docela by me zajimalo, jakym zpusobem merite auta... kdyz jsme merili v DieselPoweru, tak jsme videli nejen suchy prubeh vykonu, ale i prubeh tlaku paliva, plniciho tlaku turba a jeste nejake dalsi hodnoty, ktere uz si bohuzel nepamatuju... a s clovekem, ktery to tam brzdi (Adam), jsme o tom celkem hezky pokecali, vyzkouseli ruzne verze SW a on nam zcela uprimne rekl co si mysli ze je OK a co ne a to nejen podle sucheho grafu ale i podle prubehu ostatnich velicin...motorpower píše:ok2ucx
a, už radši nic nepiš, tohle je opravdu sw, dle vyjádření majitele origo i Heico mělo standardní průběh
b, sklapni podruhé , protože já to pouze měřil , za úpravce / či prodejce/ jste zde vy. Pořád nějak zapomínáte, že je to vaše ostuda, ne moje.
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#151 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#152 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Nechci nikoho soudit ani se zastavat,
Ale u dieselpoweru me nikdo pri mereni tlak paliva ani tlak turba neukazoval.
Prijel sem s tim ze chci odbrzdit vykon
Stejne jako na Jarove a u motorpower.
Ale u dieselpoweru me nikdo pri mereni tlak paliva ani tlak turba neukazoval.
Prijel sem s tim ze chci odbrzdit vykon
Stejne jako na Jarove a u motorpower.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#153 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Tymone, misto tlachani nech zkontrolovat sw a pripadne ho nechat prepsat. Autu po strance hw skutecne nic neni!
btw.. mapa mela byt naladena na 300hp, 405Nm tak proc proc vyskoci spicka kroutaku az ke 430Nm?
btw.. mapa mela byt naladena na 300hp, 405Nm tak proc proc vyskoci spicka kroutaku az ke 430Nm?
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#154 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Ukazuji to az kdyz je neco spatne... kdyz jsme tam jeli merit poprve, tak to nebylo uplne OK a taky nas na to upozornili a rekli co se jim nezda... potom uz nam ukazovali vse automaticky3m3 píše:Nechci nikoho soudit ani se zastavat,
Ale u dieselpoweru me nikdo pri mereni tlak paliva ani tlak turba neukazoval.
Prijel sem s tim ze chci odbrzdit vykon
Stejne jako na Jarove a u motorpower.
Tj. cekal bych, ze kdyz uz tady pan motorpower placne takovej hnusnej graf, kam napise, ze ARD SW je uplne na howno, pak bych i cekal, ze treba napise jeste neco ve stylu "protoze tam je strasne velkej tlak v tehle a tehle otackach... protoze je tam blbej prubeh toho a toho, protoze, protoze,...." ...nevim proste... jako napsat suse, je to na nic, je sice pekny, ale napsat objektivne proc je to na nic, to uz ma pak uplne jinou vahu... nebo snad ne?
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#155 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
protoze treba TCV IPD a misto 1,4 je 1,7 o cemz nam pri nahravani SW absolutne nikdo nerekl??..::Philip::.. píše:Tymone, misto tlachani nech zkontrolovat sw a pripadne ho nechat prepsat. Autu po strance hw skutecne nic neni!
btw.. mapa mela byt naladena na 300hp, 405Nm tak proc proc vyskoci spicka kroutaku az ke 430Nm?
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#156 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
ja vsem zucastnenym dekuju, ze me vylecili z uprav... jeste nedavno jsem uvazoval, ze neco podniknu, ted rikam ne
#157 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
protoze treba TCV IPD a misto 1,4 je 1,7 o cemz nam pri nahravani SW absolutne nikdo nerekl??
A proč by o tom měl někdo říkat, brzdu jsem také vždy neměl /diagnostiku však ano/, a tlak si můžeš ověřit diagnostikou při kontrolní jízdě, což je asi velká novina. Zákazníka přeci zajímá pouze výsledek. Nemá cenu se na něco vymlouvat Dále, pokud bude ventil OK, stejně je výkon na úrovni série.
To Koch...někdy je opravdu lepší nechat sérii.
