Oprava/údržba S70 TDi
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 362
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
#1 Oprava/údržba S70 TDi
Zdravím, snad to sem můžu napsat, mám možnost koupit S70 TDi za 20.000,- , motorově se zdá být v pořádku ale bude potřeba komplet údržba, rozvody, oleje, filtry a dál nevím, startovala bez problému ale svítí kontrolka SERVICE takže na diagnostiku. Převodovka se zdála být v pořádku (manuál) a brzdy byli dělané. Na podvozku nikde nic neklepalo. Další věci se týkají spíše vzhledu, skla vnějších zrcátek, pár oděrků na laku, pak už jen koupit nový zimáky, ty co tam jsou tak na léto ještě poslouží ale jen tuhle sezonu. Takže HLAVNÍ OTÁZKA ZNÍ: vyplatí se mi to koupit a investovat do toho? No kolik to asi tak vše může vyjít když pominu kola a lak? Když bych auto koupil zbyde mi cca 25.000,- na opravy, má to smysl? Odpoledne nebo navečer dodám fotky auta. Předem díky za rady a informace
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#2 Oprava/údržba S70 TDi
Věštba z křišťálové koule ....... nevyplatí
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 362
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
#3 Oprava/údržba S70 TDi
Ale zas na druhou stranu, S70tka, ty se blbě shání, zajímalo by mě na kolik by ty opravy asi tak vyšli, ještě jen dodám že má najetu 277tkm + nějaké drobné ale majitel tvrdil že je možná stočená, sám to ale nevěděl jistě, ale aspoň to přiznal a prodává to z důvodu že přišel o papíry, lítal s tím a chytli ho, jednou mu auto dokonce zabavili ale vrátili takže kradený nebude, je to tahle, dával jsem jí už do "Co neprodávám já" ale tam jsem se nic nedozvěděl a tak jsem se na ní byl podívat a projet jí, víc fotek mám doma na PCyoby píše:Věštba z křišťálové koule ....... nevyplatí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#4 Oprava/údržba S70 TDi
Jestli jí chceš a líbí se ti, tak ber, mě se tedy podle fotky líbí, vysypat se můžeš i do dvakrát tak drahýho auta. Odhadem bych řekl, že by to mohlo spravit 20 tisíc na ten základní servis. Největší problém by byl, pokud to by to bylo nějak víc bouraný, dávej bacha aby netáhla ke straně, taky zkus jestli startuje teplý. Kontrolka SERVICE znamená interval servisu, chyba motoru je buď ponorka nebo lambda.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 362
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
#5 Oprava/údržba S70 TDi
No ještě nad tím furt přemýšlím protože ještě jedna věc co jsem dneska zjišťoval, on to má přihlášený furt na člověka od kterýho to koupil a ten bydlí cca 150 km od něj, nevím jak to udělal ale tvrdil mi že prý kdybych měl jeho plnou moc tak to půjde přehlásit, jenže jsem volal na úřad a takhle to prý nefunguje a muselo by se to odhlásit v Jihlavě odkud to původně je ale ten co má to auto bydlí až u Břeclavi bouraný to nebylo, netáhlo to k jedné nebo druhé straně ale tohle s tim odhlášenim/přihlášenim to mi hlava nebere jak to udělat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#6 Oprava/údržba S70 TDi
je to jednoduchý, ten poslední člověk v techničáku to musí odhlásit na nového majitele na úřadě co náleží k jeho bydlišti. Potřebuje velkej a malej techničák, kupní smlouvu a někde vyžadují i plnou moc, souhlas nového majitele s přihlášením na něj.
Do techničáku se napíše, že se vozidlo převádí na koho a kam, takže tvoje jméno a adresa.
Tuhle věc lze zařídit i v zastoupení původního majitele s jím podepsanou plnou mocí.
Takže auto je v tzv. polopřevodu a zbývá ho přihlásit na tebe.
Musíš uzavřít povinné ručení na tvé jméno a udělat evidenční kontrolu, jestliže končí technická, je lepší udělat ronou technickou, platí jako evidenčka, ale musí být na jméno nového majitele.
Potom auto přihlásíš na sebe, potřebuješ velkej a malej techničák, staré registrační značky, protokol z evidenčky, kupní smlouvu a někde chtějí i zelenou kartu. Pak už zbývá jen zaplatit za převod, zaplatit ekologickou daň a zastavit se v pojišťovně nechat zapsat novou registrační značku.
Do techničáku se napíše, že se vozidlo převádí na koho a kam, takže tvoje jméno a adresa.
Tuhle věc lze zařídit i v zastoupení původního majitele s jím podepsanou plnou mocí.
Takže auto je v tzv. polopřevodu a zbývá ho přihlásit na tebe.
Musíš uzavřít povinné ručení na tvé jméno a udělat evidenční kontrolu, jestliže končí technická, je lepší udělat ronou technickou, platí jako evidenčka, ale musí být na jméno nového majitele.
Potom auto přihlásíš na sebe, potřebuješ velkej a malej techničák, staré registrační značky, protokol z evidenčky, kupní smlouvu a někde chtějí i zelenou kartu. Pak už zbývá jen zaplatit za převod, zaplatit ekologickou daň a zastavit se v pojišťovně nechat zapsat novou registrační značku.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#7 Oprava/údržba S70 TDi
tak co fotky?
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#8 Oprava/údržba S70 TDi
To jsem nevěděl, že se S70 blbě zhání. To je víc ceněný? Asi ne, co?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#9 Oprava/údržba S70 TDi
Mám dojem, že se blbě shání všechna starší auta v rozumném stavu. S70 jsem kupoval loni na podzim a nakonec jsem vzal z té bídy to nejlepší. Dvě z aut co jsem viděl byla podle stavu tak na rozborku a cena byla stejná jako u ostatních.Marten píše:To jsem nevěděl, že se S70 blbě zhání. To je víc ceněný? Asi ne, co?
Jinak na mobile.de ani na autoscout.de není v současné době v nabídce žádná naftová S70
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#10 Oprava/údržba S70 TDi
Tak je pravda, že kombíků je na prodej znatelně víc než sedanů.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1813
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#11 Oprava/údržba S70 TDi
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 781 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od M4jky
-
- 22 Odpovědi
- 3882 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Wolfram1944
-
- 46 Odpovědi
- 4468 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Macek2
-
- 5 Odpovědi
- 328 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pitris V70
-
- 4 Odpovědi
- 545 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2