri...
No jasně denně ti pod rukama projde mraky aut,takže máš přehled...::Philip::.. píše:k tomu není co dodat.. naprostá pravda.
Teflon_490 píše:No takze je to prakticky co sem psal, pokud to nekomu jezdi na olej, tak se pak nedivim. Pokud od vymeny do vymeny nic nezmizi, nema se to jak dostat do DPFka.
V tom videu se jasně říká, že během provozu se část paliva dostává do oleje (to je známá věc a doufám, že to nikdo nebude zpochybňovat), pokud je při výměně stejné množství oleje jako na začátku, tak nějaký olej zákonitě musel někam zmizet. Jestli nekape na silnici, tak musel vyletět výfukem, ne?Teflon_490 píše:No takze je to prakticky co sem psal, pokud to nekomu jezdi na olej, tak se pak nedivim. Pokud od vymeny do vymeny nic nezmizi, nema se to jak dostat do DPFka.
Neni to spis chyba? Ja mel za to, ze se to nekde deje, ale nemelo by. Tim spis, ze nekde se pouziva aditivum, a nekde jen nafta, tak tam ta nafta asi nebude pribyvat vsude stejne.Romulusw píše:V tom videu se jasně říká, že během provozu se část paliva dostává do oleje (to je známá věc a doufám, že to nikdo nebude zpochybňovat)
no tak sláva, další kterej se drží pokynů výrobcejogin3 píše:Takhle, ja do rizika nejdu, mam objednany Mobil 1 0W30, A5B5, rozptyl ucinosti dle grafu je podobny 5W40, takze turbo by to nemelo schytat v lete tim, ze z oleje je voda. Preci jenom Mobil1 je premium od Mobilu.
Ja mam u svojej S40 2.0D vybrany dpf. Tak potom nemusim davat predpisany 5W30 A5/B5, ale mozem ist po A3/B3 5W40 napriklad??Urvanej píše:Martinova zkušenost s tim, že nic neprotestuje je na motorech s DPF co maji 200tkm+ a tim pádem mrtvoly, který nebudou protestovat proti ničemu, protože de facto nejsou.
Ty oleje s nízkym obsahem popílku jsou proti klasice horší ve všech směrech. jen nezasíraji filtr.
Tak si vyber, buď budeš dělat motoru dobře s A3/B3 nebo 4, a nebo filtru s A5/B5.
Má tohle nějakou relevanci u benzinových motorů 2,4 a předepsaného oleje 5w-30 a5/b5?Urvanej píše: Ty oleje s nízkym obsahem popílku jsou proti klasice horší ve všech směrech. jen nezasíraji filtr.