A proč by o tom měl někdo říkat, brzdu jsem také vždy neměl /diagnostiku však ano/, a tlak si můžeš ověřit diagnostikou při kontrolní jízdě, což je asi velká novina. Zákazníka přeci zajímá pouze výsledek. Nemá cenu se na něco vymlouvat Dále, pokud bude ventil OK, stejně je výkon na úrovni série.
To Koch...někdy je opravdu lepší nechat sérii.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#158 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
no, zasadni rozdil mezi nami a Vami je ten, ze my poskytujeme uzivatelum moznost naladeni auta za vcelku velmi priznivy peniz a to svepomoci, online, bez nutnosti nekam vyjizdet z garaze... predpokladem vsak je, ze zakaznik ma splnene predpoklady, pro dany stage... dokonce ma moznost v nasi aplikaci pozadat o tuning primo pro jeho auto s tim, ze tam vypise, co ma na aute jinak... tato zprava automaticky putuje do ARD, kde primo pro jeho VIN pripravi do systemu SW... tady si zakaznik zvolil standardni ST2, ktery nepocita se zadnou HW upravou (nepocitam vyfuk, filtr apod..)motorpower píše:protoze treba TCV IPD a misto 1,4 je 1,7 o cemz nam pri nahravani SW absolutne nikdo nerekl??
A proč by o tom měl někdo říkat, brzdu jsem také vždy neměl /diagnostiku však ano/, a tlak si můžeš ověřit diagnostikou při kontrolní jízdě, což je asi velká novina. Zákazníka přeci zajímá pouze výsledek. Nemá cenu se na něco vymlouvat Dále, pokud bude ventil OK, stejně je výkon na úrovni série.
To Koch...někdy je opravdu lepší nechat sérii.
z toho vyplyva, ze v podstate, kdyz se toto auto ladilo, tak ja, ok2ucx i ARD jsme nejspis ani nebyli u PC a opravdu jsme nemeli moznost merit tlak pri kontrolni jizde
treba ja konkretne jsem to auto v zivote nevidel
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#159 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Potíž je v tom, že někdo kdo o těhle autech něco ví, nebude prát tlak 1.4baru do auta se sériovým mezichladičem. Za další dobrej ladič nebude potřebovat 1.4 baru k tomu aby z tohdle motoru dostal 300 koní, na dosažení 400Nm už vůbec ne.tymon píše:protoze treba TCV IPD a misto 1,4 je 1,7 o cemz nam pri nahravani SW absolutne nikdo nerekl??
#160 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Myslím,že když si někdo tento topic přečte od začátku,musí mít o motorpowerovi naprosto jasno.Myslím že i XC90 v podpisu,je jedna hezká pohádka,jen aby to volvisty moc nedráždilo.Ono když nejdou kšefty,tak i házením špíny se dá zviditelnit.
#161 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
tymon
z toho vyplyva, ze v podstate, kdyz se toto auto ladilo, tak ja, ok2ucx i ARD jsme nejspis ani nebyli u PC a opravdu jsme nemeli moznost merit tlak pri kontrolni jizde
treba ja konkretne jsem to auto v zivote nevidel
Co mám ještě dodat..... jen to, že je dobré se aspoň podívat co kam leješ, mohl by jsi si poplést i naftu s benzínem.
martinopel
vyložený vidlointelektuál který prostě ví, nebo si to myslí. Odhalil jsi mě, auto v popisu jsem opravdu neměl, měla ho manželka někdy v roce 2004. Přišlo mi vhodné dát si ho do podpisu když jsem se přihlašoval. A proč jsem se přihlašoval? Něco jsem potřeboval zjistit. Potom jsem dal nabídku na brždění za rozumné peníze na jednom z nejlepších zařízení co tady je. Je na tom něco špatně? Nebo ty si na pokladně nepočítáš peníze a spokojíš se s tím, že ti asi vrátili správně?
Je špatně něco na tom, že napíši , že to s některými softy není tak růžové jak se to prezentuje?
Píši to prostě jen proto, že to tak je. Zakousni se tedy do stromu a dělej, že jsi větev. Aspoň nebude tak poznat, že vlastně nic nevíš.
z toho vyplyva, ze v podstate, kdyz se toto auto ladilo, tak ja, ok2ucx i ARD jsme nejspis ani nebyli u PC a opravdu jsme nemeli moznost merit tlak pri kontrolni jizde
treba ja konkretne jsem to auto v zivote nevidel
Co mám ještě dodat..... jen to, že je dobré se aspoň podívat co kam leješ, mohl by jsi si poplést i naftu s benzínem.
martinopel
vyložený vidlointelektuál který prostě ví, nebo si to myslí. Odhalil jsi mě, auto v popisu jsem opravdu neměl, měla ho manželka někdy v roce 2004. Přišlo mi vhodné dát si ho do podpisu když jsem se přihlašoval. A proč jsem se přihlašoval? Něco jsem potřeboval zjistit. Potom jsem dal nabídku na brždění za rozumné peníze na jednom z nejlepších zařízení co tady je. Je na tom něco špatně? Nebo ty si na pokladně nepočítáš peníze a spokojíš se s tím, že ti asi vrátili správně?
Je špatně něco na tom, že napíši , že to s některými softy není tak růžové jak se to prezentuje?
Píši to prostě jen proto, že to tak je. Zakousni se tedy do stromu a dělej, že jsi větev. Aspoň nebude tak poznat, že vlastně nic nevíš.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#162 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Joo kdyby kluci brzdili, pak lili soft a pak zase brzdili, tak tě teď můžou odpálkovat svými výsledky. Bohužel to nedělají, tak se musí spolehnout na velkohubý kecy a prdelní dyno martinopela. Posledních pár komentářů kluků z D5T5 mě docela rozesmutnilo, řvát tady tři stránky o něčem a pak říct, že auto ani neviděl... Nu což když už jste se tu tak rozhádali, doufám, že aspoň ta nabídka na odbrzdění pořád platí... Klidně bych řekl, že Martin si peníze nazpět potěžká a když mu z litru vrátí 9 stovek a 4 kovový, ještě má radost že vydělal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#163 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
v podstate fungujeme uplne stejne jako BSR... ti prodavaji PPC jednotky, kterou si do auta clovek naleje SW pro predem stanoveny HW... akorat ze my to mame bez PPC jednotky pouze pres kabel, ktery uz kazdy kdo servisuje volva ma a muze to udelat bez cekani a za lepsi peniz... davame lidem moznost, nikoho nenutime, aby si to kupoval a kazdy ma moznost si to vyzkouset a az po te zaplatit...motorpower píše: Co mám ještě dodat..... jen to, že je dobré se aspoň podívat co kam leješ, mohl by jsi si poplést i naftu s benzínem.
samozrejme pri tom predpokladame, ze clovek je natolik zodpovedny, ze vi, v jakem stavu auto ma a respektuje podminky (stav HW), pro ktere je SW udelany... bez splneni techto podminek je vsechno ostatni absolutne bezpredmetne a nelze se divit, kdyz vysledky nejsou dle ocekavani
Btw. vzdy do auta nahravame modifikovany SW podle originalu... tj. napr. pro ME7 (turbo benziny Volvo P2) mame nyni na serveru okolo 100 ruznych verzi SW x St1 a St2... + nejake custom stage na miru HW
...chapu, ze jako nezavisly upravce s brzdou nikdy nepochopite podstatu toho co nabizime... a zcela otevrene rikam, ze my s nasim on-line systemem, se nejspis nikdy nevyrovname parametrum, ktere jsou mozne z daneho HW vyzdimat po nejakem trapeni na brzde a optimalizaci, ale to jen diky tomu, ze auta nebrzdime a nedelame upravy primo pro dany kus, ale nabizime vice obecny SW pro sirsi skalu aut v ruznem technickem stavu (samozrejme v ramci limitu a toleranci).. proto nektere auto jede lepe a nektere hure a pritom maji naprosto identicky SW (v zavislosti na stavu a opotrebeni HW)... na druhou stranu u nas uprava nestoji 20-tis, ale cca 1/3 ...tady uz pak nastava bod, kdy je potreba, aby se zakaznik sam rozhodl, zda mu to za to stoji a priplati si penize navic, ale bude mit HW vyuzity naplno... a nebo se spokoji s tim, ze bude mit o par koni mene, ale za podstatne mene penez ...smyslem tuningoveho projektu D5T5.com, je nabizet kvalitni SW, ktery za dodrzeni predem danych podminek neposkodi motor z hlediska dlouhodobeho uzivani a prida par koniku navic s dobrym prubehem
timto v teto diskuzi koncim do doby, dokud nebudeme mit jasne rozhrezeni v otazce auta DavidJ
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#164 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Vyjadrim teraz svoj nazor:
D5T5 funguje ako BSR - ponukaju zvysenie vykonu pre maximalny mozny zaber seriovych aut za velmi priatelnu cenu cez dealerov. Preto su aj vykony miernejsie ako urpavy robene presne na dany voz kde sa uz pristupuje osobytne. Z toho plynu vyhody aj nevyhody - zaujemca sa nemusi trepat cez pol republiky do nejakeho tuning centra ale da sa to poriesit niekde blizsie cez dealera.
Soft je robeny pre siroku masu ludi, zvacsa uplne seriove auta, ak chce nieco extra tak sa to dohodnut da. Zakaznik od upravy v prvom rade caka ozivenie auta oproti serii.
Co sa tyka merania tak ja sam som obsolvoval upravu plus meranie na brzde rok a pol dozadu vo firme ako ma aj motorpower. To znamena odmeranie serivoeho auta, uprava, odmeranie po. Jasne cisla a grafy, ktore sa nedaju spochybnit.
So seriovym vykonom po odmerani som bol celkom smunty - 10 rocne auto uz urcite nie je v top kondicii a zial pri volve su udaje udavane vyrobcom znacne nizsie ako. Toto bol pripad moj, aj dalsich ludi zo zahranicnych for co som cital. S60R deklaruju 300 HP, realne ich ma vsak len 280 a tocivy moment zaostava este viac. Na SVK fore absolvoval rovanku pravu (meranie pred a po) na NOVOM C70 T5 a tiez nemalo hodnoty ako pise vyrobca.
Po uprave som sa dostal takmer na 340 HP a 480 Nm, co bolo az o 120 Nm viac ako seria. Graf je mozne vidiet tu: http://profituning.sk/profituning2/userfiles/grafy/JPG/VOLVO/Volvo_S60_R_2.5T_300k_04_spolu_337k_484Nm_01.jpg
Momentalne testujem ARD mapu pre S60R, zatial som odjazdil len nejake testovacie jadzy po obchvate ale po par dlhych akceleraciach clovek nejake subjektivne pocity ma.
Teraz k veci:
Ako velku vyhodu hodnotim velmi linearny a plynuly priebeh vykonu. Auto taha plynule bez vyrazneho turbo kopancu az do cca 6500 otacok, pak dalej uz jednoducho turbo nestiha davat dostatok vzduchu alebo vstreky dost benzinu - motor to vsetko pozere. Koniec vykonu priebehu vykonu je takmer totozny (pocitovo) s tym co som tam mal od profitunugu, ktory bol oznaceny Arnoldom z ARD ako agresivny. Profituning mapa ma daleko ostrejsi nabeh.
Co sa mi ale nepaci je to, ze v nizkych otackach to nabeh vykonu o nejakych par stoviek otacok neskor ako profituning mapa. Pri u mna standardnej jazde 110-130 kmh/h na 6 stupni som jednoducho zoslapol plyn a auto jelo dalej. Tu je to v nizkych otackach ako v serii, cize to netaha nic, pri predbiehani bude nutne radit stupen 5-4. Toto je hlavna nevyhoda, ktoru ja vnimam pri jazdeni. Tento problem alebo skor vlastnost ma aj seriova S60R/V70R, proste to treba dat trocha do otacok. Predpokladam, ze je to zamer pre setrenie komponentov v aute a vplyv na spotrebu.
Pozeral som este na graf pred a po upravou a ARD mapa mi pride ako seria v tych nizsich otackach, tu su pre porovannie hodnoty seria vs profituning mapa. Ten pocit z nedostatku tahu v nizsich otackach je zrejmy:
seria: hodnoty su vycitane z grafu z merania brzdy, mozem odfotit a prilepit to sem pre neveriacih
350 Nm 2600 otacok
360 Nm 2800 otacok
profituning: taktier merane na brzde
380 Nm 2600 otacok
460 Nm 2800 otacok
Mapa ma jemnejsi nabeh vykonu co je urcite setrnejsie k dielom vo voze/motore. Na dlhodobe civilne vozenie je tato mapa rozhodne lepsia ako ta od profituningu. Predpokladam, ze jak na nej budem teraz bezne jazdit tak spravim aj lepsiu priemernu spotrebu co mnoho ludi taktiez oceni, kazdopadne nato potrebujem dlhodobe jazdenie, zatial su to len moje dohady.
Co sa tyka tlaku turba tak profi tuning a ARD mapa ma peak 1.4 / 1.35 baru pri preradovani pod plnym vykonom. Inak standard co sa snazi mapa drzat je 1.3 baru co je podla roznych informacii co jam mam dotarez nazbieranych koncova bezpecnostna hodnota pre standardny blok cize to zdima max co ide v ramci bezpecnosti motora co je samozrejme logicke ked sa to ma predavat do aut v roznej kondicii.
V zavere hodnoteni prvych dojmou: ak by som toto ponukal zakznikovi co jazdil doteraz na seriovom aute tak bude na 100% spokojny pretoze ozivenie auta je dost vyrazne v komplet spektre otacok. Ja ako vlastnik uz upraveneho auta som milo prekvapeny s plynulym priebehom vykonu ale chyba mi sila v nizkych otackach, ktoru mi poskytovala profi tuniung urpava. To ci to je za cenu zvyseneho vstreku paliva a vyssej postreby pripadne aj zvysenia opotrebovanie komponentou je otazne.
Mozno behnem s tym aj na brzdu a odmeram to a budu z toho jasne grafy. Kazdopadne toto je moj osobny pocit seria vs uprava profituning robene priamo na moje auto kde je FMIC a ARD mapa robena pre seriove S60R/V70R. To ako to je na ostatnych motorizaciach ja nekomentujem lebo som s tym nejazdil.
Nikoho tu neobhaujem ani do nicoho netlacim, je to len moj subjektivny nazor.
D5T5 funguje ako BSR - ponukaju zvysenie vykonu pre maximalny mozny zaber seriovych aut za velmi priatelnu cenu cez dealerov. Preto su aj vykony miernejsie ako urpavy robene presne na dany voz kde sa uz pristupuje osobytne. Z toho plynu vyhody aj nevyhody - zaujemca sa nemusi trepat cez pol republiky do nejakeho tuning centra ale da sa to poriesit niekde blizsie cez dealera.
Soft je robeny pre siroku masu ludi, zvacsa uplne seriove auta, ak chce nieco extra tak sa to dohodnut da. Zakaznik od upravy v prvom rade caka ozivenie auta oproti serii.
Co sa tyka merania tak ja sam som obsolvoval upravu plus meranie na brzde rok a pol dozadu vo firme ako ma aj motorpower. To znamena odmeranie serivoeho auta, uprava, odmeranie po. Jasne cisla a grafy, ktore sa nedaju spochybnit.
So seriovym vykonom po odmerani som bol celkom smunty - 10 rocne auto uz urcite nie je v top kondicii a zial pri volve su udaje udavane vyrobcom znacne nizsie ako. Toto bol pripad moj, aj dalsich ludi zo zahranicnych for co som cital. S60R deklaruju 300 HP, realne ich ma vsak len 280 a tocivy moment zaostava este viac. Na SVK fore absolvoval rovanku pravu (meranie pred a po) na NOVOM C70 T5 a tiez nemalo hodnoty ako pise vyrobca.
Po uprave som sa dostal takmer na 340 HP a 480 Nm, co bolo az o 120 Nm viac ako seria. Graf je mozne vidiet tu: http://profituning.sk/profituning2/userfiles/grafy/JPG/VOLVO/Volvo_S60_R_2.5T_300k_04_spolu_337k_484Nm_01.jpg
Momentalne testujem ARD mapu pre S60R, zatial som odjazdil len nejake testovacie jadzy po obchvate ale po par dlhych akceleraciach clovek nejake subjektivne pocity ma.
Teraz k veci:
Ako velku vyhodu hodnotim velmi linearny a plynuly priebeh vykonu. Auto taha plynule bez vyrazneho turbo kopancu az do cca 6500 otacok, pak dalej uz jednoducho turbo nestiha davat dostatok vzduchu alebo vstreky dost benzinu - motor to vsetko pozere. Koniec vykonu priebehu vykonu je takmer totozny (pocitovo) s tym co som tam mal od profitunugu, ktory bol oznaceny Arnoldom z ARD ako agresivny. Profituning mapa ma daleko ostrejsi nabeh.
Co sa mi ale nepaci je to, ze v nizkych otackach to nabeh vykonu o nejakych par stoviek otacok neskor ako profituning mapa. Pri u mna standardnej jazde 110-130 kmh/h na 6 stupni som jednoducho zoslapol plyn a auto jelo dalej. Tu je to v nizkych otackach ako v serii, cize to netaha nic, pri predbiehani bude nutne radit stupen 5-4. Toto je hlavna nevyhoda, ktoru ja vnimam pri jazdeni. Tento problem alebo skor vlastnost ma aj seriova S60R/V70R, proste to treba dat trocha do otacok. Predpokladam, ze je to zamer pre setrenie komponentov v aute a vplyv na spotrebu.
Pozeral som este na graf pred a po upravou a ARD mapa mi pride ako seria v tych nizsich otackach, tu su pre porovannie hodnoty seria vs profituning mapa. Ten pocit z nedostatku tahu v nizsich otackach je zrejmy:
seria: hodnoty su vycitane z grafu z merania brzdy, mozem odfotit a prilepit to sem pre neveriacih
350 Nm 2600 otacok
360 Nm 2800 otacok
profituning: taktier merane na brzde
380 Nm 2600 otacok
460 Nm 2800 otacok
Mapa ma jemnejsi nabeh vykonu co je urcite setrnejsie k dielom vo voze/motore. Na dlhodobe civilne vozenie je tato mapa rozhodne lepsia ako ta od profituningu. Predpokladam, ze jak na nej budem teraz bezne jazdit tak spravim aj lepsiu priemernu spotrebu co mnoho ludi taktiez oceni, kazdopadne nato potrebujem dlhodobe jazdenie, zatial su to len moje dohady.
Co sa tyka tlaku turba tak profi tuning a ARD mapa ma peak 1.4 / 1.35 baru pri preradovani pod plnym vykonom. Inak standard co sa snazi mapa drzat je 1.3 baru co je podla roznych informacii co jam mam dotarez nazbieranych koncova bezpecnostna hodnota pre standardny blok cize to zdima max co ide v ramci bezpecnosti motora co je samozrejme logicke ked sa to ma predavat do aut v roznej kondicii.
V zavere hodnoteni prvych dojmou: ak by som toto ponukal zakznikovi co jazdil doteraz na seriovom aute tak bude na 100% spokojny pretoze ozivenie auta je dost vyrazne v komplet spektre otacok. Ja ako vlastnik uz upraveneho auta som milo prekvapeny s plynulym priebehom vykonu ale chyba mi sila v nizkych otackach, ktoru mi poskytovala profi tuniung urpava. To ci to je za cenu zvyseneho vstreku paliva a vyssej postreby pripadne aj zvysenia opotrebovanie komponentou je otazne.
Mozno behnem s tym aj na brzdu a odmeram to a budu z toho jasne grafy. Kazdopadne toto je moj osobny pocit seria vs uprava profituning robene priamo na moje auto kde je FMIC a ARD mapa robena pre seriove S60R/V70R. To ako to je na ostatnych motorizaciach ja nekomentujem lebo som s tym nejazdil.
Nikoho tu neobhaujem ani do nicoho netlacim, je to len moj subjektivny nazor.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#165 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
kdyby toto delali tak by ta uprava stala 15 a vicKr.P píše:Joo kdyby kluci brzdili, pak lili soft a pak zase brzdili, tak tě teď můžou odpálkovat svými výsledky.
proste to koncovy zakaznik dicky zaplati
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#166 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Ne, nestálo, stálo by to třeba o 3 víc, když vezmu v potaz cenu mahy z tohoto topicu takže se válíš nad špatným příspěvkemscoff píše:
kdyby toto delali tak by ta uprava stala 15 a vic
proste to koncovy zakaznik dicky zaplati
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#167 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
to se ale bavis o specialni nabidceKr.P píše:Ne, nestálo, stálo by to třeba o 3 víc, když vezmu v potaz cenu mahy z tohoto topicu takže se válíš nad špatným příspěvkemscoff píše:
kdyby toto delali tak by ta uprava stala 15 a vic
proste to koncovy zakaznik dicky zaplati
vem si ze nahravaji po cele republice
navic je to neco c si domlouvas dopredu, a pri paraci z vice lidma dohromady se starat jak to zorganizovat je celkem slozite
a kdyz vse domluvis tak ti zavolaji a reknou jestli to muze byt pristi tyden ze mu to dany den nevyjde
ty pak volas na brzdu a delas ze sebe kokota
bohuzjel takle to chodi ve vsech odvetvich kde pracujes z vice lidma dohromady
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#168 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Já ti rozumim, ale bohužel tohle není relevantní argument. Taky by se mohlo stát, že někde někoho srazíš cestou za tuningem, zlomíš mu nohu a budeš mu platit 20 litrů bolestný, to jsou prostě okolnosti, který se můžou a nemusí stát. Já třeba nikdy problém s koordinací podobnejch akcí neměl, vzhledem k tomu, že je to i moje zaměstnání - pokud bych se domluvil na určitej den a hodinu a někdo mi řekl, že sorry, vim že jsem tam měl bejt za 20 minut, ale stihnu to příští tejden, tak to bude poslední akce na který jsem se s dotyčnym kdy domlouval - jeho chyba a jeho ušlej zisk.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#169 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
znamy byl v kely na kontrole klimatizace co mneli akci auto dostal zpatky prvni horke dny kdy ji chtel pouzit zjistil ze nejede
jel to reklamovat zjistili malo chladiva tak chtel zpravu z prvni opravy a tam stalo vycisteni tlakova skouska a vycisteni media
ale to ze ho tam dve tretiny chybely tam nebylo a na otazku proc to nedoplnili mu odpovedeli zeby to zvedlo cenu a nebyl by o to zajem
asi tak nejak bych to videl stou brzdou a uprimne pokud bych chtel spickovy tuning tak asi nebudu mit hluboko do kapsy a nebude to na nejaky obyc motor
jel to reklamovat zjistili malo chladiva tak chtel zpravu z prvni opravy a tam stalo vycisteni tlakova skouska a vycisteni media
ale to ze ho tam dve tretiny chybely tam nebylo a na otazku proc to nedoplnili mu odpovedeli zeby to zvedlo cenu a nebyl by o to zajem
asi tak nejak bych to videl stou brzdou a uprimne pokud bych chtel spickovy tuning tak asi nebudu mit hluboko do kapsy a nebude to na nejaky obyc motor
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#170 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Tak začne se tady už konečně probírat to nejvhodnější naladění lodních motorů, nebo ne? Docela by mě to zajímalo... sezóna je za dveřma, pramice čeká na úpravy. Doufám, že to půjde vytunit i přes email. Předoperační vyšetření není potřeba, operace se přece vždycky podaří...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#171 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Podle mě je důležitý, jestli ta pramice má OBDčko, nebo aspoň USB. Já sem takhle potřeboval poladit dvoutaktní udusávací žábu (skákala málo vysoko ) a nikdo mi to nechtěl udělat ani faxem a přitom podle zátahu bylo jasně cítit, že má tu křivku hodně kostrbatou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 638
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#172 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Tak jsem si dal tu práci a topik přelouskal celej... Připadal jsem si jak ženská s krámama, chvíli smích, pak pláč, návaly lítosti, vzteku, zase smích a kolísání teploty nebezpečně na hranice životních funkcí
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#173 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
To seš přesně typ člověka, co se věší kvůli hádce na webu, prostě na internety potřebuješ žaludek !
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 190
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
#174 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
MOTORPOWER jezdi koncernem
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 638
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#175 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
A co jako?? Ty si vážně myslíš, že všichni odsud maji jenom volva a nikdy jinak ??LPBoss píše:MOTORPOWER jezdi koncernem
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek